Jouluaaton Testaajat ( ja Plussaajat:)

Voi, täällähän on aivan ihania onnistumistarinoita :heart:

Äsken tuli tikkuun hailakka viiva, vahvin tähän mennessä. Muttei vielä kontrollin vahvunen. Koopeiden mukaan ovis vois olla huomenna. Pitänee vissiin nyt toimia varman päälle ja romantisoida tänään. Vaikka eilen tosin romantisoitiin. Vois toisaalta noudattaa jtp-taktiikkaa ja toimia vasta huomenna. Vaiko sittekki jo tänään? Meinaa taas olla hankalaa... :p
 
Tervehdys! :wave:

Peiton heiluttelut aloitettu, toivottavasti ajankohta meni suurin piirtein nappiin. Itse menen ihan mutu-tuntumalla. Eilen tuli ihmeellinen limaklöntti, jossa oli joukossa aavistus vaaleanpunaista. :x Pientä menkkamaista jomottelua tuntuu vatsassa ja selässä eli kuvittelisin ajankohdan olevan aika liki. Täytyy huomenissa yrittää saada mies innostumaan niin yritystä on ainakin. Itse meinaan kuvittelen tuon kierron asettuvan tuohon 30 hujakoille. Tikkuja en ole ajatellut katsella. Saan rahaa menemään ihan tarpeeksi noihin raskaustesteihin... :LOL:

Sadepäivän jatkoja ja plussatuulia!
 
Hei kaikki! :wave:
En ole näitä viikkopinoja aiemmin harrastanut, mutta näin ihanaan pinoon on pakko liittyä :) Eli meillä haaveillaan ensimmäistä, ja seuraavien menkkojen pitäisi alkaa aatonaattona, eli joululahja olisi meilläkin haussa. Nyt on menossa 6/25-26 ja yk 3 km:n jälkeen. Meillä on yritystä alkuvuodesta saakka, joten täytyy vain toivoa, että seuraavaa plussaa ei tarvitse yhtä kauaa odotella...

Myös täällä on apukeinot käytössä: greippimehua kuluu litrakaupalla ja helokkeja syödään. Näillä se edellinenkin plussa saatiin, joten odotukset on suuret... Mulla on lyhyt kierto ja niukat menkat, joten jospa näistä sitä apua sitten saa, eipä noista nyt haittaakaan ole :D Ovista odotellaan alkuviikosta, perjantaina ajattelin aloittaa tikuttamisen, vaikka minä ja tikut ei oikein olla yhteensopivia: yhtään ovisplussaa en ole vielä saanut, vaikka ovis kyllä joka kuukausi taitaa olla, eli kauheasti niistä en jaksa stressata, mutta yritystä silti riittää ;)
 
J84
Heippa taas. Tein tossa ovis testin http://www.aijaa.com/v.php?i=3184583.jpg se on koko ajan tummentunu. Maanantaina oli aikas vaalee niin kuin eilenkin, mut tänää se oli jo tummenpi :p Kuinkas kauan siittiöt elää tuolla munajohtimessa, sillä mä oon huomenna lähös ystäväni luokse niin tarkoitus on harrastaa vaaka mamboa tänään sekä huomen aamulla ja mä palaan vasta maanantaina päivällä ja sillo peitot heiluu seuraavan kerran. Toivottavasti mun mahikset raskautua ei mee pilalle :'( , sillä nyt on vasta kp10 ja oviksen pitäis olla vasta ens viikolla nettilaskurin mukaan. Kroppahan sen oviksen tulon tosin paremmin tietää Oon muuten itekki lipittäny tota greippimehua, nam :p ja syöny vitamiineja, joissa on myös sitä foolihappoa.
 
AloittajaKassukin vihdoin pääsi sivustoille asti:kamala työkiirehässäkkä ja muutto edessä!!!!! Muutamme kokonaan toiselle paikkakunnalle 15.12 joten hommaa riittää :wave:

Ihanasti ollaan saatu porukkaan tähän pinoon jännäilemään, tervetuloa uudet :flower: ja tuhannesti onnea nibbler :heart: :heart: :heart: :heart: Perästä tullaan kaikki :p

Joku toinenkin "hullu" täällä jo viidennestä haaveili!

