Jouluaaton Testaajat ( ja Plussaajat:)

Työnnän lusikkani nyt tähän riisippuuroon, vaikka pinon ulkopuolinen olenkin... :snotty: Ehkä joku muistaakin mun nimimerkin tuolta ketjun alusta.

Seuraan tätä teidän pinoa päivittäin, ja voisin päivitellä sitä jos muita vapaaehtoisia ei löydy... Eipä oo vaaraa että itse putoisin poiskaan ;)

Onnea kovasti kaikille plussanneille :flower: :flower: Ja suuret pahoittelut pudonneille :hug: :hug:
Murrr... Jos vielä pinoja väsään, niin taidan jättää sen tippuneiden listan kokonaan laittamatta! B)

Ovistestillä testaamisesta: Itse testasin kun aloin meidän kakkosta odottamaan, ja siihen tuli selkeämpi viiva kuin raskaustestiin jonka tein sitten seuraavana päivänä. Ja mulla ei noihin ovistesteihin todellakaan tullut mitään jos ei ollut ovis päällä! Kuin siis tuon kerran. Toivoa siis on! =)

Menkkakivuista: Te joilla ei vielä menkat alkanut mutta ovat myöhässä, mulla oli "menkkakipuja" koko kakkosen odotuksen ajan. Jos en olis tienny olevani raskaana, niin olisin odottanut menkkoja alkaviksi millä hetkellä hyvänsä! Toivoa siis teilläkin vielä :D

Ja vielä vuodosta: Esikoista odottaessani minulla oli vuotoa silloin kun kuukautisten olisi pitänyt olla. Huomattavasti niukemmat kuin yleensä tosin, mutta kuitenkin. Ei siis kannata heittää puurolusikkaa nurkaan senkään takia vielä, varsinkin jos on testiin jo haamuja tullut.

Juu ja juurikin tuohon liityen, Esikoisesta tein plussan rv 6 ja vielä tuolla "pahamaineisella" RFSU:n testillä ja sain hyyyyvin hailakan viivan. Sanoisin jopa että haamun. Ja tuo siis rv 6. Tyttö on nyt 4,5 vuotta. Kakkosesta samoilla viikoilla niin vahva punainen viiva että ei voinut erehtyä. Ei siis se viivan vahvuuskaan aina kaikkea kerro.

Toivottavasti sain nyt valettua hieman toivoa teihin vielä jännääviin :)

Mukavaa neljättä adventtia! :xmas:
 
Väännetäänpä nyt rautalankaa :LOL: koska sillä ovistestillä sitten vois testata, clearblue-testissä muistaakseni lukee, että sillä voi testata 3 pv ennen kuin pitäisi alkaa, niin eikö se sitte olisi huomenna kun on 25/28-29? Tuntuu ihan käsittämättömältä, että edellisillä kerroilla olen tajunnut asian vasta kun menkat on ollet viikon myöhässä lähes
 
nooraneeamaria En tiiä millon ovistestillä kannattaa aikasintaan testailla, mutta clearblue-testissä lukee että voi testata JOPA 4 PVÄÄ aikasemmin! Että ei muutaku testaamaan jos siltä tuntuu. ;)

Allunmamma Kiitos toivoa herättävistä sanoista, mutta kyllä jännäilyt mun kohalla on taitu nyt jännätä. :ashamed: Vuoto on tällä hetkellä jopa sellasta, mita se yleensäkin mulla menkkojen aikaan on eli aika runsasta. Ja kivut on sitä luokkaa että kipulääkettä on pakko ottaa. Että tuntuu aika hullulta että tuolla joku kyydissä pysyis.
Että taispa olla kemiallinen raskaus, kun sen haamunkin torstaina testiin sain. Ja se tämän aamunen ovistesti plussa, siitä en tiiä mikä se oli.

Oireita kyllä on vieläkin mikä kyllä hieman ihmetyttää.. Väsyä, rinnat arat, samoin verisuonet rinnoissa ja varsinkin nännipihoissa ihan pinnassa niinku olis tussilla ne siihen piiretty vaikka yleensä ne laskee menkkojen alettua, palelua on, samoin taas tämä aamuna maha meinas kääntyä ympäri kahvin hajusta...

