Jouluaaton Testaajat ( ja Plussaajat:)

noh mä olen tehnyt normaalisti aikasemmin vaan sen yhden testin, kun olen malttanut ootella siihen oletettuun menkkapäivän aamuun, mutta nyt kun omistan kaksi niin tämän vuoksi teen sitten kummatkin jos tarvis.
Eli omalla kohdallahan testauspäivä olisi 25.12, mutta ekan testin teen jo sunnuntaina ja jos ei näy mitään tai saan haamun odottelen siihen täti päivään saakka :D
 
Ma en oo yleensa tehny testeja, muutaku jos menkat on myohassa nii sitte.
Mut nyt on sellanen olo vaan et teen aiemmin jo kokeilumielessa.. riippuu sit siita mita se nayttaa et teenko uutta.. Mut ehka teen viel menkkoja edeltavana paivana tai sina paivana ku pitais alkaa jos ei menkat ala. Ja jos ne ei ala ni tuloksesta riippuen teen viel myohemmin :D
 
Jellona, mäkin täällä odottelen tuhruilua ihan kauhusta kankeana... Hyvä, kun vessaan uskaltaa mennä!

Mulla menkat alkaa oikeastaan aina pienellä tuhruilulla muutama tai pari päivä ennen varsinaisia menkkoja. Joskus tuhruilua saattaa tulla pidempäänkin ja sitten saattaa olla kuiviakin päiviä ennen menkkoja. Tai sitten on vain lyhyttä tuhruilua ennen menkkoja ja siitä heti sitten alkaa.

Nyt ei ole vielä näkynyt mitään, joten käynkin vessassa suunnilleen sormet ristissä koko ajan pahinta peläten. No, vielähän tässä ehtii... :/
 
nöttiäinen Sain samanlaisen "haamun" kuin sinä ehkä hitusen haaleamman... Tai sit se olis vähän niinku viivan paikka.... ja tosissaan dpo9 tänään ja päivä pissasta. Täytyy huomen aamulla vielä testailla....

Toivottavasti meidän "haamut ja viivan paikat" vahvistuisi...
 
Sinderella ihan mahdottomasti onnea! :flower: Kyllä tuo on jo ihan selkeä tapaus, paljon tarrasukkia ja vauvaliimaa mukaan koko 9kk ajaksi :heart:

Siis Hemuli, todellako dpo9!! :eek: Wau, pistää miettimään josko sitä itsekkin saisi sen haamun testiin sunnuntaina jos sellainen matkaaja nyt edes on mukana, silloin olisi mulla dpo11 :D
 
Jennyli kiitos,täytyy nyt olla silleen hissun kissun..

Sinderella aivan mahtava viiva on jo tullut testiin onnea paljon :flower:

Mulla näköjään nyt kuluu noita testejä paljon :D
menköön kerranhan tässä eletään.Normaalisti olen tehnyt yhden per raskaus ja sinä päivänä kun menkkojen olisi pitänyt alkaa.Silloin on tullut vahva plus.Nyt on varmaan joku pelko sairastelun jälkeen.
 
paapelo juup, empä usko minäkään... Epäilen vahvasti viivanpaikkaa, mutta kun kattosin noiden muiden "haamuja" niin aika samanlaisilta näytti... Ehkä kuitenkin hitusen haaleampi.. Ja testiajan sisään tuli...
Järki kyllä sanoo, että ei vielä pitäis näkyä....Paitsi jos mulla olis vaikka lyhyt luteaali aika? Ja jos toi on viivan paikka , niin laitan sellasen reklaamaation kyllä Clearbluelle, että saavat lähettää ensvuoden ovulaatio ja raskaustestit mulle.. Ikinä en ole saanut haamuja tai noin selvää viivanpaikkaa.. Testaan huomisesta aamupissasta.
Mutta siinä clearbluessa mainostetaan, että 4 päivää ennen kuukautisia voi tehdä.... No huomenna olen viisaampi...
 
Olikos sinulla kuvaa...en kyllä epäile ollenkaan, juuri luin toiselta palstalta milloin ovat testanneet plussan tai haamun, joka on sitten myöhemmin vahvistunut, niin aikaisimmat haamut on olleet jo rv3+0 ja eräskin oli saanut 2+0, mutta oli siis luullut tehneensä testin kun menkat myöhässä, mutta ultra oli todistanut ihan muuta :D Joten voisi ollakkin että luteaalivaiheesi olisi lyhyt, omastani en ole varma, on kyllä noudattanut orjallisesti tähän asti tuota 14pv :kieh:
 
paapelo Ei ole kuvaa, mutta testi on edelleen tallessa. Yritan ottaa siitä vaikka kuvan jos onnistun laittamaan sen tänne . Mutta mun olis pitänyt ottaa heti kuva.. Mutta viiva näkyy siinä edelleen. Mutta tosiaan mä epäilen vahvasti sitä viivan paikka teoriaa.. Eli siis että en ole raskaana vaan testi tekee kepposia...