Ovislaskurien mukaan mulla olisi ovis vasta ensi viikon keskipaikkeilla/lopulla ( 10-12.12 paikkeilla) ja saatta hyvinkin pitää paikkansa kun omaan niin pitkän kierron. Alettiin tuo "varmisteleminen" jo kuitenkin tänään näin hyvissä ajoin :snotty:

Nyt taas muuttolaatikojen pariin :wave:
 
Onnea nibbler :flower:

Täällä aloitettu peiton heilutus etukäteen.Laskurin mukaan ovis olisi 7.12.Tänään ajattelin ukon kellistää uudelleen.On se jännä,kun nuorimmaisen kanssa oltiin tasan yhden kerran sillä kierrolla ja heti tärppäsi.Johtui varmaan siitä ettei pahemmin ajatellut raskaaksi tulemista.
Nyt pelottaa että pelaako vehkeet enää.Synnytyksestä on vuosi ja puoli vuotta reistaili alapää koko ajan.Useita kohtutulehduksia,epämääräisiä vuotoja,kysta oikeassa munasarjassa.Se kyllä puhkesi itekseen pois,eikä ollut mikään suuri.
Syyskuussa laitettiin Mirena kierukka ja menkat kesti kaksi viikkoa.Ei minulla ainakaan vähentänyt vuotoa,lisäsi vain.

Lähisuku varmaan hyppii seinille,jos nelonen ilmoittaa tulostaan.Kolmonen olisi pitänyt abortoida,et ihana alkuraskaus tiedossa.Mutta sanokoot mitä tahtovat :LOL:

Tässä tätä omaa napaa.Ollaan tytöt ahkeria makuuhuoneen puolella ja saadaan plussa rikas joulu :D
 
kassu on meitä "hulluja" muitaki.. Ite kuutosta kuumeilen ja isäntä vieläki enemmän. Mulla kyllä tuo kierto on heitelly nyt sen verran että voipi olla ettei ainakaan aattona mitään vielä näy, mutta sitten on vuodenvaihteessa hyvä mahollisuus kokeilla uudestaan =) kp:t nyt 7/32 (vaihellu välillä 24-55 nuorimman syntymän jälkeen että ota siitä selvää). Mut jouluaattona kuitenki aikasintaan kokeilen testailla. Nii ja yk:ksi vois laittaa vaikka 3 ku sen aikaa oon tällä palstalla kuumeilemassa kulkenu.
 
Heips.

Täällä odotellaan ovista kuin kuuta nousevaa.... Ovistestit on mukana tässä kierrossa. Oudosti nippailee munasarjojen kohtaa.. Aloin myös syömään multitabs raskaus vitamiinejakin.
Ainiin ja ensimmäiset jouluruuat korkattu. laitettiin mihen kanssa kinkkurulla uuniin oli laatikoita ja muita jouluherkkuja.. ja nyt närästää... :xmas:
 


TORSTAI 4.12





Maikkis123...........kp 7/25-26..........yk 3.........esikoinen haaveissa
Valtsukka.............kp 8/32...............yk 3..........kuudes haaveissa
Drakonia..............kp 8/30................yk 3.........esikoinen haaveissa
Hensku00............kp 8/28................yk 5.........esikoinen haaveissa
Epu......................kp 9/27-30...........yk 11.......
FantasticFour ......kp 9/28................yk 17.......neljäs haaveissa
Kendra...............kp 10/28................yk ?............
Iloinen...............kp 10/27................yk1...........esikoinen haaveissa
Jellona84...........kp 11/31................yk 2..........kolmas haaveissa
Hemuli1981.......kp 11/28-36...........yk 7..........esikoinen haaveissa
Kassu................kp 12/32................yk 3......... viides haaveissa
Aavalan tyttö.....kp 12/28...............yk 2..........neljäs haaveissa
Carmen..............kp 13/30(?)..........yk 1...........toinen haaveissa
Näin kulutan aikaakp 15/28...........yk 1...........toinen haaveissa
Ritsanampuja.....kp 16/30 (45)...... yk 2..........neljäs haaveissa
metsätähti..........kp ?.....................yk 1...........
Sinderella...........kp 17/32..............yk 6...........viides haaveissa
Maya Mehiläinen.kp 17/?................yk 1...........kolmas haaveissa
Minky..................kp 18/32-?...........yk 4...........toinen haaveissa
Jennyli................kp 20/28-32.........yk 5...........kolmas haaveissa





HAAMUILIJAT





PLUSSANNEET


Nibbler :heart:












UUTEEN VUOTEEN JATKAVAT





 
Tervetuloa valtsukka ja maikkis :wave:

Tulin päivittämään vasta nyt aamulla listan kun eilen kärsin hirveestä vatsakivusta enkä kyennyt koneella istumaan :x Tiedä mikä suolisolmu mulla sitten oli...töissä on kyllä vatsatautia liikkeellä!! Sisulla olin eilen töissäkin ja päätin että tänään jään kotiin jos kivut jatkuu mutta nyt tilanne on jo rauhallisempi ja työt siis kutsuu.
Pojatkin ovat kotona flunssan vuoksi...isäntä hoivailee niitä vuorostaan. Pelkäsin että joudumme taas sairaalaan kun toista poikaa ahdisti tiistai-iltana aika paljon mutta saatiin sumutteilla onneksi ohi!!

