---------Plussat viikolle 48+49 ---------

voi että, onpa kyl harmittavan monet joutuneet lähtemään uuteen kiertoon.. :/ :hug:

mulla edelleen hirmu pessimistinen asenne, ehkä yritän tarkotuksella asennoitua ettei siel masukodossa mitään elämää ole, etten vaan taas joudu niin kovasti pettymään, vaikka se pettymys on kuitenki suuri jos/kun menkat alkaa.. :kieh: :headwall:

vkloppu kuitenkin nyt täynnä touhua ettei koko aikaa tarvii ainakaa asiaa miettiä.. tänään lähtään kattoon typyn kaa isin kaukalopallopeliä, huomenna ouluun, vasta avattuun hoploppiin ja ostaan typylle jatkettava sänky ja sunnuntaina meen tuulettuun tallille ja piiiitkälle maastolenkille kopsukan kanssa.. :heart:

mukavaa ja rentouttavaa viikonloppua kaikille! ja + + + + + + + + + kaikille vielä jännääville.. :heart:
 
:wave: Moikka kaikille =)

E-V-A Sunnuntaihin yritän jaksaa pinnistää testauksen kanssa, kun mulla on kans vähä sitä, et jos testaa negan just ennen tätiä se masentaa ihan kauheesti :/

Mä pidän sulle OnSiisKevät kaikki sormet ja varpaat pystyssä, että viiva vahvistuisi =)

Negan saaneilla, mut tädittömillä on vielä kaikki mahkut :flower: :flower:

Iiisot :hug: :hug: tädin yllättämille.








Plop plop plussa tuulia kaikille jäljellä oleville :heart: :heart:
 
Niin ja ON: ei mitään uutta oireet jatkuu ja lisäks nukuin tänään 2 tunnin päikkärit mitä en norm yleensä tee. Nyt on alkanu kyl pelottaa et tulee kumminki nega ja täti. Mä oon täällä kauheesti hehkuttanu oireita eikä sit oliskaan mitään :ashamed: mut pitää vaan pitää mieli korkealla =)
 
Irmeli09
Suuren suuret halit kaikille tippuneille :hug: :hug: .

Voimalliset plussapuhurit kaikille jotka aikovat huomenna testin tekaista :heart: .

ON: Täällä oireet vähentyneet huomattavasti. Pissahätää on ilmaantunut kyllä päivän aikana runsaasti, mutta toisaalta olen myös hörppinyt juotavaa kurkusta alas päivän mittaan ehkä tavallista enemmän :LOL: . Kyllähän sitä näinkin voi itselleen oireita kehittää :ashamed: .
 
:heart: LAUANTAI 29.11.2008 :heart:



E-V-A..............kp29/29-32.............yk2...............kolmas toiveissa
pisita..............kp27/29-31.............yk5...............kolmas toiveissa
Flora-79..........kp29/29-31.............yk2........ensimmäinen toiveissa
Hemppu81......kp30/28..................yk4...............toinen toiveissa
yöperhonen-....kp26/28.................yk10.......ensimmäinen toiveissa
paimentyttö.....kp25/28.................yk1...............toinen toiveissa
hempukka87....kp25/26-30..........yk25.........ensimmäinen toiveissa
Irmeli09...........kp24/25-29............yk4................kolmas toiveissa
kellopeliappelsiini.....kp24/29...........yk7..............toinen toiveissa
Filuuri..............kp25/28-30.............yk1..............toinen toiveissa
Hudjuke..........kp29/28.................yk2..............3. (1.yht.) toiveissa
äiti 07.............kp32/28-30...........yk?.................kolmas toiveissa
ma-ii...............kp31/26
P123..............kp39/42-45..........yk1..................kolmas toiveissa
estelle............kp37/36................yk19........ensimmäinen toiveissa
OnSiisKevät....kp21/26...............yk6...........ensimmäinen toiveissa



:hug: UUTEEN KIERTOON: :hug:
Jellona84
äiti vm70
delfis
Hensku00
valtsukka
Emmama


