Jouluaaton Testaajat ( ja Plussaajat:)

Tänään siis kp1 ja oman kierron mukaan juuri jouluaattona pitäisi seuraavien kuukautisten alkaa :xmas: Oli vain niin hauska sattuma että oli pakko aloittaa tällainen pino :heart: Olisihan se huikea joululahja kun aattoaamuna pissaisi kaksi viivaa tikkuun =) !

Mukaan vaan kenelle päivät sopii!
 
Sinäkö täällä =) ? Mä oon noissa elokuisissa vaikka aika paljon oon taustalle jäänyt.
Mä jätin tänään pillerit pois ja ehkä tuossa jouluaaton tienoilla voisin kuvitella et seuraavien menkkojen pitäis alkaa, vaik en yhtään tiedä kiertoa kun just oli pillerimenkat ja kaks pilleriä tuossa jo söin, kunnes tää ihana päätös tehtiin =)
Mitä teidän perheeseen kuuluu?
 
Hei metsätähti ja Minky :wave: Juu tääällähän minä viidennestä kovasti kuumeilen! Meidän poppoo voi hyvin, kiitos ja kuopus-Klaarakin on jo yli 1-v!

Osaisiko joku päivitellä kun olen itse siinä niin onneton :ashamed:

Eli:

Kassu.................kp 2/32................yk 3...............viides haaveissa
metsätähti.......... yk1...............
Minky.................kp8/32-?................yk
 
Kassu.................kp 2/32................yk 3...............viides haaveissa
metsätähti.....................................yk 1...............
Minky..................kp 8/32-?.............yk 4...............toinen haaveissa


Mä voin aina välillä päivitellä, mut joku muu saa taas koristella, ku se ei oo mun heiniä ollenkaan! :)
 
Mulla on kans testipäivä jouluna, mut sitä ennen pitäs tulla vielä yhet menkat. seuraava kierto onki eka clomikierto :)

mut mä änkeen nyt jo mukaan ku tuskin testaan ennenku just jouluna. :wave:
Nibbler.............kp 20/28-29...........yk 18...................... esikoinen.
 
Uskaltaisinkohan minäkin liittyä jo tänne :wave: :D
Ainakin tuo jouluplussa kuulostaisi niin ihanalle :heart: :xmas:

Mun piti tosiaan liittyä viikkopinoon vasta kun mahdollinen ovis on hyödynnetty ja pitkään olenkin saanut pidettyä itseni kurissa ;)
Mulla on ensimäinen clomikierto menossa ja tänään oli folliultra jossa löytyi vas. puolella 12mm johtofolli =)
Ovista voisi sitten odotella loppuviikolle perjantain tietämille :D
Ajattelin aloittaa tikuttelun keskiviikkona ja sittenhän tuon näkee ;)

Siksipä sain taas hieman toivoa tähän raskautumiseen ja uskaltauduin mukaan viikkopinoon =) Jänskättää :whistle:

Eli....
Jennyli......kp 10/32..........yk5.............kolmas haaveissa

Minä voisin jossain vaiheessa etsiä kuvia tuohon päivityslistaan jos kukaan muu ei halua?!
Ja päiviteläkin voin jos muut ei ehdi? :wave:
 
Kassu.................kp 2/32................yk 3...........viides haaveissa
metsätähti..........kp ?.....................yk 1...........
Minky..................kp 8/32-?.............yk 4...........toinen haaveissa
Jennyli................kp 10/32..............yk 5...........kolmas haaveissa
Nibbler...............kp 20/28-29.........yk 18.........esikoinen haaveissa


 
Hei. saanko liittyä tänne myös?
Eli tänään KP1/28-36 yk 7 ja esikoisesta haaveillaan. ja jouluaattona olis kp31 eli luuis et silloin vois näkyä. Menkat alko tänään. Eilen Kp32. Olishan se aika ihanaa plussata jouluaattona...
 