).( Hui, kp:t jo 20 :eek: Siis 8 päivän päästä voisi jo aikaisimmillaan menkat alkaa!! Mutta odottelen niitä kyllä paremminkin muutamaa päivää myöhempään!!
Mitään oireita ei ole,eikä tietysti pitäisikään vielä...ainoa tunne mikä on niin hyvin vahvana se että ei tärpännyt :ashamed:
Lämmöt ovat nousseet 37 ja nännit on pirun arat mutta näin se on ennenkin oviksen jälkeen ollut. Masussa ei puolestaan tunnu miltään...eikä voisi juuri tuntuakaan kun eilinen meni ainakin ihan eri kipujen merkeissä!
 
J84
Huomenta täältä kahvi kupin ääreltä. Toukat kattelee rölliä ja itse istahdin koneelle lukeen postit, uutiset ja teitin kirjoitukset. En sitten saanut kellistettyä isäntää eilen illalla enkä tänä aamuna klo 5, kun se heräs. Illalla oli niin väsyny ja aamulla se ei kerinny. Nyt on vain toivottava, et ovis tulee vasta ens viikolla niinkuin laskurit väittää tai jos se nyt sattuu oleen nyt v-loppuna niin noi 33-32h sitten kylvetyt siemenet jaksaisivat olla sotavalmiudessa, jos ne matkallaan kohtaavat munasolun. Mun tuurilla kaikki menee kuitenkin pieleen ja ovis tapahtuu juuri silloin, kun olen 300km päässä isännästä :( Nyt jo odotan innolla sitä vee mäistä maanantaina, jolloin nähdään seuraavan kerran... :p

Onpas täällä paljon tuttuja nimiä :) moi Sinderella, valtsukka, kassu, Minky Nyt otetaan ne plussat, mitkä jäi tonne viikko 47 pinoon :p ;)
 
Huomenia!

Onneksi olkoon Nibbler! :flower:

Jellona84: Mulle kävi vähän samalla tavalla. Oltiin muksun kanssa yökylässä yhden ystävän luona ja eiköhän kaikki ovistuntemukset ollut sitten siellä. No toivotaan silti, että siittiöt jaksavat odotella! :)

Nyt meen aamukahville, et pää selvenee ku huono yö takana ja poika heräs jo 6.00...
 
Aavalan tyttö: kuulostaa tutulta :/ :mulle tehtiin kaavinta kesällä (odotin kaksosia ja toinen heistä kuoli kohtuun) ja siinä yhteydessä laitettiin kierukka jonka kanssa sairastelin enemmän kuin 30 vuoteen yhteensä! Kaksi kohtutulehdusta , jatkuvaa vuotoa ja kovia kipuja.Yksi itsestään puhjennut kystä joka puhjetessaan aiheutti kovat kivut. Kierukka poistettiin syyskuussa ja silloin päätimmekin yhdessä, että uusi vauva on hetikin tervetullut, MUTTA nyt tosissaan pelottaa, mitä kaikkea on tuo kaavinta+kierukka-yhdistelmä tehnyt.Aikasemmat raskaudet ovat alkaneet ilman sen kummempia yrittelyjä ja nyt ollaan syyskuusta asti siis koetettu raskautua tuloksetta.No tiedänhän minä että ettei se ole aika eikä mikään kun ihmiset yrittävät vuosiakin raskaustua, mutta saa se miettimään missä vika....Ultrassa olen ihan yksityisesti käynyt kaksikin kertaa ja siellä ei kyllä näkynyt mitään poikkeavaa. No, ihana ykistyinen gynegologini sanoikin että kun puoli vuotta on yritystä takana, aletaan tutkimaan onko kaavinnasta tullut kiinnikkeitä jotka estävät raskautumisen tms.


Mukavaa torstaita kaikille!
 
Mä en ookaan tänne pitkään aikaan kirjotellut....

