Jouluaaton Testaajat ( ja Plussaajat:)

Ei sitten tullut peittojen pöllyttelystä mitään kun nuorimmainen oli taas viimenen kun nukahti. Ainakin minä nukahdin siihen kaverin hölpötykseen. :ashamed: Nyt täytyy vaan toivoa että tiistainen peittojen pöllyttely riitti. Täytyy vielä viikonlopun aikana varmistella, kun ei tuosta kierrosta tiedä. ;)
 
täällä on testattu negatiivinen haamu o-testillä. enemmän olisin yllättynyt, jos se plussa olisi ollut; jos normaalisti mennään, niin ovis on n. 4 päivän päästä, varmuuden vuoksi aloitin testailun kuitenkin hyvissä ajoin. Ja voisi niitä sängyn jousiakin testailla tänään ;)
 
Täällä onkin monilla ovisajat tuloillaan/käsillä eli tärppionnea kaikille tasapuolisesti+++++++ :heart:
Samalla saan teidät muutkin kierron tälle jännittävämmelle puolelle ;)

).( Tänään tuntunut menkkamaista jomotusta sekä pientä nippailua vas. munasarjassa! Näinä päivinä pitäisi kiinnittymisen tapahtua jos on tapahtuakseen...voi kumpa :heart:
Nännit on todella arat ja kihelmöivät ja lämmöt 37 juuri niinkuin ennenkin! Pessimistinen fiilis vaivaa yhä :ashamed:
Reilu viikko vielä ja sittenhän tuon näkee kuinka on käynyt ;)

Käytiinm poikien kanssa vähän kaupoilla ja nyt vekarat ei meinaa saada millään unenpäästä kiinni :/ Hirmuinen puheensorina kuuluu tuolta makkarista :saint:
 
Ovisaika on ohi. Enää ei juili paikkoja, ootellaan vaan... Rintoja kyllä pistelee ja se pistää miettimään. Jos olisi tärpännyt, niin näin aikaisessa vaiheessako se sitten jo oireilee?? Ekasta ei ollut mitään oireita kuin vasta silloin, kun menkat oli viikon myöhässä. Ehkä vaan toivon liikoja.

Mukavaa itsenäisyysviikonloppua kaikille :wave:
 
J84
Heipparallaa. Täällä on nyt se ovis kans ohi..testi oli tänään jo tällainen http://www.aijaa.com/v.php?i=3196303.jpg ja tänään illalla klo23 tulee kuluneeksi se 3vrk, kun simpat laitettiin matkaan, et jos onnea on niin testiin pärähtää toivon mukaan plussa jouluna :p Kuinkas monta vuorokautta menee, kun/jos munasolu kiinnittyy kohdun limakalvoon??? Nyt alkaa sit parin viikon odottaminen ja jännääminen, et onko tärpppi käynyt. Pidän peukkuja kaikille muille jännäilijöille ja toivon plussarikasta joulua :D
 
Ritsanampuja sama täällä, mikä ihmeen kuivakausi?!
Oviksesta kohta viikko eikä kuivaa kautta tullutkaan! Tosin mulla ei ole vetistä tuo vuoto vaan tosi paksua ja tahmaista :x :whistle:

Näin kulutan aikaa minullakin on nännit todella arat ja kihelmöivät mutta valitettavasti näin on ollut muissakin kierroissa joissa ovis on tapahtunut :/ Mulla tuo ei siis kerro mitään!
Pojista kun plussasin niin huomasin vasta silloin että nännit oli hieman arat ja verisuonet kuultivat todella pinnassa.

