Jouluaaton Testaajat ( ja Plussaajat:)

maikkis123 Älä laita mua vielä haamuilijoihin.

Ritsanampuja paaljoon onnea!!!! :flower:

nöttiäinen Jos noi menkat ei tosta vahvistu, niin tekisin kyllä uuden testin. Joskus alkuraskaudessa voi tulla tuhrua. Pidetään peukkuja b :) d Niin ja kysyit mistä se veri tulee. sehän voi olla merkki kaksosraskaudesta tai sit osa kohdun limakalvoa tulee pois. ööö.. syytä en muista miks noin käy jollekkin... ja raskaus jatkuu ihan normaalisti.

minä Aamulla taas testasin... Epäilen vahvasti, että mulla olis joku kemiallinen... Viiva ei vahvistunut.. Nyt mä vaan odottelen menkkoja... aika pienet odotukset on tiistaiksi. Mutta tulin viisaammaksi. ikinä en enään testaan kun vasta menkat on vähintään viikon myöhässä. Enkä superherkillä testillä.. Ne pitäis kieltää lailla.
 
Nöttiäinen:
Joo uusi testi jos eivät ala kunnolla. Se miksi joillain tulee tuhrua ei oo mullekkaan ihan selvä, mutta tosiaan osa limakalvosta saattaa irrota alkion tieltä pois. Myös myöhäinen kiinnittyminenkin voi olla kyseessä. Itsellä tuli esikon raskaudessa tuhrua rv18 ja olin paniikissa, mutta syyksi epäiltiin vain kohdun kasvua ja kohdun suun lähellä olevan limakalvon irtoamista ja yliaikaselle meni käynnistykseen saakka. Niin ja joillainhan voi tulla nuo vale menkat jopa kolmenakin kuuna peräkkäin raskauden aikana.
Tulehan siis kertomaan tilanteesi sitten :hug:
 
Mun täytyy nyt sen verran kommentoida näitä heikkoja viivoja, että viimeksi kun olin raskaana tein testin kun menkat oli viikon myöhässä. Mitään oireita ei ollut ennen sitä, kyllä ne oireetkin tosin siitä sitten alkoi.. Tuloksena oli NIIN hailakka viiva, että oli juostava apteekkiin kysymään, että onko se positiivinen vai ei..Silloin ei testit olleet kyllä varmaan näin herkkiä kuin nykyisin, muistaisin, että se oli yliopiston apteekin oma testi, ja testasin illalla .Joka tapauksessa sai epäidentittiset kaksoset =) että piti kyllä hormoniakin olla veressä tuplamäärä. Sitä aikaisemmilla kahdella kerralla, kun menkat oli viikon myöhässä, niin tulos oli selkeä vahva viiva (myös illlalla tehtyjä ). Eli ei se aina korreloi hormoninkaan määrä viivan vahvuuteen, vai miten toi pitäisi tulkita?
 
Nöttiäiselle tsemppiä, ehkä kyseessä onkin ne kuuluisat valemenkat! toivotaan parasta!
ja aavalan tyttö oli saanut heikon viivan, laitetaanko sut haamuilijoihin vai odotteletko vielä rauhassa?

on: tuhruilu alkoi, ja melko verisenä, ja menkkajomotuksia on kanssa. eipä mulla siis todennäköisesti tärpännyt ja kiertokin jäänee lyhyeksi. vähän kyllä masentaa :(
 
Ihania haamuja ja plussia täällä, paljon onnea niistä jokaiselle! :flower:

Ja kiertonsa alusta aloittaneille isot pahoittelut, mutta sitäkin suuremmat tsempit ja onnenpotkut seuraavaan kiertoon! :hug:

Täällä kauhea väsymys ja loma alkoi. Sen kunniaksi lähdetään laivalle! Mutta huh, kun alkaa jänskättää, kun kp on nyt 26/27!