Ensiksi onnitteluja Nibbler :) :flower: :heart:

Täällä ootellaan millonka mahdollinen ovis on, sen ajankohdasta ei juurikaan ole tietoa. Tämä siis mulla eka teroton kierto, ja saa nähä, miten kierto käyttäytyy. Jos nyt ei tärppää, täytyy koittaa saada aikaa gynelle tammikuulle....aattelin että ois hyvä ultrata nuo munasarjat, että on siellä kaikki ok. Nää kierrot on jo vuoden verran olleet mitä sattuu, joten väkisinkin alkaa pelkäämään että jotain häikkää saattas olla. Mä vähän luulen että mulla ei tuota ovista varmaan ole ollenkaan, ja mietinkin että oiskohan niistä clomeista apuja...en tiiä sit, täytyy siltä gyneltä kysyä. Oikeestaan yritin jo joulukuulle saada aikaa, mutta just tälle lääkärille jolle mä halusin ei enää ollut joulukuulle aikoja :/ Noh, mut ehkä se ei ole yhdestä kuukaudesta kiinni, vaan voin tammikuulle oottaa....mutta tää odottaminen on niin tuskastuttavaa!!! |O |O Voi kun vaan tulis se plussa tälle joulukuulle, niin ois hyvä! :)

Nyt oli vähän vuodatusta ja omaa napaa... :ashamed:
 
J84
Heipsan taas. Tein taas ovistestin ja kattokaas...eikös se viiva ole yhtä tumma, kun tuo toinenkin :p http://www.aijaa.com/v.php?i=3190055.jpg jännää...kn on auki ja juma mitkä limat kehissä ja nyt on vasta kp 11, et onko mulla huomenna vai lauantaina ovis? Muutenkin oudon ajoissa tuo ovis, yleensä se on kp16-17. Mikäs mun kierron pituudeks nyt sit tulee, joku 26-28 vai?? Kumpa simpat ois viä elossa..ny ne on 36h vanhoja :kieh: Ja kun soitin ukolle, et tulisko se ruokkikselta poikkeen kotona laittaan kaverit viä matkaan niin ei se kerkiä..on kuulemma kiirettä. Sieltä on 5min matka tänne, mut ei voi mitää. Tais tän kierron onnistumis mahdollisuus olla sit tässä :'(
 
J84
Munasolun irtoamispäivän lisäksi tarvitaan tietoa siittiöiden ja munasolujen eliniästä: Munasolun elinikä on 12-24 tuntia. Siittiöt elävät ja hedelmöittävät noin 72 tuntia eli 3 vuorokautta, niiden maksimielinikä on 5 vuorokautta. Tämä tarkoittaa sitä, että hedelmöityminen voi tapahtua, mikäli rakastelee ovulaatiota edeltävän 72 tunnin ja/tai sitä seuraavien 24 tunnin aikana. Mikäli ovulaatio voitaisiin tarkasti ennakoida, olisi kaikki hyvin yksinkertaista. Elimistömme antaa kuitenkin tarkan viestin vain siitä,m että ovulaatio on jo tapahtunut - ei etukäteen, koska tämä tulee tapahtumaan. Siittiöiden maksimi-ikä voi olla jopa 7 päivää, joskin hyvin harvoin ja erittäin hyvissä olosuhteissa. Jos haluat olla varma, lisää näihin laskutoimituksiin vielä 2 lisäpäivää. Nämä ohjeet perustuvat siittiöiden 5 päivän maksimielinikään.

Löysin ton tiedon perhesuunnittelusivuilta :p Eli mahdollisuus onnistumiseen on vielä olemaassa, jihuu :D
 
Terveisiä sairaslomalta :x Tuli sitten kuitenkin niin kurja olo töissä että lähdin kesken päivän. Päätäkin särkee :/

Tervetuloa Näin kulutan aikaa :wave:

Jellona kyllä tuo sinun ovistesti positiiviselta näytti =) Vallankin jos testi olisi huomena vaaleampi niin tänään olisi takuuvarma plussapäivä! Oliko nuo mitä testejä?
Ovis taas on yleensä 24-36h kuluttua tuosta positiivisesta tuloksesta.
Mullahan kävi tässä kierrossa niin että viime perjantaina kn oli auki ja huomasin jo venyvää limaa. Lauantaina tuli sitten plussa ovistestiin ja tuolloin venyvää limaa oli tosi paljon!! Sunnuntaina oli sitten illalla ne munasarjakivut jotka yhdistin irtoamiseen...eli mulla meni n. 36h siihen irtoamiseen tällä perusteella. Sunnuntaina limaa oli enää tosi vähän...mutta kn oli vielä maanatainakin auki. Lämmöt nousi vasta tiistaina! Tosin mä en noista lämmöistä kauheesti perusta :whistle:

