Jouluaaton Testaajat ( ja Plussaajat:)

Kiitos Jennylille listan päivittämisestä - kätevää, kun voi tarkistaa kiertonsa täältä - ja tsemppiä odotteluun! Muillekin kans!

Piinaa olisi näköjään viikko jäljellä. Mitenhän sen ajan käyttäisi hyödyksi...? Hmph. Olo on aikas tavallinen. No jooh, ei mulla muuta tällä kertaa :saint:
 
Tervehdys! :wave:

Viikon verran suurinpiirtein olisi aikaa. Ei ihmeellistä raportoitavaa, mahaa kipristelee ja nipistelee, mutta niinhän se aina. Tissit arat ja turvonneet. Elikkä normaaleja menkkaoireita eikä ole olo että olis tärpännyt. :D Viikon päästä olemme viisaampia... :xmas:
 
täällä paleltaa ja iltasin kuvottaa, samoja oireita ilmassa ku aikasemmilla odotuksilla.
ja eihän sitä malttunu oottaa sen testin kans et piti aamulla tehdä ja aavistushaamuhan siihen testiin tuli, perjantaina uudestaa sit testaan ku malttamaton oon.
pitikö mun oikeesti jaksaa oottaa jouluun? :LOL: ja tiedän et oon kärsimätön :D
miten te maltatte olla testailematta?
 
Onnittelut Maya Mehiläiselle! :D Ja mä oon kans ihan testi hullu, mut nyt yritän odotella tonne aattoon!

Täällä aletaan tervehtyä rokosta ja raskauden suhteen ei kyl oo luottoa. Jotenkin pessimistinen olo... Ei oo kyl mitään oireita jotka puhuis puolesta, ellei sitten lasketa että normaalia enemmän valkkaria on ollut. Ei oikeestaan kuivaa kautta oo ollu ollenkaan... Mulla ei aikasemmissa raskauksissa oo ollu mitään eroa valkovuodossa. Onko jollain ollut vetistä valkovuotoa kun on tärpännyt? Onhan onhan... ? :D

Jennyllille erityistsempitys! :) Ei oo peli vielä menetetty!
 
Voit hitsi,onnea maya mehiläinen! otitkin sit jo varaslähdön jouluun :flower: ..oon vähä kade...taijan ite olla viimesten joukossa testaamassa... :ashamed:

Älä vaivu masennukseen Jennyli,eihän täs viel mitään oo menetetty! =)

Kiva kuulla Minky et ootte jo paranemaan päin! :hug: Eikös se lisääntyny valkovuotokin oo joku merkki johonki suuntaa? :whistle: ;)

Mie alotin oviksen tikuttelut kp11,tänään siis kp13(kai)... :ashamed: Oon tehny 2 testii per pv vuorotyön takia ja tänään sain aika vahvat viivat molempii tikkuihi,jee! :D Tänään uhrauduin heräämää aiemmin ja laitettii simat liikkeelle,ylihuomenna varmistellaa. Koitan linkittää kuvan noista tikuista,en oo kyllä yhtään varma onnistunko siin...en koskaa oo kokeillu,mut katotaan... B)

Koodi:
[URL=http://www.aijaa.com/v.php?i=3219939.jpg][IMG]http://www.aijaa.com/img/t/00927/3219939.t.jpg[/IMG][/URL]
pahoittelen jo valmiiks kännykkäkameralla ei huippulaatuisia kuvia saa...
 
J84
Heipsan kaikille :wave:

Maya Mehiläinen Voi kuinka ihanaa, onnea plussasta :heart:

Minky Täällä kans valkkari lisääntynyt hurjasti ja lämmöt noussu 37.3

gutupallo Rupee noi sinun tikkus jo vahvistumaan..parin päiviän päästä on jo varmaan tummat viivat :p

Jennyli Elähän luovuta vielä, jos se plussa tuliskin nyt, kun sitä vähinten odotat :) b :D d Kuules kiltti Jennyli, korjaisitko mulle tonne listaan kp 17/28-31, koska tästä kierrosta tulee 90% varmuudella toi 28 ellei sit tärppi käy.

