Jouluaaton Testaajat ( ja Plussaajat:)

Moikkelis :wave:

Ilmottaudun pinoon. Tänään kp 14/32 yk 6 viidennestä haaveillaan :attn: Lauantaista aloin tikutella, eilen vielä aivan viivaton tulos mutta tänään tuli hailakka toinen viiva. Laskujeni mukaan ovis vois olla joskus loppuviikosta.
 
Ilmottaudun tähän pinoon.Tänään kp 9/28.Kierukka on otettu marraskuun alussa pois ja nyt alkaisi yrittäminen.Kokeiltiin jo edelliselle kierrolle,mutta ei tärpännyt.
Neljäs olisi haaveissa.Ovis on tuossa loppuviikon puolella.
Testipäivä olisi tuossa ennen joulua.
 
Jennyli mulla oli kans siinä toisessa clomikierrossa, eli plussakierrossa pari pv. oletetun oviksen jälkeen (eli kp 16) ihan mieletön kipuilu hetken aikaa vasemmalla puolella, ihmettelin sitä kovasti, sillä todella luulin oviksen jo olleen.. ja seksiäkin harrastettiin edeltävästi vain kp13, ja silti plussasin :flower: Mä pidän sun puolesta peukut ja varpaat pystyssä, et noi kivut jotenkin viittais onnistuneeseen hedelmöittymiseen :heart: :heart:
 


TIISTAI 2.12




Drakonia............kp 6/30...............yk 3............esikoinen haaveissa
Hensku00..........kp 6/28...............yk 5............esikoinen haaveissa
FantasticFour ....kp 7/28...............yk17...........neljäs haaveissa
Iloinen...............kp 8/27................yk1............esikoinen haaveissa
Jellona84...........kp 9/31................yk 2............kolmas haaveissa
Hemuli1981.......kp 9/28-36...........yk 7...........esikoinen haaveissa
Kassu................kp 10/32................yk 3......... viides haaveissa
Aavalan tyttö.....kp 10/28...............yk 2..........neljäs haaveissa
Carmen..............kp 11/30(?)..........yk 1...........toinen haaveissa
Ritsanampuja.....kp 14/30 (45)...... yk 2..........neljäs haaveissa
metsätähti..........kp ?.....................yk 1...........
Sinderella...........kp 15/32..............yk 6...........viides haaveissa
Maya Mehiläinen.kp 15/?................yk 1...........kolmas haaveissa
Minky..................kp 16/32-?...........yk 4...........toinen haaveissa
Jennyli................kp 18/28-32.........yk 5...........kolmas haaveissa





HAAMUILIJAT





PLUSSANNEET


Nibbler :heart:












UUTEEN VUOTEEN JATKAVAT





[/quote]

 
se kyllä vielä toistaseks on vaan haamu, joka ilmesty tikkuun melkeen heti. ja se oli tosi selvä kuitenkin. kuva löytyy tuolta esikoisesta haaveilevien pinosta sivulta 40 jos haluu kattoa:) kuvassa vaan ei näy miten selvä se oli ku mä en osaa kuvata.

mutta uskallan luottaa siihen kun niin moni muuki uskals. mulle ei oo koko yrityksen aikana tullu noin selvää haamua ja noin nopeesti :)

Kiitos onnitteluista :)
 
J84
nibbler hieno viivahan siinä näkyi. Aattelitko testa vielä uudelleen :p sillä eiks hcg:n pitäis tuplaantuu jokatoinen päivä niin nyt se ois varmaan toooosi vahva. Onnea vielä kerran :heart: Toivottavasti tämä sun plussaus on onnettarena meille, antaen hyvät arvat tähän pinoon ja jokainen meistä saisi sen päävoiton jouluna :D
 
heips!
niinhän siinä kävi et ukko-kultakin toivoo meidän perheeseen kolmosta :whistle:

eli hyppään porukkaan minäkin: olis yk 1 ja kp 15/? ja kolmas haaveissa. ekat menkat imetyksen lopetuksen jälkeen, saa nähdä miten menkat toimii... mutta jos ei niitä kuulu niin jouluun yritän säästellä tuon testaamisen :saint:

toivotaan et monelle tulis ne viivat sitten jouluna!!
 
Onnea Nibbler :flower: :heart:
Voi mikä ihana syy poistaa sinut listalta =) :heart: Toivottavasti odotuspuolella tavataan pian!!
Kerrohan tännekin oireistasi ja kuinka tärppi kävi...tikuttelitko ovista ja kuinka tiuhaan hyödynsitte kiertoa? Tällaiset luo aina toivoa myös itselle!!

