Hakutulokset

  1. Ä

    <3<3<3KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT<3<3<3

    Heips! Tuumpa taas mukaan eli kp 22/28-30 yk en muista :whistle:
  2. Ä

    Jouluaaton Testaajat ( ja Plussaajat:)

    No niin kp 1 :'( Uuden vuoden odotusta =)
  3. Ä

    Jouluaaton Testaajat ( ja Plussaajat:)

    No niin täällä on testattu ja yhtä viivaa vaan näytti.Mulla niin kovasti jo yökkyyttämistä ja kaikki hajutkin otti nenään vaikka ei vielä päivääkään myöhässä :laugh: Joten odotellaan vaan aatoksi tätin tuloa :'(
  4. Ä

    Jouluaaton Testaajat ( ja Plussaajat:)

    No niin tänne minäkin nyt sitten tuppaannun kun aattelin jo että eikö 52 viikolle oo ketään!Täällä siis kp 14/28-30 yritys ties monesko, ei havaintoa, kolmas toiveissa =)
  5. Ä

    ---------Plussat viikolle 48+49 ---------

    Niin täälläkin jo kp 5 menossa :'(
  6. Ä

    ---------Plussat viikolle 48+49 ---------

    No niin tänne tuttujen sekaan minäkin tuolta 44 viikolta tulisin! Ollaan oltu viikko pois kotoa niin ei ole kerennyt vielä pinoutumaan.Meillä siis kolmas toiveissa kp 12/28-30 yk en enää muista...
  7. Ä

    Varovaisesti katse kohti viikkoa 44......

    Heps! Onko kukaan alottanut uutta pinoa?Jännitetään tietenkin tää enstä loppuun =)
  8. Ä

    Varovaisesti katse kohti viikkoa 44......

    No niin, taas kp 1 :'( eli uuteen kiertoon, ei auta muu...
  9. Ä

    Varovaisesti katse kohti viikkoa 44......

    Pisita! Viititkö korjata ton kertopäivien määrän, ettei joku luule et 8 pv jälkeen rupeen oottamaan kuukautisia :laugh: ite en osaa =)
  10. Ä

    Varovaisesti katse kohti viikkoa 44......

    Heippa!Tuumpa taas joukkoon mukavaan,jos huolitta?!Nyt ois 10/28-30 yk ei väliä kolmonen liipasimella.No ei kai sitte muutako jännäämään taas ja laskemaan päiviä =)
  11. Ä

    Viikoilla 40 ja 41 PLUSSATAAN!!!!!!!

    No niin, en kerenny testaileen, kp 1 :'( Meinas jo vähän jännittää ja ihan niinkö ois jo oireitakin ollu...
  12. Ä

    Viikoilla 40 ja 41 PLUSSATAAN!!!!!!!

    Hellurei ja hellät tunteet,vai miten se meni maajussin suusta :laugh: En tiiä mikä vaivaa, mutta yhtään ei jännitä saatikka että testailisin vaikka päivät täynnä,oon jotenki nyt niin väsynyt kun viikon päivät mukulat sairastaneet.Yöt on ollu retusia ja vaikka ois töistä ja lasten hoidoista...
  13. Ä

    Viikoilla 40 ja 41 PLUSSATAAN!!!!!!!

    Meillä 3v ja 1 v,kovin vielä pieniä mutta kovasti osaa jo tehä kaikkea sellasta joka saa välillä äidin pulssin kohoamaan.Mut sitten kun ne on kiltisti ni unohtaa taas miten välillä on NIIN muka RASKASTA! =)
  14. Ä

    Viikoilla 40 ja 41 PLUSSATAAN!!!!!!!

    Joo,älä muuta sano Pisita!Välillä on sellanen tunne kun kumpikin vain äkäilee että ei kyllä enää lapsia,mutta onneks se menee äkkiä ohi =)
  15. Ä

    Viikoilla 40 ja 41 PLUSSATAAN!!!!!!!

    Pääseekö mukaan?Täälä ois kp 7/28-30,yk 3 ja kolmonen toiveissa =)
  16. Ä

    #####VIIKON 37 PLUSSAPUHURIT####

    kp 1 :'( en jaksa nyt muuta kirjottaa,pettymys on NIIN suuri!
  17. Ä

    #####VIIKON 37 PLUSSAPUHURIT####

    Hello! Onko kellään tietoa, että jos nyt tärppi tulis ja kolmannen sais niin äitiyspäivärahan suhteen kun teen tällä hetkellä 30 h työviikkoa ja palkka on vajaa 80% kokonaispalkasta.Että katotaanko se nyt tästä tulosta,kun oon kuullu jotain sellasta että jos on ollu 3 v sisällä äitiyslomalla,ni...
  18. Ä

    #####VIIKON 37 PLUSSAPUHURIT####

    No niin ihan väärä tuo halaus juttu kun piti laittaa =)
  19. Ä

    #####VIIKON 37 PLUSSAPUHURIT####

    Hello!Yleensä pysyttelen taka-alalla ja luen juttujanne mut nyt joku kysyi mun tikuttelusta niin vastaus on ei. Siis ovista oon esikoiselta tikuteltu kun oli hedelmöityshoidot menossa,mutta sen jälkeen en ole mitään tehnyt.Meillä tulikin toinen ihan sitten luomuna :hug:
  20. Ä

    #####VIIKON 37 PLUSSAPUHURIT####

    No niin tänne siis minäkin jonon jatkoksi taas jännäämään!Nyt siis kp 13/28-30 ja haaveissa se kolmas pienokainen =)

Yhteistyössä