Nännit tuli nyt loppuviikosta tosi koviksi ja älyttömän aroiksi. On ne ennenkin olleet, joten ei viittaa vielä mihinkään positiiviseen... Samaan aikaan rinnoista pullahti verisuonet näkyviin ja jopa koholle. Näytti jo ihan mustelmaisille! Itse en muista niitä tuon näköisinä aiemmin, mutta miehen mielestä ennenkin on ollut. :LOL:

Mitään tuhruilua ei ole vielä näkynyt, mutta edelleen ehtii. Alavatsassa on paineen tuntua ja aika ajoin nipistelee.

Aika kuluu nyt niin hitaasti! Tässä odottaa kuin lapsi jouluaattoa, mutta vähän muista syistä! :LOL:
 
Iloiselle peukut pystyyn ettei täti punainen löydä teitä, josko menisi ymmälleen teidän laivamatkasta ja jättäisi satamassa odottelun ja menisi muualle...voisi sekin välillä pitää lomaa :D
Täällä tulee melkein laskettua tunteja, että milloin pääsee nukkumaan jotta aika menisi sitten nopeasti. Olen kyllä jo varautuntut henkisesti siihen negaan, mutta sitäkään en malttaisi odottaa...himottaa nuo testit NIIN paljon...voisi verrata samaan tunteeseen kun tekisi mieli suklaata tai tupakkaa tai mitä kenenkin ikinä mieli tekee ja sitten tietää sitä olevan kaapissa, mutta vielä tänään ei siihen olisi lupa koskea :headwall: Jos tiedätte mitä tarkoitan :LOL:
 
äääh, ei tule uni ja eksyin tuonne Mitä nyt palstalle ja oikein hävettää nyt jälkeenpäin että laitoin parit viestit kun ei tämä ihminen vaan kyennyt ymmärtämään sitä juttua, oli se niin käsittämätön. :ashamed:

Mutta menen nyt katsomaan miehen kainaloon snookkeria, josko uni sitten tulisi ja aamu koittaisi :D
 
Täällä ilmeisesti kp1 tai hmmm.. runsaat kiinnittymisvuodot. Ite epäilen vahvasti kyllä menkkoja.. :( En kyllä ny pätkääkään tajua tätä mun kroppaa ku se on niin sekasi! Aina ennen tuota nuorinta lasta kierto on ollu suunnilleen sen 31-32 ja nyt tämän nuorimman syntymän jälkeen kierron pituus vaihellu välillä 24-55.. :headwall: :headwall: No, jospa se vielä joskus tuosta tasottus..
 
Täällä olis yksi haamuilija!
Tädin ois pitänyt siis tulla tänään eikä tullu...
Tein testin ja äytti tosi tosi hailakaan toista viivaa... samannäköinen oli testi kuin sinderellan testi minkä teki 16.12....

paukkauksessa oli 2 testiä ja pakko oli tehdä molemmat, kun en ollut varma haamusta..

Ostettava sit joku toinen testi tehtävä se parin päivän päästä ...jos täti ei tule :D
 
[/url]

SUNNUNTAI 21.12




Nooraneeamaria..kp 24/28-29........
gutupallo...........kp 24/25-32...........yk 2.........kolmas haaveissa
Maikkis123.........kp 24/25-26...........yk 3.........esikoinen haaveissa
Drakonia............kp 25/30................yk 3..........esikoinen haaveissa
Äiti 07................kp 26/28-30...........yk.............kolmas haaveissa
FantasticFour ....kp 26/28................yk 17........neljäs haaveissa
paapelo.............kp 27/30.................yk 3...........toinen toiveissa
Kendra...............kp 27/28................yk ?............
Iloinen...............kp 27/27................yk 1...........esikoinen haaveissa
esmeralda-........kp 28/28................yk 1..........toinen toiveissa
Hemuli1981.......kp 28/28-36...........yk 7..........esikoinen haaveissa
Kassu................kp 29/32................yk 3......... viides haaveissa
Aavalan tyttö.....kp 29/28...............yk 2..........neljäs haaveissa
Carmen..............kp 30/30(?)..........yk 1...........toinen haaveissa
Niimar87.............kp 34/33-35.........yk.............toinen haaveissa
anu84................kp 36-37/29-30....yk..............