Tervetuloa Maya Mehiläinen :wave:
 
no oireita ei oo ollu sen kummemmin. tissit ihan järkyttävän kipeet ajoittain ja ISOT! muuten on ollu just niinku negakierroissakin. ehkä enemmän vuotoa jos oikeen miettii :) tässä kierrossa ei tikuteltu ku oli tarkoitus että tässä kierrossa ei onnistuttaiskaan vaan aikasintaan ens kierrossa ku se ois se clomikierto :) mut käyhän tää näinki :D

alkukierrossa join greippimehua ja söin jättihelokkeja, ihan vaan vanhasta tavasta :) se on oikeestaan ainoo mitä tän kierron eteen tehtiin. ja sitte vanha vitsi: kyllä me harrastettiin myös seksiä :D
 
Drakonia tervetuloa mukaan :wave:

Ovis takuuvarmasti ohitettu!! Taisi irrota silloin sunnuntaina illalla kun oli ne kivut. Tuolloin sunnuntaina mulla oli tullut myös aavistus verta ja pelästyinkin että nytkö alkaa TAAS tuhruttaa mutta onneksi tuo oli vain hetkellistä (kopkop)!!
Tänään aloitin sitten Terolutit ja toivottavasti tuo tiputtelukiusa pysyy poissa!!
Munasarja kivut loppuivat sitten kuin seinään ja nyt on välillä sellaisia menkkatuntemuksia. Rinnat tai paremminkin nännit ovat tulleet aroiksi. Vissiin siis keltarauhanen aiheuttaa nämä?!
Ja mikä ärsyttävintä mua on hirveesti itkettäny jo etukäteen mahdollinen tuleva nega :ashamed: Oon jotenkin masis mielellä ja niin kovin pessimistinen vaikka tälläkertaa yritystä oli enemmän kuin koskaan :/

Onnea oviksenbongaukseen ja hyödyntämiseen kaikille :heart:
 
Onnea nibbler! :flower:

Ja tervetuloa kaikki uudet! Hauska nähdä drakoniaakin täällä! ;)

Jennyli, kävin eilen piiitkästä aikaa gynekontrollissa ja sanoin siellä tästä minun negatiivisesta ajattelusta ja pelosta, että mitä jos homma ei toimikaan. Gyne käski rauhoittua ja ajatella, että on niitä vauvoja syntynyt tähän maailmaan ihan aina ja paljon heikompiinkin oloihin kuin Suomeen! No nii-in, mutta... :/ Ymmärrän siis hyvin tuskastumisesi!
 
Epu
Täälläkin uusi tulokas.

Olipa hauska löytää tällainen pino.
Itseäni kun nauratti, kun huomasin että jouluaattona pitäisi testata, niin ihana huomata, että on muitakin ketkä jännittävät kotona :)

Sen verran uusi olen näillä palstoilla, että en tiedä mitä tämä yk merkintä tarkoittaa. Onko kyseessä yrityskertojen määrä?

Itsellä nyt kp 7/27-30 ja yk 11.

Ihana on ollut lukea täältä teidän muiden fiiliksiä, ja ymmärtää että muillakin on samanlaisia tuntemuksia kun itsellä. Välillä on itkettänyt kamalasti, kun toivo menee ja seuraavana päivänä jaksan taas uskoa, että kyllä se vauva meillekin tulee, kun aika on oikea. Tämä on ainakin minulle itselle niin kipeä aihe, etten halua puhua tästä vielä ystäville tai läheisilleni, siksipä siis tulin tänne palstalle. Olen miettinyt sitäkin, että auttaisiko se kenties raskautumiseen, jos puhuisin asiasta avoimesti läheisille ja voisiko se poistaa stressiä tai muita paineita tästä asiasta? Mutta ainakaan vielä se ei tunnu oikealta. Ehkäpä sekin aika koittaa, ja tietysti ensisijaisesti toivoisin, että ainut mitä tarvitsisi kertoa, olisi raskaus uutiset:)

Toivotaan, että jouluna meitä kaikkia siunataan erityisellä lahjalla :xmas:
 


KESKIVIIKKO 3.12




Drakonia............kp 7/30...............yk 3............esikoinen haaveissa
Hensku00..........kp 7/28...............yk 5............esikoinen haaveissa
Epu....................kp 8/27-30..........yk 11..........
FantasticFour ....kp 8/28...............yk17...........neljäs haaveissa
Kendra...............kp 9/28...............yk ?............
Iloinen...............kp 9/27................yk1............esikoinen haaveissa
Jellona84...........kp 10/31................yk 2..........kolmas haaveissa
Hemuli1981.......kp 10/28-36...........yk 7..........esikoinen haaveissa
Kassu................kp 11/32................yk 3......... viides haaveissa
Aavalan tyttö.....kp 11/28...............yk 2..........neljäs haaveissa
Carmen..............kp 12/30(?)..........yk 1...........toinen haaveissa
Ritsanampuja.....kp 15/30 (45)...... yk 2..........neljäs haaveissa
metsätähti..........kp ?.....................yk 1...........
Sinderella...........kp 16/32..............yk 6...........viides haaveissa
Maya Mehiläinen.kp 16/?................yk 1...........kolmas haaveissa
Minky..................kp 17/32-?...........yk 4...........toinen haaveissa
Jennyli................kp 19/28-32.........yk 5...........kolmas haaveissa





