Jouluaaton Testaajat ( ja Plussaajat:)

Terps pinoon!!! :wave:

Tervetuloa ööö krokohopps(ko?) :ashamed: unohin jo.... :kieh: on niiin laho pää!

maikkikselle ja muillekkin :hug: jotka pahoilainen yllätti!

Ja tuhannesti onnea plussille ja haamuille!! :heart: :flower:

Täällä ei ihmeitä... :/ ei yhtään plussaolo,vieläkään ei hyperherkissä testeissä kun tämmöstä;


en tiiä näkyykö ees sinne,joku viivanpaikantapainen kun oikein tihrustaa..blaah,jotenki oli niiiin innoissaan ja täpinöissään ton alkukierron ja niiiiiiin supervarma et nyt plussaan ni hups,kelkka on nyt kiäntynnä tyttäret iha alamäkkee,vai mihikä se oli? :snotty: Yritän olla testaamatta huomenna.... :LOL: :headwall: Et jos siinä jotai jouluaattona näkyis....++++++++++ :whistle: Oireista en kyl tiiä,nyt on ollu vaa jotai lieviä nippasun tyylisiä tuntemuksia,rinnat tuntu ehkä jotenki kipeiltä kun rappusia tömpsyttelin alas,muuten ei juurikaan mitää.Alaselkää jomottelee mut miun työ on semmosta et se voipi johtua siitäkin.....
 
Pahoittelut kaikille joille täti on saapunut :hug:

Olisitte saaneet kopauttaa tätiä kalikalla päähän ja lähettää tänne päin.Ketuttaa kun testissä ei näy juuri mitään ja menkkoja ei kuulu ei näy.Olisi edes alkaneet eikä kierto olisi venynyt,paitsi että eihän tämä vielä pitkällä kierrolla ole,mutta tympii tympii.
Mulla tulee kirkasta venyvää valkkaria ja koko ajan pitää juosta vessaan että joko alkoi.

Hyvää joulua kaikille jotka palstan jättää jouluksi!
Ja niitä plussatuulia jännääjille!

Niin gutupallo mulla on testit ollet kanssa tuollaisia.Ensin herkät ja nyt nämä marketti testit.
 
:kieh: eikö oo raivostuttavaa,tosin siulla aavalan tyttö noilla kp:lla vois nyt näkyä erittäin herkillä jotain muutaki jos ovis vaik ollukki oletettuu myöhemmi....? :flower: Tikuttelitko ovista? Mie kyl just laskeskelin et hyväs lykys dpo ois 9 miulla tänää....ovisplussahan oli kp14 ja ovishan on siitä 24-36h päästä muistaakseni... :ashamed: Ääh,rupesin taas jännittää vaik melkein luovutin jo.... :snotty:
 
Normaalikierron mukaan miul kyl menkat pitäis alkaa 26. tai 27. päivä ellei oo tuo 32 kierto se on kyl harvemmin ja yhen ainoon kerran ollu 25...et joo oon kyl aika aikases... :p :ashamed: mut oonki vissii heti ku menkat loppu ni johonki tikkuun pissiny.... :whistle: :xmas: :headwall: ja viel :$
 
Siinäpä se just on kun peittoa heiluteltu viimesen kerran 8.12 ja luultavasti ovis oli 10 päivä.Mutta jos se on ollut myöhemmin niin voin kertoa että hiukan silloin korpeaa,kun ei ole ollut mitään mahdollisuuksia raskautua.Ja meillä mies ei jaksanut enää 2vko koitoksen jälkeen :LOL:
En tikutellu.Olen koittanut luottaa omaan kroppaan,että se pelaa niin kuin ennenkin.Mä mietin että mulla oviksen mukaan kierto olisikin jotain 31 mutta kukapa sen tietää miten se menee.
Toivotaan että sinulle tulee plussia testiin.
Mut sitä minä mietin,kun joskus olen testannut samana päivänä tai niin että menkat alkaakin seuraavana päivänä,että silloin ei ole tullut yhtään mitään ylimääräistä testiin.Ei edes viivanpaikkaa.Että mitähän se on :whistle:
 
Samma här. Ja miulla noita puhtaita negoja tuolla on...... :whistle: :LOL: Meijän miehet on siis laiskoja ja jos ei tässä kierros tärppää tol kaks vk paukutusta metodilla ni ens kierrossa viimeset kaks viikkoo heiluu ruoska makkaris! :LOL: :whistle: Toivottavasti se plussa pärähtäis siullakin testiin lähipäivinä!! :heart: Sehän voi nousta hitaasti se ite hormooniki,näin käsitin..?
Drakonialla on kyl aika klassiset oireet :saint:
 
J84
Heipsan kaikille, onnea plussanneille ja haamuilijoille sekä :hug: tädin tavoittaneille.