Tänäänkö lähdette reissuun vai vieläkö ehdit illalla miehen vietellä vällyjen väliin?
Siittiöthän hedelmöittää n. 3vrk ja kyllähän niitä tarinoita välillä kuulee kun siittiöt onkin jaksaneet väijyä ja hedelmöittää munasolun ;)
Pidän peukut pystyssä db :heart:
 
No niin, tässä olenkin pähkäillyt että tarttisko tänään heilutella peittoja kun tiistaina on touhuiltu viimeks, mutta olen n.90% varma et ovis oli sillon, koska enää ei tule juuri mitään limaa. Elikkä ton tiedon mukaan olis jo liian myöhäistä, mutta kai sitä varoiksi täytyy vielä tsempata. :LOL: Meinaan ukolla on huomenna pikkujoulut elikkä sitten seuraava kerta menee jo lauantaihin ja sitten on ainakin myöhästä. Luulisin.... :snotty:

Alavatsa on "arka" ollut tiistaista lähtien ja menkkamaisia (tosi lieviä)kipuja on ollut alaselässä/-vatsassa päivittäin. Mutta sitä en sitten tiedä mistä se johtuu....Oliko/menikö/tulossa ovis, vai miten se nyt oli. ;) Se jää nähtäväksi n. parin viikon päähän. Ja taas alamme odottelemaan... :whistle:
 
J84
Jennyli Täällä mä jo istun junassa, matka kohti Turkua. Pojat on mukana ja ukkeli jäi kotiin. Meitin juna lähti 14.29 ja miehen työpäivä päätty 14.30 et huomenna illalla klo22-23 tulee se 3vrk, kun simpat lähti matkaan. Huomenna toivon testin olevan jo haaleampi niin olis ees jotain toivoa raskaudesta. Pidetään peukkuja tosiaan :D ...niinkuin jokaiselle täs pinossa :p
 


PERJANTAI 5.12 *Hyvää viikonloppua!*





Maikkis123...........kp 8/25-26..........yk 3.........esikoinen haaveissa
Valtsukka.............kp 9/32...............yk 3..........kuudes haaveissa
Drakonia..............kp 9/30................yk 3.........esikoinen haaveissa
Hensku00............kp 9/28................yk 5.........esikoinen haaveissa
Epu......................kp 10/27-30.........yk 11.......
FantasticFour ......kp 10/28..............yk 17.......neljäs haaveissa
Kendra...............kp 11/28................yk ?............
Iloinen...............kp 11/27................yk1...........esikoinen haaveissa
Jellona84...........kp 12/31................yk 2..........kolmas haaveissa
Hemuli1981.......kp 12/28-36...........yk 7..........esikoinen haaveissa
Kassu................kp 13/32................yk 3......... viides haaveissa
Aavalan tyttö.....kp 13/28...............yk 2..........neljäs haaveissa
Carmen..............kp 14/30(?)..........yk 1...........toinen haaveissa
Näin kulutan aikaakp 16/28...........yk 1...........toinen haaveissa
Ritsanampuja.....kp 17/30 (45)...... yk 2..........neljäs haaveissa
metsätähti..........kp ?.....................yk 1...........
Sinderella...........kp 18/32..............yk 6...........viides haaveissa
Maya Mehiläinen.kp 18/?................yk 1...........kolmas haaveissa
Minky..................kp 19/32-?...........yk 4...........toinen haaveissa
Jennyli................kp 21/28-32.........yk 5...........kolmas haaveissa





HAAMUILIJAT





PLUSSANNEET


Nibbler :heart:












UUTEEN VUOTEEN JATKAVAT





[/quote]

 
J84
Jennyli Kiitoksia kovasti. Just päästiin perille tänne Ukiin. Bestis haki meitit tuolta Turun asemalta ja yli tunti matkustettiin autossa ja nyt ollaan vihdoin täällä. Ihanaa olla parhaan ystävän luona pitkästä aikaa. Viimeks oltii yhtä aikaa raskaana ja LA:lla oli eroa 3vk2pv. Nyt hän odottaa toista lastaan ja mikä olisi ihanaa niin odottaa taas yhdessä vauvoja, nyt olisi eroa 4vk1pv...toivottavasti tärppää ja saadaan taas puhelin laskut nousuun :LOL:
 

Yhteistyössä