Pois palstapimennosta! Huh, huh kylläpä jo oli palstaa ikävä, kun hurjat neljä päivää vietin ilman sitä. Oli kyllä oikein mukava reissu ja vauva-ajatuksetkin pyöri mielessä vähän vähemmän. Kunnolla tuli juhlittuakin, joten nyt olisi sopiva aika vauvalle. Voi taas viettää pari vuotta ilman alkoholia
Tosin eipä ole tässä kierrossa enää toivoa, koska tuhruttelu alkoi jo. Alkoi jo sunnuntaina, mutta vieläkään ei ole alkanut kunnolla. Kaadoin Yöperhoselle joku aika sitten jäitä hattuun ja syy siihen, miksi yritän välttää turhaa toivonherättelyä, paljastuu omalla kohdallani taas kerran. Olen nimittäin itse supertyhmätoivonkipinöidensytytteliä ja aina saan tippua kovaa ja korkealta. Parempi olisi pysyä vähän vähemmän toiveikkaana. En nyt tietenkään tarkoita, että miksikään ikuiseksi pessimistiksi pitäisi ruveta, onhan se toivo yksi maailman tärkeimmistä asioista kaikkien kauheuksien keskellä. No meneepä taas liirumlaarumiksi
Mutta asia (josta taas autuaasti harhauduin) oli se, että koska tuhruttelun seurauksena toivonkipinä taas syttyi, päätin tehdä yhden ovulaatiotestin. Tiesin, että jos ja kun siihen ei tule kuin haamujen haamu testiviivaksi, kaikki toiveet voi unohtaa. Asiaa olen testannut neljän kierron verran ja aina juuri ennen menkkoja testiviiva on ollut tosi haalea. Tein siis testin jäähdytelläkseni itseäni. Mutta mutta, testipä tekikin temput ja testiviivasta tuli ihan selkeä. Sellainen, että ovulaation aikaan veikkaisin huomenna pärähtävän yhtä vahvat viivat. Eli voi hitsin hitsit. Ei tainnut toimiakaan nyt se mun "ovulaatiotestit järjenäänenä" -suunnitelma. Nyt tuhruttaa ja edelleen mietin, että olenko raskaana. Tällainen hidas kituminen on oikeastaan kerralla hanat auki mentaliteettia pahempaa. Palauttakaa mut järkiini. Tuhruttelusta seuraa menkat ja ovulaatiotestistä ei voi päätellä mitään. Eikö vaan naiset? Näinhän se on. Miksi se ei mene luupäähäni
Sitten muihin palstalaisiin...
Onnea Mandy ja Lenan :flower: :flower: Paljon paremmalla plussasateella alkoi tämä kuin viime pino.
Pisita... millaista tietoa löysit luteaaliajasta? Mikä on liian lyhyt? Mulla nimittäin sama ongelma.
Delfis ja äiti-vm70, minä kyllä uskon, että voi vielä plussaksi muuttua, vaikka olisi menkkojen ollessa myöhässä testannutkin. Näitä tarinoita olen kuullut nimittäin paljon. Kaikki ei voi olla legendaa
Hudjuke ja Yöperhonen, voin liittyä huono-oloisten jengiin. Minulla se taitaa olla tosin jonkinsortin menkkaoirekin (tai sitten ihan vaan psykologinen juttu raskautta toivoessa), koska aika usein tuntuu huonoa oloa ennen menkkoja. Minulle tulee huono olo papakokeessa ja myös synnyttäessä olen oksentanut, joten ehkä minulla kohdunsuulla tapahtuminen aiheuttaa huonon olon.
Tällaisia tällä kertaa. Tekstiä tulikin taas yhden patoutuneen viikonlopun verran. Hirveästi plussaonnea kaikille!