Tulin vähän kertomaan kuulumisia. Eli perjantaina kp26 alkoi vuoto aamusta jota kesti lauantai iltaa, jolloin se lopahti. Sunnuntaina päivällä vuotoa tuli taas jonkun verran ja se oli kirkkaan punaista..eli ei sellaista, kun mulla yleensä, tummanpunaista. Ja sit se taas loppui kuin seinään, tänään on tullut todella vähän tuhrua. Se mikä täs ihmetyttääkin niin toi vuoto ei ollut sellaista kuin yleensä, kun vuodan niin vuodan kyl sit kunnolla ja sen 5-6 päivää. Lämmöt on edelleen ylhäällä ja ihme vihlomista on ajoittain ristiselässä. Tänään päivällä 3h pissan pidättelyn jälkeen kokeilin Clearblueta ja odottelin sen 10min niin siihen ilmestyi joku ihmeen outo viiva..onko se viivanpaikka, roskishaamu vai onko hedelmöitys peräti tapahtunut pari päivää myöhemmin ja hormoonia ei vain ole tarpeeksi eli jos munasolu on irronnut oletetusti 8-9.12 niin hedelmöitys on voinut tapahtua joko 9-10.12...hitto pää sekoo :headwall: niin ja nyt olisi siis dpo13-14, mikäli kyseessä olikin vain ns. valemenkat. Onko teillä kenelläkään kokemusta tosta CB:n viivoista?

niin ja täs ois kuvia...
kokonaisena...

ja pakkohan se oli avata osiksi...
 
On kiva tietää että muillakin on laiskoja miehiä :LOL:
Luulisi että,kun tarjotaan niin otetaan,mutta ei,tuumasi vaan että en jaksa enää :D
Mulla on kaikilta kolmelta tullut plussa paria päivää ennen,mutta nyt ei edes menkkojakaan näy.Totta se kaiken onnen ja autuuden kierukka sekoittaa kierron.

Testasin sitä viivanpaikkaa muuten vedellä silleen että kun testaamisen jälkeen oli kuivanut,niin käytin hanan alla ja ihan hetkeksi tuli valkea viiva siihen testiin.Ja siinä oli joku viiva testiajan sisään tullut,mutta oli niin himmeä että piti tihrustaa ja valkeaa vasten siinä jotain oli.Aamulla taas pitää kuseskella purkkiin,jos siinä jotain taas näkyisi.

Hitsi,meidän yksi vee on käynyt tästä koneelta tän yy kirjaimen repimässä irti :whistle:
 
Oijoi jellona!! selkee haamuhan se! Miul ei henk. koht kokemusta kyseisestä testistä oo mut sellanen käsitys on näitä palstoja ja keskusteluja selatessa jääny et cb ei turhia viivanpaikkoja ainakaan anna. Ja kokemusta on kyl esikoisen kaa ns. valemenkoista mitä en ite ees huomaannu erilaisiks.. Onpa jännää,jouluaattona se kyl varmasti ois vahvempi,mie pistän nyt käet kyynärpäitä myöten ristiin siun puolesta!! :flower:
 
Jellona84...kröhöm, ai kumma viivan paikka? :D Aika selkeä tuo minusta on, kummassakin...mutta ei nuolaista ennenkuin tipahtaa :D Oikein hiljainen kuiskaus onnen toivotusta sinulle :heart:

Aavalan tyttö oli tuollain testannut tuota viivan paikkaa, en olekkaan tuommosesta metodista vielä kuullutkaan. Mutta tosiaan, mulla tuli tuommonen saman tyylinen viivanpaikka, kun sunnuntaina testasin...eli siis valkosena hohti ja siinä oli hailakan harmaat reunat. Mutta pidän pääni ja väitän testin olleen viallinen, hamaan loppuun asti :headwall: :LOL:
 
Tervetuloa krokohopss! Lisäsin sut listalle tjottina. Sano, jos haluat kp:t mukaan tilastoon!

