Jouluaaton Testaajat ( ja Plussaajat:)

Hieno mökki esmeralda- !! :p

Hemuli1981 5.pvä sain ovistestiin vahvan viivan eli huomenna tuosta on 2 vkoa. Tosin viivan saamisesta ovis voi tapahtua 24-36 tunnin sisään eli oon ollu testaamisen kanssa nyt aikasin liikkeellä tiedän sen mutta ku ei malta. :D Lähinnä mua huolettaa tää tuhruttelu nyt... :/
 
nöttiäinen mulla oli plussa kierrossa kp 19:stä asti tuhruvuotoa, joka oli enimmäkseen sellaista ruskeaa, mutta pari kertaa tuli ihan vertakin. kuitenkin kp 26 testasin plussan, ja siitä sitten muutaman päivän jälkeen tuhruttelu loppui. sillä kertaa kyseessä oli kuitenkin tuulimuna, joka jouduttiin lääkkeellisesti tyhjentämään rv 8+0. Lääkärit kuitenkin sanoi, että se alun tuhruilu ei todennäköisesti johtunut tuulimunasta, sillä raskaus oli alkanut kuitenkin ihan normaalisti, ja kehitys oli päättynyt viikoilla 5-6. Ja toi tuhruttelu menkkojen aikaan on muutenkin ilmeisen normaalia, joten toivottavasi siitä on sinullakin kyse!

Onnittelut kaikille haamuilijoille, nöttiäinen, ritsanampuja sinderella ja maya mehiläinen, teitähän onkin jo iso joukko! :heart: :heart:

Omia oireita pystyy kyllä kehittelemään kumpaankin suuntaan, mutta en aio testata kun vasta ensi viikolla, kun viimeksi plussan sai dpo12, vaikka dpo 9 näytti negaa. Turha sitä itseään on kiusata... Rintoja kivistää välillä, valkkaria tulee ja kuvotuskohtauksia on, mutta toisaalta viimeksi oli rinnat ihan kunnolla kipeät, väsytti paljon enemmän ja finnit hävisi, nyt naama kukkii ihan kamalasti.
 
J84
nöttiäinen, katos toi mun testi syyskuulta http://www.aijaa.com/v.php?i=2793858.jpg..aikas samanlaiset :p

Hemuli1981, toi testi on kotitestiltä tilattu One Step 10mIU ja sen pitäis näyttää tulosta 7-10 päivää hedelmöittymisestä. Clearbluen herkkyys pitäis olla 25mIU. Mulla tosin hcg on noussu aina hitaasti ja en oo koskaan ennenkään saanu viivoja, kun vasta 4+ jotain. Mut, kun tossa pesun sivuilla niin löysin tämän:

Aika hedelmöityksestä / Aika viimeisistä kuukautisista HCG:n määrä
mIU/ml
1 viikko / 3 viikkoa 0-5
2 viikkoa / 4 viikkoa 3-426
3 viikkoa / 5 viikkoa 18-7340
4 viikkoa / 6 viikkoa 1080-56500
5-6 viikkoa / 7-8 viikkoa 7650-229000
6-9 viikkoa / 8-11 viikkoa 25700-288000
8-11 viikkoa / 10-13 viikkoa 13000-253000
17-24 viikkoa / 2. kolmannes 4060-65400
>25 viikkoa / 3. kolmannes 3640-117000


Niin mahiksia plussaa voi olla viä :p Et jos maanantaina olis 4+0 niin hcg olis 3-426 välillä ja toi herkkä testi ei siis vielä näyttäis tulosta, kun nyt olis vasta 3+3. Joten peukut pystyyn meille kaikille!!!!
 
kyllä nuo kaikki tstit mitä katselin kuvista on selkeitä haamuja minusta :D
joten varovaisia onnitteluja jakelen :flower:

