Jouluaaton Testaajat ( ja Plussaajat:)

Alkuperäinen kirjoittaja esmeralda-:
mää oon kyl ihan täpinöissäni täällä...
varasin jo neuvola ajankin... :LOL:

kait se on totta...pelottaa vain, että jos teen uuden testin vielä täs joku päivä, se ei olekkaan enää se viiva siinä...olen hölmö! Tiedän...mut aattelin tänään et soitan lääkärille
ja pyydän lähetteen labraan...Et varmistuisi tulos...luotan enempi verikokeeseen...Niin oli niin tyly se sairaanhoitaja siellä teekoossa kun soitin...sano et vasta 3 viikon päästä vois tehä uuden testin...et voi olla joku hormoonihäiriö tuo tulos!
siis mitä v*****!

mut jos teen ihan kotitestin viel täs jossain välis...et saan mielenrauhan
Oho olipa torkee :eek: Mie uskon et se on oikee plussa :heart:
 
Ma luulin jo et ma kirjotin tanne mut en tiia mita sille viestille on tapahtunu :eek:

Ma nain sellasta unta, etta ma olin raskaana, mut ku mun piti kattoa kalenterista mun laskettu aika, niin ma mielessa ajattelin etta 6.9.2009 (eli nyt tassa kuussa tulisin raskaaks), mut jostain syysta se kalenteri naytti et joulukuu 2009 Jaa et maaliskuussako vasta tarppaa :eek: :D

Huomenna kuitenki testaan ... jos muistan ja uskallan :D
 
Apua tytöt!!! Tein tänään clearbluen testin päiväpissasta ja 5min jälkeen oli tuskin havaittavissa oleva viivanpaikka joka yli 10 min jälkeen muuttu tälläseks



ootteko saanu ns. roskishaamuja ko. testiin???????? :eek:

*muoks* klikkaamal suuremmaks, ja livenä ihan selkee vaaleensinine viiva.... :ashamed: tiedän....ei luotettava kun yli 10 min kulunut....
 
HEIPS kaikille, jännitys tiivistyy:) MÄ olen ylittänyt itseni, enkä oo tehnyt vielä testin testiä!!! Ei oo alkanu mutta ei vielä olisi pitänytkään. Menkkamaisia kipuja on edelleen tosin vähempi kun viikonloppuna, outoa kun niitä on ollu pian 2 viikkoa, rinnat on arat mutta ne on sitä jokatapauksessa, kuvittelen että rinnat ois turvonnut/kasvanut mutta eihän ne nyt voi olla, tai ei se ainakaan mahdollisesta raskaudesta voi johtua näin alussa ;) ihan ku olis välillä huono olokin, mut se varmaan johtuu joulustressistä tai suklaasta :LOL: Jos nyt kuitenkaan ei ala niin jos jaksaisi tapaninpäivään odotella ja sitten testaisi. Onko teillä kokemusta, paljonko asian jatkuva vatvominen ja pähkäily myöhästyttää tädin vierailua?
 
gutupallo : eikai sillä ole mitään merkitystä jos se tummenee 10 kohdalla. Sillä ainaskin yhdessä testissä mitä tein luki, että testiä voi tarkastella vielä 5 tunnin ajan. Jolloin se näyttää realistista tulosta
 
Oih,nyt jännittäää!!! :snotty: Esmeralda tos kyl lukee et tulos ei oo luotettava 10 min jälkeen.... :ashamed: mut kun mihinkää aiempiin testeihin oo koskaan saanut edes roskishaamua ja tätä en oo aiemmin testannu.....Huomenna uusiks,toivottavasti se sitten tulis ennen 10min...Ja olipa ollu törkee tk hoitaja ,oisin varmaa haistattanu ite. :eek:

nooraneeamaria :D juku en oo enää viitsiny edes yrittää olla kärsivällinen..... :whistle: Onneks joillain sentään on järki mukana,tääl se katos jo aika päivää sitten! :D

Millos drakonia testaa,vai olitko testannu jo???en muista enää.... :ashamed:

Voi hitto kun ei oo tiimarivihkoa,sen muistan et jotai piti viel kommentoida mut en yhtään et kelle ja mitä......

