Jouluaaton Testaajat ( ja Plussaajat:)

Alkuperäinen kirjoittaja Hemuli1981:
Ainiin pelasin pasianssia (tietokoneella) en tiedä oletteko muut kuulleet ikinä, että jos toivoo jotain ja pääsee pasianssin läpi, niin sen pitäis toteutua. Mun isoäiti joskus kun olin pieni, niin kerto ton. Ja toivoin tai kysin, että jos olen raskaana, niin pääsen läpi. Ja mä pääsin. Olisin toivonut, että en olis päässyt, niin ei jännittäis niin paljon jouluviikkoa.. Hitto... Vaikka eihän toi nyt kerro mitään. Hyvää tuuriahan pasianssin läpi pelaaminen on...

En oo kyllä kuullu mutta pakkohan tuo oli testata. :D
Pitääks sitä pelata sillain, et pakasta nousee vaan yksi kortti kerrallaan vai se kolme korttia? Noo, otin varman päälle ja pelasin molemmilla tavoilla läpi. :D
Tosin kysymyksen esitin vasta siinä pelissä jossa pakasta nousee kerralla se kolme korttia ja läpi meni. Tän on sit pakko olla totta! :D :whistle:

Kamalan piinava vko tiedossa, puuuh..... :$ :D
 
tervetuloa nöttiäinen

Täällähän on kirjoiteltu ahkerasti.Tänään tuli testejä postista ja yllätys yllätys ei näkynyt mitään.Mietinkin että miksi edes näin aikasten tein mitään.Oireitakaan ei ole.Lämmöt on korkealla 37.5 ja jos normi kuumetauti olisi tulossa niin olisin jo todella kipeä.Illalla paleli ja sama jatkui aamulla,mutta en usko että nämä on mitään merkkejä raskaudesta.Ihme limaa on taas alkanut tulemaan,että kyllä se täti sieltä tulee :headwall:
 
FantasticFour oon tässä miettiny ihan samaa.... :ashamed: :LOL: Se madam mamma on leikkimielinen korteista ennustaja. Tiedoiks se tarvii muistaakseni oman &miehen synt. ajan sekä lapsien,jos niitä on syntymä ajan ja jos on raskaana ni lasketun ajan ja osoite on madam.mamma@luukku.com.... :D

Nöttiäinen
piinaviikko tosiaan.....meinaa nyt jo repii pelihousut... :LOL:
 
FantasticFour, mulla on joka kierrossa nännit kipeät, eka oviksen paikkella, ja sitten kierron lopussa. Siinä plussakierrossa mulla kipeytyi myös rinnat, mitä ei muissa kierroissa ole tapahtunut.

Kendra limoja voi ilmeisesti tulla myös niissä kierroissa, joissa ei ovuloi, mutta se on kaiketi hyvin yksilöllistä. Mulla oli huimat limat heti pillereiden lopettamisen jälkeen, mutta gyne arveli, etten olisi välttämättä siinä ekassa kierrossa ovuloinut. Toivottavasti sulla kuitenkin tarkoitti ovista!

Täällä ei vielä piinailuja kun menossa on vasta dpo 4, ja ei vaan taaskaan jaksa uskoa plussaan. Tätiä odotellaan jouluaatoksi, joten piinailu alkanee varmaan tuossa viikonloppuna, joten jos siihen asti yrittäisi ottaa ihan rauhallisesti :LOL:
 
Mulla näemmä kipeytyy oviksen jälkeen nännit! Ovat välillä todella arat ja välillä tuntuu kihelmöintiä koko rinnassa...vähän kuin maito nousisi :whistle: Näitä rintatuntemuksia on vain oviskierroissa ei muulloin.

Samoin limoja tai v.vuotoa mulla on aina jonkinverran...ennen ovista se on aika runsasta,ensin paksua ja sitten alkaa vetistymään. Lopuksi muuttuu venyväksi kirkkaaksi limaksi ja tässäkierrossa sitä oli 3 päivää. Ovisplussapäivänä eniten ja itse ovispäivänä aika vähän :whistle: :D
Näin ennen menkkoja tulee myös vähän venyvää limaa :x
Mutta ovuloimattomossa kierrossa mulla ei limaa ole!

Saas nähdä alkaako menkat vielä tänään...välillä tuntuu reippaita menkkakipuja :ashamed:
 
Kyllä tää aika menee hitaasti... Huomenna vois periaatteessa testata, "limaklönttipäivästä" :x olis menny 14pv. Mutta aattelin nyt hillitä itseni ja viikonloppuun odotan ainakin.... :xmas: Yritän :attn: hillitä itseni :D

Yksi mielenkiintoinen juttu minkä olen huomannut on, että rinnoissa on nousseet verisuonet pintaan. En ole ennen tällaista huomannut, vaihteleeko tämänkin kierron mukaan? Onko muilla kokemuksia? Eilenkin illalla nännipihaa kiersi sininen suoni. Oli hassun näkönen :ashamed: Repäisykivut ovat erilaisia kuin viime kierrossa, niitä tulee lähes joka "riuhtasussa" ja kestävät kauemmin.Siis kunnon kramppeja. Se on hyvä kun listaa näitä ylös niin ei tartte joka kierrossa ihmetellä mitä oireita on ollut. :LOL:

Plussaonnea kaikille, nyt jatkamaan joulutouhuja! :heart:
 
