*Kesämassut 2009 TOUKOKUUSSA*

Alkuperäinen kirjoittaja noppispoppis:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja noppispoppis:
ja taas supistelee 20min välein |O ei kipeesti mut pysähtyä pitää kyllä ja vetää kunnolla henkee :/
Rauhallisesti nyt vaan siellä :hug:
ku voiskin mennä huilaamaan mut kun eihän toi jätkä anna maata sekuntiakaan :/
No höh :|
Eipä se ole herkkua mullakaan,vauva tissillä 24/7 ja mies töissä ja esikkoakin pitäis viihdyttää :whistle: :snotty:
 
HelloShitty
ihana pieni Paprica! :heart:
hitsi kun on kivaa lukea noita kivoja ja onnistuneita synnytyskertomuksia. mä kun käyn aina sillon tällöin lukemassa noita muitten pinoissa ja monesti oikein huomaa sitä tuskaa sieltä rivien välistä. :| kolmosen synnytys oli helppo vaikka tulikin monta tikkiä ja oli kyllä suu kiinni kun kuuli muitten kertomuksia siellä synnärillä. :whistle:

tulis jo oma vuoro! :p

maranooka; tsemppiä sinne ja juu..mee ihmeessä ajoissa synnärille! :wave: :hug:

HS ja J rv 36+6
 
Noni. Ensteks mä huhuilin äänekkäästi mun kadonneita suppareita, nyt ei mun päivään mahdukaan mitään muuta ku harjoitussupistuksia :eek: Onks mulla nyt vähän hitaasti heränny kohtu tällä kertaa vai ärsyttikös se maanantain sisätutkimus niin et aloitti supparit?
Ja nää on niin rrrraaivostuttavia!!! |O Koko ajan ku yrittää tehdä jotain ni kiristää niin maan pirusti. Tässä istuessakin tuntuu :/ ja ei, nämä ei ole synnytyssupistuksia. Pelkkä vatsanahka kiristyy, ei tunnu reisissä, ei selässä ei alapäässä.Hidastaa vaan perhanasti mun menoa

Ärsyyntynyt supistuksia harjoitteleva Ls ja 36+2

Söpö tytsy Bv:llä =)
 
HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
:whistle: Lopputulos: kohdunsuu 4 cm auki, ja lähtö edessä millon vaan. 90km matkan takia ei saa jäädä kotiin, jos alkaa napakammin supistelee, tai alkaa lapsivettä tihkumaan. Että näin!! :D
oho!!! jänniä aikoja edessä sitten! tsemppiä! :hug: b:)d
 
ihana Paprica :heart:

sisu huiiiiiii, ei pitäs mennä kauaa sullakaan :D tsemppiä vaan ihan hirveesti!

huomenna vois laittaa viimestä silausta vaille kaikki valmiiks vauvalle, oon tällä kertaa ollu todella saamaton tän asian kanssa. mut kun on ihan kaamee päänsärky niin ei jaksaa kauaa touhuta kun jo pakko huilata. :headwall:
 
Sisulla siellä jännät paikat :) Mieki kävin tänää lääkäri neuvolassa, mut paikat vielä kiinni ja kohdunkaulaa jälellä 2cm.

BV:llä sulonen tyttö :heart: Kohta sitä saa itekki taas vauvelin syliin :heart: Ei malttais oottaa :)

Myö ei olla muuta ku sänky kasattu vauavlle ja vaatteet pesty kaappiin.. viikonloppuna meinattii laittaa tavarat kuntoo ja kaipa se pitäs sairaalakassiaki pikkuhiljaa alkaa kattomaa kuntoo, ku eihän sitä tiedä koska se lähtö tulee.. jotenki on vaa kokoajan sellain olo, et ei vielä muutamaan viikkoon nii en oo pitän niien kans mitää kiirusta.

Minttu ja pikkusin 36+6
 
Ihana kuva BV:n tytöstä :heart:

Sisu, sulla on jännät paikat tiedossa, iikss.. Esikoisen synnytys kun oli tuossa vaiheessa niin meni 5 tuntia niin tyttö oli mulla sylissä.

Täällä näyttäs nyt siltä et oksennustauti ois tältä erää selätetty :) Vielä kun sais kylppärinsä takaisin niin hyvä olis. Perjantaina kuulemma pitäisi olla kaiken meidän osalta kunnossa, putkimies tulee huomenna katsomaan meidän osuuden.

Vauhtis ja Aksu 37
 
Sisulla on tosi jännät paikat edessä ja vauvahan voi tulla ulos melko nopeastikin kun synnytys todellakin lähtee käyntiin,joten nopeasti sitten vaan synnärille :hug:

Painoasiaa synnytyksen jälkeen mulla on lähtenyt kohta jo 10kg pois,ihanaa mahtavaa :D :D :D
Turvotusta löytyy vieläkin,muttei onneksi enää massiivisesti.
Eipä tässä ole ihmeemmin ehtinyt mitään syödäkään,kohta vähän jotain sapuskaa naamaan :p
 
Neuvolasta kotiuduttu...paino olikin pudonnut -800gr :wave: jee,kannatti käydä kolmesti pizzalla viikon aikana :) proteiiniä oli vähän,mut johtuu juomattomuudestani,paineet oli hyvät...Seppo oli laskeutunut hieman,eli kyllä mä olen sit oikein tulkannu nuita supistuksia,eilenkin tuntu et painattaa niin perssuoleen ja tuonne alan,jopa ruhtinaallisen YHDEN kerran :headwall: Seppo ei kuitenkaan ollut vielä kiinnittyny alas kokonaan...
Mut pääasia et nyt on RV 36 täynnä ja mä saan ruveta synnyttään kotikaupungissa ,jee!!!