:headwall:

GP
 
Alkuperäinen kirjoittaja gutupallo:
Millos drakonia testaa,vai olitko testannu jo???en muista enää.... :ashamed:

Aamulla jos uskallan :LOL: ja muistan :D


Argh, niin kamala paakipu ollu koko paivan :| oikeestaan jo monena paivana. Tanaan ja eilen vahan menkkakipua mut ei kovin kauaa. Saas nyt naha sit :snotty:
 
HURJAN PALJON ONNEA PLUSSILLE :heart:
JA :hug: SITÄ TARVITSEVILLE!

Oli tullut niin hurjasti noita plussia etten tässä kiireessä enään muista ketkä kaikki :ashamed:
Täällä viimeinen pelti torttuja tuli uunista ulos :eek: Meinasi mennä henki ja terveys...tuli noita niin järkyttävä määrä vietäväksi, mutta onneksi on lapsia syömässä niitä pois :D

Mulla on totaallisen turvonnut olo. Ja tänään siellä viimehetken jouluostoksilla tuli oikein sellainen fiilis, että nyt ne menkat alko ja kiiruhdin äkkiä lähimpään raflan vessaan, mutta eipä tullut. Valkkaria vaan hulahti, mutta siinä yhteydessä oli tutun moisia jomotuksia. Huoh, no huomenna viisaampana. :headwall:

G:
mies ostaa itse lahjat omille sukulaisilleen, aina :D

Vielä kerran onnea kaikille plussanneille ja paljon jaksamista ja lykkyä ensi vuoteen jatkaville =)
Katsotaan jos ehtisin vielä tulla kurkkimaan lisää kuulumisia myöhemmin, nyt takaisin kokkaamaan :kieh:
 
J84
gutupallo, sulle siis tuli kans tuollainen kiusankappale näkyviin testiin kuin mullekkin eilen. Aluks siinä ei tosiaan näkyny mitään varmaan 5 minuuttiin, mut sit kun 10 min rupes oleen täynnä niin toi haamujen haamu oli havaittavissa. On noi testit kyl kummajaisia.
 
No niin täällä on testattu ja yhtä viivaa vaan näytti.Mulla niin kovasti jo yökkyyttämistä ja kaikki hajutkin otti nenään vaikka ei vielä päivääkään myöhässä :LOL: Joten odotellaan vaan aatoksi tätin tuloa :'(
 
Huomenta. Olipas ihanaa lukea että on tullut paljon ihania uutisia, onnea kaikille plussanneille ja haamuilijoille :heart: :flower: Pettymyksen kokeneille pahoittelut. Itsellä tänään kp 2 ja en ole edes kauhean pettynyt, koska osasin aavistaa tämän. Joulumielikin on korkealla ja iloisin mielin lähden seuraavaan kiertoon :)
Teille kaikille oikein mukavaa ja rauhallista Joulua!
 
Iloinen Toi on samanlainen joka mulla oli, kun meen kaksosia aloin odottaa testasin kp 35/28, ja silloinhan juoksin apteekissa sen testin kanssa kysymässä onko se plussa vai ei, farmaseutti sanoi, että on se ja niin olikin, eli mun mielestä näyttää plussalta. Lukeehan jossakin testeissä ohjeissakin että vaaleakin väri on plussa, siis että viivan voimakkuus ei merkitse. ONNEA :flower:
Mitäs muut joko on testailtu, kertokaa pian?!! Mä en ole vielä, kun on sellainen olo, että täti on jo matkalla, mutta mitä siitä nyt on JOULU! Nautitaan siis. Hyvää Joulua kaikille, ja PLUSSArikasta uutta vuotta 2009!
 
Oih,onnea iloinen!! :flower: Kyllä tuo ihan plussa taitaa olla!! :D :hug: Sitä tarvitseville! Täällä taidetaan kans jatkaa ens vuoteen,ei tullu ees roskishaamua aamupissasta :'( Kokoon itteni ja lähen joulun viettoon...

