Eikö noi ihmiset BB:ssä mieti yhtään vanhempiaan, isovanhempiaan jne?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja :):
Alkuperäinen kirjoittaja Minttu84:
Minuu vähä säälittää se Esan ex-kihlattu.. mie en ainakaa haluis kattoo entisen touhuja telkkarista :/
No jos Esan kihlattu ei ois pettäny, niin sehän ois Esan vaimo. Tuskin Esa edes ois BB.ssä siinä tapauksessa. Sitä saa, mitä tilaa.

PS Esan exän telkkarissakin on todennäköisesti kanavan vaihtomahdollisuus ja virtakatkaisin
Totta, mut mietin vaa jos ite olis sen tilassa..
 
Alkuperäinen kirjoittaja :-0:
Heillä ei ole samanlaista yksityisyyden käsitettä kuin sinulla tai luulisin että monilla.. Joidenkin mielestä seksi on kahdenkeskistä ja on hämmentävää jos se on jotain muuta. Ite ajattelen samalla tavalla..
en mäkään pystys kaikkien nähen, enkä todellakaan ees vois kuvitell vanehmpieni kanssa puhuvan koko asiasta... yäk :x :x ja mua jo etoo ajatella koko juttua :x
 
Alkuperäinen kirjoittaja KullanMurutx4:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis miltä vanhemmista tuntuu, kun oma poika/tytär panee kuin viimeistä päivää televisiossa koko kansan nähden.

Olkoon miten luonnollinen ja normaali asia tahansa ja vaikka kaikki sitä tekee niin en IKINÄ panisi niin, että vanhempani, sisarukseni, isovanhempani ja kaikki sen näkisivät televisiossa. Mulle ois ihan kuoleman häpee jo se, että mut yllättäis joku kesken seksin.
täys peesi!!
illalla mietin aivan samaa :x
Me mietittiin jopa, että mites kun joskus täytyy kuitenkin ehkäpä hakea vaikkapa töitä tmv,, kyllähän tuollainen vaikuttaa aivan varmasti. Minä en ole mikään siveyden sipuli, mutta tuosta ohjelmasta tunnen pelkästään suurta myötähäpeää kilpailijoiden läheisiä kohtaan.
 
peesi
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja KullanMurutx4:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis miltä vanhemmista tuntuu, kun oma poika/tytär panee kuin viimeistä päivää televisiossa koko kansan nähden.

Olkoon miten luonnollinen ja normaali asia tahansa ja vaikka kaikki sitä tekee niin en IKINÄ panisi niin, että vanhempani, sisarukseni, isovanhempani ja kaikki sen näkisivät televisiossa. Mulle ois ihan kuoleman häpee jo se, että mut yllättäis joku kesken seksin.
täys peesi!!
illalla mietin aivan samaa :x
Me mietittiin jopa, että mites kun joskus täytyy kuitenkin ehkäpä hakea vaikkapa töitä tmv,, kyllähän tuollainen vaikuttaa aivan varmasti. Minä en ole mikään siveyden sipuli, mutta tuosta ohjelmasta tunnen pelkästään suurta myötähäpeää kilpailijoiden läheisiä kohtaan.
Peesaan teitä kaikkia. Todella noloa tuollainen. Toinen juttu onkin sitten se, hakeeko BB-taloon asukkaaksi kukaan normaalijärkinen...
 
...
Alkuperäinen kirjoittaja Minttu84:
Minuu vähä säälittää se Esan ex-kihlattu.. mie en ainakaa haluis kattoo entisen touhuja telkkarista :/
ei säälitä pätkääkään se ex-kihlattu, itehän lähti toisen matkaan. Antaa Esan nauttia Minnan antimista. Toivonmukaan se kihlattu katsoo mitä exä puuhailee.
 
kalu
Alkuperäinen kirjoittaja Minttu84:
Alkuperäinen kirjoittaja :):
Alkuperäinen kirjoittaja Minttu84:
Minuu vähä säälittää se Esan ex-kihlattu.. mie en ainakaa haluis kattoo entisen touhuja telkkarista :/
No jos Esan kihlattu ei ois pettäny, niin sehän ois Esan vaimo. Tuskin Esa edes ois BB.ssä siinä tapauksessa. Sitä saa, mitä tilaa.

PS Esan exän telkkarissakin on todennäköisesti kanavan vaihtomahdollisuus ja virtakatkaisin
Totta, mut mietin vaa jos ite olis sen tilassa..
enään sille ämmälle kuuluu mitä exä puuhailee? taidat itse olla kovinkin takertuvaista tyyppiä.
 
eilen just katsoin tota touhua ja kyllä ihmetyttää miten voi AIKUISELLA naisella olla pokkaa olla noin TYRKKY.. :eek: Esaki sano sille jo että: "jaa yllätys yllätys minnaa panettaa taas!!" :LOL:
 

Yhteistyössä