Jouluaaton Testaajat ( ja Plussaajat:)

:wave: Hola!

Saisinko liittyä joukkoon iloiseen?
Täällä menossa KP 23/? , toinen haaveissa ja tavallaan eka YK.
Raskauden keskeytys takana lokakuulta vauvan vakavan kehityshäiriön vuoksi :'( .
Ehkäisyä emme ole käyttäneet lainkaan, mutta nyt eka varsinainen YK siis menossa.

Menkkojen pitäs alkaa viim. ens sunnuntaina, kai. Ainakin siis sen mukaan mitä ovista tikuttelin viime vkon perjantaina.

Ja oireita on...
Mutta siis, ois kiva tulla tänne jännäämään jouluplussia Teidän kanssa. =)
 
Tervetuloa nöttiäinen :wave:

Ja henskulle pahoittelut :hug: Mikähän häikkä sun kiertoon nyt tuli? :/ Mulla oli viimekierto kans lyhyt ja olin ihan ihmeissäni...tiputtelu alkoi kp 14 ja menkat kp 24 :eek: Olikos sulla Terot käytössä vai muistanko väärin?

Jellona mä testasin ovistestillä vain kp 28 ja tuolloin siis niin haalee viiva että hyvä kun erottui!! Joskus olen kyllä aiemmassa kierrossa testannut ja tuolloin näytti lähes tasavahvoja viivoja useamman päivän mutta menkat tuli! Mulla myös eri testit,mulla fertest.

).( Menkkajomotusta ja limaista vuotoa...eiköhän täti tuu tässä lähipäivinä :ashamed:
 
Taalla on limat loppunu ku seinaan tana aamuna. Et eikohan se ovis sitten ollu eilen. Saa naha sit mita tasta tulee.... :D Mie nain kyl eilen 2 tahdenlentoo ja jatin toiveenki, etta kylla sen sais kans toteuttaa :D :D

Nottiainen tervetuloo!
 
J84
[/url]

MAANANTAI 15.12




gutupallo...........kp 18/25-32...........yk 2.........kolmas haaveissa
Maikkis123.........kp 18/25-26...........yk 3.........esikoinen haaveissa
Valtsukka...........kp 19/32................yk 3..........kuudes haaveissa
Drakonia............kp 19/30................yk 3..........esikoinen haaveissa
Hensku00..........kp 19/28................yk 5..........esikoinen haaveissa
Äiti 07................kp 20/28-30...........yk.............kolmas haaveissa
FantasticFour ....kp 20/28................yk 17........neljäs haaveissa
paapelo.............kp 21/30.................yk 3...........toinen toiveissa
Kendra...............kp 21/28................yk ?............
Iloinen...............kp 21/27................yk 1...........esikoinen haaveissa
esmeralda-........kp 22/28................yk 1..........toinen toiveissa
Jellona84...........kp 22/28................yk 2..........kolmas haaveissa
Hemuli1981.......kp 22/28-36...........yk 7..........esikoinen haaveissa
Kassu................kp 23/32................yk 3......... viides haaveissa
Aavalan tyttö.....kp 23/28...............yk 2..........neljäs haaveissa
nöttiäinen..........kp 24/?.................yk 1..........toinen haaveissa
Carmen..............kp 24/30(?)..........yk 1...........toinen haaveissa
Näin kulutan aikaakp 26/28...........yk 1...........toinen haaveissa
Ritsanampuja.....kp 27/30 (45)...... yk 2..........neljäs haaveissa
Niimar87.............kp 28/33-35.........yk.............toinen haaveissa
Sinderella...........kp 28/32..............yk 6...........viides haaveissa
Maya Mehiläinen.kp 28/?................yk 1...........kolmas haaveissa
Minky..................kp 29/32-?...........yk 4...........toinen haaveissa
Jennyli................kp 31/28-32.........yk 5...........kolmas haaveissa





HAAMUILIJAT



Maya mehiläinen:heart:


PLUSSANNEET


Nibbler :heart:










UUTEEN VUOTEEN JATKAVAT






[/quote]
 
J84
Iltaa! Mitäs muille kuuluu?

Täällä on tänään vietetty kuopuksen 1-vuotis synttäreitä. Tuli väännettyä kaks voikkarikakkua ja mansikka-banaani-marianne-täytekkakku, nyt turvottaa..yöks :x Tiistaina on sit viä toiset kahvitukset ja niihinkin pitää vääntää parit kakut, kiinnostus niihin on nyt täysi nolla. Otin tossa vieraiden lähettyä ilta päikkärit, kun silmät ei yksinkertaisesti pysyny auki, vaik olin nukkunu yli 8 tunnin yöunet. Heräsin just kuola poskella, kun ukko katteli suomen salibandypeliä euroopanmestaruudesta ja selostaja huusi niin et korvissa helähti. Vielä ois viikko jännäämistä :p Niin ja lämmöt on ollu tänään 37.4.
 
Pidetään Jellona84 peukut pystyssä.