Hyvää ja rauhallista joulua kaikille!!!
 
onnea plussanneille ja haamuilijoille =) ja halit hirmuset joille täti tuli kylään, tai tekee tuloaan..
täällä unohtu ostaa testi, joten jää testaaminen loppuviikkoon...sen verran laskin että nyt kp32, mutta tiedä sitten, kun eka kierto ilman pillereitä....voi venyä pitkäänkin... :/ joten hyvä odotella vielä ennenkuin testaa...tosin aamulla ei maistunut edes karjanpiirakat ja munavoi, mikä on suurta herkkua yleensä, maistu ihan anjovikselle :D

hyvää ja rauhallista joulua kaikille....palataan huomenissa, nyt lähtee tää koirankaan pitkälle pitkälle lenkille kun on noin ihana ilmakin =))


 
[/url]

JOULUAATTO, KESKIVIIKKO 24.12.




Nooraneeamaria..kp 27/28-29........
gutupallo...........kp 27/25-32...........yk 2.........kolmas haaveissa
Drakonia............kp 28/30................yk 3..........esikoinen haaveissa
Äiti 07................kp 29/28-30...........yk.............kolmas haaveissa
Kendra...............kp 30/28................yk ?............
Kassu................kp 32/32................yk 3......... viides haaveissa
Carmen..............kp 33/30(?)..........yk 1...........toinen haaveissa
Niimar87.............kp 37/33-35.........yk.............toinen haaveissa
anu84................kp 39-40/29-30....yk..............
krokohopss........KP 32/?................yk 1..........esikoinen haaveissa





HAAMUILIJAT




PLUSSANNEET


Nibbler :heart:
Ritsanampuja:heart:
Maya mehiläinen:heart:
Sinderella:heart:
Hemuli1981 :heart:
esmeralda- :heart:
Iloinen :heart:








UUTEEN VUOTEEN JATKAVAT


Hensku00
näin kulutan aikaa
Jennyli
Minky
Jellona84
nöttiäinen
Valtsukka
Maikkis123
Aavalan tyttö
FantasticFour
paapelo
 
Kiitos nooraneeamaria ja gutupallo ja muut!

Päivitin taas listan ja siirsin nyt rohkeasti itseni, Hemulin ja esmeraldan plussanneisiin. Sanokaa, jos haluatte sieltä pois... ;)

Voitte varmaan kuvitella, mutta mulla on pöllämystynyt olo. Nyt on menossa kp 30/27 ja tuo oli Kotitesti.fin herkkä rakaustestipuikko (20mlU/ml). Tämä oli yk 1, joten en olis koskaan osannut kuvitellakaan tällaista tulosta! Oon elämässäni tehnyt kahdesti aiemmin raskaustestin, niistä on jo vuosia. Molemmilla kerroilla menkat jäivät mystisesti pois eikä varsinaista raskauden pelkoa (ei vielä toivetta siinä vaiheessa...) edes ollut.

Kotitestin ohjeessa tosiaan sanotaan, että viivan värin voimakkuudella ei ole väliä eikä vaaleampi viiva muuta tulosta. Tuo on kuitenkin omasta ja miehen mielestä ihan selvä värillinen viiva ylhäältä alas asti. Haamu alkoi ilmestyä jo ekan minuutin aikana ja viiden ekan minuutin aikana viiva saavutti jo lopullisen muotonsa. Tulos on luettava 10 minuutin aikana. 5 min. pitäisi riittää varmistamaan, onko kyseessä nega.

