Jouluaaton Testaajat ( ja Plussaajat:)

itsekkin bongasin omasta mielestä oviksen ihan normaaliin aikaan...lueskelin tuolta, että useimmilla naisilla kiinnittyminen tapahtuu dpo 6-12 ja keskiarvoisesti dpo9 aikaan. Huoh, kyllä taas sitten toiveita nousee, että joskos sitä itse kuuluisi tuohon dpo 12 ja siksi ei aattona vielä näkynyt, kun olisi ollut vasta kaksi päivää mukana ja hcg hormonit olisi n.10 luokkaa olleet silloin aattona... :kieh:

Nooh juuh...raastavaa on...tänään meni jopa täysin fiilikset lähteä juhlimaan uuttavuotta...ei vaan tosiaan huvittaisi, mutta sen näkee sitten maanataina että mitenkäs juhlitaan :D
 
negaa tuli aamulla clearbluella :'( Täti ei ole vielä tullut, mut siis pian tulossa, olisko nyt sit kp 29/28-29. Tosin ei oo tavatonta että menkat voi päivän pari heittääkin. lämpö illalla mitattuna 37.3 (unohdin aamulla)enkä ainakaan tietääkseni ole kipeä
 
J84
Heippa rallaa tänne :D

Ihanaa, kun on tullut tähän pinoon lisää kunnon plussia, onnea siis :heart:

paapelo ja oleandra, mistä te mittaatte nuo lämmöt? Suusta, kainalosta vai tuolta "piparilaatikosta"? Ihan vain mielenkiinnosta kyselen :D
 
nooraneeamaria :hug:

Jellona:
mittaan aina suusta. Kainalosta ei kannata koskaan mitata, koska voi heittää jopa asteella oikeasta lämpötilasta. Ja kun mittaan suusta, niin pidän huolen, etten ole syönyt tai juonut mitään väh. puoleen tuntiin ennen mittausta :D
 
nooraneeamaria älä säkään heitä vielä kirvestä kaivoon! :hug: Ei peli oo vielä menetetty. Sullakin lämpö yhä mukavasti koholla. Mäkin tässä sinnittelen mukana negasta ja pikkutuhrusta huolimatta. =)

Jellona84 mä mittaan kans aina lämmön suusta. Sen takiakaan en voi aamulla mitata jos oon ehtinyt pestä hampaat tai juoda kahvia.

paapelo mä olin tuntevinani jopa kiinnittymiskipua vajaa viikko oletetun oviksen jälkeen... Nyt alkaa epäilyttää, et jos se olikin ovis, tosin limoja ei kyllä ollut niihin aikoihin ollenkaan. Ei tästä ota selvää :(
 
mäkin olen pitänyt noista jomotuksista kirjaa ja mitään limoja ei ole sen oletetun oviksen jälkeen ollut. Jomotuksia on ollut tuossa kp23/30-27/30, mutta tuossa kp27/30 lukee repivää kipua ajoittain...tiedä sitten.
Se juuri kun kerran se kierto menee mallikkaasti ja selkeästi, niin tottahan nyt joku kommervenkki pitää matkaan tulla :headwall:

Mutta saamme siis "nauttia" tästä piinailusta vielä kotvan kauemmin, ihanaa :kieh:
 
Harmittaa ja lähinnä ärsyttää, että eikö sitä tämän paremmin tunne omaa kroppaansa?? Nyt hei tuli mieleen että edellisessä raskaudessa tein tosi haalean plussan kp35/29, ja odotin silloin kaksosia, että josko mulla sitten nousisi hcg hitaasti?? vaikka aina olenkin ajatellut, että se ei ole hormonimäärästä kiinni että oli niin haalea:LOL:
 
Mä taisin viime raskaudessa testata vasta niinkin myöhään kuin 38/29-31, voi olla jopa vielä myöhemminkin. Mutta silloin pamahtikin kirkas plussa varmaan sekunnissa testiin! :LOL:

Mä en noista hcg:ista ymmärrä yhtään mitään... Mulla tänään joka tapauksessa täysin puhdas nega, ei minkäänlaista haamua.
 