Ja se miks alunperin testasin oli, rinnat on kipeytynyt tässä parinpäivän aikana. (mutta ainahan ne kipeytyy reilu viikko ovulaatiosta) ja menkkamaisia nippailuja vatsassa...
 
Sinderella :flower: :heart: Tarrasukkia!!!!! ONNEA!!

Hemuli1981 Pidetään peukkuja b B) d ja toivotaan. Mä testaan uusiks aikasintaan siis aattona. Mikäli ei täti tuu sit tai jtn.

Testaamisesta sen verran, että mä oon yleensä malttanu ainakin siihen pvää saakka millon tädin pitäs tulla mutta nyt hätäilin ku en oikein osaa tota kierron pituutta vielä varmuudella sanoa. Et yleensä mulle riittää se yks testi ja toisen saatan tehä tyyliin pari vkoa menkkojen jo pois jäätyä ihan vaan varmuuden vuoks. :D
 
Kiitoksia vielä onnitteluista :flower: Nyt alko sitte se jännitys, onko massussa oikeesti ketään ja jos on niin pysyykö matkassa loppuun asti. Ei auta ku elää päivä kerrallaan.

Esmeralda, täti pitäis tulla viimestään huomenna. Ja tuo testi tehty eilen. Mulla on aina r-hormoni noussu nopeasti.

Täällä on muutki haamuillu. Meneepä jännäksi. Toivottavasti haamut vahvistuu!!!

Koita Hemuli saaha kuva clearbluesta tänne.
 
J84
[/url]

PERJANTAI 19.12




gutupallo...........kp 22/25-32...........yk 2.........kolmas haaveissa
Maikkis123.........kp 22/25-26...........yk 3.........esikoinen haaveissa
Valtsukka...........kp 23/32................yk 3..........kuudes haaveissa
Drakonia............kp 23/30................yk 3..........esikoinen haaveissa
Äiti 07................kp 24/28-30...........yk.............kolmas haaveissa
FantasticFour ....kp 24/28................yk 17........neljäs haaveissa
paapelo.............kp 25/30.................yk 3...........toinen toiveissa
Kendra...............kp 25/28................yk ?............
Iloinen...............kp 25/27................yk 1...........esikoinen haaveissa
esmeralda-........kp 26/28................yk 1..........toinen toiveissa
Hemuli1981.......kp 26/28-36...........yk 7..........esikoinen haaveissa
Kassu................kp 27/32................yk 3......... viides haaveissa
Aavalan tyttö.....kp 27/28...............yk 2..........neljäs haaveissa
Carmen..............kp 28/30(?)..........yk 1...........toinen haaveissa
Ritsanampuja.....kp 31/30 (45)...... yk 2..........neljäs haaveissa
Niimar87.............kp 32/33-35.........yk.............toinen haaveissa
Sinderella...........kp 32/32..............yk 6...........viides haaveissa
Maya Mehiläinen.kp 32/?................yk 1...........kolmas haaveissa
anu84................kp 34-35/29-30....yk..............






HAAMUILIJAT



Maya mehiläinen:heart:
Ritsanampuja:heart:
Sinderella:heart:


PLUSSANNEET


Nibbler :heart:










UUTEEN VUOTEEN JATKAVAT


Hensku00
näin kulutan aikaa
Jennyli
Minky
Jellona84
nöttiäinen
[/quote]
 
J84
Huomenta. Tänne päätti sit täti kurvata ennen aikojaan eli nyt on sit kp1/25. Vuoto on kyl vähäistä mut sitä tulee kuitenkin. Ja kiertokin on lyhentynyt normaalista 6 päivää ja ovulaatiosta laskettuna menkkojen piti alkaa vasta maanantaina tai tiistaina, että just just :headwall: Eikös mun luteaalivaihe ollut nyt sit liian lyhyt dpo10? Ja eikös sen pitäis olla sen 12-16 välillä, et raskaus olis mahdollinen? Hemmetti mitä touhua, kun se ei varottele enään nykyään tulostaa vaan ryntää tänne puhumatta sanaakaan..ei selkä tai maha särkyä saati sit tissi särkyä..mitään noista ei oo tullu takas synnytyksen jälkeen. Prkleen prkle!!! :kieh: Toisaalta harmittaa ja toisaalta ei, kroppa ei oo viä valmis uuteen raskauteen, kun km:stakin on vasta yli 2kk. Täytyy löysätä vähän hihnoja ja relata tän "pakkomielteen" kanssa et jos se vaik sit auttais raskautuun. Kait se on sit edelleenkin niin et mä saan vain talvi vauvoja...nooh ennen kesää oon toivottavasti tiine. Paljon onnea teille muille plussien metsästykseen :)

OISKO JOLLAIN KIINNOSTUSTA JATKAA PÄIVITTELYÄ??