Hei kaikille! :wave: Sopiikohan liittyä nyt mattimyöhäisenä seuraan? Olen hiukan taustaillut täällä ja itsellä osuisi tuo testailupolitiikka aatoksi tai joulupäiväksi :kieh:

Vähän esitelmää itsestä:
Eli olen 22v ja esikoinen on 10kk, jotenka kakkosta oltaisiin kovasti kaipaamassa. Yk3 on menossa ja kp21/30.
Olen yleensä tosi skeptinen kaikille oireilleni ja siis niitähän tulee aina, mutta tämä viimeisin on ihan yli muiden.
Perjantaista lähtien on rinnoista alkanut tulemaan maitoa...imetyksen loppumisesta on jo 9kk aikaa, joten siksi tämä on aika eriskummallista. :LOL:

Testit jo kovasti polttelisi tuolla pöydällä, mutta en koske, vaikka malttamaton olenkin :headwall:
Pitkä viikko tiedossa, mutta pitää tuhlata kaikki luppoaika joulukoristeluihin :D

Ja onnea plussanneille kovasti :flower: sekä isot peukutukset kaikille jännääjille bd
 
J84
Tervetuloa mukaan paapelo

FantasticFour, mulla on viimeks ollu tissit kipeinä 04/07, kun aloin odottaa kuopusta. Ja silloin oli muutenkin aina viikkoa ennen menkkoja aivan järjetön tissisärky. Mut nyt, kun imetin kuopusta 9kk niin sen jälkeen ei ole enään ollut lätkät kipeenä..ja imetyksen lopetuksesta on kohta jo 4kk, kahdet menkat on ollu ja yks km takana. Nooh kait toi imetys on sen syy, kun ei särje enää.
 
Mullakin, vaikka vain hetken pystyin imettämään, katosi kaikki normi tissi kipuilut. Ei tule enään oviksen aikaan kipeäksi, eikä myöskään ennen menkkoja. Luulen kanssa että tuolla silloisella rintojen ylitsepursuamisella olisi jotain tekemistä asian kanssa...omani kun kasvoivat 3 kuppikokoa, niin ei ihme kun eivät vähästä säikähdä :D :whistle:
 
Ritsanampuja oireesi kuulostaa kyllä lupaaville!!++++++++++++ :heart:
Itse kun aloin odottaa poikia niin huomasin että verisuonet kuultivat pinnassa rinnoissa ja vatsassa/nivusissa. Huomasin tuon kylläkin vasta plussattuani mutta olivat varmasti jo aikaisemmin!
Nyt sitten poikien jälkeen suonet kuultavat edelleen joten niistä en enää voi päätellä mitään :/
 
Onpas tullut tekstiä parissa päivässä! :)
Monilla alkaaki olla jo oireita, joita tutkailla. Täällä ei mitään. Toiveet ei tosiaankaan oo pilvissä... On niin seesteinen olo. Lämmötkään ei oo kyl noussu oviksen jälkeen juuri mihinkään, joten oonkohan ees ovuloinut..?! Sellanen tunne, et viimeistään ylihuomenna tipun. Selässä on jo tuttu jomotus.. :(

Ritsanampuja: Mulla esikoisesta tuli suonet näkyviin vähän ennen plussaa... :)
 
Paapelolle tervetuloa :wave:

Ritsanampuja, tuo verisuonten näkyminen rintamuksissa on tosi lupaavaa! En oo itte tosin koskaan itteltä tarkkaillu, mutta kuullu oon että raskaudessa noin voi käydä.

Miten sitä jaksaa/pystyy/malttaa/kykenee olla testaamatta vielä??? Pitäis keksiä kaikkea muuta tekemistä, mutta niin sitä vaan kyttää oireita. Se on tää viimenen viikko aina tällasta :p
 
J84
Iltaa.

Mä oon palellu tänään koko päivän, täyty laittaa taas villasukat ja ylimääräinen paita päälle, kun on niin kylmä itellä. Voi, että kun tää olis joku oire..ei sen puoleen, kun syyskuussa plussasin niin sillo oli kans lämmöt korkeella ja palelin ihan sikana. Mut varsinaisen syyn testaamiseen kyl antoi se, kun yöllä heräsin vessaan ja sängystä noustessa repäs vasemmalta puolen kipeesti, sillo olikin kp34 ja kierron pituudesta ei mitään hajua saati, et millo ovulaatio oli.

Toivon sydämeni pohjasta meille paljon plussia tähän pinoon :heart:
 
Tuosta verisuonten näkymisestä...mulla oli juuri noin kun odotin poikaa, oikein loisti ihmisten silmiin kesäkuukausina kun yritti olla normi kuteissa (piukka toppi ja kunnon push upit) ettei herättäisi epäilyjä :LOL:
 
Joo ma oon taalla jo itelleni kehittany oivat oireet vaikka oviksesta ei oo montaa paivaa, siis jos se nyt edes oli silloin (en tikuttanu). Argh :D Voisin lyoda vaikka vetoa etta oon raskaaa jos naa oireet esiintyis ilman vauvakuumetta :D
 
Testit yleensä näyttää plussaa joko sillon ku täti pitäis tulla tai sitte heti ekana myöhästymispäivänä. Sunnuntai sulla esmeralda vaikuttais oikeinki hyvältä.

Ja herkäthän testit näyttää jo ennen ku täti on myöhässä.
 

Yhteistyössä