Et voiko olla että kemiallisen takia raskaushormoonia olis vieläkin kehossa mikä aiheutti positiivisen ovistestin ja nää oireet? Viimeks kyllä ku oli kemiallinen ni oireet hävis heti ku menkatkin alko. En tiiä, en tiiä kohta mistään mitään ja en enää luota mihinkään oireeseen... :/
 
Kiitos vinkistä:) mutta kyllähän mä sen tiedän, että ei se järkevää ole vielä testata.. Mä olen tehny päätöksen, että sitten vasta kun on pari päivää myöhässä niin teen testin, just juu tässä sitä taas ollaan. Katsotaan josko töiden jälkeen ehtis apteekkiin, voihan sen testin hakea vaikka jo ennakkoon ;) arvaapa pystysinkö oleen testaamatta jos testi tossa olis, oikein en! Mutta mitä tulee oireisiin niin kyllä kai niiden pitäisi loppua menkkojen alkuun. Ei kai kemiallinen tollasta aiheuta..Toisalta valemenkkojenkin tarvii olla aika "aidot", koskei ihmiset niitä sellasiksi tunnista, eli ihan reilusti kuitenkin vuotoa, ei tuhruttelua. Nyt nostetaan peukut ja isovarpaatkin pystyyn!
 
Allunmamma: Mietin vain että taidan testata uudestaan raskautta, jollain muun merkkisellä testillä kuin RFSU:n testillä...jos kerta rv 6:llakin näytti hailakkaa viivaa... ?
Mut entäs toisen lapsen kohdalla ,kun puhuit tummemmasta viivasta, niin oliko se sitten samanmerkkinen testi, vai joku muu???
 
Haileaakin haileaa vaaleanpunaista tuli kerran aamulla vessareissulla paperiin, mutta minun kohdalla se tahtoo valitettavasti sanoa että menkat tulee ihan ajallaan tiistai-keskiviikkoakselilla :'(

Kattelen nyt aattoon asti ellei vuotoa kuulu.

Blääh.
 
Ja heissulivei Allunmamma :hug: Ainakin tätä kautta pysytään ajan tasalla;) vai mitä.Laatikot purettu ja koti näyttää kodilta. Olisin vain NIIN kovasti tahtonut sitä joululahjaa :'( Mutta kai tässä nyt vielä ihan pieni toivo on jäljellä.Mullahan on tuo tuhru tullut aina jo 5pvää ennen menkkoja ja nyt tänään siis aamulla hentoa aavistusta kerran pyyhkiessä jäi paperiin. Ja menkkoja odotan siis tiistaiksi,viim.aatoksi. Tosin tää mun stressitaso on ollut enempi kuin korkea,joten ehkä luonto hoitaa tän muuton ja muutokset ensin alta ja antaa vasta sitten "luvan" uudelle raskaudelle. Ilmoittelen kuinka käy, vaikka nyt olen jo 99% varma että menkat tulee tasan ajallaan. Mutta jos jotain valoisaa puolta, niin ainakin tuhrupäivien määrä on sitten lähes hävinnyt!!!!JEEEEEEEEEEEE! Se olikin todella rasittavaa!
 
Onnittelut plussanneille!!! :flower:

Mun viivat ovat vahvistuneet, mutta silti odotan tiistaista veritestiä.. Eli kaiken järjen mukaan sen pitäis näyttää plussaa! Mutta ihmettelen kuinka veritestistä voi saada heikko positiivinen tulokseksi... toivottavasti oli vain niin alussa.. Ainiin ja jos tiistainen on totta niin sain ensimmäisen haamun dbo9:llä eli 5 päivää ennen oletettuja kuukautisia!!! Eli kyllä sitä voi aikasinkin testata, mutta en suosittele kenellekkään liian aikaisin testaamista. Tääon ihan painajaismainen viikonloppu ollu. Tulispa tiistai äkkiä. no miehen kanssa juteltiin, että käy miten tahansa, niin tää joulu muistetaan. ja jos tiistaina testi nega, niin sit kyllä ostan ittelleni paketin aurajuustoa ja graavikalaa!! :kieh:
 
Hemuli tsemppiä odotteluun. Tuo kuulostaa hyvältä lohdutukselta jos testi on jotain mitä et toivo =)

Hmmm...tää mun kroppa se jaksaa ihmetyttää minua...nyt kun tätä maitoa on tullut hiukan tässä yli viikon verran jo, se itsessään on outoa. Mutta tänään huomasin myös, että nänninpihan reunat on muuttuneet ihan tummiksi, ikään kuin olisi tummat renkaat. Eikä siinä vielä kaikki, lämmöt huitelee aamulla nyt 37.3-37.4 ennen ylös nousua (toisn en ole kyllä mitannut koko kiertoa, normi on 36.5) ja nyt sitten kun himotti kahvi ihan pirusti, niin meinasin pyörtyä oksu oloon sen juotuani....tää on vale raskautta, pakko olla...eihän nyt normaalisti näin voimakkaita oireita tässä vaiheessa tule :headwall: :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja paapelo:
Iloiselle peukut pystyyn ettei täti punainen löydä teitä, josko menisi ymmälleen teidän laivamatkasta ja jättäisi satamassa odottelun ja menisi muualle...voisi sekin välillä pitää lomaa :D
Heh, kiitos paapelo! Ei se täti ainakaan merille osannut tulla: ei näy vielä menkkoja eikä tuhruakaan ja nyt on kp 27/27. Huomenna (tai siis parin minuutin päästä!) on edessä kova päivä, kun täti voisi laskennallisesti arvioituna hurauttaa paikalle!

