Jouluaaton Testaajat ( ja Plussaajat:)

:ashamed: oi onnea maya mehiläinen!!! :flower: sori en huomannu et olit tuolla haamuilijoissa kun tuijottelin tuota omaa napaa ja innostuin ovisplussasta... :saint:

Kiitos Jellona! Tästä se lähtee,onpahan jotai jännättävää jouluna! ;)
 
Gatupallo onnea selkeääkin selkeämmästä ovisplussasta :flower: Ja tietysti hirmusti tärppionnea+++++++++++++++ :heart:

Mulla meni tänään viimeinen Terolut joten saas nähdä koska vuoto alkaa! Viimeksi meni kuusi päivää viimeisestä pilleristä :eek: Oviksen mukaan menkkoja odottelen viimeistään tiistaille ja silloinkin luteaali 16pvää.
Vahva tunne siis negasta,kuten huomaatte |O :ashamed:
Huomena ajattelin kuitenkin kokeilla ovistestiä...muuten vaan ;)

Olen viikonlopun töissä ja huomena vapaalla. Ajattelin lähteä päiväksi shoppailemaan =) Josko sillä sais vähän päätään tuuletettua ;)
 


PERJANTAI 12.12




Gatupallo...........kp 15/25-32...........yk 2.........kolmas haaveissa
Maikkis123.........kp 15/25-26...........yk 3.........esikoinen haaveissa
Valtsukka...........kp 16/32................yk 3..........kuudes haaveissa
Drakonia............kp 16/30................yk 3..........esikoinen haaveissa
Hensku00..........kp 16/28................yk 5..........esikoinen haaveissa
Äiti 07................kp 17/28-30...........yk.............kolmas haaveissa
Epu....................kp 17/27-30..........yk 11.......
FantasticFour ....kp 17/28................yk 17........neljäs haaveissa
Kendra...............kp 18/28................yk ?............
Iloinen...............kp 18/27................yk1...........esikoinen haaveissa
Jellona84...........kp 19/31................yk 2..........kolmas haaveissa
Hemuli1981.......kp 19/28-36...........yk 7..........esikoinen haaveissa
Kassu................kp 20/32................yk 3......... viides haaveissa
Aavalan tyttö.....kp 20/28...............yk 2..........neljäs haaveissa
Carmen..............kp 21/30(?)..........yk 1...........toinen haaveissa
Näin kulutan aikaakp 23/28...........yk 1...........toinen haaveissa
Ritsanampuja.....kp 24/30 (45)...... yk 2..........neljäs haaveissa
Niimar87.............kp 25/33-35.........yk.............toinen haaveissa
Sinderella...........kp 25/32..............yk 6...........viides haaveissa
Maya Mehiläinen.kp 25/?................yk 1...........kolmas haaveissa
Minky..................kp 26/32-?...........yk 4...........toinen haaveissa
Jennyli................kp 28/28-32.........yk 5...........kolmas haaveissa





HAAMUILIJAT



Maya mehiläinen:heart:


PLUSSANNEET


Nibbler :heart:










UUTEEN VUOTEEN JATKAVAT






 
MOI!
Täällä ois kanssa yksi.Joka haluis remmiin liittyä :D kesken kierron otin marraskuussa ehkäisyrenkaan pois, ja menkat alko 24.11.... Nyt sen mukaan laskin oviksen ja sen ois pitänyt olla nyt 8.12....
Menkkojen pitäs tulla sit siinä 21 tai 22.12 jos kierto pysyy samana kuin renkaan aikana..
Mut mietin just sitä et voiko ovulaatio edes olla silloin 8 päivä, kun on renkaan ottanut pois kesken kierron...Et eihän kk kierto ole välttämättä sama se 28 päivää...
Mut odotellaan.... :D
 
Aamulla tehty ovistesti haamujenhaamujenhaamu joten siinä meni viimeinen oljenkorsi :ashamed: Tätiä odotellessa |O
Haluaako muuten joku muu siirtyä päivittäjän tehtävään?! Mulla menee kuitenkin pari päivää haavoja nuollessa ja vaikka käyn kyllä lukemassa teidän kuulumiset niin en välttämättä näin aktiivisesti ;)
 
Jennyli, elä vielä luovuta. Ovistesti ei välttämättä reagoi raskaushormooniin olleskaan. Mää voisin muuten päivitellä vaan lähetään reissuun viikonlopuksi.