Huhhuh, selviääköhän tästä joulunviettoon... :LOL:
 
Onnea Iloinen, kyllä tuo on plussa :heart: :flower: =)

Itse tein testin aamulla ja tällä kertaa ei tullut mitään, joten ihan niinkuin ajattelinkin, niin eka testi oli viallinen. Eli tätiä odottelisin huomiselle tai perjantaille viimistään. Mitään täti tuntemuksia ei kylläkään ole vielä tullut, mutta ne voi tulla nykyään pojan jälkeen ihan sillä samaisella minuutilla kun ne alkavat ja ovat lähestulkoon yhtä mitättömiä kuin pillereitä syödessäkin =)
Jotenka minut saa siirtää omasta puolesta tuonne uuteenvuoteen =) Voi voi mies rukkaa, joutuu koville seuraavassa kierrossa :LOL:

Ja lahjoja tuli KAMALASTI...tai siis pojalle ja kupu on niin piripintaan ahdettu, etten voisi syödä mitään, ainakaan hetkeen. :whistle:
 
Kiitos paapelo! :)

Päivitin sinut uuteen vuoteen jatkaviin. Ilmoittele, jos tulee iloisia yllätyksiä! ;)

Nyt on tosi hassu fiilis, kun päädyttiin jo kertomaan kaikille läheisille tästä joululahjasta. Syynä anopin glögi, joka tarjoillaan aina terästettynä! :LOL: Jouduin pyytämään sen tällä kertaa alkoholittomana. Mies oli sitä mieltä, että kerrotaan heti, missä mennään, niin ei tarvi valehdella tai piilotella mitään. Ja kun miehen vanhemmille piti glögin takia kertoa, niin totta kai munkin vanhemmille, jos sattuvat soittelemaan toisilleen... :LOL:

Ehkä mä olisin voinut pitää tämän vielä meidän kahden juttuna, mutta toisaalta on tässäkin hyvät puolensa. Nyt ainakin loppuu vauvavihjailut eikä tosiaan tarvi kotona piilotella vauvalehtiä ja valehdella alkoholitarjoilujen suhteen... Ja jos jotain sattuu, niin voipahan sittenkin sanoa asiat suoraan eikä tarvi yksin märehtiä.

Olispa tämä nyt vain totta!! :eek:
 
ILOINEN Mä en ole koskaan malttanut olla heti kertomatta, vaikka se ei kuulemma järkevää olekaan, olen tainnut vielä testi kädessä soitella anoppit sun muut :LOL:
Mun alkaa mennä hermo, sais se TÄTI nyt sitten jo tulla, kun kerta on tulossa ihan on semmonen olo!!! :$ Menkkakivutkin alkoi eilen uudelleen. Tosin taidan ola hätäinen kun vasta tänään pitäisi alkaa ..Enkä piruuttanikaan tee TURHAA testiä!
 
Nyt on pakko hiukan tilittää, anteeksi jo etukäteen:) aloin sellastakin miettiä, että onko mussa jotakin vikaa, kun tissit on siis ollut jo 2 viikkoa kipeät,ja niitä menkkakipujakin on ollut melki sen kaksi viikkoa nyt siis kp 28/28-29, eli siis liki oviksesta asti, MUTTA muita pms-oireita on esiintynyt vasta muutaman päivän. Eli kuuluuko rinnat kipeytyä heti oviksen jälkeen ja menkkakivut alkaa, miten musta tuntuu että ei?? Musta tämä ei oisi mulle tyypillistä, mutta en sitten tiedä, kun en oo itteäni näin tarkkaan tutkiskellut joka kierrossa... Ja on se nyt kummallista jos yks viikko kuukaudestta kuluu menkkoihin, ja kaksi viikkoa niitä ennen pms-oireisiin, niin enhän mä ole normaali kun viikon kuukaudesta?!
 
hyvää joulupäivää kaikille!
hurjasti onnea plussanneille ja :hug: ensi vuoteen jatkaville!
itse testasin 23.päivä ja tänään selkeät plussat :D enkä edes aamupissasta joten kai se on uskottava et tärppäs meille kolmonen :heart: :heart: :heart:
joulun vietooa jatkamaan, lapsien kanssa leikkimään siis joulupukin tuomilla lahjoilla :saint:

vielä tätiä/plussaa odottaville plussatuulia :whistle: :whistle: :whistle:

niin ja iloinen kyllä tuo plussa on! :flower: :heart: :flower:
 

Yhteistyössä