nooraneeamaria:
Voisihan se tosiaan olla että se nousisi hitaasti. :D Itse en tiedä omalta osalta mitään tuosta, kun esikosta tein testin vasta kun menkat oli melkein viikon myöhässä ja silloin testiviiva pärähti ruutuun ennen kontrolliviivaa :D

Äh, nyt itellä alkaa mennä taas överiksi tämä kyttääminen.
Aikaisemmin silloin kp27/30 kokeilin kohdun napukkaa ja oli tosi korkealla ja pehmeä, mutta nyt sitten kokeilin huvinvuoksi onko tilanne sama ja oli taas ihan hollilla ja kiinteä??? Äih, ei ymmärrä tätä...pakko se on vaan kahtella mitä viikonloppu tuo tullessaan :headwall:
 
Nyt olen päättänyt (taas päättänyt :LOL: ) että jos täti ei nyt tule vaikka melki ovikelloa jo rimputtaa niin testaa vasta tiistaina tai keskiviikkona. Apteekin täti sanoi kyllä, että vasta sitten kannattaa testailla kun on kunnolla myöhässä aikasintaan 2 päivän päästä siitä ku pitäisi alkaa, että kai se siten joku muukin löytyy jolla on nega tullu sinä päivänä kun pitäisi alkaa.. ;) Mutta tosiaan on silti semmonen oloki kyllä, että alkaa paitsi nyt noi jotkut epämääräset oireet..
 
nooraneeamaria en kuulu enään tähän ketjuun mut teki silti mieli vastata sulle ;) mä kans plussaan aina "hitaasti" eli reilu viikko siitä kun menkkojen ois pitänyt alkaa ja mulle lääkäri esikoisen aikaan kertoi että se johtuu siitä että on myöhäinen ovulaatio =) Hermoja odotteluun =)
 
Huomenta |O

Olipahan ihana herätys...poika oli jotenkin onnistunut repimään yöpuvun napit auki ja sitä kautta päässyt ihanaiseen haisuvaippaansa käsiksi, sitä sontaa oli KAIKKIALLA :x Mitäpä tällä mammalla olisikaan ollut muuta tekemistä kuin pyykätä :LOL:
 
HUOMENTA!

Minä otin eilen 2kk ikäisen vauvelin hoitoon. Ja yö tuli nukuttua hiukka huonosti.KAtoin leffaa 1.30 asti, sit heräs vauva valvottiin 3. asti...sit se heräs viel vaille 4 ja 5.30! tuli aika pätkittäin nukuttua...Onneksi se heräs vasta vaille 8 aamulla, ja sain sennukkuu takas, niin mies anto mun sitten nukkua 10.30 asti!
Hyvähän tät on treenata :LOL:
 
Meillä poika (9 kk) on ihan ilmiömäinen nukkuja, ollut ihan syntymästään saakka. Ei ole liikoja joutunut yöllä pojan takia heräämään. Sitä miettii voiko tulla toista samanlaista lasta. Vai oltasko me löydetty oikea resepti! :LOL:
 
Onnea vielä kaikille tämän pinon plussanneille :flower: :heart:
Muutama jännääjäkin vielä löytyy...teille pidän peukkuja db+++++++++ :heart:
Mites Jellona, onko sinulla viiva jo vahvistunut?

Kaikille tippuneille iso :hug: Toivottavasti plussaamme kaikki tammikuussa ;)
Itsellä alkaa kierron puoliväli jo lähentyä ja oviksen testauksen aloitin tänään! Josko itsekin pääsisi pian jo tuonne odottajien puolelle *haaveilee*:heart:
 
J84
Jennyli, en oo testannu vielä uudelleen. Maanantaina pitäis postissa tulla noi 20mIU, jotka tilasin kotitestiltä tiistaina. Aamulla oli lämmöt vieläkin suusta ja "piparirasiasta" mitattuna 37.1 ja iltaisin on ollu 37.4 et ne ei oo laskenu tonne normaaliin 36.5. Ja sit tää järjetön turvotus mahassa, mitä ikinä laitan suuhuni niin turvottaa ton pötsin hirveeks palloks. Niin ja väsyttää päivisin...siis sillain et revin leukoja jatkuvalla syötöllä, eilen nukahdin taas sohvalle, sit tuli hilluttua yömöyhään, johki kahteen.