Mullakin lämpö 37.2, kp 21 ja menkka juilintaa aina välillä, lievänä tosin..
Ainiin pelasin pasianssia (tietokoneella) en tiedä oletteko muut kuulleet ikinä, että jos toivoo jotain ja pääsee pasianssin läpi, niin sen pitäis toteutua. Mun isoäiti joskus kun olin pieni, niin kerto ton. Ja toivoin tai kysin, että jos olen raskaana, niin pääsen läpi. Ja mä pääsin. Olisin toivonut, että en olis päässyt, niin ei jännittäis niin paljon jouluviikkoa.. Hitto... Vaikka eihän toi nyt kerro mitään. Hyvää tuuriahan pasianssin läpi pelaaminen on...
 
J84
Hemuli1981, samoin b :D d sulle. Me mennäänkin samoilla päivillä, millos sulla on ollu ovis, onko mitään hajua, et meneekö sun kierto kuinka pitkäks? Itellä on välillä sellane olo, et ois tärppi käyny ja sit taas iskee pessimisti nyrkillä päähän. Nyt onkin jo dpo7..huoooh menis ens viikko nopsaan. Himskade..kyl mun täytyy mennä tahkoon tota sapianssia :p
 
Oho Jellonahan on ollu reipas! :D

Mie heräsin taas kahen jälkeen enkä saanu unta ennen ku aamu 6... :headwall: Tei huvikseni ovistestin eilenki,ihan haamujen haamu,mut tänään ku tein ni ihan tasavahvat viivat... B) testithullu... ´raskaustestihän oli pakko myös tehä... :LOL: negahan se,ylläripylläri.. :headwall: Lämmöt 37.2 vaik en aamulämpöi oikei vuorotyöläisen saa mittailtuu ni oon sen verran lämpöi seuraillu et itellä ainaki ihan sama mihi vuorokauden aikaa mittaan ni ne on oviksen jälkee n.0.5 ellei enemmänki korkeemmal ku alkukierrost,ja miun lämmöt laskee yleensä vast pari tuntia ennen ku menkat alkaa... :/ Oon saanu jo kehiteltyä erinäisiä nippailuja itelleni ja omituista tunnetta vatsan seutuville... :p ;) Ja sit muutaman jännän niinku teräväl puukol ois viilletty keskeltä mahaa-vihlasun... :LOL: niin ja tasaista alaselkä jomotusta on ollu havaittavissa,sekä menkkaoloja... :D Tää tippuu kyl korkeelta ja kovaa 27.päivä jos ei plussaa kuulu aiemmin :saint:

hemuli oon yhtä taikauskonen,ja pakko oli laittaa madam mammalle ja ennustaja ellille s-postia,ne tekee leikkimielisiä vauvaennustuksia... :snotty: saas nähä mitä vastaa..
 
hei Jellona84

Mulla oli ovis kp15. (digitaalisella testattu) Mulla kans samoja tuntemuksia, että olis tärppi käynyt ja sit taas varma tunne siitä, että kyllä ne menkat alkaa. Olen koittanut pohtia kipuja jos vaikka näitä kuuluisia kiinnittymiskipuja löytyisi, mutta ei , ei mitään.. Ainoastaan toi menkka juilinta (kuitenkin lievää ) ja tulee vain hetkittäin.... Miten tässä oikein jaksaa odottaa viikkoa!? Onks sulla Jellona84 jotain hyviä vinnkkejä? Tai jollain, miten ton viikon sais kulumaan tosi nopeasti.
 
J84
gutupallo, tieks, et mullakin tuli eilen saman vahvuiset viivat ovistestiin dpo6, laitoin siitä kuvankin tänne. Nosti kyl meitsin toiveet pilviin, josta toivon mukaan en rämähdä alas.

Hemuli1981, mul oli ovis kp:t 13 ja 14 tai siis testit oli silloin tumman punaiset. Niin täällä kans ihme juilintaa hetkittäin ristiselässä ja mahassa, just sellaista menkkamaista, mut hillitympää, niitä tulee ja menee. Mulla on tosiaan noi kahvitukset, huominen kuluu kakkuja tehdessä ja tiistai sit itse kahvittelussa, keskiviikkona tai torstaina pitäis viä käydä ostaa joululahjoi...loppuviikko onkin sit tuntien laskemista.
 
Jellona84 kävin kurkkaamassa sun eilisen ovis plussan... kyllä siinä paksut viivat on... oho... ennakoikohan se raskautta? Olen kyllä lukenut, että monet on saanut ovis testiin plussan paripäivää ennen kuin raskaus testi on näyttänyt.. *juoksee apteekkiin hakemaan ovis testiä* :)
 
Epu
Minun on poistuttava tästä pinosta kun suunnitelmat meni uusiksi. Toki olisihan se teoriassa mahdollista, että olisin jäänyt raskaaksi tässä kuussa, mutta enpä usko. Opiskelut on nyt ohi, ja päätin ensin hankkia työpaikan ja sitten yrittää lasta uudestaan. Meillä jo melkein vuosi takana yrittämistä, joten ehkä myös hyvä laskea tämä asia hetkeksi pois mielestä. Onnea kaikille yritykseen:)
 
Tervetulemast Nöttiäinen! :flower:

Tää hurja jännittää alitajunnassa varmaan niin paljon testiä, että ei saa nukuttua.
Eilen menty tytön kanssa nukkumaan 22 aikoihin. Ja heräsin ihan itestään klo.5
Ärsyttää kun ei vaan saanut unta, ja eikun kahvin keittoon...