Hemuli1981........kp 1/28-36..........yk 7...........esikoinen haaveissa
Kassu.................kp 2/32................yk 3...........viides haaveissa
metsätähti..........kp ?.....................yk 1...........
Minky..................kp 8/32-?.............yk 4...........toinen haaveissa
Jennyli................kp 10/32..............yk 5...........kolmas haaveissa
Nibbler...............kp 20/28-29.........yk 18.........esikoinen haaveissa




HAAMUILIJAT





PLUSSANNEET














UUTEEN VUOTEEN JATKAVAT








 
Moikka Kassu kultaseni :D Oli vähän tylsää lapsia nukuttaessa, niin väsäsin teille tuunatun pinon :xmas:

SAA MUOKATA!!!!

Ei siis ole mikään pyhä tuo "tuunaus" vaan se joka sitten aina päivittelee saa ihan vapaasti muokata!

Plussaus onnea kaikille!
 
Kiitos Allunmamma :flower: Aivan ihanan joulupinon olet meille väsännyt :heart: Tuli tosi ihana fiilis katsellessa noita kuvia :xmas:

Töihin tässä pitäis itsensä kammeta |O Väsyttää jotenkin ihan hirveesti!!
Tänään aloitin oviksen metsästyksen ja nega tietennii niinkuin pitäiskin ;) Onko muita jotka meinaa tikutella?
 


TIISTAI 25.11



Hemuli1981........kp 2/28-36..........yk 7...........esikoinen haaveissa
Kassu.................kp 3/32................yk 3...........viides haaveissa
metsätähti..........kp ?.....................yk 1...........
Minky..................kp 9/32-?.............yk 4...........toinen haaveissa
Jennyli................kp 11/32..............yk 5...........kolmas haaveissa
Nibbler...............kp 21/28-29.........yk 18.........esikoinen haaveissa




HAAMUILIJAT





PLUSSANNEET














UUTEEN VUOTEEN JATKAVAT








[/quote]

 
Tervehdys :wave:

Pomppaan tähän pinoon myöskin. Elikkä tänään olis kp7/30 (45) yk2 ja nelonen olis haaveissa. Kierto hieman hakee itseään vielä kierukan poiston jälkeen, mutta jos menkkoja ennen ei näy niin jouluaatto olis sopiva päivä testata (kp36). :xmas:
 


KESKIVIIKKO 26.11



Hemuli1981........kp 3/28-36..........yk 7...........esikoinen haaveissa
Kassu.................kp 4/32................yk 3...........viides haaveissa
Ritsanampuja.....kp 8/30 (45).........yk 2..........neljäs haaveissa
metsätähti..........kp ?.....................yk 1...........
Minky..................kp 10/32-?...........yk 4...........toinen haaveissa
Jennyli................kp 12/32..............yk 5...........kolmas haaveissa
Nibbler...............kp 22/28-29.........yk 18.........esikoinen haaveissa




HAAMUILIJAT





PLUSSANNEET














UUTEEN VUOTEEN JATKAVAT








 
Tervetuloa ritsanampuja :wave:

Että minä oon ollu koko päivän tajuttoman väsynyt |O Nyt kun olis sitten hyvä mennä nukkumaan niin ei millään tuu mentyä :whistle:
Vas. munasarjassa olut tänäänkin nippailuja...josko se munarakkula sielä sitten ihan oikeesti jaksais kasvaa ja irrotakin ;)
Voi sitä iloa jos saan ovistestiin plussan...ja vielä miehenkin kellistettyä :D Tänään kyllä aloitettiin jo vauvantekoharjoitukset :heart: :xmas:
 
ihana ajatus teijän ketjussa :heart:
itse esikoisesta tein plussan just jouluaattoaamuna 2005 :heart: :heart: :heart:
vielä keskenmenon jälkeen, niin ette arvaa mikä oli sen joulun paras lahja? :D

nyt kuumeilen itse kolmatta, miehen kun saisi vielä innostumaan!!!

parhaita joululahjoja teille kaikille!
 