Ohhoh, kun Jellonalla onkin yhtäkkiä jännät paikat! Joko sut lisätään takas listalle? ;) Ihan kuin se haamulta näyttäisi... Tosin en ole asiantuntija tulkitsemaan, mutta kyllä se viiva hitusen värilliseltä näyttää! :heart:
 
Minä käytin sen testin normaalisti ja se kuivui normaalisti.Siihen tuli se joku mikä lie viiva.
Kastelin sen sitten vedellä että mikä se viiva on,niin silloin käväsi se valkoinen viiva siinä.Ja kyseessä liuskatestit.
Että käyttäkää eka normaalisti se testi ja odottakaa että kuivaa niin näkee erittäin selvästi sen viivanpaikan.
Jellonalle varovaiset onnittelut.Toivottavasti saat asiaan selvyyttä
 
J84
Iloinen, pysyn mieluummin täällä pudonneissa..vielä. Aattona ajattelin kokeilla uudelleen testaamista, aamupissasta. Tos mun ystävän kans puheltiin mesen kautta niin sekään ei oo koskaan saanu tollasia tohon testiin, eli joko se on ollu selkee plussa tai nega, ei harmaita tai sinertäviä viivanpaikkoja. On tää nyt kyl yhtä hullunmyllyä :p
 
Pidetään Jellona kovasti peukkuja nyt plussan puolesta :heart:

Aih, että oli ihana herätä :D Nyt kaikki mun joulukukat on auennu ja tuoksu on huumaava ja tähän tuoksuun sekoittuu vielä piparkakkutalon aromi...aaaaaa =)
Tunnin päästä pahimman luoka joulurysään :headwall: Pakko käydä noutamassa miehen lahja...hän kun ei sitten osannut nimetä toivettaan niin ostan hänelle vähän kaikke ja annan lahjapussi. Viime vuonna oli helppo keksiä, kun odotin viimesimmilläni poikaa. Silloin tein hänelle humoristisen Isyyspakkauksen, joka sisälsi kaikkea varpajaisiin ja tuleviin vaipanvaihtoihin pelastusvälineitä, kuten kumihanskat ja pyykkipojan ja tavaraa riitti :LOL:
 
[/url]

JOULUAATON AATTO, TIISTAI 23.12.




Nooraneeamaria..kp 26/28-29........
gutupallo...........kp 26/25-32...........yk 2.........kolmas haaveissa
Drakonia............kp 27/30................yk 3..........esikoinen haaveissa
Äiti 07................kp 28/28-30...........yk.............kolmas haaveissa
FantasticFour ....kp 28/28................yk 17........neljäs haaveissa
paapelo.............kp 29/30.................yk 3...........toinen toiveissa
Kendra...............kp 29/28................yk ?............
Iloinen...............kp 29/27................yk 1...........esikoinen haaveissa
esmeralda-........kp 30/28................yk 1..........toinen toiveissa
Hemuli1981.......kp 30/28-36...........yk 7..........esikoinen haaveissa
Kassu................kp 31/32................yk 3......... viides haaveissa
Carmen..............kp 32/30(?)..........yk 1...........toinen haaveissa
Niimar87.............kp 36/33-35.........yk.............toinen haaveissa
anu84................kp 38-39/29-30....yk..............
krokohopss........TJOT......................yk 1..........esikoinen haaveissa





HAAMUILIJAT


esmeralda- :heart:



PLUSSANNEET


Nibbler :heart:
Ritsanampuja:heart:
Maya mehiläinen:heart:
Sinderella:heart:








UUTEEN VUOTEEN JATKAVAT


Hensku00
näin kulutan aikaa
Jennyli
Minky
Jellona84
nöttiäinen
Valtsukka
Maikkis123
Aavalan tyttö
 
Huomenta! On täällä paapelokin onneksi aamuvirkkuna! Kyllä munkin pitää ryysiksessä piipahtaa, jos vaikka löytyisi parille miehen puolen suvun miespuolisille henkilöille pikkulahjat (jotka tietysti unohtuivat aiemmista lahjaryysiksistä...). :kieh:


Mistä saadaankin aikaiseksi pieni gallup:
Ostaako miehesi itse omille sukulaisilleen joululahjat?
;)


Joulusiivouksen tein eilen, tänään voisi leipoa ja koristella piparkakut loppuun. Tuli eilen koristellessa niin selkä kipeäksi, että oli pakko lopettaa! :eek:

Kp 29/27 tänään eli eilen olisi tädin pitänyt tulla, mutta ei tullut! Ei ole tuhruiluakaan ollut. Jos tämä tila jatkuu, testaan lopulta huomenaamulla. Kyllä sitä on odotettukin! ;)

Alavatsakipu tuntuu jotenkin laantuneen, ei ole ainakaan enää niin jatkuvaa eikä ärhäkkää. Mutta voi minun tissiparat! :LOL: Eilen illalla nukahtamisen jälkeen heräsin siihen, että toinen (kyljen alla ollut) rinta jomotti ja aristi ihan mielettömästi. Tuli varmaan tuskanirvistys kasvoille! Se tuntui ihan pingottuneelta pallolta ja nänni oli varmaan kaikkein kipein. Ei mulla kyllä noin kipeät rinnat ole koskaan ollut! Paitsi ehkä silloin kun lopetin e-pillerit...