Minulla tuli tuota rusehtavaa tuhrua päivä ennen oletettujen menkkojen alkamista viimevuonna ja sitä jatkui muutamia päiviä, aina silloin tällöin tuli pyyhittäessä. Sitten tein testin ja plussa pärähti vasten kasvoja =) Joten ei ole vaarallista...ja tulipa tuota tuhrua vielä rv18 ja olin tietty ihan paniikissa, mutta kun kättärillä ultrasivat ja tekivät sisätutkimukset päätteli lääkäri vain ,että kyseessä on ihan normaali, kohdun kasvusta peräisin oleva kohdun kaulan vuoto...ja poika syntyikin sitten melkein kaksi viikko yli ajalla :LOL:

Ja ihan mahtava tuo esmeraldan talo...todella viehekeä ja tuo pukki, ihan mahtava :p

Mulla siis nyt kp24/30 menossa ja aikaisemmin jo taisin mainita tästä maidon tippumisesta, noh nyt sitä tulee enemmän...eilen ei tullut juuri ollenkaan, mutta tänään kun poika tarrasi rintamuksesta kiinni, niin tuntui rusahdus ja sitten paidassa oli n.2cm maito läntti :eek: Mä en tajua mikä tää juttu on, imetyksestä kun on jo kohta 9kk aikaa :headwall:
 
No joo, saas nähä.. Mutta onnitteluja en vielä halua vastaan ottaan, oon aika skeptinen ja ajattelen että kyllä se täti vielä tulee.
Mulle kun tuhru on aina merkki tädistä en usko et nytkään olis poikkeus.. :(

Mutta viivanvahvistumisia kaikille muille haamuilijoille!! :heart:
 
Onnea haamuilijoille
Olettepa tehneet hienoja mökkejä,minä tyydyin mummmin ostamaan,kun viime jouluna poltin sormet ja mökistä tuli ruma.

Tänään piti taas testata (onneksi oli viimeinen testi kaapissa) ja taas testiajan jälkeen haamu/viivanpaikka.Tein sen aamupissasta kuten aikaisemminkin ja kokeilin silloin viimeksi päivällä n.3h rakossa olleesta pissasta ja viivanpaikkaa ei tullut.
Nyt sitten laskin oviksesta ja olisi nyt dpo 9 eli ei vielä edes välttämättä näy.Nyt odotan sunnuntaille tai maanantaille ja testaa sitten vasta.

On sitä malttamaton,höh :headwall:

Se meidän esikon oksennustauti ei ollutkaan oksennustautia vaan enterorokkoa.Se on nyt tuossa kuopuksessa.Esikko oksenti sunnuntain ja sitten valitti kurkkua pari päivää kipeäksi.Nyt kuopuksella suun ympärillä rokkoa ja on hirveen itkuinen.Saa nähdä tuleeko keskimmäiselle milloin ja viittiikö mennä mummilaan jouluksi,jos on keskimmäinen siinä taudissa.
Ja minä vain ihmettelin,että olipa oksennustauti kun ei meitä käyny läpi :LOL:
Plussatuulia!
 
Aavalan tyttö:
Toivottavasti ei iske muihin ja toivotaan, että parantuu ennen aattoa, olisi se kurjaa jos silloin kipeänä olisi :hug:

Tuli hassu muistikuva lapsuus vuosilta. Minä olen muutenkin kova jännittämään, niin mikä olisi pienelle lapselle jännittävämpää kuin jouluaatto. Yleensä jännitin niin kovasti, että minulle nousi päivää ennen korkea kuume ja aattona tietysti ennen lahjoja jännitin niin paljon että aloin oksentamaan :LOL:
Ai miten niin heikkohermoinen tapaus :D
 
heips!
Jellona84 tuossa niin hienosti olit kirjannut ylös HCG:n määrän. Että jos kiertoni on tänään 25,
se on 28 sunnuntaina. Niin jos teen testin silloin, niin mikä testi olisi hyvä.
Jos kerta eri testit ottavat eri määristä HCG :ta. ???

