Jouluaaton Testaajat ( ja Plussaajat:)

Aconilla ainaki on herkkä. Mutta noissa herkissä on se huono puoli että ne voi näyttää plussaa ja sitte saattaa täti tulla kuiteski. Eli on tapahtunu varhainen km, jota ilman herkkää testiä itte ei ois huomannu.......

Mää aattelin sijottaa "vanhaan kunnon" Apteekin testiin, vai olikohan se Apteekin oma testi. Kummiski, apteekista saatava vaaleansininen paketti. Sillä oon neljästi jo saanu onnistuneen tuloksen sinä päivänä ku tädin pitäis tulla.
 
Onks teillä muilla mitä oireita?

Mun on ihan PAKKO listata omani jonnekin joten laitan tänne:
* rinnat kipeet/arat
* verisuonet nännipihoissa nousseet pintaan (tosin nousee mulla kai aina ennen menkkoja mutta en nyt muista että onko näin vahvasti olleet...)
* väsy
* ällötys olo välillä aamusin
* kahvinhaju yököttää, en juo kahvia mutta ku mies sitä juo ni se haisee ihan hirveelle
* valkkarin määrä aavistuksen lisääntynyt ja vetistynyt
* aamusin ja iltasin viluttaa, pvällä kuumottaa
* poskia kuumottaa aina välillä
* pientä huimausta
* unettomuutta
* kn kova, mutta vielähän tuo ehtii muuttua
* ei vielä PMS:ään kuuluvaa kiukkuisuutta
* nippailuja ja viiltelyjä kohdun paikkeilla/munasarjojen kohalla
* välillä sellanen olo et menkat alkaa ihan justiinsa
* kauhean skeptinen olo raskautumisen suhteen, kuitenkin ihmeen rauhallinen

No niin, niitähän tuli. :D Mikä sitten oikeaa ja mikä kuviteltua.. :saint:
Tää on vaan niin tuskastuttavaa ku aika ei kulu :kieh: ni tulee kytättyä jokaista oiretta. :D
 
Ehkäpä mäkin saan joulun tietämillä testata.. nyt oli puhdas nega, ellei roskishaamua oteta mukaan jota on kyllä kiva kattella ja kuvitella kaiken näköstä.. Mulla nyt kp on 31-32/29-30, mutta oon ihan varma et mulla oli ovis tuossa 3.12 vasta!!!!
 
Jellona84, muakin palelee *kali kali kali* :D

Mulla on niin vahva tunne, että raskaana ollaan. Miten tällaisen olon voisi muka kuvitella itselleen? Asettelin testin ja pahvimukin huomisaamuksi ramille vessaan. Näyttäkööt mitä näyttää, mutta huomenna testaan - jos silmät rähmässä muistan. Johan tää kierto veteleekin viimeisiään...
 
Alkuperäinen kirjoittaja nöttiäinen:
Onks teillä muilla mitä oireita?
nöttiäinen, tässä näitä mun oireita suoraan sun listalta poimittuna :)
(on muuten aika lupaava oirelista sulla, toivottavasti olisi raskaudesta kyse!)

* rinnat kipeet/arat
- välillä vihloo ja jäytää oikein urakalla, välillä tuntuu täyteläisemmältä, välillä ei tunnu miltään...

* ällötys olo välillä aamusin
- aamupäivisin tulee ihmeellinen etova olo ja samaan syssyyn heikottaa ja on kylmä hiki

* aamusin ja iltasin viluttaa

* nippailuja ja viiltelyjä kohdun paikkeilla/munasarjojen kohalla
- tuntuu niin tutuilta, kun muistelen esikoiseni odotusta!

* välillä sellanen olo et menkat alkaa ihan justiinsa


anu84
Ehkä se roskishaamu siitä vielä oikeaksi haamuksi muuttuu?! Todella lupaavalta kuulostaa =) Aavalan tyttö, sullakin on vielä toivoa!
 