(.) Tänne ei tosiaan mitään uutta, lämmöt on noussu ja valkkaria riittää. Nyt on dpo3...tylsää..blääh :|
 
Oih,siis en vielä oo missannu! :D Jatkamme siis harjoituksia! :p Kiitos jellona, oot sie tikutellu? Tummuuks nuo tosta viel paljonki???En nääs koskaa aiemmi oo ton vahvempia saanu.... :ashamed: tosin en kyl mitenkää hirmu tarkkaa oo tikutellukkaa...muutamina päivinä per kierto kun ovisoireita ollu.
 
:eek: No tosiaan joo,eihän nuo miun tikut oo lähelläkään plussaa... :LOL: :D Thanks!Jatkamma siis tikuttelua,se lekuri sanoiki et luultavimmin täl viikol ovuloin,ah onneks vkl vapaa ni saa/jaksaa varmistella... :p Millä kp:llä tuo plussa siul tullu??Miun kierto on 25-32,yleensä tasan 30,kerran ollu ton 25..
 
Aavalan tyttö, normaali luteaalivaihe on kuulema 14 päivää, joten oviksesta kaks viikkoa nii tädin pitäis tulla.

Maikkis, mää oon huomannu noitten tikkujen avulla että mulla ovis on just sillon ku limailut on jo loppumassa ellei loppuneet ihan kokonaan. Samoin mulla vatsaa nipistelee monta päivää ennen ovista.

Maya Mehiläiselle aavistushaamuonnitteluja!! Perjantain kuulumisia odotellaan jännityksellä...

Terkkuja sitte kaikille.
 
Onnea gatupallo oviksen bongaukseen bd Hyvältä näyttää ;)

Ja kiitos teille kaikille tsempityksestä :hug: Niinhän se tietysti on että niin kauan on toivoa kun menkat ei ole alkaneet....mutta jotenkin mulla vaan on sisäisesti sellainen fiilis että ei ole onnistanut. Luulisi nyt jotain tuntemuksia tai pahoinvointia olevan jos pikkuinen matkassa olisi?!
Rinnat mulla on kipeät tai paremminkin nännit ja lämmöt on vielä korkealla. Enää ei ole ollut sellaisia hikikohtauksia mutta iltaisin on ollut vilu! Lisäksi suu on kuiva kun mikä ja flunssa vissiin yrittää iskeä. Mutta näistä ei voi päätellä mitään!! Jotenkin odottaa sitä että masussa tuntuisi jotain!
Mullakin oli oviksen jälkeen monta päivää runsas v.vuoto :x Sitten tuli parin päivän tauko ja nyt tulee taas aika runsaasti. Kn ei ole mitenkään hirveen kova eikä tiukasti ummessakaan.
Ajattelin että perjantaina voisi tehdä viimeisen ovistestin ja jos se on kunnon plussa niin sitten vois kokeilla r-testiäkin.

Eihän se auttaisi jäädä rypemään itsesäälissä vaan yrittää ensikierrossa positiivisin mielin. Ja onhan mulla suunnitelmia jo keväälle =)

Maya mehiläiselle isot plussaonnittelut :flower: :heart: Onko sulla nyt monta päivää oviksesta?

Kassu olen ollut ehkäisyttä nyt vuoden eli vauva on saanut tulla siitä asti. Ensin oli Tjot-asenne joka muttui tossa kesällä paremminkin yritykseksi ja siitä laskien nyt on yk 5.
Syksyllä pääsin julkiselle tutkimuksiin ja nyt oli ensimmäinen clomikierto.
Käynnit julkisella loppuivat ja seuraavaksi pitäisi hakautua yksityiselle jos haluaa ultriin tai muihin lapsettomuushoitoihin. Ja sehän maksaa mukavasti :/
 
J84
gutupallo mä sain noi kp13 ja kp14. Niin ja mulla on aina ollu toi kierto tasan 31, mut nyt, kun join tota greippimehua niin kierrosta tulikin lyhyempi. Tiedä sitten onko niillä tekemistä toistensa kanssa... :eek:
 
Oi kiitos infosta!
Jellonallaha alkaaki olla jo jännät paikat! :D +++++++++++++++++ :whistle: Katotaa ny sit onko oviksen suhteen oikein arvannu me armaat palstalaiset,lääkäri,laskurit vai tikut.... :LOL: vai ollaanko ihan metsässä kaikki. :kieh: Mut jatkan nyt vielä tikuttelua...

b :D d kaikille ,voi kun se ihanin joululahja tulis meille kaikille,tää on kyl hyvä poppoo,kiva ois tein kans tonne odotuspuolelle jatkaa! :saint:
 