Jellona, huomattavasti vaaleampi ovistesti =) Nyt sitten jännittävät 2 viikkoa. Toivottavasti siimahännät ovat asettautuneet valmiiksi kohtaamaan munasolun!!+++++++++++ :heart:
Muistaakseni kiinnittyminen tapahtuu n. 5-6vrk hedelmöitymisen jälkeen?
Jotkuthan tuntee kiinnittymisen kipuna tai vihlaisuna ja joillakin tulee kiinnittymisvuotoa. Itselläni tänään ollut menkkamaista tunnetta ja vas.puolella nipistelyä. Oviksesta on 5vrk ja tietysti sitä toivoo parasta...voi kumpa :heart:
 


LAUANTAI 6.12 *Hyvää viikonloppua!*





Maikkis123.........kp 9/25-26.............yk 3.........esikoinen haaveissa
Valtsukka...........kp 10/32................yk 3..........kuudes haaveissa
Drakonia............kp 10/30................yk 3..........esikoinen haaveissa
Hensku00..........kp 10/28................yk 5..........esikoinen haaveissa
Epu....................kp 11/27-30..........yk 11.......
FantasticFour ....kp 11/28................yk 17........neljäs haaveissa
Kendra...............kp 12/28................yk ?............
Iloinen...............kp 12/27................yk1...........esikoinen haaveissa
Jellona84...........kp 13/31................yk 2..........kolmas haaveissa
Hemuli1981.......kp 13/28-36...........yk 7..........esikoinen haaveissa
Kassu................kp 14/32................yk 3......... viides haaveissa
Aavalan tyttö.....kp 14/28...............yk 2..........neljäs haaveissa
Carmen..............kp 15/30(?)..........yk 1...........toinen haaveissa
Näin kulutan aikaakp 17/28...........yk 1...........toinen haaveissa
Ritsanampuja.....kp 18/30 (45)...... yk 2..........neljäs haaveissa
metsätähti..........kp ?.....................yk 1...........
Sinderella...........kp 19/32..............yk 6...........viides haaveissa
Maya Mehiläinen.kp 19/?................yk 1...........kolmas haaveissa
Minky..................kp 20/32-?...........yk 4...........toinen haaveissa
Jennyli................kp 22/28-32.........yk 5...........kolmas haaveissa





HAAMUILIJAT





PLUSSANNEET


Nibbler :heart:












UUTEEN VUOTEEN JATKAVAT







 
kassu:Oliko sinulla mirena kierukka vai kupari kierukka?Minulle niin lupailtiin,että tämä mirena on hyvä ehkäisy.No on varmaan,kun menkat kesti sen kaksi viikkoa ja kaksi viikkoa oli pois,taas kaksi viikkoa menkat.Ja vuoto oli jotakin aivan kauheaa.Olisi pitänyt odottaa vuosi että se tasaantuu.Onneksi tuli vauvakuume :whistle: sai hyvän syyn otattaa pois koko hökötys.

Torstaina kävin joulu ostoksilla ja sain kaikki veronpalautus rahat menemään :ashamed: ,mutta rahaahan se vain on :D
Ostin kylläkin laminaattia kahteen makuuhuoneeseen ja eilen laitoin jo toisen huoneen kuntoon.Että saisi pois alta ennen joulua.Meillä kun tuo mies ei remppaa tee,muutakuin autoihin.

Jellona84:Se on mukava,kun on ystävän kanssa odotus yhtäaikaa.Meillä oli parhaan kaverin kanssa 5kk väliä ja puhelin oli kuumana koko ajan.Vielä veljen vaimo odotti yhtäaikaa,niin oli noita tukijoukkoja vierellä.

On se muuten hurjaa miten aika menee äkkiä.Se tuo minun vauva on jo vuoden ja kova meno on pikku miehellä.Saisi sen leikkikaverin tuollekkin,kun isommilla on vähän reilu vuosi ikäeroa ja kyllä niistä seuraa on toisille,vaikkakin erotuomarina saa vähän väliä olla |O
Keskimmäisellä ja nuorimmaisella on kolme vuotta ikäeroa.Ja tuo vanhin on ensi syksynä jo eskarilainen.
Millaisilla väleillä teillä muilla on lapset tulleet?

Niin taitaa ovis olla käsillä tai jopa jo ohi menossa.Toista puolta kipuilee.Mutta yritystä on ollut :xmas:

Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille!
 