Hei. Tulen myös tähän pinoon:). Tänään siis kp 1/28. Pettymys oli aika suuri kun sain muutamana päivänä apteekin dbest testeihin epämääräisen viivan, ja ehdin jo toivoa kovasti. Mutta... ei auta kun taas vaan toivoa että jospa tässä kierrossa sitten tärppäisi. Kun vaan osaisi olla asiaa liikaa miettimättä ja stressaamatta... mutta kun on jo reilu vuosi ollut pienokainen toiveissa ei se ole niin helppoa.
Itse arvelisin meillä vaikeuttavan raskaaksituloa sen, että mies tupakoi. Se heikentää siittiöitä. Ajoituksen pitäisi olla siis melko tarkka, että osuisi hyvin kohdalle ovulaation kanssa. Onko täällä muita kenen mies tupakoi? Arvatkaa vaan onko asiasta kesusteltu sen tuhannen kertaa!!!! Mutta, eipä sitä voi lopettaa toisen puolesta saatika pakottaa.
On tämä välillä niin turhauttavaa ja tulee mietittyä että eiköhän nuo lapset jo riitä joita on...mutta minkäs teet kun vauvakuume on niin valtava! Sille ei tunnu voivan mitään ja ajatukset pyörii siinä pienessä pallerossa ja vielä viimeisessä vauvantuoksuisessa ajssa :heart:
Ihanaa Joulunodotusta kaikille ja toivokaamme jokaikiselle sitä plussaa:)
 
plussan ja jouluntoivotukset täältä myös! :wave: ois se kyllä ihanaa jos sais viimein sen kotitontun tuonna sydämen alle kasvamaan.

me molemmat poltetaan miehen kans :ashamed: mutta miehen siittiöissä ei kuulema oo mitään vikaa. onneks sentään alkoholia menee harvemmin ja vähenemässä määrin.
 


TORSTAI 26.11



FantasticFour ....kp 2/28...............yk?............
Hemuli1981.......kp 4/28-36..........yk 7...........esikoinen haaveissa
Kassu.................kp 5/32................yk 3...........viides haaveissa
Ritsanampuja.....kp 9/30 (45).........yk 2..........neljäs haaveissa
metsätähti..........kp ?.....................yk 1...........
Minky..................kp 11/32-?...........yk 4...........toinen haaveissa
Jennyli................kp 13/32..............yk 5...........kolmas haaveissa
Nibbler...............kp 23/28-29.........yk 18.........esikoinen haaveissa




HAAMUILIJAT





PLUSSANNEET














UUTEEN VUOTEEN JATKAVAT










 
).( Ovistesti negaa mutta hirveet vas. munasarjakivut ollut tänään :eek: Säteilee ihan nivusiin asti!!
Että on kyllä vissi ero tuntemuksissa kun ovis on oikeasti tulossa ja niitä mulla ei montaa ole tässä yritysaikana ollut!
Kn alkanut nousta ylös,pehmetä ja on aika auki :whistle:
Muutenkin olo on aika kurja ja väsynyt..kolottaa ja paleltaa joten taitaa joku pöpön poikanenkin jyllätä!! :kieh:
Voi kun ei missattais nyt H-hetkeä...olis kerranki jotain mitä jännätä oikeesti ;) :heart:

Plussatuulia ja mukavia oviksen metsästys ja hyödynnys hetkiä kaikille+++++++++ :heart:
 


PERJANTAI 28.11



FantasticFour ....kp 3/28...............yk17...........neljäs haaveissa
Hemuli1981.......kp 5/28-36...........yk 7...........esikoinen haaveissa
Kassu.................kp 6/32................yk 3...........viides haaveissa
Carmen..............kp 7/30(?)............yk 1...........toinen haaveissa
Ritsanampuja.....kp 10/30 (45)...... yk 2..........neljäs haaveissa
metsätähti..........kp ?.....................yk 1...........
Minky..................kp 12/32-?...........yk 4...........toinen haaveissa
Jennyli................kp 14/32..............yk 5...........kolmas haaveissa
Nibbler...............kp 24/28-29.........yk 18.........esikoinen haaveissa




HAAMUILIJAT





PLUSSANNEET














UUTEEN VUOTEEN JATKAVAT










 

Yhteistyössä