---------Plussat viikolle 48+49 ---------

:heart: KESKIVIIKKO 26.11.2008 :heart:



E-V-A..............kp26/29-32.............yk2...............kolmas toiveissa
pisita..............kp24/29-31.............yk5...............kolmas toiveissa
Hensku00.......kp28/28................yk4...........ensimmäinen toiveissa
L3nen.............kp23/24-26.............yk6...............kolmas toiveissa
Flora-79..........kp26/29-31.............yk2........ensimmäinen toiveissa
Hemppu81......kp27/28..................yk4...............toinen toiveissa
Emmama.........kp30/27-33............yk5.................kolmas toiveissa
yöperhonen-....kp23/28.................yk10.......ensimmäinen toiveissa
paimentyttö.....kp22/28.................yk1...............toinen toiveissa
hempukka87....kp22/26-30..........yk25.........ensimmäinen toiveissa
Irmeli09...........kp21/25-29............yk4................kolmas toiveissa
kellopeliappelsiini.....kp21/29...........yk7..............toinen toiveissa
Filuuri..............kp22/28-30.............yk1..............toinen toiveissa
delfis...............kp35/30-34...........yk3..........ensimmäinen toiveissa
Hudjuke..........kp26/28.................yk2..............3. (1.yht.) toiveissa
äiti 07.............kp29/28-30...........yk?.................kolmas toiveissa
ma-ii...............kp28/26
P123..............kp36/42-45..........yk1..................kolmas toiveissa
estelle............kp34/36................yk19........ensimmäinen toiveissa
Valtsukka.......kp37/32...............yk?.........................?
OnSiisKevät....kp18/26...............yk6...........ensimmäinen toiveissa



:hug: UUTEEN KIERTOON: :hug:
Jellona84
äiti vm70


TESTIPÄIVÄT:

VKO 48:
KE 26.11
TO 27.11
PE 28.11
LA 29.11: Hemppu81, Emmama, estelle
SU 30.11: Hudjuke
VKO 49:
MA 1.12: E-V-A, L3nen, Flora-79
TI 2.12
KE 3.12: pisita,
TO 4.12: Irmeli09, yöperhonen
PE 5.12: paimentyttö
LA 6.12
SU 7.12: kellopeliappelsiini

HAAMUILIJAT:



PLUSSANNEET:

Mandy81 :heart:
lenan :heart:
 
Emmama kuulostaa kyllä todella lupaavalta!!! Monet on musta saaneet ov testiin plussaa kun ovat olleet raskaana =) nyt vaan heti testaamaan oikeaa testii ;) ellei sitten jotenkin oliskin ov vasta nyt... mutta ennemmin uskotaan et sieltä tuliskin sulle + myös siihen r-testiin. ONNEA!!!! :wave:
 
äiti vm70 ISO :hug:

Monella näyttää olevan jo lupaavia oireita.. niin täälläkin joko menkkojen tai raskauden takia.

).( Eli eilen aamusta oireeton, aamupäivällä alko yökötys ja päänsärky, laitan kyllä tuon huononolon päänsäryn piikkiin. Paleltaa, siis kädet ja jalat tosi kylmät (mutta nythän on talvi). Väsyttää (niinkuin aina) Selkäsärky ja masunippailut (aina ennen menkkoja). PMS oireet puuttuu viel, eli ne kiukkukohtaukset, mutta jos kierto venyy niin nekin kerkee tulemaan. Olen oikeesti asennoitunut menkkoihin ja jos ne tulee ni sit ne tulee :)
 
lenan Hirmopaljon onnea!!! :flower: :heart:

Saa nähdä saako mutki laittaa tippuneihin. Tänä aamuna heräsin kunnon kuukautiskipuihin. :/ Vielä ei täti oo tullu, mut eiköhän se tän päivän aikana ilmesty...
 
Mandy81 ja lenan, onnea! :D Ja monilla muillakin lupaavia oireita! =) Tsemppiä kaikille!

