Jouluaaton Testaajat ( ja Plussaajat:)

Alkuperäinen kirjoittaja nöttiäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Näin kulutan aikaa:
Asettelin testin ja pahvimukin huomisaamuksi ramille vessaan. Näyttäkööt mitä näyttää, mutta huomenna testaan...

NOOO? Mitä se testi näytti, testasitko??
Empä oo yhtään utelias... Eeenn ollenkaan... :D :saint:
Olen siis pitänyt teitä jännityksessä :whistle:
testasin ja nega se oli. Mutta ootellaan vielä, olin liian hätäinen :ashamed:

Onnea Ritsanampujalle plussauksesta! :flower: :flower: :flower:
 
Jennylille ja Henskulle :hug:

Ritsanampujalle hurrjasti onnea!! :flower: :flower: paras synttärilahja ikinä! :D

Jellonan esikolle myös onnea! :flower:

:'( ovistesti enää haamujen haamu...sinne meni viimenen ovistestikin,nyt jos ovis oliki oletettua myöhemin... :eek: Tosin lämmöt OLI aika korkeella,äsken mittasin ni 36.1 kainalosta... :eek: Tais käydä nii että meni madam mamman ennustukset sekasi.. ;) se lapsonen tuleeki meille vasta lokakuussa.. :D Tosin tääl kyllä vasta dpo5 EHKÄ..

Vosin kai silti listata oireita.... :whistle:

-niitä viiltelyjä ollu
-lämmöt heittelee....
-omituinen tunne mahassa
-eilen töissä tuli ylämaha tosi kipeeks,helpotti kun söin
-alaselkä kipee (tosin voi johtua töistä....)
-se veritipla on kyl ihan uutta...

Noooooh...menis nää päivät...tilasin vilja sensitive testejä,ne voi näyttää jo dpo6-8 raskauden mut sielki kyl lukee et näyttää niin aikasessa vaiheessa et näyttää myös ne raskaudet mitkä menis muuten huomaamatta kesken...mut hullu kun olen,eli ehkä voisi huomenna jotai niissä näkyä,viime kierrossa ne oli ihan blankkoja loppukierrosta,ei viivanpaikkoja ees...

Anu toivottavasti roskishaamu muuttuu plussaks!! :flower: ite en oo roskishaamua saanu mihinkään testiin..(viikkotolkulla kaapissa säilytelly...) :LOL: Ilmottelehan miten käy!
 
Pahoittelut tädin tulosta Jennyli ja Hensku00 :hug:

Itsellä on tuo palelu ja lämmöt korkeella(voi olla oksennustauti tulollaan)
Paino tippunut 2kg (ollut edellistenkin kanssa)

Periksi en anna ennen kuin täti kurvaa paikalle ja tänään myöskin testasin ja haamujen haamu oli ilmaantunut.Eli huomenna testaan,ylihuomenna testaan jne.Mulle ei oo ikinä ennen tullut roskishaamua,mutta eihän se välttämättä tarkoita että raskaana ollaan.

Tänään muuten on ollut oksettava olo ja kahvi maistui oudolle.Mutta esikossa oli sunnuntaina oksutauti ja se on luultavimmin sen oire.

Plussatuulia kaikille

muoks.onnea ritsanampujalle haamusta :flower: :heart:
 
Ritsanampuja, onnea haamusta ja syntymäpäivän johdosta täältäkin :flower: :heart: On kyllä paras lahja mitä toivoa voi =)

Pahoitteluni tädin kiusan kohteeksi joutuneille :hug:

täällä tätä testaus, jännäily ja piinailu päiviä kuluttavia piisaakin =)

Omia oireita:

-kamala vessahätä vähän väliä, rakko tuntuu täydeltä, mutta ei sieltä tule kuin liraus
-tänään alkoi vilutus. Kroppa on jatkuvasti vilunväreillä
-ja sitä maitoa, sitä tulee edelleen pieninä pisaroina (en tiedä onko edes oire, mutta menköön)
-alavatsa/selkä jomotuksia
-NÄLKÄ, tunninvälein vatsa huutaa ruokaa
-väsyttäisi hurjasti, mutta ei sellaiseen ylellisyyteen ole aikaa

Siinäpä ne...osa taatusti ihan kuviteltujakin, mutta niinhän niitä aina :kieh:
Ajattelin itse kokeilla mitä testi näyttäisi sunnuntaina tai maanantaina...ei varmaan mitään, mutta en pysty pitämään näppejäni erossa tuosta testipaketista :LOL:
 
Ritsanampuja Onnea Haamusta ja viivanvahvistumisia! :flower: :heart:

Mä yritän pitää näppinä vielä erossa testeistä, vaikka tuolla odottaa jo 2 Clearblue-testin paketti ja niissä lukee, että voi testata JOPA 4 pvää ennen menkkojen alkua. MUTTA, mä päätin että perjantaihin saakka odotan ja sitten testaan. :D

Nyt oonkin yrittäny pitää itteni "kiireisenä" että en koko aikaa ajattele oireita ja muuta, mutta huonolla tuloksella. Tuolla päässä se jyskyttää. :D
Tänää ollu ohjelmassa pipareiden leipomista ja koristelua ja vielä pitäs piparkakkutalo koota ja koristella. Huomenna oliskin vuorossa sit imurointi ja lattioiden pesu ja muutenkin puunausta siellä täällä ennen joulua. Mitähän sitä torstaille sit keksis en sais ajan kulumaan. :D

Mutta jospa tää tästä. Plussapuhureita meille kaikille +++++++ :whistle: .
 
