Täällä yhä menkkoja/plussaa odotellaan. Toissapäivänä taisin viimeksi negan testailla. Seuraavan kerran ajattelin testata joskus lauantaina tai sunnuntaina. Lauantaina ois hyvä päivä ku tulee täyteen tasan kp40.. Siis jos sinne asti päästään..
Mikähän on ku mulla on nyt ma ja ti-iltana tullu ihan hitusen verran jotain vaaleenpunasta pikku tuhrua.. Ajattelin maanantaina et menkat ne sieltä on tulossa, mut sit taas tiistaipäivänä ei tullu mitään. En ainakaan huomannu. Kunnes taas illalla hitusen paperiin pyyhkiessä jäi. Tänään taas ollu päivän ihan ilman punasuuksia..
En tiiä sitte ku joku tuolla viime viikon pinossa puhu jostain kiinnittymisvuodosta et voisko se olla sitteki sitä vaikka en muista kyllä aiemmista lapsista tuommosia... Nii ja kyseessä ois silti nyt jo kutonen...
Oviksesta taas en tiiä millon se ois ollu, tosin tuossa 16pv sunnuntaina se vois olla ollu limojen perusteella. Niin ja muistaakseni viime ti ja ke oli jotain ihme nippailuja tuolla mahassa niin oikeella ku vasemmallaki puolella. Jos su ollu ovis, niin sitte vois olla mahiksiaki ku sillon muistaakseni touhuiltiin mut jos se on ollukki vasta joskus ti tai ke nippailujen aikaan ni tuskin oon raskaana.. Niin ja se vielä et jos tuo ovis onki ollu vasta toissa sunnuntaina niin sitte tuo mun kierto ei pidä taaskaan paikkaansa. :kieh: No, eipä oo uutta. Koko ajan se onki heitelly tuon nuorimman syntymän jälkeen.. :headwall: :headwall: kp:t ku vaihtelee 24-55 niin ompa mukavaa.. Tuo 32 taitaa olla enää haave vaan. Viime kierto oli 55, sitä ennen 24, 28, 54 ja sitä ennen tuo neiti sitte syntyki jo.. Voiko tosissaan vaikuttaa kierron säännöllisyyteen niin paljo se että tän nuorimman jälkeen mulle on jääny se noin 5kg enemmän ku mitä muilta on tässä vaiheessa enää ollut.. :headwall: :headwall: Ei voi/saa olla!!!
Mut onnitteluja tänne
plussanneille niitäki oli jo joku uusi ja paljon plussia meille muille
Hyvää loppuviikkoa kaikille!