tuo bb minna on aivan kamala!!

  • Viestiketjun aloittaja huoh
  • Ensimmäinen viesti
Mikäs siitä nyt niin kamalan tekee? Normaaleja juttujahan se tuolla tekee... Ok no käyhän se sillai teinimäisesti "kerskumassa" asioista. Kuten "no emmä haluu kertoo, no me pantiin. Esa tuli takaa päin. täts it." "oli tos vähän käsipelii mut ei me naitu siis tietsä niinku pantu.".. Ei siin muuten mitn vikaa oo..
 
maisa

Mää en kans tykkää kun hän tekee "aika suuren numeron" siitä niiden suhteesta..
Siis on itse aivan täpnöissää, mutta haluaa vähän niinkuin olkia kohauttamalla mainita puuhasteluista, mutta "kehrää kuin kissa" samalla kun saa asiasta kertoa :D
muuten ihailen sitä että osaa olla rempseä ja sanoa suoraan jos mieli tekee.
Tuo Esa vaan ei vissiin oikeen oo yhtä lämpösenä kuin Minna (?)
Mää oon vaan satunnaiseti katsonut päälähetystä, en seuraa muuten, eli olenkom oikeessa että Minna hinkuu enemmän kuin Esa ?
 
tiina
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
aika luntahtava on kun noin avoimesti tuosta seksitä ja panettamisesta ja kaikesta puhuu. ei aivan normaali touhua koko kansan nähdne ja kuullen..
Jos siinä et tykkää seksistä ja olet estynyt, ei se tarkoita sitä jos joku muu tykkää että siinä olisi jotain outoa.
 
mä tykkään muuten, mutta eilen vähän särähti korvaan se, kun esalle sanoi ettei saa sitten tulla niin nopeeta! :eek: vähän jotenkin meni esa vaikeen oloseksi ja tuntu että sen takia ei kauheen kiirettä pitäny "nukkumaan menossa".... :/ musta tollasesta asiasta ei tarvis isoon ääneen mainita toiselle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
mä tykkään muuten, mutta eilen vähän särähti korvaan se, kun esalle sanoi ettei saa sitten tulla niin nopeeta! :eek: vähän jotenkin meni esa vaikeen oloseksi ja tuntu että sen takia ei kauheen kiirettä pitäny "nukkumaan menossa".... :/ musta tollasesta asiasta ei tarvis isoon ääneen mainita toiselle.
Samaa mielta:/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Minttu84:
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
mä tykkään muuten, mutta eilen vähän särähti korvaan se, kun esalle sanoi ettei saa sitten tulla niin nopeeta! :eek: vähän jotenkin meni esa vaikeen oloseksi ja tuntu että sen takia ei kauheen kiirettä pitäny "nukkumaan menossa".... :/ musta tollasesta asiasta ei tarvis isoon ääneen mainita toiselle.
Samaa mielta:/
mä olin et :eek: kävi vähä sääliks esa..
ihme kerskumista minnalla muutenkin teinimeinigillä..ehkä se sitte pelaa että saa olla talossa kun kansa haluaa nähä :/ mut aika nolon itestään tekee
 
normaaleja juttuja tekee, mutta normaalit ihmiset ei tee tuota ja puhu tollaisia tv:ssä :eek: kyllä aikuisen ihmisen pitäisi tietää mikä kuuluu telkkariin ja mikä ei. pitäisi osata ajatella esim vanhempien tunteita. voi juma, et varsinkin mun isä ja veli sais kohtauksen jos telkkaris harrastaisin seksiä :eek: ja heidän häpeänsä olisi ihan kamala, esim töissä..
 
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
mä tykkään muuten, mutta eilen vähän särähti korvaan se, kun esalle sanoi ettei saa sitten tulla niin nopeeta! :eek: vähän jotenkin meni esa vaikeen oloseksi ja tuntu että sen takia ei kauheen kiirettä pitäny "nukkumaan menossa".... :/ musta tollasesta asiasta ei tarvis isoon ääneen mainita toiselle.
no joo, ei oikeen tahdikasta :kieh: ite en vois kuvitella edes omalle miehelleni sanovani mitään tollasta. ihan niin ku naiselle sanois, et koitas olaa vähä tiukempi tällä kertaa :kieh:
 