Mukavia jouluvalmisteluja kaikille! :flower:
 
Ihme olo. Ihan kuin menkat alkaisi N-Y-T, mutta ei edes sitä vaaleanpunaista paperissa, vielä. Raskausoireita ei. Paitsi palelee, mutta olen aika vilukissa muutenkin. Alkaisi nyt ne menkat niin loppuis tämä piina :/ Jotenkin häiritsee joulupuuhiakin kun ajatukset pyörii yhden asian ympärillä. Mutta uskokaa tai älkää: en todellakaan sortunut edes tänään aamupissasta testamaan, vaikka tänään sii kp31 jolloin viimeksi alkoi menkat ;) Eli yksi testi on ostettu ja se on siististi avaamattomana kaapissa ja pääsee käyttöön huomenna ellei tänään/yöllä/aamupissaa ennen ala vuoto.

Tervetuloa vielä uudelle palstailjalle :wave:

Ja oho jellona!!!!!Minustakin tuo näyttää haamujen haamulta :p Olen itse tehnyt useitakin Clearblue testejä ja ne on olleet kyllä joko plussia tai sitten ei mitään. En tosin ole tajunnut että niitä voi avata, mutta kyllä siinä kokonaisessakin on sinertävää pystyviivassa. Ompas outo kierto sinulla, mutta onkos sillä väliä jos tuloksena olisi plussa :LOL: Pidän peukkuja!

Nyt kun tässä kirjoita niin jotain melkein LORAHTI housuun juuri. Vessassa tässä käväsin ja ihan kirkasta/valkeaa aika vetistä valkovuotoa tuli :eek: Mitä ihmettä? Olin ihan varma että verta , kun sillain hulahti. Aika kummaa. No, huomenna ollaan viisaampia.

BLÄÄH sanon minä ja olipaha omanapainen teksti. Sorry :snotty:
 
heipsan!

Tein sitten nyt aamusella uuden testin Tää on joku apteekista saatava:
dBest, Pregnancy test...
Ja suomeksi on liimattu tarra päälle et herkkä teti 10 mIU/ml

ja tuli ky haamujen haamu...kun aattelin et se ois vahvistunut ees edellisestä.. :'(
mut kyl se haamu siin töröttää...missäköhän vaiheessa se alkaa tummentua, et osi
ihan varma asiasta...
Minkähän testin seuraavaksi ostaisin...
:/

Pidetään Jellonalle peukkuja :flower:
 
Huomenta

Tänne taisi täti pyyhkästä,mutta ei se mitään parempi näin,kuin jonkun hormoonallisen syyn takia pois jäisivät,kun kerran raskaana ei olla.
Nyt tuli jouluinen mieli kun ei tarvitse pähkäillä että missä ne menkat on ja ollaanko sitä raskaana.

Pääsee uudelleen yrittämään ja jospa tämä meinaisi tyttövauvaa joskus kun yrittämään joutuu.Esikkoa tehtiin 5kk ja tyttö oli.Pojat olleet ns.helppoja tapauksia keskimmäinen kolmella peiton heilutuksella ja kuopus yhdellä.Oli silloin hieman petipuuhat jäissä :LOL: siksi muistaa kun oli niin vähäiset kerrat :ashamed: :whistle:

Mutta teille kaikille toivottelen paljon plussia ja toivotaan että se täti ei muista teille tulla kun se tänne pohjoiseen pyyhkäisi :D
Nyt lähden keskimmäisen synttärilahjan ostoon,kivasti joulun jälkeen syntynyt.

Hyvää joulua kaikille :xmas:
 
Onnea Hemulille!

Ja minunkn aamuinen testiviiva vahvitui...otin muutaman kuvan, ja muokkasin toista, jotta
se haamu näkyisi paremmin...
http://www.aijaa.com/v.php?i=3264595.jpg
http://www.aijaa.com/v.php?i=3264596.jpg

et kait sitä sit aletaan olla
:D
 
mää oon kyl ihan täpinöissäni täällä...
varasin jo neuvola ajankin... :LOL:

kait se on totta...pelottaa vain, että jos teen uuden testin vielä täs joku päivä, se ei olekkaan enää se viiva siinä...olen hölmö! Tiedän...mut aattelin tänään et soitan lääkärille
ja pyydän lähetteen labraan...Et varmistuisi tulos...luotan enempi verikokeeseen...Niin oli niin tyly se sairaanhoitaja siellä teekoossa kun soitin...sano et vasta 3 viikon päästä vois tehä uuden testin...et voi olla joku hormoonihäiriö tuo tulos!
siis mitä v*****!

mut jos teen ihan kotitestin viel täs jossain välis...et saan mielenrauhan
 

Yhteistyössä