HAAMUILIJAT


esmeralda- :heart:



PLUSSANNEET


Nibbler :heart:
Ritsanampuja:heart:
Maya mehiläinen:heart:
Sinderella:heart:








UUTEEN VUOTEEN JATKAVAT


Hensku00
näin kulutan aikaa
Jennyli
Minky
Jellona84
nöttiäinen
Valtsukka
 
Esmeraldalle onnittelut haamusta :heart:
Siirsin Valtsukan seuraavalle vuodelle jatkaviin, pahoittelut tädistä :hug:

Täällä kaikki toivo mennyt raskautumisen suhteen, vaikka menkat ei ole vielä kunnolla alkaneet, niin se on enää vain ajan kysymys. Ja päivitysvastuu olisi tarjolla, lähden tästä odottelmaan menkkoja ja joulua ja nuolemaan haavoja...
 
Huomenta vaan. :)

Täällä mä taas ihmettelen ja kummastelen...

Yleisestihan puhutaan ja huhutaan, että ovistestiä voi käyttää raskaustestinä. No, pitäähän sitä kokeilla kaikkea ainakin kerran. :D
Eli tossa hetki sitten tein sit sen ovistestin, ja, kaks yhtä vahvaa viivaa siihen tuli. Tai se testiviiva oli ehkä aavistuksen jopa tummempi kuin kontrolliviiva. Siis HÄH?
Onks mulla siis ovis nyt vai?! KP 3/28. *pyörittelee silmiään*

Vuoto on aavistuksen runsastunu, mutta viime yönä ei taaskaan tullu mitää. Että kyll nää menkat on, mutta ehkä 1/3 siitä mitä mulla normisti on. Ota tästä nyt sitten selvää...

esmeralda-lle viivanvahvistumisia! :flower:
 
Hemuli1981 ku puhuit että jos on kaksosraskaus ja siks nyt vuotaa... (SIIS TÄÄ ON PELKÄÄ JOSSITTELUS SIT.)

Ni mun äiti ootti kaksosia sillon ku se alko oottaan mun pikkuveljeä ja toinen tuli pois sit vkolla 12 ja toisesta tuli meidän pikkuveli. =)
Eli riski kaksoisraskauteen on olemassa.
 
Minäkin kiitän kaikkia onnitteluista. Tein eilen vielä Apteekin testin ja siihen tuli aivan ihana vahva punainen toinen viiva. Eilen tädin ois pitäny tulla. Plussanneissa siis olen.

Tädin ketaleen yllättämille minunki puolesta lohtuhalauksia kovasti :hug: ja haamuilijoille viivanvahvistumisia ja plussanneille onnitteluja :flower: :heart: :flower: :heart:

Lähdetään huomenna anivarhain joulureissuun, joten toivotanki nyt jokaiselle oikein ihanaista joulunaikaa :xmas:

Sinderella
 
Mua on tyhjä laittaa haamuilijoihin.Tänään ei näkynyt mitään enää.Lämmöt on 37 mutta eilen olin ihan varma että menkat alkaa,kun alamaha ja selkä oli niin kipeät.Mutta se meni ohi ja ainoastaan oikeaan nivuseen pisti,niin kuin jollakin puukolla olisi tökitty :x
Nuo markettitestit taitaa olla mitä sattuu,kun näyttää ja ei näytä.Teen varmaan apteekin testin aattona,jos täti pysyy vielä pois,tuskinpa on tapahtunut mitään ja punainen paholainen saapuu just jouluksi.

nöttiäinen Toivottavasti olisi valemenkat.Meinaatko testata vielä raskaustestillä?
 
Aavalan tyttö No pakkohan se jossain vaiheessa on varmistaa. :p :D
Aikasintaan testaan aattona tai 25.pvä.
Tosin en oota mitään plussaa sieltä tulevaks...

Pelkään kyllä kamalasti jos onkin kohdun ulkonen ja siks nyt vuotaa... En tiiä. Tai näyttääkö ovistesti siks vaan viivoja ku menkat päällä ku testasin, en tiiä...
Mutta ei kai tässä auta ku odotella. =)
 
Marketin testit on mullaki näyttäneet sillon tällön ihan mitä sattuu. Toinen viiva on tullut, mutta se toinen viiva on ollu selvästi harmaa. Tuo haamujenhaamu minkä nyt tein niin oli punertava. Huomas heti eron...