J84
Nyt muuten vit***aa ja pahasti. Tein tos varmistukseks viä ovistestin, et josko se ovis ois ollu ohi niin nyt vasta kunnon ovis plussa tulikin :kieh: http://www.aijaa.com/v.php?i=3199208.jpg ja ukko kulta on kotona..300km matkan päässä musta :'( Tänään tulee jo 4 päivää edellisestä touhuilusta, että kyl ne simpat on jo kuollu. Maanataina vasta meen kotii ja sillo jo kaikki on ohi. Voi paska!!!! :headwall: Eipä tarvi sit ootella tänne ainakaan mitään muuta kuin et tulipahan mukavan pituinen kierto kp27 tai 28. Jotain hyvää edes...
 
Voi ei jellona :hug: Todentotta kyllä onkin räikeä ovisplussa! :/ Mitä sun testien ohjeissa lukee ovisajankohdasta? Jos se tapahtuisi esim. huomena vasta illalla niin munasoluhan on 24h hedelmöittyväinen ja maanantaina voisi vielä ehtiä? Eikös joissain ohjeissa ole että ovisplussan jälkeiset 48h ovat tärppiaikaa?
 
Tässä on mun ovistikutus tältä päivältä:



Tämä oli ihan eka kerta, joten kyllä jänskätti! Olin varma, ettei tikkuun tule merkkiäkään, mutta siihen tuli selvä viiva. Onko teidän mielestä haalea vai jo testiviivan vahvuinen? Ei se ainakaan niin vahva ollut kuin Jellonalla, jolla oli kyllä huima viiva!

Tuo minun testi on Kotitesti.fin ja ohjeessa sanotaan, että hedelmällisin aika ovisplussasta olisi 24 - 36 tunnin päästä. Ja tikutus neuvottiin minun 27 päivän kierrolla aloittamaan kp:nä 12, joka on tänään. En sitten ainakaan liian aikaisin tainnut aloittaa tikutusta, kun heti tuli noin selvä viiva!

Peittoja on heiluteltu viimeksi toissa iltana. Puheissa oli, että tänään taas... ;)
 
J84
Moiks Jennyli Noi testit oon tilannu kotitesti.fi sivuilta ja ne on herkkyydeltään 15mIU. Luin tuolta Pesu:n sivuilta et, kun testi on positiivinen niin ovulaatio tapahtuu 24-36 tunnin sisällä ja, kun munasolu on irronnut niin se elää 12-24h, jonka aikana se joko hedelmöityy tai kuolee pois. Et sinänsä mahdollisuus on viä 50-50, kun meen himaan. Ja siinä oli juurikin se et 2vrk on ns. aikaa heldelmöityy ovisplussan jälkee. Kyl menee tää kierto aika jännäks sittenkin..joko tuun raskaaks tai sit menee hyvä tärppi ohi.

Aavalan tyttö Mun esikko täyttää 2.2.09 9 vuotta ja kuopus tän kuun 16. päivä 1 vuoden
 


SUNNUNTAI 7.12 *Hyvää viikonloppua!*




Gatupallo...........kp 10/25-32...........yk 2.........kolmas haaveissa
Maikkis123.........kp 10/25-26...........yk 3.........esikoinen haaveissa
Valtsukka...........kp 11/32................yk 3..........kuudes haaveissa
Drakonia............kp 11/30................yk 3..........esikoinen haaveissa
Hensku00..........kp 11/28................yk 5..........esikoinen haaveissa
Epu....................kp 12/27-30..........yk 11.......
FantasticFour ....kp 12/28................yk 17........neljäs haaveissa
Kendra...............kp 13/28................yk ?............
Iloinen...............kp 13/27................yk1...........esikoinen haaveissa
Jellona84...........kp 14/31................yk 2..........kolmas haaveissa
Hemuli1981.......kp 14/28-36...........yk 7..........esikoinen haaveissa
Kassu................kp 15/32................yk 3......... viides haaveissa
Aavalan tyttö.....kp 15/28...............yk 2..........neljäs haaveissa
Carmen..............kp 16/30(?)..........yk 1...........toinen haaveissa
Näin kulutan aikaakp 18/28...........yk 1...........toinen haaveissa
Ritsanampuja.....kp 19/30 (45)...... yk 2..........neljäs haaveissa
metsätähti..........kp ?.....................yk 1...........
Sinderella...........kp 20/32..............yk 6...........viides haaveissa
Maya Mehiläinen.kp 20/?................yk 1...........kolmas haaveissa
Minky..................kp 21/32-?...........yk 4...........toinen haaveissa
Jennyli................kp 23/28-32.........yk 5...........kolmas haaveissa