Eli päivittäjää kaivataan :attn: :attn:

Esmeraldalle tervetuloa :wave:
 
J84
Jennyli mä voin ottaa ton päivittäjän pestin, se oli viimeksikin ihan mukavaa hommaa.
Oon muuten kans kuullu et jotkut tikut ei reagoi mitenkään raskaushormooniin. Mäkin tein aamulla ovistestin ja siihen tuli edelleen näkyviin toinenkin viiva..pinkin värinen mut ei se kuitenkaan haamu ollu. Noi tikut oon tilannu kotitestiltä ja herkkyydeltää ne on 15mIU.

Tervetuloa pinoon Esmeralda :heart: :wave:
 
Onnittelut Maya Mehiläinen! :flower: :heart:

Jennyli :hug: Älähän nyt vielä masennu, niin kauan kun ei ole vuotoa, on kaikki mahdollista. :hug:

esmeralda- Tervetuloa joulupinoon! :xmas:

).( Tilasin puseroita netistä ja jumankauta, tissin kohtaa ei höröttää napit sen näkösesti ettei paremmasta väliä. Mitä mun tisseille on tapahtunu?! No taitaa olla painoa taas tullut hiukan lisää, kun on tuo sapuska ja kaikki napostelu maistunut tässä viime aikoina :ashamed: No vuoden vaihteen jälkeen otan itseäni niskasta kiinni ja alotan taas lenkkeilyn, mikä tässä syksyn tummetessa jäi... :ashamed: Joo, ihmeempiä oireita ei ole nippailuja, repäisykipuja, päätä särkee jne., ihan normaalit menkkaoireet. ;) Eipä tainnut synttäri/joululahjaplussaa tulla. Vielä tarttis muutama päivä kärvistellä, onneksi on noita joulutouhuja niin on muuta ajateltavaa.

Päivän jatkoja! :D
 
Mikä lie minua vaivaa, kun ei nukuta...Jännitän sitä testiä niin paljon, että
viime yönä menin nukkumaan 4 jälkeen...Voi kamalaa sentään..
Miettii vain kaikkia asioita ja toivoo et todellakin sais plussata sillon jouluna.
Mut kaipa se tästä...ainaskin sitten kun on tarpeeksi monta yötä valvonut, niin
väkisinhän sitä alkaa nukuttamaan aikaseen! :LOL:
 
J84
[/url]

LAUANTAI 13.12




gutupallo...........kp 16/25-32...........yk 2.........kolmas haaveissa
Maikkis123.........kp 16/25-26...........yk 3.........esikoinen haaveissa
Valtsukka...........kp 17/32................yk 3..........kuudes haaveissa
Drakonia............kp 17/30................yk 3..........esikoinen haaveissa
Hensku00..........kp 17/28................yk 5..........esikoinen haaveissa
Äiti 07................kp 18/28-30...........yk.............kolmas haaveissa
Epu....................kp 18/27-30..........yk 11.......
FantasticFour ....kp 18/28................yk 17........neljäs haaveissa
Kendra...............kp 19/28................yk ?............
Iloinen...............kp 19/27................yk1...........esikoinen haaveissa
esmeralda-........kp20/28..................yk1..........toinen toiveissa
Jellona84...........kp 20/28................yk 2..........kolmas haaveissa
Hemuli1981.......kp 20/28-36...........yk 7..........esikoinen haaveissa
Kassu................kp 21/32................yk 3......... viides haaveissa
Aavalan tyttö.....kp 21/28...............yk 2..........neljäs haaveissa
Carmen..............kp 22/30(?)..........yk 1...........toinen haaveissa
Näin kulutan aikaakp 24/28...........yk 1...........toinen haaveissa
Ritsanampuja.....kp 25/30 (45)...... yk 2..........neljäs haaveissa
Niimar87.............kp 26/33-35.........yk.............toinen haaveissa
Sinderella...........kp 26/32..............yk 6...........viides haaveissa
Maya Mehiläinen.kp 26/?................yk 1...........kolmas haaveissa
Minky..................kp 27/32-?...........yk 4...........toinen haaveissa
Jennyli................kp 29/28-32.........yk 5...........kolmas haaveissa