Mä pääsen sit höösään noita joulujuttuja ja heitän tän koneen seinään, saakoot sekin lepopäivänsä jouluksi.

Ketäs nyt voi laittaa haamuilijoihin ja kenet plussanneisiin??
 
Jellona84 :hug:

Mua ei tarvi merkata vielä minnekkään, seuraan tilannetta mihin kehkeytyy..
Ja päivittelemään musta ei oo, lähetään aaton jälkeen muutamaks pväks toisaalle ni jää mun palstailut sit toviks. Ehkä joku toinen...??

(.) Tuhru hiipumaan päin, sellasta mitä yleensä tulee menkkojen vikana pvänä. Ollu koko ajan kyllä aika pientä mutta siis nyt vieläkin pienempää. Ja ällö-olo.. Oli eilen illalla ja nytkin. :x Ei Okseta mutta ällö-olo.

*muoks* Klo on 10.15 ja esikoinen nukkuu vieläkin. Meni illalla vähän ennen ysiä unille. Ihanan rauhallisia nää aamut. Saa mammakin netata rauhassa. :D
 
Jellona84 :hug: jospa se rennosti ottaminen tekisi terää...mullak ävi yhdessä kierrossa niin, että kun jännäsin ja toivoin IHAN liikaa mun kierto veny :ashamed:
Tuo meidänkin jätkä on varsinainen unipallo, menee illalla aina nukkumaan viimeistään klo22 ja herää aamulla klo 9.30, ei tietoakaan niistä alku kuukausien klo 5.00 herätyksistä, onneksi :D

Mäkin olen aika surkea noissa päivityksissä, kun tuo poika tuppaa tulemaan aina mukaan näpyttelemään omia tekstejään...yhden viestin kirjoittamiseen voi mennä jopa 15min :LOL:

Mä löysin muuten muutakin tähän maidon tuloon liittyvää, toivotaan ettei ole mitään niistä muista :ashamed: Mutta jos en plussaa niin pyydän joulun jälkeen neuvolan kautta ajan lääkärille kun mennään silloin pojan kanssa 10kk tarkastukseen :D
 
Hei kaikki. Äsken testattu ja viivanpaikka on tummunut....Mutta vielä todella heikko, meillä ei ole niin hyvää kameraa, että saisin siitä tarkan kuvan. Mutta edelleen se kyllä haamujen haamu on. Käyn tänään täydentämässä varastoa siis käyn ostamassa lisää noita testejä.. Luulempa, että nää mun oli jotain maanantai kappaleita... testiajan sisään haamu tuli ja aikasta pienellä dbo:lla.... En uskalla vielä iloita.... Älkää laittako mua mihinkään haamuilijoihin!

Tietääkö kukaan miten noi raskaushormoni jutut menee? eli siis muistelin, että se tuplaantuis joka toinen päivä?

jellona :hug:
 
Heips tulin siihen tulokseen, että kyllä noi mun testit on maanantaikappaleita, siis miettikää: eilen kun testasin niin se oli tyyliin ollut 3+1 tai jotain... ovulaatio bongattu kp 15.ja muna solu hedelmöittynyt siis jos hedelmöitty, niin kp17 . Ei ole mahdollista, että testi näyttäis vielä plussaa! Tai sit olis voinu olla joku kiinnittymis yritys ja siksi noussut hetkellisesti.. En tiedä...
Testaan huomenna taas uudestaan... aaargh.. Miks mun piti mennä testaamaan näin ajoissa... why...
 
Hei!

Kehittelin itselleni diagnoosin! Munasarjakysta. eli siis se voi antaa vääriä plussia. Kun mut ultrattii kp15 niin lääkäri ekaks luuli, että se vois olla kysta mutta ei ollut kumminkaan varma. se "jostofolli" oli 23mm iso ja vielä kuulemma laskettiin folliikkeliksi.. Taisi se sitten muuttua kystaksi eli jatko kasvamista. No varasin gynelle ajan täkspäiväksi. Joten illemmalla olen varmenpi asiasta ja pyydän samalla ottamaan hcg:n. Eli jos musta ei kuulu tänä iltana mitään, niin olen varmaankin sairaalassa kystanpoistossa. Hitto, sitä jo mielensopukoissa mietti, että jos mä kumminkin olisin raskaana. Harmittaa ja itkettää :ashamed:
 
Hemuli :hug: Toivotaan ettet kystasta kärsisi...ja nuo hcg arvot tosiaan tuplaantuu n.2pv välein eli suunilleen n. viikon päästä hedelmöityksestä hcg arvot on luokkaa 5-50mIU ja n.100mIU kun menkkojen pitäisi alkaa...lunttasin raskaustestistä :D

Toivottavasti kuullaan susta illalla...ja tule kertomaan sitten mitä siellä gynellä selvisi =)
 

Yhteistyössä