Kyselen varmaan typeriä, mutta on niin kova hinku tuloksista myös täällä, että
haluisi saada semmoisen testin mikä varmasti näyttäisi oikein...

JOku ehdotteli aiemmin Apteekin testiä...
 
Apteekin testillä minä plussasin, tosin oli jo menkat myöhässä, mutta muutama ystäväni on tehnyt testin vaikkei ole vielä myöhässä olleet ja haamuja ovat jokainen saaneet...se on kyllä hyvä testi.

Itsellä polttelee näppejä tuossa paketissa mammaksilta tilatut One Step testit...maltti on valttia :headwall:

Onkos muilla muuten mitään kokemuksia tästä testistä, itse olen ihan noviisi tällä testillä testailusta :ashamed:
 
J84
Hcg:n nousu on yksilöllistä ja käytännössä on tutkimuksissa todettu että verestä otettava määrällinen hcg:n nousu (>5) näkyy suurimmalla osalla viimeistään 12 päivää hedelmöittymisen jälkeen. Hcg arvo kaksinkertaistuu noin 2vrk:n välein.

Löysin tuollaisen, kun vähän googlettelin. Joku ihme pikku-piru yrittää pitää mun toiveet korkeella raskauden suhteen, vaik tänään dpo10 ei näkynyt testissä vielä mitään niin pakkohan sitä on kaivella tietoja tuosta hcg:stä ja sen erittymisestä. On tää niin hullun hommaa :headwall:

Kyselin tuolla aikaisemmin lämmöistä...kuinka monella ne on noussu, millaisiin lukemiin ja kuinka monta päivää ovat jo olleet ylhäällä?
Mulla nousi 10 päivää sitte ja ovat olleet 37.3-37.5 välillä siitä lähtien. Niin ja mun normilämpö on 36.3-36.5

esmeralda-, esikoisesta aikanaan plussasin apteekin omalla, kun menkat oli 14vrk myöhässä ja kuopuksesta tein eka apteekin omalla, kun menkat oli viikon myöhässä ja siitä pari päivää niin tein vielä Clearblue testin varmistukseksi. Ekassa raskaudessa mä vain yht äkkiä hokasin, et millos mun menkat on ollu viimeks..huh 6 viikkoo sitte ja tästä toisesta vain odotin menkkoja alkaviksi sen viikon verran jolloin annoin periksi ja testasin. Kolmas raskaus näkyi kp34/31Clearbluessa, mutta tuo olikin TM raskaus ja se meni kesken rv8+0.
 
Itse en ole noita lämpöjä mittaillut, mutta silloin ennen kuin testin tein esikosta, niin luulin olevani kuumeessa, mutta lämmöt oli ihan normit. Sitten n.viikko testistä lämmöt pamahti siihen n.37 ehkä vähän ylikin ja siinä pysyivät imetyksen alkuun saakka :D

Itsekkin tuota hcg-hormoni asiaa olen tutkiskellut ja laskeskellut sen pohjalta milloin voisin testata aikasintaan ja omalla kohdalla meinasin hiukan sitä sitten venyttää, jotta menisi laskelmien mukaan hiukan yli tuon 25mlU:n mikä on minun testien herkkyys...toiveita pidetään korkealla ja huomenna olisi tulossa se pikku vaavi hoitoon, joten kierin tuskissani sitten sen paripäivää huomisen jälkeen :headwall:
 
Elikkä mulla on ovis bongattu kp15 ja varmaan irtosi kp16-17 eli tänään olis vasta dpo9? tai jotain... ja kakstuntia oli pissa rakossa (tein siis äsken)eli eihän sen kuuluisi vielä näkyä...Mieskin näki sen "sinisen viivanpaikan" ja siis se tuli testiajan sisällä....
 
Jellona84 Mä en noita lämpöjä juurikaan oo seuraillu. Esikkoa odottaessa ne oli 37 ja vähän päälle, mutta sillon mittailin niihin aikoihin kun menkkojen oli jo pitäny alkaa...