Niin muuten Jennyli, miulla ei tuosta esikoisesta ollu mitään oireita,alkuun tuli viel menkatki normaalisti,söin minipillereitä....jne...la vaihtu 3 kertaa kun ei voinu yhtää aavistaa millon on hedelmöittyminen tapahtunu. :snotty: Eikä enkeliltäkään ollu oikein mitää oireita muta kun menkat jäi pois,ja pari vk plussan jälkeen alko väsymys ja hienoinen etova olo... :x Ja nyt taas vaik ei periaattessa mahkuja oo ollu ees olla raskaana,muuta kuin toiveita siitä kun keskeytetty on ollu ehkäsy, ;) ni oireita on ollu joka kierros vaik muille jakaa... :kieh:
 


TORSTAI 11.12




Gatupallo...........kp 14/25-32...........yk 2.........kolmas haaveissa
Maikkis123.........kp 14/25-26...........yk 3.........esikoinen haaveissa
Valtsukka...........kp 15/32................yk 3..........kuudes haaveissa
Drakonia............kp 15/30................yk 3..........esikoinen haaveissa
Hensku00..........kp 15/28................yk 5..........esikoinen haaveissa
Äiti 07................kp 16/28-30...........yk.............kolmas haaveissa
Epu....................kp 16/27-30..........yk 11.......
FantasticFour ....kp 16/28................yk 17........neljäs haaveissa
Kendra...............kp 17/28................yk ?............
Iloinen...............kp 17/27................yk1...........esikoinen haaveissa
Jellona84...........kp 18/31................yk 2..........kolmas haaveissa
Hemuli1981.......kp 18/28-36...........yk 7..........esikoinen haaveissa
Kassu................kp 19/32................yk 3......... viides haaveissa
Aavalan tyttö.....kp 19/28...............yk 2..........neljäs haaveissa
Carmen..............kp 20/30(?)..........yk 1...........toinen haaveissa
Näin kulutan aikaakp 22/28...........yk 1...........toinen haaveissa
Ritsanampuja.....kp 23/30 (45)...... yk 2..........neljäs haaveissa
Niimar87.............kp 24/33-35.........yk.............toinen haaveissa
Sinderella...........kp 24/32..............yk 6...........viides haaveissa
Maya Mehiläinen.kp 24/?................yk 1...........kolmas haaveissa
Minky..................kp 25/32-?...........yk 4...........toinen haaveissa
Jennyli................kp 27/28-32.........yk 5...........kolmas haaveissa





HAAMUILIJAT


Maya mehiläinen


PLUSSANNEET


Nibbler :heart:










UUTEEN VUOTEEN JATKAVAT






 
Gatupallo joo totta,voihan raskaus olla oireetonkin tai sitten aivan erilainen kuin aiemmat raskaudet. Täytyy yrittää pitää pientä toivonkipinää yllä sinne menkkoihin asti...mitään muuta en olis kyllä toivonutkaan kuin jouluplussaa :heart:
Sitä vaan miettii millaisia oireita on 2 edellistä raskautta aiheuttanut...ensimmäisessä oli juurikin nippailuja ja menkkamaista tunnetta ihan oviksesta lähtien. Samoin kuvotusta alkoi tulla siinämain kun menkkojen olisi pitänyt alkaa. Tämä raskaus kuitenkin keskeytyi rv 11.
Pojista taas en muista erityisemmin mahassa mitän tuntemuksia mutta ne hikikohtaukset,hengenahdistuksen ja ärtyisyyden kyllä muistan! Pientä ällötystä oli kans ennen plussaa...joka oli muuten ihan yllätys,en arvannut ollenkaan olevani raskaana kun juuri tärppikiertona emme yrittäneet mitään eikä oviksesta ollut mitään tietoa ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja gutupallo:
Jellonallaha alkaaki olla jo jännät paikat! :D +++++++++++++++++ :whistle:
Mitähän sekoilen...siis jennylillähän ne jännät paikat on... :ashamed:

Mut ON: ei voi erehtyä... nyt SE tapahtuu... :D



Jiihaa!!! :p eilen aamulla,laitettu miehet matkaan,tänää viel illal uusiks ukko meni pari tuntia aiemmin töihin et pääsee aikasemmin.. :D Sit huomenna viel varmistellaan.. :D :D
 

Yhteistyössä