HAAMUILIJAT





PLUSSANNEET


Nibbler :heart:












UUTEEN VUOTEEN JATKAVAT





 
Tervetuloa epu ja kendra :wave: Meitähän alkaa olla jo mukava jännäysporukka kasassa :xmas:

Iloinen ihanasti gynesi osannut luoda toivoa raskautumisen suhteen =)
Minullekin mies sanoi viikonloppuna että jos lapsen teko olisi niin vaikeaa niin eihän niitä edes syntyisi ;) Tuli tilitettyä hänellekin tätä epätoivoa :whistle:
Tämä vauvakuume on kyllä todella petollinen...itsekin lähdin mukamas niin avoimin mielin ja tulee jos on tullakseen-periaatteella liikkeelle mutta kuinkas kävikään, nyt jo tuntuu siltä että meillä ei IKINÄ tärppää :$ Ja tämä siis yk 5!
Tosin ehkäisyttä olen ollut jo vuoden verran!
Mä vaan osaan olla liiankin helposti pessimistinen,kuten tässäkin asiassa :ashamed: Tosin vaikka joka kerta olen pettynyt niin koskaan en ole tässävaiheessa itkeä tihrustanut! Vasta saatuani negan tmv.
Jotenkin odotukset on kai nyt liian korkealla kun kaikki meni nappiin ja nyt tuntuu niin kurjalta jo valmiiksi se että ei sittenkään tärppää :ashamed: Ja kuitenkin haluaisi että näin kotikonsteilla onnistaisi eikä tarvis lähtee muihin hoitoihin!
Täytyisi yrittää nyt vaan ajatella positiivisesti...päiviäkin on vielä jäljellä ;)

kiitos murmelin kun kävit täällä luomassa toivoa :hug: Ja onnea vielä plussasta :heart:
 
J84
Huomenta.

Mulla on kans kokemusta tuosta "epäonnistumisen" tunteesta, kun ei sit millään tärppää. Sillon, kun esikko synty vuonna 2000 niin ajattelin et seuraavan aika on sit lähempänä 20 vuotta tai ylikin. Mutt seuraavan plussan sainkin vasta huhtikuussa 2007. Syytä en koskaan kysellyt/etsinyt, et olisko kropassa jokin vinossa. Kerran kävin (oisko ollu vuonna -03) yksityisellä gynellä, kun munareita särki ja vasemmasta munarista löytyi kysta. Sen annettiin sit vain olla. Esikon isän kanssa yhteinen taival loppui pojan ollessa 6kk ja jatkoin yksinhuoltajana -01 huhtikuuhun asti, jolloin luulin löytäneeni "sen oikean". Olimme yhdessä melkein yli 3 vuotta, jonka aikana en ikinä tullut raskaaksi. Tuon suhteen lopetin 07/04, onneksi :D Nyt, kun olen ollut tämän nykyisen kanssa 01/05 lähtien ja ehkäisyä ei käytetty ollenkaan, koska luulin ettei ikinä kuitenkaan tärppi käy, olin antanut itselleni luvan luovuttaa ja unohtaa vauva haaveet. Samoihin aikoihin aloitin myös laihduttamisen, jota jatkoin 04/07 ja olin -25kg kevyempi, kunnes sit plussasin. Raskausajan ultrassa myös huomattiin, että kysta oli hävinnyt jonnekkin. Nyt tuo meitin ihana yllätys täyttää tän kuun 16 päivä vuoden ja ukkokin haluaisi jo kovasti uutta raskautta alulle. Eilen hän kyseli oviksen ajankohtaa ja oli siihen malliin, et peitot vain heilumaan ahkeraan, jotta jouluna saataisiin se toinen plussa. Välillä onkin sellainen olo, et kyl se plussa tulee ja sit välillä mieli on niin maassa, ettei se kuitenkaan tärppää ja antaa odottaa itteensä vielä monta kuukautta. Mutta tuo takana oleva km antaa hieman toiveita, että tärppi kävisi nykyään helpommin, se jää nähtäväksi.

Kaikille meille paljon plussa onnea tuleviin viikkoihin :heart:
 

Yhteistyössä