TESTIPÄIVÄT:

VKO 48:
PE 28.11: E-V-A, P123
LA 29.11: Hemppu81, estelle
SU 30.11: Hudjuke
VKO 49:
MA 1.12: E-V-A, L3nen, Flora-79
TI 2.12
KE 3.12: pisita,
TO 4.12: Irmeli09, yöperhonen
PE 5.12: paimentyttö
LA 6.12
SU 7.12: kellopeliappelsiini

HAAMUILIJAT:



PLUSSANNEET:

Mandy81 :heart:
lenan :heart:
L3nen[/quote][/quote] :heart:
 
Siis apua! Mulla on tullu tänään muutamia tippoja verta. Ikinä ei ole kuukautiset alkaneet noin (aina tuhrulla) ja ikinä ne ei ala ennen aikojaan, kierto on säännöllinen kuin kello. Voisko olla kiinnittymisvuotoa? Toivo elää... En vielä julistaudu tippuneeksi.

Paljon haleja tippuneille, mut joulun aikaan sit plussa tulee takuulla!

Ja niitä plussia nyt kehiin!!!! :heart:
 
L3nen Ihanaa! Onneksi olkoon!! Tekin saitte jo plussaa vähän aikaa odotella, mukavaa että se sieltä nyt tuli. :) :flower:

Irmeli09 Mulla toi pissahätä on ollut ensimmäinen huomattava raskausoire molemmissa raskauksissa, pidän kovasti peukkuja, että se on sullakin sitä!

Täällä odotan kieli pitkällä muita testaajia jotka ei ole littyneet tädin häiritsemien joukkoon. Te jotka olette plussanneet, jos vielä täällä pyörähdätte, olisi hirveän kiva kuulla kuinka kerroitte puoliskoille vai teittekö testin yhdessä ja aiotteko kertoa pian muille vai odotatteko, mitkä oli reaktiot jne. Pääsisin siivellä fiilistelemään. =)
 
Onnea L3nen :heart: :heart: :heart: aivan mahtavaa.

Pisita yritin taas lisätä sen sydämen tuonne nimen perään plussanneisiin, mutta en tiiä miksen siinä onnistu. Joten jätän suosiolla tän loppupinon päivitykset sulle, kun mä en oikeesti osaa :headwall:

).( täti pysynyt ainakin tän päivän poissa.
 
täälläkään ei ole yhtään olo semmoinen että menkat alkas...ei kivista juurikaan mahaa eikä selkää eikä niin kovasti raivostutakaan...tekis mieli jo kokeilla testiä, mutta eipä ole tullut osteltua valmiiksi. Taidan vasta ti tai ke ostaa jos ei ole täti saapunut...joka tietty kuiteskin saapuu kun jo alkaa kuvittelemaan jotain. Sen kyllä ainakin muistan että 1. ja 2. ei ollu mitään oireita ennen testii mist ois voinu kuvitella olevansa raskaana..tai ainakaan että olisin semmosii tiedostanut.. :LOL: polttelis vaan niin kovasti jo TIETÄÄ.....
 
pisita ei se viiva nakuta siinä vaan on paikallaan??? (oon kyl niin käsi) vaikka laitan viivan nimen perään ja sit painan sydämen niin tulee seuraavalle riville tai viel alemmas.. no..

Testasin eilen negan, joten maanantaina uusix mikäli tarve vaatii ;)
 
pisita mä taas sain sen niin et laitoin ne quotet nimen perään ja sit sydän niitten perään, mut onnistuin.. No mutta kuitenkin hoida sä nä nyt loppuun kun menee aina sähläämisex ku alotan tekee näitä. Mukavaa illan jatkoa sulle ja kiitos avuista :heart:
 
L3nen, onnea sinulle :)

Hitsi, miulla ihan levoton olo. En oo vielä testannut uudelleen. Joka toinen hetki on sellainen olo, että ei ole mitään oireita ja en varmaan oo paksuna, ja joka toinen hetki tuntuu, että ihme jos en ole.
Oireita mitä on ollut:
- Rinnat kipeät. Ei koko ajan, vaan se tulee sellaisina jomotuskohtauksina/vihlaisuina. Nännit ei ole kipeät vaan ennemmin tuolla rinnan "sisässä" tuntuis olevan se kipu.
- Maha on ihan pallo.
- Vatsassa nipistelyjä ja sen sellaisia välillä, ei mitenkään paljon tosin.
- Levoton, jopa vähän ahdistunut olo.