J84
[/url]

TIISTAI 16.12




gutupallo...........kp 19/25-32...........yk 2.........kolmas haaveissa
Maikkis123.........kp 19/25-26...........yk 3.........esikoinen haaveissa
Valtsukka...........kp 20/32................yk 3..........kuudes haaveissa
Drakonia............kp 20/30................yk 3..........esikoinen haaveissa
Äiti 07................kp 21/28-30...........yk.............kolmas haaveissa
FantasticFour ....kp 21/28................yk 17........neljäs haaveissa
paapelo.............kp 22/30.................yk 3...........toinen toiveissa
Kendra...............kp 22/28................yk ?............
Iloinen...............kp 22/27................yk 1...........esikoinen haaveissa
esmeralda-........kp 23/28................yk 1..........toinen toiveissa
Jellona84...........kp 23/28-29...........yk 2..........kolmas haaveissa
Hemuli1981.......kp 23/28-36...........yk 7..........esikoinen haaveissa
Kassu................kp 24/32................yk 3......... viides haaveissa
Aavalan tyttö.....kp 24/28...............yk 2..........neljäs haaveissa
Carmen..............kp 25/30(?)..........yk 1...........toinen haaveissa
nöttiäinen..........kp 26/?.................yk 1..........toinen haaveissa
Ritsanampuja.....kp 28/30 (45)...... yk 2..........neljäs haaveissa
Niimar87.............kp 29/33-35.........yk.............toinen haaveissa
Sinderella...........kp 29/32..............yk 6...........viides haaveissa
Maya Mehiläinen.kp 29/?................yk 1...........kolmas haaveissa
Minky..................kp 30/32-?...........yk 4...........toinen haaveissa
anu84................kp 31-32/29-30....yk..............
Jennyli................kp 32/28-32.........yk 5...........kolmas haaveissa





HAAMUILIJAT



Maya mehiläinen:heart:
Ritsanampuja:heart:
Sinderella:heart:


PLUSSANNEET


Nibbler :heart:










UUTEEN VUOTEEN JATKAVAT


Hensku00
näin kulutan aikaa



[/quote]
 
Alkuperäinen kirjoittaja esmeralda-:
Miktä on sit hyvät herkimmät testit.... ? :LOL:
Mä oon saanu sillä clesrbluella aikaisin plussan, mutta tosiaan voi näyttää sit liianki aikaisin. Mulla näytti kemiallisen ja sit oli kurjaa ku muuten ei olis tienny ees raskaudesta. Ehdin jo varata neuvolanki ja sit meni muutama päivä ku alko vuoto...

Hensku00: :hug:
 
Hensku onnea roppakaupalla uuteen kiertoon++++++ :heart:
Jännäillään sitten yhdessä tammikuun plussaa...ja plussataan molemmat, eikös vaan?!!? :D :heart:
Täällä siis myös vaihtumassa kp 1...aamulla jo tuhrutti :ashamed:
No,pää pystyssä kohti uutta kiertoa...vieläkään ei vaan ollut vauvan aika! Jos jotain positiivista hakee niin sain tosi paljon lohtua eilen isännän sanoista ja oli ihana huomata kuinka myös hän vauvaa toivoo :heart:

Parempaa onnea teille muille++++++++++++ :heart:
Meitä olikin niin suuri joukko että varmasti tulee oikea plussameri!!
 
nöttiäinen kylläpä kuullostaa hyville nuo oireet :) Pidetään peukkuja.
Ite en ole kunnolla nukkunut pariin yöhön. Liekkö unettomuutta raskauden takia
vai muuten vain....
Ala selkään koski niin paljon viime yönä, että piti kylellään nukkua sisöasennossa ja
laittaa peitto jalkojen väliin, jotta saa selkärangan mahdollisimman suoraksi...
Mut olipahan öiden yö!

Joo taidan kuitenkin odottaa testin tekemistä tädin tulo päiville...Jotta ei tulisi
ainakaan pettymyksiä.

Koiran hittolainenkin oli pihistänyt ruokasäkistään nappuloita. Ja ihmettelinkin miksi sille ei ruoka maistunut eilen illalla... Ja selvis aamulla...kun Olkkarin matolla oli isot kasat
nappula oksennusta!!!!
 
J84
Huomenta täältä kaffetuopin ääreltä

Hensku00 ja Jennyli :hug: , toivottavasti tammukuussa tärppää.

Tänään onkin kuopuksen virallinen synttäripäivä, rakkaalla mussukalla tuli 1 vuosi täyteen :heart: . Täällä edelleen paleltaa *hurrr* ja päivät kuluu niin hitaasti, tekis mieli repiä noi loput päivät pois kalenterista ja hypätä suoraan maanantaihin. Nyt on vasta dpo 8 tai 9 *huoooh* :eek: :/ ja mitkään herkimmätkään testit (10mIU) ei näytä vielä mitään, varsinkaan mulla, kun toi hgc nouseen mun kohdalla aina niin pirun hitaasti :(

Tos yks päivä oli äidin kans puhetta raskausajan mieliteosta ja se sano et, kun se mua odotti niin sen teki hirveesti mieli syödä liitua ja pieniä kiviä. Olin siihen et, kiva..no ilmankos sitä on tullu kakarana maisteltua vähän kaikenlaista outoo :D
 
Henskulle ja Jennylille täditulolohtuhalauksia :hug:

Täällähän on ihmisillä jo jos jonkinlaisia oireita! Kuulostaa hyvältä. Ja jotku aattelee testaillakki lähipäivinä. Mää yritän hampaat irvessä sinnitellä perjantaihin tai lauantaihin...
 