Minä en kyl oviksen aikaan huomannut mitään limoja..Tuleeko ne sitten kaikille edes samalla tavalla?
 
Epu onnea valmistumisesta :flower: Haluaisitko kuitenkin jatkaa täällä kierron loppuun...jos mahdollisuus raskauteen kuitenkin on? ;) :heart:

Täällä ei ole vielä menkat alkaneet mutta eilen jo tuntemukset sen suuntaiset. Henskun perässä siis tullaan...
Tänään on myös hikoiluttanut ja se kertoo myös menkkojen tulosta...ehkä ne lämmöt sitten laskee?!
Katse on jo uudessa kierrossa...olen rypenyt itsesäälissä jo etukäteen joten nyt lähinnä kiukuttaa se että vieläkään ei pientä rakasta kuulu!!
 
J84
Huomenta!

Epu, Onnea tulevaisuuteen syli kaupalla :wave:

esmeralda-, sama täällä, alitajunta kikkailee niin paljon, et näin koko yön unta siitä, et sain plussia testeihin. Muuten ihan kivoja unia joo, mut se ruokkii siinä samalla omia toiveita raskaudesta niin paljon, et nään kohta jo hereilläkin kaikenlaista :kieh:

Kerkesin taas tossa illalla ennen nukahtamista ajatteleen jo sellaistakin, et nouseeko lämmöt jos munasolu ei ole irronnut? Kun tos viime kierrossa mulla ei lämmöt noussu tosta normaalista 36.7 mihinkään. Jotenkin vaan yritin järkeillä sitä just et se lämpöjen nousu viittais siihen et ovis ois tapahtunut...oisko jollain viisaammalla vastausta, kun tää tiedonjanoinen tahtois tietää :p
 
Hei! Tulin tänne taas lukeen/kirjottaan kuulumisia.. Oli kiva lukea muiden tuntemuksia/tunteita.

Mulla tuli perjantaina megalimoja housuun. :LOL: ja lauantaina jatkui.. Eilenki kai oli vähän eli viikonloppuna varmaan oli sit ovis. Onneksi tuli pupuiltua perjantaina ja sunnuntaina. Eli kai ne simpat juuri oviksen aikoihin meni sisään. Tosiaa ei noista limoista voinut erehtyä! Vaikka ihan eka yrityskierto on menossa ja pillerit vasta jätin.. Tää kaikki on ihan uutta mulle kuitenkin, mut nuo limat oli varmasti ovis merkki! Vai tuleeks limoja,vaikkei ovulois?! mä en tiiä. Ja mun kierto muuttuisi 32-34 päivään.. listassa lukee 28. siis jos ovismerkkeihin uskomista. Nyt alkaa vaan jännäily!

Hentsu :'( ja :hug:
 
Huomenta. Sellaista vaan kysyisin, että tuleeko teillä ovulaation jälkeen aina nännit kipeiksi? Itselläni ei nyt tullut ja ajattelin että enkö ovuloinutkaan? :| Tosin ei mulla ihan aina tule ja silti kierto on ollut normaalin pituinen. Ei siis pitkä kuten ovuloimattomissa kierroissa yleensä. Kyllä tää on aikasmoista piinailua aina näiden aatosten kassa...
 
Huomenia!
Hemuli en tiiä miks muut testaa,ite testailen ihan mielenkiinnosta... :whistle: :D
Tässä tän aamun saldo;


Hullu,missä??? :whistle:

Epulle :hug: ja hurjasti onnea valmistumisesta ja tsemppiä työnhakuun!!ja yritykseenki jatkossa jos nyt ei vieläkään tärpänny! :flower:

Jennyli miten oot malttanu olla testaamatta???? :eek: täällä kp18 ja testejä kuluu..... :whistle: kalliiks tulee tää touhu :LOL:

Ainiin aika nopeesti tuli madam mammalta vastaus, korttieni mukaan saatte vielä yhden lapsen,pojan syyskuussa 2009..... :headwall: just...ei toiveet yhtään korkeella..... :snotty:

Jellona miulla myös ellanen käsitys et lämmöt nousee jos ovulaatio on tapahtunu.

b :D d Jellonalle ja Jennylille! Ja tietysti muillekkin!

Esmeralda liman eritys taitaa olla kans aika lail erilaista kaikil. =)

Toivotaan et drakonian toiveet toteutuu!
 

Yhteistyössä