Tällä pidetään myös itseään kiireisenä...kokoajan jotakin pientä tekemistä. Piparitaloakin kun väsäsin, aloitin oikein kunnon näpertämisen...kaupassa kun myydään sellaisia pieniä sokerikoriste helmiä (halkasia jotain 1mm) niin aloin sitten niitä räpeltämään talon katon reunoihin sellaisiksi helminauhoiksi jotka nousee ja laskee :headwall: :LOL:

Munkin pitäisi nuo lattiat luututa, mutta milläs luuttuat, kun mies jätti muutossa tuliterät lattialaapat ym. vermeet entiseen asuntoomme...mies kun meni vikana muuttopäivänä hakemaan vikat laatikot ja uusi asukas siellä pesi tyytyväisenä lattioita, tuli mies kotiin ja kertoi miten HIENOT lattialaapat ja systeemit sillä oli ollut :headwall: Kysyinpä sitten tuntomerkkejä niistä ja MINUN ne oli, ol ikyllä kieltämättä kotvan jälkeen naurussa pitelemistä ja ylihuomenna mies lupasi ostaa uudet :LOL:
 
Vuoto alkoi tänään, pikkusen aikaisemmin kuin yleensä. Aika ironista, että tänään myös sorruin testaamaan. No, ekalta yrityskierrolta voi harvoin odottaa liikoja... Mut voi poistaa listalta. Hyvää onnea teille kaikille testailujen merkeissä! :wave:
 
Näin kulutan aikaa, voi kurja, mutta onnea seuraavaan kiertoon :hug:

Sinderella:
erotin minäkin tuon hailakan haamusen tuosta kuvasta...varovaiset onnittelut ja tarrasukkia tukkupakkaus mukaan :flower: :heart:
 
Ai paapelo on tehnyt taloa :D Me tehtiin tytön kanssa tänään kanssa osat valmiiksi.
Jos sitten huomenna kokoaisi talon ja koristelisi. Vai niin pieniä juttuja laitat siihen,
Mnullakin onmonta vuotta ollut maustekaapissa semmosia piparin muotosia strösseleitä.
Niitä laitan aina taloon, reunustelen niillä paikkoja...ON muuten homma!

Ritsanampujalle Onnea Haamusta!!!
 
J84
Iltoja! Onnea Ritsanampuja haamusta ja onnea synttäripäivänäsi.

Sinderella hieno haamuhan se siinä osui suoraan silmien väliin, onnea :heart:

näin kulutan aikaa :hug: ilkeästä tädistä.
 
juu, ihan niin pieniä...kädet siinä hommassa rupeaa tärisemään, kun yrittää sihdata siihen reunaan limittäin niitä, se että sain ekan katon alareunan tehtyä, vei aikaa noin 40min ja sitten oli vielä se toinen puoli...kaikkeen sitä ryhtyykin :kieh:

Onni ja autuus, sain tekemistä viikonlopuksi...lauantaina olisi pienimmän siskoni (8v) joulujuhlat, joita on ehdottomasti mentävä katsomaan, kun hän esittää LAMMASTA :heart: Ja sitten sunnuntaina lupauduin avuksi äidille jouluvalmistelujen tekemisessä...josko saisin sitten venytettyä malttiani siihen maanantaihin saakka sitten, noh ainakin voin toivoa :LOL:
 
Sinderella: kyllä mäkin tuossa haalean haalean haamun nään. =) :flower: Viivanvahvistumisia. =)

Näin kulutan aikaa: :hug: ja roimasti plussapuhureita +++ seuraavaan kiertoon. =)

Täällä rakentelee muutkin mökkejä, sain just itte tehtyä valmiiks. :)
Tässä kuva:
http://www.aijaa.com/v.php?i=3244750.jpg

Ei tuosta ny kummonen tullu mutta ompahan jotain. :p
 
Kaunis kiitos onnitteluista =) Nyt on hyvä huokasta muutamaksi päiväksi ku tuli tuo haamulainen. Mulla on nimittäin r-hormooni noussu aina niin nopeasti että jos tässä vaiheessa ei ois mitään näkyny niin se ois sitte ollu selvä peli. Perjantaina tai lauantaina siis uusintatesti.

Aivan ihanan mökin on Nöttiäinen tehny!
 
hieno mökkhän tuo...
Ite e saa tomusokeri kuorrutuksella tehtyä seiniin mitään kuvioita, kun alka valumaan...
et ihanasti olet saanut kiemurat pysymään..
Vois itekkin laittaa omasta tönöstä kuvan, kun vaan tietäs miten...jos joku viisaampi vois kertoa.kuinka liitän kuvan tähän tekstin välii suoraan siit mökistä
 
Näin kulutan aikaa, pahoittelut tuosta kurjasta akasta!
Sinderellalle onnea haamusta :heart: :flower: Tännehän alkaa tulla hienosti näitä positiivisia uutisia :)
Nöttiäinen on tehnyt ihanan talon. Itse taiteilin Muumi piparitalon, olikin aika homma. laittaisin kuvan muuten osaa laittaa sitä tänne :ashamed:
 

Yhteistyössä