Jännittäviä aikoja tosiaan elää yks jos toinenki!
 
Esmeraldalle onnittelut haamusta :heart:

Tein sen testin ja siihen tuli testiviivan paikka, nyt ei enään näy joten kuvaakaan en voi siitä laittaa. Pistän sen kyllä näin alustavasti ihan viallisen testin piikkiin kun tausta jäi testistä hailakan vaaleanpunaiseksi :headwall: Mutta nyt minä sitten kiltisti odotan ainakin aattoon asti...kylläpä oli nautinto tehdä se yksi testi, kummotti sormia niin kovasti tuolla hyllyllä :LOL:
 
Onnea plussanneille:) Ja tsemppiä uuteen vuoteen jatkaville, luultavasti tarvitsen sitä itsekin.
Nöttiäinen, kyse voipi olla myös valemenkoista, niitä ihan oikeesti voi tulla 3-4 krt:kin. Mun yhdellä ystävällä oli kolmet valemenkat, niin "aidot" ettei hän ees tajunnu olevansa raskaana, ennenkuin ne sitten jäi pois. Mulla on ihan menkkamainen olo, nyt tuli jo pms-oireena tuttu nälkä tai pikemminki mielihalut :$, turvonnut olo, ja ihan kun ois menkkamaiset kivutkin hellittänyt. ÄRSYTTÄVÄÄ, mun mies tekee reissuhommia ja on täysin sattumaa, että pääsee samaan sänkyyn edes suunnilleen kierron puolivälissä, oviksesta nyt puhumattakaan!!! nyt ois niin hyvin osunu kohdalleen, seuraavasta kerrasta ei taas ole tietoa. Meillä ei voi olla varsinaisia yrityskiertoja, kun ei aina voi olla edes yritystä. Ainoa vielä toivoa tuova oire on se, että rinnat on ehkä epätyypillisesti turvonnut.Olen henkisesti kyllä nyt jo luovuttanu, mä olisin NIIN halunnu olla raskaana :(
 
nooraneeamaria Voi sua! :hug: Ootteko kauan sit jo "yrittäny"? :hug:

Niin, ehkä on valemankat ehkä ei. Mun yhellä kaverilla kans oli yhet valemenkat. Et sai tietää vkolla 8 olevansa raskaana ja kuulemma olivat suht normaalit menkat ku muutenkin, ehkä just aavistuksen verran niukemmat.
Mutta eipä tässä auta ku pvä kerrallaan...
 
Joku puoli vuotta suunnilleen, mutta edes lähellä mahdollista ovista ei ole tainnu olla, kuin ehkä 2 kiertoa. Kyllä se kai siitä sitten tärppää kun aika on, mutta kun mä en jaksaisi odottaa :/ Ei nuo reissu hommat tietysti kestäkään enää, kun puoli vuotta.Se on musta kaikista äsyttävintä ja turhauttavinta kun ei voi hyödyntää edes sitä ovulaatiota :x Ja ny on sitten sellainen olo, että no niin alkaisi sitten kun kuitenkin alkaa!! pääsispä siitäkin, ja sitä paitsi sikäli mikäli nyt alkaisi joulun pyhinä, niin seuraava "vapaa" osuisi sitten just sopivaan kohtaan. Taidan siis kuitenkin tehdä testin heti aattona, niin ei turhaan menkat myöhästy turhien kuvitelmien takia, meinaan mä olen TOSI hyvä keksimään vaikka mitä oireita..Voiskohan testata jo aikasemmin nyt kp24/28
 
nooraneeamaria :hug: minultakin...odotetaan päivä kerrallaan...itselläkin on aika nega olo tässävaiheessa, mutta eipä auta kuin katsella loppuun asti.

Tämä vauvan yritys on varmasti yhtä addiktoivaa kuin uhkapelit...ainakin häviämis ja onnistumis prosenttien valossa menevät suht samoissa :D
 

Yhteistyössä