Mä en oo ehtinyt täällä käymään, nyt vasta ihan lopussa tuun listaan. :ashamed: Kp on jo 28/26. Tänään testasin negan. Menkkakipuja on ollu jo kolme päivää. Välillä tuntuu että jotaki lorahtaa housuun, mutta ollut väritöntä.... Toivoa ehkä vielä on.. Testaan uudestaan muutaman päivän päästä jos ei menkkoja kuulu!
 
Nyt koopeet täynnä, mut testata en uskalla vielä, kun viime kierto oli yli 40 päivää. Mut kaiken järjen mukaan menkkojen pitäs nyt tulla jos ovat tullakseen, koska syön teroluteja. Niin tosin söin niitä viime kierrossakin, ja sitä suuresti ihmettelin että miks kierto venyi. Koska viimesen teron jälkeen pitäs menkat alkaa noin kolmessa-neljässä päivässä, jos ovat alkaakseen. Mutta eipä tässä nyt muuta voi kun odotella. Viikonloppuna vois vaikka ehkä testailla jos ei menkat siieks ala :)

Tsemppiä :hug: negan saaneille, niin kauan kun ei oo menkkoja on toivoa!!! :)

Plussatuulia++++++ :whistle: kaikille!! :heart:

 
Irmeli09
Äiti vm70: Isoakin isompi :hug: .

Emmama, delfis, Hensku00 ja ma-ii (Oliko vielä muita!?): Teillä alkaa olla jo aika jännät paikat. Perästä tullaan.

ON: Täällä eiliset nippailut ja menkkasärkyt ovat ollutta ja mennyttä, katsotaan sitten viikon perästä mikä on meininki :eek: :p .
 
Äiti vm 07 :hug:

lenanille lämpöiset onnittelut

Peukkuja kaikille piinailijoille tasapuolisesti!! Niitä täällä riittää

).( Minä pääsen mukaan piinailemaan! Aivan mielettömän upeeta - minun lämpönen nousi sittenkin =) Minulle voi siis laittaa kierron pituudeksi 42-45 ja testailemaan alan..perjantaina 28.11. Tosi aikaisin kyllä, mutta en malta odottaa pidempään.. Oireita ei ole mitään joten odotukset ei ole kylläkään kovinkaan korkealla. Minun 2-vuotias poika läpsi minua eilen mahaan ja komensin ja sanoin ettei ketään saa lyödä. Sitten poika alkoi silittämään massua ja sanoi sillai omituisella äänellä "anteeksi pieni vauva" :LOL: Mistähän sekin on sen saanut päähänsä! :eek:


Plussatuulia kaikille

:heart:



P123 yk1, kp36/42-45
 
Haleja Äidille vm70! Toivotaan, että ens kieerosta sitten takuulla tärppää! Kyselin teidän oireita ja minulla ei ole ollut mitään, paitsi tänään alkanut vihloa ristiselkää. Kummasti juilii ja varmaan on esikoisen nostelusta, mutta silti... Voisiko olla kiinnittymiskipua tms. ? Voi että, miten sitä toivoo ja toivoo, vaikka kuinka aattelin että ihan iisisti otan tän ekan yrityskierron.

Ja nyt niitä plussia vaan lisää!!
 
Moikkelis!

Mulla on muuten nyt kp34/36 ja huomenna=torstaina siis 35/36 jos joku jaksaa päivittää. Eli perjantaina on päivät täynnä ja siks lauantaita ajattelin testipäiväksi. Jännää!

Huimausta ollut vähän edelleenkin, nippaillut on kerran päivässä tai parissa sellainen viilteltysarja Toi voi olla ihan "normaalia" nippailua että toiveet ei oo hirveen korkeella edelleenkään, onneksi. Toivon vauvaa hurjasti ja en malttais odottaa päivien kulumista, mutta onneksi en usko nyt liikaa ja mietin välillä mitä kivaa teen sit jos ei oo tärpännyt. Tulossa kun olis pikkujouluja ja muita kivoja kinkereitä! :)

Paljon plussatuulia loppuviikon testaajille! :heart: Takuulla sieltä joitakin plussia irtoaa! :)
++++++++++++++ kaikille!

P.S. P123 olipa hauska tapaus! Jospa lapsella ois ennustajan kykyä? =)
 
Eix kukaan testaile to, pe?? :D

:hug: äiti vm70 Onnea uuteen kiertoon!!!