HAAMUILIJAT





PLUSSANNEET


Nibbler :heart:












UUTEEN VUOTEEN JATKAVAT








 
Jellona pidän peukut ja varpaat pystyssä db+++++++++++ :heart: Jännäksi toisaan käy :whistle:
Mihin aikaan ootte maanantaina kotona? ;)

Aavalan tyttö meillä on 2.5v. kaksoset ja toiveena oli 3-vuoden ikäero seuraavaan. Nyt se ainakin toteutuu!! Kun nyt ei kuitenkaan enää hirveen monta kuukautta joutuis uutta tulokasta odottaa |O ;)
 
Morjensta!!! :wave:

Vieläkö mahtuu mukaan??Tääl ois 25vee mammuli kolmosta haaveilemassa..Esikko eskarissa,erottu hänen isän kaa jo 6v sitten,enkelipoika 02/07 meille nykyisen kans vilkuttaa ja onnea toivottaa,nykyisen kans yhteistä taivalta 5v takana. Yk 2 nyt menos(vaik yk1 alotettiinki viime kuus vast kp24) =) Nyt ois menossa kp9/25-32,joten ehkä jouluaattona jotain näkyis ;) Maanantaina meen käymää lekuris,katotaan onks paikat kondikses sectioitten jälkee..ois kiva päästä teijän kanssa jännäämään,pinoo jo jonki aikaa seurannu,onnee nibblerille!! :flower: Ja toivotaan kaikille tuhannesti plussia tässä kuussa!! :hug: :D
 
Tottakai mukaan mahtuu gatupallo :wave: Ja olen pahoillani enkelivauvan johdosta :hug: Jotenkin tulee aina itselle suru kun tuollaisista asioista kuulee :( Kovasti onnea yritykseen+++++++++++++ :heart:

).( Itsellä negaolo senkun vahvistuu :ashamed: Välillä kun jostain jomottaa tai nipistää niin toive herää mutta muuten on kyllä sellainen olo kuin aina ennenkin :/
Lämmöt edelleen korkealla,nännit kipeät ja hikoiluttaa mutta kun näin on aina ennenkin |O
V.vuoto muuttunut runsaasta ja paksusta vetiseksi ja niukemmaksi :x

Meitä on kyllä jo niin iso porukka kasassa että plussia ropisee varmasti urakalla+++++++++++++++ :heart:
 
J84
Huomenta päivää :) Tein taas ovistestin http://www.aijaa.com/v.php?i=3204237.jpg. Se on vieläkin positiivinen, vaik pidättelin pissaa 2,5 tuntia. Eilisestä pidättelin melki 4 tuntia. Eikös se oo niin et heti, kun munasolu on irronnut niin tuo LH laskee sillai et testin pitäis olla nega sekä lämpöjen pitäis nousta ?? Ja tästä päätelmästä mun munasolu ei oo viä irronnu ja, että mulla on viä mahkuja tulla tiineeks :p Päätettiin mun ystävän kanssa ton testin jälkee lähtee mun kotia kohti, et saan ukon kellistettyä tänään niin ei tarvii ootella huomiseen. Kyl ukkokin taitaa ilahtua, kun tuunkin kotiin päivää aikaisemmin :heart:

Tervetuloa pinoon gutupallo ja :hug: enkelivauvasta.
 
Jellona tuo sun ovistestikuva ei näy just nyt,hö! Mutta sehän on hienoa että testi vieläkin plussa joten nyt lykkyä tykö+++++++++++ :heart:
On tää vauvakuume melkoinen vaiva kun täytyy reissustakin lähtee kesken kotiin :LOL: Samanlailla muakin harmittais reissussa jos tärppi menis ohi ;)
Onko sulla ollu mitään ovistuntemuksia, entä limat tai kn?
Mulla itselläni lämmöt ei noussut heti vaan oli selkeesti koholla ehkä 2 päivää oviksesta!
 