:snotty: :ashamed: :eek: :eek: -reaktioita aiheuttaa..Siis miksi 30-v muija kertoo touhuistaan tyyliin "no mun kädet oli sen pöksyis ja sen kädet oli mun pöksyis, sit mun pöksyt lähti ja sit esa tuli takaapäin, kyljellään..." OMG!! :headwall: Myötähäpeän tunne ihan uskomaton. Säälittää tämän amatsonin sukulaiset, mahtaa olla ylpeitä ko naikkosesta..
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja realmerkku78:
:snotty: :ashamed: :eek: :eek: -reaktioita aiheuttaa..Siis miksi 30-v muija kertoo touhuistaan tyyliin "no mun kädet oli sen pöksyis ja sen kädet oli mun pöksyis, sit mun pöksyt lähti ja sit esa tuli takaapäin, kyljellään..." OMG!! :headwall: Myötähäpeän tunne ihan uskomaton. Säälittää tämän amatsonin sukulaiset, mahtaa olla ylpeitä ko naikkosesta..
Oisko se bb kysynyt siltä noita päiväkirjahuoneessa ja siksi kerto?

Positiivista, että hänellä on tämmöinen vakio-Esa, eikä kuitenkaan ole kaikkien kanssa silleen.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja muumimamma-82:
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
mä tykkään muuten, mutta eilen vähän särähti korvaan se, kun esalle sanoi ettei saa sitten tulla niin nopeeta! :eek: vähän jotenkin meni esa vaikeen oloseksi ja tuntu että sen takia ei kauheen kiirettä pitäny "nukkumaan menossa".... :/ musta tollasesta asiasta ei tarvis isoon ääneen mainita toiselle.
no joo, ei oikeen tahdikasta :kieh: ite en vois kuvitella edes omalle miehelleni sanovani mitään tollasta. ihan niin ku naiselle sanois, et koitas olaa vähä tiukempi tällä kertaa :kieh:
Eihän se nyt ole mikään sama asia... Höh, pitäähän siitä sanoa, jos ei itte kerkee mukaan. Kyllä nimenomaan siis omalle miehelle pitäs pystyä sanomaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja muumimamma-82:
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
mä tykkään muuten, mutta eilen vähän särähti korvaan se, kun esalle sanoi ettei saa sitten tulla niin nopeeta! :eek: vähän jotenkin meni esa vaikeen oloseksi ja tuntu että sen takia ei kauheen kiirettä pitäny "nukkumaan menossa".... :/ musta tollasesta asiasta ei tarvis isoon ääneen mainita toiselle.
no joo, ei oikeen tahdikasta :kieh: ite en vois kuvitella edes omalle miehelleni sanovani mitään tollasta. ihan niin ku naiselle sanois, et koitas olaa vähä tiukempi tällä kertaa :kieh:
Eihän se nyt ole mikään sama asia... Höh, pitäähän siitä sanoa, jos ei itte kerkee mukaan. Kyllä nimenomaan siis omalle miehelle pitäs pystyä sanomaan.
no jos oman miehen kans noin käy niin sit lopuks voi pyyttää miehen hoitamaan mut loppuun, mutta ei miehelle ennen touhun alkua tollasta sanota ja paineita luoda :O ei se mun mielestä oo juurikaan eri asia, ei naisetkaan saa miehille miten tahansa puhua..
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Miksi te nyt sitä haukutte? Eihän se kaikkien kanssa siellä myllää?
nii ei vielä :whistle: :whistle:
No ainakaan toistaiseksi. En mä nää mitä niin väärää tossa on. Porukka itte ei viitti edes naimisiiin mennä puolisonsa kanssa, mutta on silti varaa arvostella.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Miksi te nyt sitä haukutte? Eihän se kaikkien kanssa siellä myllää?
nii ei vielä :whistle: :whistle:
No ainakaan toistaiseksi. En mä nää mitä niin väärää tossa on. Porukka itte ei viitti edes naimisiiin mennä puolisonsa kanssa, mutta on silti varaa arvostella.
häh kuka mennä naimisiin :eek: täh :snotty:
no ei seksin harrastamisessa mitään väärää olekkaan mutta koko kansan nähen ja toi olemus ja jutut esaa kohtaan..joko se pelaa tai on oikeesti tollanen :/
 

Yhteistyössä