Eilen illalla oli kauhean varma olo kaikkia juttuja miettiessä, että hyvin tässä käy. Tänä iltana iski taas vaihteeksi kauhea epätoivo. Vessassakin pitää käydä ihan vain tarkistamassa, joko menkat alkoi. :ashamed:

Laskin tänään puolen vuoden ajalta kiertojakin. Yksi poikkeuksellisen lyhyt oli 23 päivää (ei siis yhtään tavallista), ja sitten aika tasaisesti 26, 27 ja 28. Parin viime kuukauden ajan kuitenkin selvästi tuo 27.

Huhhuh, saiskohan sitä unen päästäkään enää kiinni!? ;)

Ja lopuksi:

maikkikselle ja valtsukalle tosi iso :hug:!

esmeraldalle ihania onnitteluja! :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Iloinen:
Eilen illalla oli kauhean varma olo kaikkia juttuja miettiessä, että hyvin tässä käy. Tänä iltana iski taas vaihteeksi kauhea epätoivo.
Mul on tallasta vuoristorataa kans koko ajan :ashamed: Vaihtelee paivanki aikana pari kertaa.


Talla hetkella on aika varma olo :snotty: Jaa miksko.. En tiia ees.
 
[/url]

MAANANTAI 22.12.




Nooraneeamaria..kp 25/28-29........
gutupallo...........kp 25/25-32...........yk 2.........kolmas haaveissa
Drakonia............kp 26/30................yk 3..........esikoinen haaveissa
Äiti 07................kp 27/28-30...........yk.............kolmas haaveissa
FantasticFour ....kp 27/28................yk 17........neljäs haaveissa
paapelo.............kp 28/30.................yk 3...........toinen toiveissa
Kendra...............kp 28/28................yk ?............
Iloinen...............kp 28/27................yk 1...........esikoinen haaveissa
esmeralda-........kp 29/28................yk 1..........toinen toiveissa
Hemuli1981.......kp 29/28-36...........yk 7..........esikoinen haaveissa
Kassu................kp 30/32................yk 3......... viides haaveissa
Aavalan tyttö.....kp 30/28...............yk 2..........neljäs haaveissa
Carmen..............kp 31/30(?)..........yk 1...........toinen haaveissa
Niimar87.............kp 35/33-35.........yk.............toinen haaveissa
anu84................kp 37-38/29-30....yk..............
krokohopss........TJOT......................yk 1..........esikoinen haaveissa





HAAMUILIJAT


esmeralda- :heart:



PLUSSANNEET


Nibbler :heart:
Ritsanampuja:heart:
Maya mehiläinen:heart:
Sinderella:heart:








UUTEEN VUOTEEN JATKAVAT


Hensku00
näin kulutan aikaa
Jennyli
Minky
Jellona84
nöttiäinen
Valtsukka
Maikkis123
 
minullakin on kauihea epävarmuus...
vaikka tätiä ei kuulu, silti mietityttää...
Kun selkään ja mahaan koskee sikana...Mut se tässä
omituisinta onkin kun selkään on sattunut nyt semmoset lähemmäs 2 viikkoa putkeen.
Eikä mul koskaan ole ollut tämmöisiä kipuja...mut on tää hassua, kun miettii et onko ne menkkakipuja vai onko se vain raskautta, kun täiä ei kuulu....Mut teen uuden testin huomenna
ja katotaan josko viiva varmistuu!
 
Huih, rupesin kokeilemaan, osaanko päivittää listaa ja sinnehän se nyt hupsahti! :LOL:

Maikkiksen siirsin uuteen vuoteen jatkaviin, kun ymmärsin tilanteesi niin. Iso :hug: ja lämpimät jouluntoivotukset!

).( Olipa älyttömän levoton ja huono yö, kun en mitenkään päin malttanut nukkua! No, jospa alkaisi jouluvalmisteluihin ja saisi ajan kulumaan... Yhtä kotiinkuljetustakin odotan tänään saapuvaksi, joten ei auta touhuilla mitään äänekästä, että kuulee puhelimen/ovikellon.