Täällä alkaa tärppäämisen mahdollisuus nousemaan taas ajatuksiin... B) joskus tuntuu jonkinlaista pientä "mahakipua" tai miksikä sitä nyt sanoisi..ja tässä yhtenä pvänä kun yritin heilua/tanssia 2v:n kanssa jummi jammin aikaan niin tuntui ilkeeltä ilm.kohdussa...silleen nk.sattui kun maha heilui... :eek: en tiiä ja rintoihin sattuu ihan yläosaan välillä silleen nk.vihlasee..kp:t kyllä vielä niin vähäisiä että ei vielä aihetta testailuun..tosin ov voinut olla aikasemminkin kun en niihin limoihin ole törmännyt ollenkaan..tämmösii ei oo nyt yrityksen aikaan ollut, mutta en kyl muista et ois ollu aikasemmilla kerroillakaan ennen testii.. ja tää köhä vaan jatkuu ja jatkuu..ääni on ihan jossain metässä.. :headwall: kiva karjuu tääl ku joku raavas ukko :LOL: varmaan naapurit naureskelee että mikäs äijä tuolla asustaa.. :whistle:
 
Täällä yhä menkkoja/plussaa odotellaan. Toissapäivänä taisin viimeksi negan testailla. Seuraavan kerran ajattelin testata joskus lauantaina tai sunnuntaina. Lauantaina ois hyvä päivä ku tulee täyteen tasan kp40.. Siis jos sinne asti päästään..

Mikähän on ku mulla on nyt ma ja ti-iltana tullu ihan hitusen verran jotain vaaleenpunasta pikku tuhrua.. Ajattelin maanantaina et menkat ne sieltä on tulossa, mut sit taas tiistaipäivänä ei tullu mitään. En ainakaan huomannu. Kunnes taas illalla hitusen paperiin pyyhkiessä jäi. Tänään taas ollu päivän ihan ilman punasuuksia..

En tiiä sitte ku joku tuolla viime viikon pinossa puhu jostain kiinnittymisvuodosta et voisko se olla sitteki sitä vaikka en muista kyllä aiemmista lapsista tuommosia... Nii ja kyseessä ois silti nyt jo kutonen...

Oviksesta taas en tiiä millon se ois ollu, tosin tuossa 16pv sunnuntaina se vois olla ollu limojen perusteella. Niin ja muistaakseni viime ti ja ke oli jotain ihme nippailuja tuolla mahassa niin oikeella ku vasemmallaki puolella. Jos su ollu ovis, niin sitte vois olla mahiksiaki ku sillon muistaakseni touhuiltiin mut jos se on ollukki vasta joskus ti tai ke nippailujen aikaan ni tuskin oon raskaana.. Niin ja se vielä et jos tuo ovis onki ollu vasta toissa sunnuntaina niin sitte tuo mun kierto ei pidä taaskaan paikkaansa. :kieh: No, eipä oo uutta. Koko ajan se onki heitelly tuon nuorimman syntymän jälkeen.. :headwall: :headwall: kp:t ku vaihtelee 24-55 niin ompa mukavaa.. Tuo 32 taitaa olla enää haave vaan. Viime kierto oli 55, sitä ennen 24, 28, 54 ja sitä ennen tuo neiti sitte syntyki jo.. Voiko tosissaan vaikuttaa kierron säännöllisyyteen niin paljo se että tän nuorimman jälkeen mulle on jääny se noin 5kg enemmän ku mitä muilta on tässä vaiheessa enää ollut.. :headwall: :headwall: Ei voi/saa olla!!!

Mut onnitteluja tänne plussanneille niitäki oli jo joku uusi ja paljon plussia meille muille :D Hyvää loppuviikkoa kaikille!
 
äiti vm70 voi surku... mutta uuteen kiertoon sitten vaan ja plussatestit tilataan joululahjaksi. Liityn varmaan pian seuraasi...

