Eikö noi ihmiset BB:ssä mieti yhtään vanhempiaan, isovanhempiaan jne?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Siis miltä vanhemmista tuntuu, kun oma poika/tytär panee kuin viimeistä päivää televisiossa koko kansan nähden.

Olkoon miten luonnollinen ja normaali asia tahansa ja vaikka kaikki sitä tekee niin en IKINÄ panisi niin, että vanhempani, sisarukseni, isovanhempani ja kaikki sen näkisivät televisiossa. Mulle ois ihan kuoleman häpee jo se, että mut yllättäis joku kesken seksin.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis miltä vanhemmista tuntuu, kun oma poika/tytär panee kuin viimeistä päivää televisiossa koko kansan nähden.

Olkoon miten luonnollinen ja normaali asia tahansa ja vaikka kaikki sitä tekee niin en IKINÄ panisi niin, että vanhempani, sisarukseni, isovanhempani ja kaikki sen näkisivät televisiossa. Mulle ois ihan kuoleman häpee jo se, että mut yllättäis joku kesken seksin.
Mikä siinä on niin häpeällistä, oletko niin huono? Luonnollinen asia se on. Minä ainakin nautin, jos joskus joku nukkuu tai on nukkuvinaan samassa huoneessa. Jos haluaa mukaan, voi tulla :)

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis miltä vanhemmista tuntuu, kun oma poika/tytär panee kuin viimeistä päivää televisiossa koko kansan nähden.

Olkoon miten luonnollinen ja normaali asia tahansa ja vaikka kaikki sitä tekee niin en IKINÄ panisi niin, että vanhempani, sisarukseni, isovanhempani ja kaikki sen näkisivät televisiossa. Mulle ois ihan kuoleman häpee jo se, että mut yllättäis joku kesken seksin.
Mietin kans etteikö ne häpeä kaikkia sukulaisia ja kavereita nähä ja sitä miten kaikki häpeää niiden puolesta??
Varmasti oman lapsen hakisin pois tuolta talosta jos jotain tollasen suuntasta alkas tapahtua! Olkoon vaikka 30v!
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja syystyttönen:
jollakin tapaa ymmärtäisin, jos kilpailijat olisivat olleet talossa pitempään.
siellä varmasti unohtuu nää kamerat.
Niinne varmasti unohtuu niin ettei niiden olemassaoloa ajattele, mutta ihan taatusti ei unohdu panemaan alkaessa se, että tätä kuvataan. Tossakin esa j. vetti peiton minnan pään päälle takaisin eli suojas kameroilta.
 
realisti
No meillä on lapsikin, niin arvelisin vanhempieni aavistaneen, että meillä pannaan. Toiset tekee sen kotona, toiset telkussa ;) En mä näe tossa mitään pahaa tai hävettävää, mutta onhan se aika huvittavaa. Niinku BB:n pitääkin olla.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis miltä vanhemmista tuntuu, kun oma poika/tytär panee kuin viimeistä päivää televisiossa koko kansan nähden.

Olkoon miten luonnollinen ja normaali asia tahansa ja vaikka kaikki sitä tekee niin en IKINÄ panisi niin, että vanhempani, sisarukseni, isovanhempani ja kaikki sen näkisivät televisiossa. Mulle ois ihan kuoleman häpee jo se, että mut yllättäis joku kesken seksin.
Mikä siinä on niin häpeällistä, oletko niin huono? Luonnollinen asia se on. Minä ainakin nautin, jos joskus joku nukkuu tai on nukkuvinaan samassa huoneessa. Jos haluaa mukaan, voi tulla :)
Kuten itsekin jo totesin niin luonnollinen asia. Voit toki kysyä mummoltasi, että eikö hävettäisi jos sinä panisit televisiossa.
 
:-0
Heillä ei ole samanlaista yksityisyyden käsitettä kuin sinulla tai luulisin että monilla.. Joidenkin mielestä seksi on kahdenkeskistä ja on hämmentävää jos se on jotain muuta. Ite ajattelen samalla tavalla..
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja realisti:
No meillä on lapsikin, niin arvelisin vanhempieni aavistaneen, että meillä pannaan. Toiset tekee sen kotona, toiset telkussa ;) En mä näe tossa mitään pahaa tai hävettävää, mutta onhan se aika huvittavaa. Niinku BB:n pitääkin olla.
No minusta on kuitenkin kaksi eri asiaa se, että paneeko televisiossa vai päätteleekö, että jotkut panee keskenään.
 
:)
Alkuperäinen kirjoittaja Minttu84:
Minuu vähä säälittää se Esan ex-kihlattu.. mie en ainakaa haluis kattoo entisen touhuja telkkarista :/
No jos Esan kihlattu ei ois pettäny, niin sehän ois Esan vaimo. Tuskin Esa edes ois BB.ssä siinä tapauksessa. Sitä saa, mitä tilaa.

PS Esan exän telkkarissakin on todennäköisesti kanavan vaihtomahdollisuus ja virtakatkaisin
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis miltä vanhemmista tuntuu, kun oma poika/tytär panee kuin viimeistä päivää televisiossa koko kansan nähden.

Olkoon miten luonnollinen ja normaali asia tahansa ja vaikka kaikki sitä tekee niin en IKINÄ panisi niin, että vanhempani, sisarukseni, isovanhempani ja kaikki sen näkisivät televisiossa. Mulle ois ihan kuoleman häpee jo se, että mut yllättäis joku kesken seksin.
täys peesi!!
illalla mietin aivan samaa :x
 

Yhteistyössä