ääk,kuka multa kysy nuista sokeriarvoista?!kenelle mä kerroin ne uudet arvot...unohdin nimimerkin...no kuitenkin :kysyin sekä DB-hoitsulta että terv.hoitajalta nuista arvoista ,kun lääkäri puhui mulle koko ajan paastoarvosta joka ois 5.3 ,mut ne molemmat sanoi että se on vanhentunutta tietoa,uus arvo on paastolla se 5.5,ja se on voimassa ainakin täällä pohjois-pohjanmaalla :) samoin tampereen suunnalta on kuulunut samaa...

mut nyt pakko mennä...vieraat koluttelee :)

 
Heräsinpä sitten päiväunilta reilu tunti sitten supisteluihin.. On nyt supistellut siitä saakka säännöllisesti 2-5min välein. Vielä ei ole kuitenkaan mielestäni kovin selkeitä synnytyssuppareita, kun sellainen tietty napakkuus vielä puuttuu. Kyllä tästä varmaan kuitenkin pitää ennen iltaa mennä näytille jos nämä jatkuu.. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja maranooka:
Heräsinpä sitten päiväunilta reilu tunti sitten supisteluihin.. On nyt supistellut siitä saakka säännöllisesti 2-5min välein. Vielä ei ole kuitenkaan mielestäni kovin selkeitä synnytyssuppareita, kun sellainen tietty napakkuus vielä puuttuu. Kyllä tästä varmaan kuitenkin pitää ennen iltaa mennä näytille jos nämä jatkuu.. :)
Tsempit ja tuuhan sanoo jos lähtö tulee :whistle: :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja maranooka:
Heräsinpä sitten päiväunilta reilu tunti sitten supisteluihin.. On nyt supistellut siitä saakka säännöllisesti 2-5min välein. Vielä ei ole kuitenkaan mielestäni kovin selkeitä synnytyssuppareita, kun sellainen tietty napakkuus vielä puuttuu. Kyllä tästä varmaan kuitenkin pitää ennen iltaa mennä näytille jos nämä jatkuu.. :)
Tsempit ja tuuhan sanoo jos lähtö tulee :whistle: :hug:
Juu, ilmoittelen itsestäni.. Otan miehen iPhonen mukaan sairaalaan, jotta on ainakin ajanvietettä. ;)
 
BV söpö typykkä jolla i-h-a-n-a-t vaatteet :D

Sisulle tsemppiä synnytykseen! Saattaa olla jo tän päivän puolella vauva kainalossa =)

Mä en tajua miten tuonne mun mahaan voi joku lähes kolmikiloinen mahtua???! :eek: Vatsanympärys ollu sen 105cm kolme kuukautta, nyt vaa alkanu eteenpäin enemmän menee tuo maha eikä sivulle.. Vauva möyrii kovaa, välillä kipeetä tekee..

Huomenna neuvola niin saa tietää jotain ees.. Vetäsin muuten pitsaa kunnolla tänään niin näyttää varmaan neuvolan vaaka +2000/viikko ku suola turvottaa :LOL:

Huomennahan tuo ittelläkii alkais 36 viikko =)

kleo ja rimppakinttu 34+6
 
Kleo meillä on sun kanssasi samanlainen maku vaatteiden suhteen :whistle: :p
Toki mä oon ihan hurahtanut uuteen sekä vanhempaankin retrovaatteisiin,ne on vaan niin ihania :heart:

Ja vauva senkun asuu vaan tissillä,kauan tätä oikein kestää :eek:
 
Kleo: Musta tuntuu kans jännältä miten tonne masuun voi mahtua vauva. Eilen katsoin sairaalaa ja siellä oli viikolla 25 syntynyt keskonen ja vaikka se oli tietysti tosi tosi pieni, en vois kuvitella että mulla on paljon isompi mun masussa :)

BV: Kiva kun pistit kuvan vauvasta! on se söpö! :heart:

Neuvola oli ja meni tänään. Ei mitään uutta. Massaa oli tullu sit 1,25kg/vk eli aikas paljon. On mulla huomattavasti taas parissa viikossa masukin kasvanut ja toisaalta mulle vielä menee mun vaatteetkin päälle, että en ole huolissani :p Jatkan suklaan mussuttamista ;)
Sitä paitsi jossain vanhassa kaks'plus lehdes luki että äiti joka syö paljon suklaata saa tyytyväisemmän vauvan!

Tunteet kuohahtelee ihan urakalla. Lähinnä mä vaan itken ja nyt oon raivonnu ukollekin taas koko alku viikon ja ihan syyttä. Oon hiukan liian herkillä joka asian suhteen ja se vie kyl voimatkin.. tuntuu et oon ihan sika väsynyt mut en silti vaan osaa olla paikoillani vaan tuntuu et kokoajan pitäis olla tekemässä jotain. :headwall:

Huomenna tulee palkka ja käyn ostamassa mummolaan semmoiset käytetyt emmaljungan yhdistelmärattaat. Sit aion tilata joko vaunulasta tai sitten pupujussikoilta pinnasängyn reunapehmusteen ja sit semmoisen verhon että saan ton sängyn pikkuhiljaa valmiiks. Sairaalakassiakin olen tässä jo muutaman päivän miettinyt, että vois katsella vauvan kamat sinne kasaan ja käydä ostamassa itsellekin dödöt ym pesu välineet valmiiks.

Tunnemyrkskyisin terveisin, Lissu ja jätkänpätkä 37+1
 

Yhteistyössä