Onko muuten kenelläkään kokemusta tosta greippimehusta, et millaset menkat pitäis tulla? Runsaat vai niukemmat vai mitä? Itellä toi greippimehu siis teki tollasen kepposen, et alko vuoto 4 päivää aikaisemmin ja sitä kesti sen 2 päivää, jonka jälkeen tuli mitätöntä tuhrua. Ja normaalisti vuoto on runsasta ja se kestää sen 5-6 päivää, sekä se tulee aina 14vrk ovulaatiosta. Nyt sit kävi näin :( Oon aina luullu, et toi mehun juominen tekis limakalvot runsaammiksi, jonka seurauksena vuotokin olisi runsaampaa? Valaiskaas vähän, jos jollain olis kokemusta tai tietoa. Jotenkin on toiveikas olo, et oiskin ollu "valemenkat" ja olisinkin raskaana, mut.... :headwall:
 
[/url]

LAUANTAI 27.12.




oleandra...........kp 28/28-30...........................toinen haaveissa
Nooraneeamaria..kp 30/28-29........
Drakonia............kp 31/30................yk 3..........esikoinen haaveissa
Kendra...............kp 33/28................yk ?............
Carmen..............kp 36/30(?)..........yk 1...........toinen haaveissa
Niimar87.............kp 40/33-35.........yk.............toinen haaveissa
anu84................kp 42-43/29-30....yk..............
krokohopss........kp 35/?................yk 1..........esikoinen haaveissa





HAAMUILIJAT




PLUSSANNEET


Nibbler :heart:
Ritsanampuja:heart:
Maya mehiläinen:heart:
Sinderella:heart:
Hemuli1981 :heart:
esmeralda- :heart:
Iloinen :heart:








UUTEEN VUOTEEN JATKAVAT


Hensku00
näin kulutan aikaa
Jennyli
Minky
Jellona84
nöttiäinen
Valtsukka
Maikkis123
Aavalan tyttö
FantasticFour
paapelo
gutupallo
äiti 07
kassu
paapelo
 
Voiskohan huomisen jotenki perua. Nukkua yli. Ja ei tarvis ikina tehda sita aamun raskaustestia. Enta jos menkat alkaaki jo yolla? Ei ole kylla yhtaan sellanen TUNNE, mutta kylla seki viela ehtii tulla. Apua. Ei kylla mun on pakko testata. Pelottaa silti :D :'(
 
Tällä se täti tuli sitten viimein kylään! Eli kp1/31 (tuo on keskiarvoinen kierron pituus) ja yk4 lähti sitten käyntiin.
Näinhän sen aavistin kuitenkin menevän, vaan ei surua puserossa, eihän esikkokaan saanut alkuaan kuin vasta yk8:ta, joten rauhallisin mielin tiiviimpää yritystä ja huomenna haen greippejä ja lisäksi greippimehua kaupasta, sitä tuli vihdoin uudestaan :D Katsotaan josko noiden avulla saisin tuon kierron vakiintumaan edes siihen 30 päivään :p
 
Pahoittelut paapelo ja kassu :hug: ja tsemppiä ensi vuoteen, kyllä se plussa sieltä tulee ennemmin tai myöhemmin. :)

Itse jännään vielä. Lämmöt yhä korkealla. Menkkatuntemuksia oli aiemmin, mutta nyt ei oikeastaan mitään muuta kuin hieman etovaa oloa, mikä voi johtua jouluruoistakin. :LOL:

Testaan uudestaan aikaisintaan alkavalla viikolla, tänään siis 29/28-30, ja eilen testasin negan. Onneks on meillä vieraita nyt viikonloppuna niin on muuta ajateltavaa. =)
 
mattimyöhäsenä aaton testaajana, nyt testi plakkarissa, ja huomenna aamulla testaan...silloin kp36/?. testin valkkarin clearbluen...ja jos negaa niin vkon päästä toinen...eka kierto ilman pillereitä... :/

haleja kovasti ja pahoitteluita paapelolle ja kassulle...tsemppiä tsemppiä!

kroko palaa asiaan huomenna paremmalla informaatiolla...hitto että jänskättää... :D
 

Yhteistyössä