HAAMUILIJAT



Maya mehiläinen:heart:


PLUSSANNEET


Nibbler :heart:










UUTEEN VUOTEEN JATKAVAT






[/quote]

 
Onnea maya mehiläinen :flower: Oletko tänään vahvistellut tulosta?

Jennyli :hug:

Omaa napaa.Nyt on alkanut oireiden kuvittelu.Tein toissa päivänä nakkimunakasta ja sain sen syötyä,sen jälkeen pelkkä ajatuskin munakkaasta sai oksettamaan :x .Mies aukaisi siideri tölkin saunan päälle niin hyi rutto kuin se haisi pahalle,ihan löyhkäsi alkoholi,ennen en ole huomannut mitään.
Mutta alamaha on kipeä ja alaselkä,niin kuin menkat alkaisi.Että kaikki oireet on hyvinkin kuviteltuja :/

niin ja tervetuloa esmeralda- :wave:
 
:'( tais mennä täälläkin ens vuodelle....viimeks sutinoitu ti eielen ei jaksanu ja tänään ei kerinny kun olin kaverin synttäreil ja ukko jo nukahtanu... :'( :'(
Jennyli oisko kuitenki vähän viel toivoa? :hug:

Jellona seuraavankerran kun päivittelet ni laitatko ton miun nimimerkin,vaik aika hauskahan tuo gatupallo kieltämättä on :LOL:

Koitan pientä toivon kipinää viel pitää yllä,jos huomen viel kerkeis.... :kieh: En oo muuten täs kierros viel kanamunalimoja bongannu..... :/ Kosteempaa on kyl mut normaalisti miulla tulee ihan kunnon kanikset...hmm...jäiköhä ovis tulematta...???aaargh...pää levii..

Tervetuloa esmeralda! :flower:

Kaikkien oireet kuullostaa kyl nii lupaavilta,oon kyl kade! B) Jos tässä nyt ainaki sais kehiteltyä jotai oireita... :whistle:
 
gutupallo, mullakin jäi limat tulematta tässä kierrossa jostakin kumman syystä. Ovisoireet kyllä oli tosi selkeät ja ovistestiinkin tuli ihan mukava viiva yhtenä päivänä, mutta niitä karseita limoja ei kyllä tullut, vaikka tavallisesti ne tulee joka kerta. Oon miettinyt, johtuisko helokeista tai greippimehusta, jotka molemmat aloitin tässä kierrossa. Mutta eikös niiden pitäisi vain lisätä tai vahvistaa tai jotain? Tai sit mä vaan oon raskaana! :LOL:

Olin alkoholittomalla linjalla kemuissa ja varmaan sen takia kysyttiin heti, onko meille tulossa vauvoja... Juu, mitäpä siihen sanoisi! Sanoin vain, että ei ole. Taisin mutista jatkoksi, että niin kai sitä, mutta ei ole... :whistle:
 
Huomenta. Meilläkin taisi mennä tämä kierros ohi. To oli ovulaatiotestissä plussa ja eilen kipujen ja limojen suhteen oli ovulaatio. Hempeilty ollaan eilen illalla mutta taisi "kaverit" lähteä matkaan liian myöhään :( Kaikille muille ihanaa Joulunodotusta ja onnea plussanneille. Paljon peukutusta myös kaikille tuleville testaajille, että sieltä tulisi se ihana plussa :heart:
 