Ensi viikolla testailen uudestaan jos mensuunituulet ei puhaltele keskiviikkon mennessä!
 
Irmeli09
Hurjan paljon onnea L3nen :heart: :flower: :heart:

Täällä lauantai mennyt ihan mukavan rauhallisesti. Jouluvaloja viritetty yms. Jotain pientä selkäjomotusta oli tuossa joskus iltapäivällä, mutta ei nyt enää. Tässä kierrossa nämä toiveet ovat kyllä selkeästi korkeammalla kuin kertaakaan ennen. Jos täti sieltä porhaltaa kylään niin nyt kyllä tiputaan korkealta ja kovaa :/ . Toivottavasti näin ei käy. Huomennako ainakin Hudjuke plussaa, toivottavasti moni muukin :D .
 
L3nen onnea!!!

Testasin negan tänään :'(. Tätiäkään ei kuulu, joten toivoa on pikkusen vielä. Mulla ei oo mitään herkkiä testejä, enkä ole varma että mikä ton mun testin herkkyys oli, mut luulen että 50. Koko paketissa ei lue siitä halaistua sanaa. (Ruotsalainen testi) Mutta nyt olis tosiaan jo dpo15 että pitäis testinkin mukaan näkyä jos oisin raskaana.

Sellanen kysymys, että kun tossa testissä oli vaihtoehdot pissata tikkuun vain 5sekunnin ajan tai kastaa kerättyyn pissaan 20sekuntia, niin olisko toi kastaminen "tehokkaampi" tapa, mitä luulette? Sillonhan tikkuun imeytyy menee enemmän hormoonia sisältävää virtsaa... (yök! :))

Mut todennäköisesti en nyt sitten ole raskaana kun testi niin sanoi. Täytyy se kai uskoa... Plussaonnea muille ja toki ilmoittelen kun jotain uutta tässä tapahtuu.

Puuh:+++++++++
 
Irmeli09
estelle: Älä vielä heitä kirvestä kaivoon. Minulla herkkien testien herkkyys on 10 ja muidenkin 25. Jos sinun testisi herkkyys on 50 niin ei kyllä välttämättä näy vielä. Muistan vielä kuinka esikoisesta testasin negan n. dpo 14 (testin herkkyys ehka 25). Olin aivan varma etten ollut raskaana, mutta sieltä se plussa lähti seuraavalla viikolla (muutaman päivän päästä) tulemaan. Silloinkin vielä oli tosi hailakka pitkän aikaa (täytyi toisin sanoen tehdä useampi testi :D ). Täällä ainakin toivotaan sormi- ja varvaspeukalot pystyssä, että vielä plussaksi muuttuisi. Aina on toivoa tädin tuloon asti!!!
 
Irmeli09, kiitos tsempistä! Onhan mulla noita oireita jonkin verran ollut ja täti myöhässä nyt 2pv, joten siks toivoa jäljellä. Pakkohan tässä on testailla uudestaan jos ei tätiä kuulu. (Pysyt nyt poissa #?%?#"!!!)

En tiedä miten muilla, mutta mulle vika kp on samalla eka, eli 36/36 (tai vastaava) ois mulle päivä jona tädin pitäisi tulla. Eli sit se muuttuu kp1:ksi. Eli järjellä ajateltuna pitäis aina laskea kierto yhtä päivää lyhyemmäksi, mutta oon liian totunut ajattelemaan noin! =)

Nyt ihmiset, plussataan!!!
 

Yhteistyössä