Ihanaa jouluviikkoa kaikille ja plussatuulia! :heart:
 
samaa saamaa |O Vuoristorataa menee mieli, vaikka sillälailla olen jo antanut periksi, että odottelen vain milloin ne menkat tulee....mutta ainahan se on niin, että niin kauan kuin ei ole vuotoa, on se pienenpieni toivo :p Mulla kun taas ei ole koskaan raskausoireina ollut menkkakivut ja nyt niitä riittäää :/ Varsinkin vasemmalle puolelle vihloo ja jomottaa. Tissit ei ole yhtään arat, niitä pikemminkin kihelmöi. Kumma tunne. Aamulla tuli taas pyyhkiessä aivan vaaleaakin vaaleanpunaista valkovuotoa. Ehkä se kunnon verinenkin vuoto löytää huomenna siis perille vaikka ollaankin muutettu :LOL: HEH:jopas vitsin murjautin. Mutta kuten eilen sanoin, olen enemmän kuin onnellinen, ettei se tuhruttelu alkanut! Kuten on alkanut viimeiset puoli vuotta aina noin 5pvää ennen kunnon vuotoa. jotain hyvää siis =)


Mukavaa maanantaita!
 
Täällä myös tämä jyrkkä rinteinen vuoristorata pyörii ees taas. Eilen illalla olin varma, että se kelen täti tulee NIIN nurkan takaa sitten joulupäivänä, mutta tänään aamulla on taas toiveikkaampi mieli ja nyt on taas aika neutraali olo kaikelle :ashamed:
Itsekkin olen miettinyt, että onpa itsekästä toivoa vielä lisää. Ihana koti, mies ja lapsi kun jo on niin eikö sitä osaa olla tyytyväinen...mutta sitten olen ajatellut tuon jälkeen, että sitähän meidät naiset on luotu tekemään, lapsia siis ja hoiva vietti senkun kasvaa lasten myötä :D

KP28/30 ja ei kyllä ole sitä tyypillistä siivous vimmaa päällä, mikä normaalisti iskee juuri paripäivää ennen menkkoja. Tosin siivottava on, vaikka naama norsun v***lla :LOL: Eihän näin törkysiä lattioita kehtaa kellekkään näyttää, kun poika taas eilen oli tonkinut salaa eteisen roskapussin ja löytänyt puuron rippeitä sieltä ja levittänyt sitä joka paikkaan. Thanks darling, mommy will clean this mess :LOL:
 
Apua enaa 2 yota niin teen ensimmaisen testin :D
Eilen oli vahan menkkakipua, tanaan ei ainakaan toistaiseksi. Tosin ma just herasin vasta :D

Aamulla oli suu (ja huulet) niin kuiva etta sattui. Suussa oleva lavistyskin oli melkeen kuivunu ikeneen kiinni niiiiice. No nyt on jo parempi olo :D Mut nena mulla on edelleen tukossa aamuisin, se varmaan johtuu tast ihanasta flunssasta joka alko viime viikon lopulla. Nyt on sit kivasti heti aamusta ihan hienoinen paakipu :headwall: Join kylla eilen lasillisen viinia (4%). Mut mulle ei tuu ikina krapulaa, et tuskin sekaan syyna, en tieda.
 
heips! tänne pinoudun jos vain sallinette :D
pikkasen taustaa, eli yasminet jätetty pois 20.11.08, vuoto 24.11, pillereitä söin n.vuoden.sitä ennen kierto 28-35. tässä ajattelin jouluaaton tietämillä testailla, ehkä turhan hätäsesti mutta en malta pysyä pöksyissä :D
aikasemmasta liitosta yksi raskautuminen -06, joka erinäisistä syistä päätyi aborttiin :/
nyt uudet tuulet ja pikkuinen toivotumpi kuin koskaan...
oireita ei oikeastaan ole kylläkään, viime vkolla nännit super arat(mutta ei rinnat muuten), ja karmiva nälkä koko ajan :D (se lienee normaalia :D ), toisinaan painon tunnetta vatsalla, varsinkin yhdynnän jälkeen useasti....
oikein paljon tsemppiä kaikille testaajille...itse vielä kokematon näissä palstailuissa, mutta eiköhän tämä tästä...=)
ja oikein hyvää joulunodotusta kaikille!


ainiin, ja yrityskierto 1.ja esikoista toivotaan...eikä tikuteta tai muuta...tjotilla mennään =)
 
krokohopss tervetuloa... toivotaan kaikille joilla yritys on päällä ja niille joilla piinaviikot meneillään plussarikasta joulukuuta :heart:

Mä sain tehtyä suursiivouksen loppuun...meini siinä yli 5h :eek: Onneksi ei tätäkään karseutta tarvi tehä kuin kerran vuodessa tällä mittakaavalla :D

Nyt jo jännittää aatto...ei lahjojen vaan testin osalta...mitäköhän näyttää....tämä onkin melkein yhtä jännää kuin lapsena kalenterin luukkujen avaaminen :D
 

Yhteistyössä