Mitä nyt oon muutamia kertoja huvikseen kattonu ni on ollu jotain 36.7-36.9 luokkaa. Tosin mä en noihin sillain usko ku eikös se pidä aina mitata samaan aikaan tai jotain.. Ja tiiä noista meidän kuumemittareista ku joka kerta antavat eri tuloksia. :D

Mut mut, mä siirrän omat testailut joko aattoon tai 25.pvään. Siis mikäli tarvii.. Tilanne edelleen sama mikä aamusella. Ehkä jopa vähemmän tuhrua. En tiiä...
Mutta katsellaan.
 
anu84, voisurku, mutta odottele rauhassa sitä tätiä, mutta jos ei ilmaannu niin testaat sitten uudestaan :hug:

Ja noita lämpöjä pitäisi mitata vain aamulla ennen sängystä nousua, muilla ei ole merkitystä ja oikeastaan näillä on merkitystä oviksen bongauksessa, paljon kun ei voi päätellä raskaudesta kun voi olla että joskus ne lämmöt tipahtaa juuri samana päivänä kun menkat alkaa näin olen lukenut :/

Poika taistelee akvaarion puhdistus magneetin kanssa, pitänee mennä katsomaan mikä siellä ottaa kupoliin :LOL:
 
Voi miten hienoja piparitaloja ootte kaikki tehneet!! :p
Me leivottiin vaan muumipipareita ja thats it! :D

Onnea kaikille plussanneille/haamuilijoille :flower: :heart: Teitä onkin jo mukava joukko!
Onnellista odotusaikaa teille kaikille!!! :hug:
Toivottavasti tulisin pian perässä!

Jellona teillä onkin jo mukavan kokoinen 1-vuotias! =) Meillä pojat 2-vuotiaana 13kg ja 88cm.
Noista lämmöistä...mulla tais nousta päivän-pari oviksen jälkeen, n. asteen korkeammalle, Eli sinne yli 37! Menkkoja edeltävänä iltana olivat romahtaneet 36.5 ja menkat alkoi seuraavana aamuna. Mistä muuten mittaat lämmöt? Mä mittasin ensin suusta mutta pari viimeistä oon mitannu emättimestä :whistle: :LOL:
 
J84
Jennyli Oon mitannu molemmista aina aamulla samaan aikaan ennen kuin nousen sängystä...siis eri mittareilla tietysti ;) :LOL:

Nyt tais kyl mennä viimeiset toiveet raskaudesta, tulee nimittäin haaleen punaista tuhrua. Ihan samana päivänä alkoi viimekskin ja sitä kesti 4 päivää, kunnes kunnon vuoto alkoi. Ja vuoto alkaa näillä merkeillä maanantaina. Voi luoja, et mua vit**ttaa :headwall: Kiinnittymisvuotoa tuo ei enään voi olla, kun päiviä on sen verran paljon jo kasassa. Parempaa onnea teille muille!!
 
Nyt pyydän jo anteeksi etukäteen,mutta en voinut olla kaupasta ostamasta testiä ja vielä tekemättä sitä :ashamed:
Mutta testiajalla tuli haamujen haamu eli ei voinut olla enää viivan paikka,kun niin selkeästi tuli heti siihen.Mutta katsellaan hiljakseen vielä

Ja Jellona84 :hug:
 
Jellonalle :hug: odottele nyt vielä rauhassa, vaikkakin tunnet varmasti kroppasi parhaiten =)

Nyt puuttuu vielä yksi lahja ja sitten on kaikki hommattu :D
Luoja jos joskus olen suurperheen äiti, niin sitten varmasti hajoan...silloin pitää aloittaa jo tammikuussa seuraavan joulun lahjojen hankkiminen :headwall: :LOL:

Jännitys tiivistyy...enään kaksi päivää ekaan testiin...mitäköhän voisi näyttää? Voi kun osaisi ennustaa :D
 

Yhteistyössä