No niin, minä jään täältä sit poies, mulla alkoi eilen kiertopäivällä16 menkat :eek: ja mitkä menkat onkaan, aivan karsean runsaat ja KIVULIAAT!! Yöllä heräsin kauheisiin kipuihin ja vaihtamaan sidettä.... Et en tiiä onko ihan hakuammuntaa, sillä mulla oli viime menkat aivan älyttömän niukat ja kesti vaan neljä päivää....että oisinko ollutkin raskaana ja ne "menkat" ois ollut alkuraskauden vuotoja, ja tää ois nyt sitten keskenmeno?!? En sit yhtään tiiä, mulla ei aikoihin ole ollet menkat tälläiset.... Mutta ei maha mitään, minä en siis jouluaattona testaile. :(

Plussa onnea teille kaikille muille!!! :) =) :flower: :heart:
 
J84
Huomenta :heart:

FantasticFour, Elähän vielä murehdi tuollaista. Ovisplussasta on munasolun irtoamiseen 24-36h ja sen jälkeen munasolu odottaa hedelmöittymistä 12-24h, että mahdollisuudet raskauteen on vielä olemassa. Ite olin samassa tilanteessa viikko sitten, sillä sain ovisplussat la ja su. Sunnuntaina laitettiin simot liikkeelle, kun tulin reissusta.

Täs on lainaus PeSun sivuilta:
Munasolun elinikä on 12-24 tuntia. Siittiöt elävät ja hedelmöittävät noin 72 tuntia eli 3 vuorokautta, niiden maksimielinikä on 5 vuorokautta. Tämä tarkoittaa sitä, että hedelmöityminen voi tapahtua, mikäli rakastelee ovulaatiota edeltävän 72 tunnin ja/tai sitä seuraavien 24 tunnin aikana

Iloinen, mulla taas oli kunnon limat ton greippimehun ansiosta ja kierrostakin tuli kolme päivää lyhyempi. Ovulaatio ajankohdasta ei voinut erehtyä. 1.12 alkoi ristiselän polttelut ja vasenta munaria vihlo, 3.12 olikin jo kn auennu ja limat oli tulossa kehiin, 4.12 ovistestin viivat oli suhkot saman vahvuset, 6.12 tuli räikee ovisplussa ja kn edelleen auki ja sit viä 7.12 oli ovistesti plussaa. 8.12 limat loppu kuin seinään ja testi oli nega, 9.12 lämmöt oli noussu 37.3. OHO..oonpas muuten hyvin muistanu mitä on tapahtunu kropassa viime päivinä ;)
 
Fantastickfour juu älä tosiaan hätäile! Tehän olette laittaneet siimahännät just hyvään aikaan liikkeelle ;)

).( Voi mahoton että osaa olla nännit kipeet!! Taidan olla puristellut vähän liikaa :LOL: Aavistuksen alkaa olla jo menkkamaisia tuntemuksia ja kn on ylhäällä mutta ei vielä auki. Odotellaan |O
 
huomenta täältäkin! uusille tervetuloa ja hensku00lle :hug:
testissä edelleen saman haaleeta näkyy, onkohan sittenkin viivan paikka?
välillä on etovaa oloa ollut, enää ei palella, mut menkkoi ei oo näkyny, että odotuslinjalla jatkuu tääl.
maanantai testailen TAAS jos ei menkkoi kuulu siihen mennes :D
 
Hensku00 Auts, kuulostaa ikävältä... :hug: Onnea uuteen kiertoon!

Ostin tänään market-reissulla RFSU:n r-testejä. Juu, siinä leivonta- ja viikonlopputarpeiden keskellä menivät liukuhihnalla kivasti. Ei näin toisen lapsen yrityskerralla nosta pintaan samanlaista hihityksen sekaista jännitystä kuin esikon kohdalla. Rintoja jäytää, pistelee ja kolottaa kauttaaltaan. Sisin sanoo, että taidan olla raskaana, mutta pysyn vielä varmuuden vuoksi pessimistisenä.
 