J84
Jennyli Juu huomasin, et olin laittanu ton kuvan tohon väärällä komennolla :ashamed: Ei me varmaan muuten lähettäis, mut tuo mun ystis on niin onnessaan mun ovisplussasta ja hää ite viä ehdotti lähtemistä kotiin, et mä pääsen ukon kans laittaa uutta elämää alulle :LOL: Mulla on ton greippimehun ansiosta ollu limat runsaammat kuin yleensä ja kn on ollu auki keskiviikosta lähtien :p Tänään on maha ollu ihmeen arka, sellainen on tunne et menkat alkais..menkkasärkyä sanoisin. On muuten ollu ihme vuoristorataa tää mun mieliala, välillä oli niin luovuttaja fiilis, kun ovis alkoikin tän reissun viimeisinä päivinä, mut nyt kun pääseekin päivää aikaisemmin kotiin niin taas olo on ihan kuin kuninkaalla, voittajafiilis b:Dd Jiihaa...
 
Pikainen MOI :wave: Luin kyllä teijän jutut, mutt en ehdi paljoa omaa napaa kun nuo muuttolaatikot oottaa :x

TOIVON kovasti että mun ovis olisi silloin ihan normaalisti tossa 18kp:n paikkeilla eli keskiviikon tienoilla.Koska mieheni lähtee nyt työmatkalle ja palaa vasta ke iltana......eli jos ovis osuu huomiselle, meni meidän mahkut ohi suun :'( Tein kyllä ovistestin tänään ja siihen ei tullut minkäänlaista viivaa kontrolliviivan lisäksi, joten ei ole lh:t ede lähteneet kohoamaan.Yleensä mulla aika selvä viiva parikin päivää ennen varsinaista ovisplussaa.TOIVOA SIIS ON :heart: :heart: :heart:

 
Testasin taas ovista ja tällä kertaa tikkuun tuli niin hailakka viiva, että sitä ei kyllä juuri edes nähnyt! Periaatteessa nyt ei siis viivaa tullut. Vitsi, kun en ymmärtänyt testata jo perjantaina kp 11/27, kun testin ohjeissa käskettiin aloittaa tikutus kp 12/27. Se oli siis eilen ja sen kuvan postasinkin tänne. Se oli nyt siis vahvin viiva, jonka sain aikaiseksi! Olis ollut kiva tietää, mitä testi olisi näyttänyt perjantaina.

Eilisiltana alkoi nipistellä alavatsaa ja se muuttui iltaa kohti aivan jatkuvaksi jomotukseksi. Periaatteessa menkkamaista, mutta ihan selkeää ovulaatiokipua. Nyt oireita ei enää ole. Limojakaan ei ole varsinaisesti näkynyt, mutta vähän kosteampaa on ollut. Yleensä tulee kuitenkin kunnon limat! Tuleekos ne sitten vasta jälkijunassa ovulaation mentyä?

Olen yrittänyt nyt noita aikatauluja opiskella... Jos siis testin jälkeen ovulaatio tapahtuu 24 - 36 tunnin sisällä, niin se olisi aikavälillä 7.12. klo 14.30 (NYT!!) - 8.12. klo 2.30. Munasolu "kuolisi" siis aikaisintaan 8.12. klo 2.30 ja myöhäisintään 9.12. klo 2.30.

Muhinointia on harrastettu to-iltana ja la-iltana. Tänään kyllä muhinoidaan taas ihan varmasti, nyt kai sen otollisimman ajan pitäisi olla! Sanoin jo miehelle, että mitä se tuumaa, jos herätään ma-aamuna aikaisemmin, että ehditään silloinkin ennen töihin lähtöä. Sille oli kuulemma ihan sama... :LOL:

Onkohan tässä nyt mahdollisuuksia raskautua?! Ja kannattaakohan huomenna enää tikuttaa ovista vai onko se jo testien tuhlausta?
 

Yhteistyössä