Mähän tosiaan eilen olin ihan pilvissä ovistesteineni, mutta pettymyksen karvasta makua olen tänään saanut niellä. Eilen oli se ovulaatiotesti, jossa testiviiva oli lähes kontrollinvahvuinen ja tästä sitten raskaushaaveita nostin, kun yleensä tässä vaiheessa kiertoa ei testiviivaa enää juurikaan näy. Tein sitten aamulla testin uudestaan ja eipä näkynyt enää viivaa :'( Sitten vielä illalla tein herkällä testillä ihan raskaustestin ja se oli puhdas nega. Kyseessä oli vielä herkkä testi dBest. Ovulaatio oli viime sunnuntaina eli eiköhän se olisi jo näkynyt, kun dpo oli siis kuitenkin jo 10. Nyt siis loppuu toiveet tästä kierrosta.

Jotain outoa tässä kropassani kuitenkin tapahtuu. Ei varmaan kaikki ole ihan kohdallaan. Ovulaatio oli viikko sitten sunnuntaina ja sitten viime sunnuntaina jo aamuyöllä huomasin pienet tuhrut. Eli oikeastaan vajaa viikko ovulaatiosta. Yleensä menkat alkaa sitten seuraavana päivänä viimeistään. Nyt sitten on tuhrutellut sen jälkeen enemmän ja vähemmän. Eilen ja tänään ei oikein mitään, paitsi juuri äsken jo hivenen vaaleanpunaisempaa limaa (yöks, sori näitä mun juttuja) eli eiköhän sitten huomenna viimeistään ala kunnolla. Mistähän tällainen tuhrutus oikein voi johtua? Joku hormonihäikkä? Varmaan voisi osaltaan vaikuttaa raskautumiseenkin.

Tsempit muille, tämä mamma lähtenee kohti seuraavaa kiertoa viimeistään huomenna.
 
Irmeli09
Emmama: Kuulostaa oudolta nuo sinun tuhruttelut. Täällä kuitenkin toivotaan viimeiseen asti että kuitenkin se nega sieltä plussaksi muuttuisi. :hug: :hug: .

ON: Täällä alkoi taas illansuussa nuo menkkamaiset juilinnat vaikka vielä viikko siihen oletettuun tädin tuloon :eek: .
 
Emmama jotenki vähän samalta kuulostaa mitä täällä on nyt ollu.. Samoten täällä näyttää nyt vahvasti siltä että nuo tuhruttelut alkaa menkoiksi muuttumaan. Luultavasti huomenna saan minäki tänne ilmotella et menkat alko :headwall: :headwall: No, sitte uunnavuonna plussataan jos nuin nyt käy =)
 


Huomenna on kp28/28 eikä tunnu yhtään et täti olis nurkan takana :D
oireita on vaikka minkälaisia pahoinvointia, selkäkipua, kylmyyttä ja uutena väsymys. Katotaan nyt kuinka tässä käy :whistle: :xmas:
Tädittömyyttä ja plop plop plussia koko pinolle mä täältä aamun pimeydestä teille kaikille toivottelen ja nyt pian bussiin ja kouluun. :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Emmama:
[Ovulaatio oli viime sunnuntaina eli eiköhän se olisi jo näkynyt, kun dpo oli siis kuitenkin jo 10. Nyt siis loppuu toiveet tästä kierrosta.
Tätä kommentoisin sen verran, että ainakin FertilityFriendin mukaan dpo 10 vielä testataan melko paljon negoja. Tosin heidän tilastonsa eivät kerro testien vahvuuksia, joten se heikkous tässä tiedossa on. Mutta en ehkä kuitenkaan vielä menettäisi toivoa! :hug:

Itse en vielä testaa ja dpo 12 (kp 24/24-26). Vaikka testipäiväksi olen ajatellut maanantaita (eipä menisi testi hukkaan jos täti tuleekin), voi olla että testaan sunnuntaina jo.. kun päivät ovat kuitenkin "täynnä" :whistle:
 
delfis :hug: :hug: :hug:

).( Huomenna teen ekan testin, jos tarve on. PMS oireita havaittavissa ja niitä menkkakipuja, mutta saahan sitä silti toivoa :saint:


Paljon ++++++++++++ kaikille :heart: :heart: :heart:
 

Yhteistyössä