Pahoittelut tädin saapumisesta :hug:
Tsemppiä kaikille testailijoille ja piinailijoille. Täällä on tosiaan jännät paikat monella :)

Itsellä tänään ja eilen muutama kuvotuskohtaus, mutta mulla niitä nyt tulee aina, ja rintoja ehkä aristaa. En osaa enää sanoa, kun oon niitä sen verran kourinut, että saattaa johtua jo pelkästään siitä :LOL: Enpä nyt kuitenkaan ihan hirveästi pistä painoa noille tuntemuksille, kun dpo on vasta 5. Testin ajattelin tehdä aatonaattona, kun tätiä odottelisin normikierron mukaan aattona...
 
Pahoittelut taaltakin tadin vierailuista :hug:

Mulla tati pitais tulla ens viikon loppupuolella, mut jos taa jatkuu tallasena tuhlaan yhden testin jouluaattona vaikka turhaan. Lammot ennen 35,3-35,5 , nyt 36.1 aamulla. Kaikenlaista loytyis vaikka muille jakaa naita oireita :D :D Osa keksittyjaki ;)
 
Huomenta. Onnea Jellonan pienokaiselle.
Itselläni ei ole vielä oireita suuntaan eikä toiseen... ainoastaan vain se ettei nännit kipeytyneet tässä kierrossa ovulaation jälkeen. Lämmöt on kyllä nousseet palelusta päätellen. Ja eipä taida meille vielä tässä kierrossa tärppi käydä, koska Madam Mamma ennusti meille poikaa lokakuussa 2009 :whistle: :D No... jospa sitten ensikierrosta se plussa pärähtää kun Mammakin lupailee :LOL: Tsemppiä kaikille piinailijoille ja onnea testauksiin! Toivon monta plussaa tähän pinoon :heart:
Tädin kiusaamille halit.
 
Minä joka lupasin etten ennen viikonloppua testaa, niin pakko se oli synttäripäivän kunniaksi testata. Ei ollut ihan aamupissa, mutta kolmisen tuntia kerkes rakossa olemaan. Ja se oli...HAAMU! :heart: IIK, vaikka kuinka sitä vääntelin ja kääntelin niin hennon vaaleanpunainen viiva siinä töröttää. Ei ole mielestäni mikään harmaa, vaan vaaleanpunaista siinä on. Testi ei oli herkkyydeltään 25, että täytyy sitten viikonloppuna ottaa testi uusiksi. Nyt sitten vaan jännätään että alkavatko ne menkat kuitenkin...

Laitetaan itekkin nyt tätä oirelistaa:
* Verisuonet nousseet pintaa rinnoissa ja nännipihoissa. Rinnat ovat omituisen "täyteläiset"
*Väsymys/pahantuulisuus
*"Herkkyys" pienetkin asiat harmittavat ja meinaa itku tulla. Toisaalta liikuttuu itkun partaalle pikku asioista
*Palelu, varsinkin iltaisin
*Omituisen täysi olo
*Nipistelyt ja kipuilut kyljissä/kohdun tietämillä
*Repäisykivut lähes tulkoon joka reuhtasussa ja jopa kävellessä
* Ja lauantai-iltana kun olin nukahtamispisteessä, alitajunnasta nousi ajatus että raskaana ollaan. Sen jälkeen onkin ollut omituinen rauhallisuus ja tietoisuus, että näin on käynyt :heart:

Siinäpä ne tärkeimmät tähän väliin. Nyt sitten tarttis saada tänään vielä jotakin tehtyäkin :D

Synttärionnittelut Jellonan kuopukselle. :flower: Hyvänä päivänä on syntynyt ;)

*muoks* Se on vielä lisättävä tohon oirelistaan, että rytmihäiriöt ovat ilmaantuneet. Joka raskaudessa ilmennyt inhottava vaiva
 

Yhteistyössä