Kassulla muuttol rankimmillaan, eli maanantaina lähtee kuorma kohti toista kaupunkia :eek: , joten kuulumisenne luin mutta omaan napaan ei mitään.>Ovulaatio siis oletetusti ke-to ja ke, to, pe lakanoita pöllyytelty.Joten ei kai tässä muuta voi kuin toivoa parasta ja pelätä pahinta.Oireita en kertakaikkiaan ehdi tunnustelemaan mutta mulla alkaa yleensä n.5 päivää ennen menkkoja jo sellainen satunnainen rusehtava valkovuoto, joten jos se ilmaantuu kehiin, on kai odotettavissa sitten menkat :$

Mukavaa viikonloppua!
 
mitäs mie sököilen näis päivis? :D Siis keskiviikko aamuna on heiluteltu ja tänään... :p Ja arvatkaa tänään tuli iltapäivällä pyyhittäessä kyyneleen kokonen pisara verta :eek: hmmm...mitähän tapahtuu... :ashamed:

:hug: henskulle!

kassulle kilokaupalla voimia muuttoon...ite ostettiin 2kk sit okt,ja remontoitiin olohuone kokonaan...ja molemmat siinä kolmivuorotyössä ja kaksin tehään,enää ei puutu ku vähän maalia katosta ja kattolistat ja jotai avohyllyi tms.. Ja tietty plussa raskaustestissä ;) ++++++++++++++++++++++++++++++++++ :whistle:

Ainiin ja heräsin viimeyön jotai 2.10 enkä saanu enää unta... Outoo..

en muista yhtään mitä piti viel kommentoida.. :ashamed:

Plussatuulia kaikille! :flower:
 
J84
[/url]

SUNNUNTAI 14.12




gutupallo...........kp 17/25-32...........yk 2.........kolmas haaveissa
Maikkis123.........kp 17/25-26...........yk 3.........esikoinen haaveissa
Valtsukka...........kp 18/32................yk 3..........kuudes haaveissa
Drakonia............kp 18/30................yk 3..........esikoinen haaveissa
Hensku00..........kp 18/28................yk 5..........esikoinen haaveissa
Äiti 07................kp 19/28-30...........yk.............kolmas haaveissa
Epu....................kp 19/27-30..........yk 11.......
FantasticFour ....kp 19/28................yk 17........neljäs haaveissa
Kendra...............kp 20/28................yk ?............
Iloinen...............kp 20/27................yk 1...........esikoinen haaveissa
esmeralda-........kp 21/28................yk 1..........toinen toiveissa
Jellona84...........kp 21/28................yk 2..........kolmas haaveissa
Hemuli1981.......kp 21/28-36...........yk 7..........esikoinen haaveissa
Kassu................kp 22/32................yk 3......... viides haaveissa
Aavalan tyttö.....kp 22/28...............yk 2..........neljäs haaveissa
nöttiäinen..........kp 23/?.................yk 1..........toinen haaveissa
Carmen..............kp 23/30(?)..........yk 1...........toinen haaveissa
Näin kulutan aikaakp 25/28...........yk 1...........toinen haaveissa
Ritsanampuja.....kp 26/30 (45)...... yk 2..........neljäs haaveissa
Niimar87.............kp 27/33-35.........yk.............toinen haaveissa
Sinderella...........kp 27/32..............yk 6...........viides haaveissa
Maya Mehiläinen.kp 27/?................yk 1...........kolmas haaveissa
Minky..................kp 28/32-?...........yk 4...........toinen haaveissa
Jennyli................kp 30/28-32.........yk 5...........kolmas haaveissa





HAAMUILIJAT



Maya mehiläinen:heart:


PLUSSANNEET


Nibbler :heart:










UUTEEN VUOTEEN JATKAVAT






[/quote]

 

Yhteistyössä