---------Plussat viikolle 48+49 ---------

Voi ei! Suuret pahoittelut tippuneille! Nyt ei sit kukaan saa enää tippua onko selvä? :kieh:

Mulla on meneillään henkien taisto, ollako vaiko eikö olla :) En tosin taida olla... :( Kun oireita ei oo. Huoh! Pitäis pysyä vaan poissa palstalta niin aika menis nopeesti. Elämässä on paljon muutakin kivaa kuin vauvakuumeilu hei! (Mitä muka? :LOL: )

Varsinkin meillä esikoisesta kuumeilijoilla on kiire päästä kokemaan se kaikki ja pelko siitä, onnistuuko edes. Tai se jolla ei ole näitä fiiliksiä ilmoittautukoon! :)

Hensku00 oot muuten jokseenkin mun kohtalotoveri kun ikä suht sama, ja mekin mentiin avioon alkukesästä ja ekaa toivotaan. (Huomasin profiilistasi.) Erona vain se, että meillä noi yk:t on noussu lähes pilviin jo. Toivottavasti teillä tärppää pian!
 
estelle toivotaan että teille nyt se plussa tulis!! :heart: Oireettomuuskin voi olla oire ;) ai tekin ootte menneet avioon kesällä, kiva kuulla :) Mä vaan luulen että meilläkin noita yrityskertoja alkaa kertymään, gyne viimeks sanoi että mulla saattaa olla se munasarjojen monirakkula tauti, mikä PCO onkaan :( Nyt taidankin tällä viikolla, viimestään ens viikolla varailla aikaa gynelle, jos vaikka vielä joulukuulle sais aikaa. Sitpähän selviää onko jotain häikkää, jota vahvasti epäilen, kun kierrot olleet sekasin jo vuoden päivät :/
 
Jep.. Toivottavasti teillä esikoista haluavilla ainaki tärppäis vaikka eipä se sitä merkitse et jos on jo vaikka 1/useampi niin kuume ois yhtään varmaan sen pienempi.. Mutta meillä joilla on sentään jo vaikka se 1 lapsi ees niin on kuitenki jo se 1 saatu jota ilman vielä lapsettomat kokonaan on.. Plussia kuitenki paljon kaikille oli lapsia ennestään tai ei!! =)

Niin semmonen muuten.. Et jos esikoista haluavat saa pelätä et onnistuuko edes lapsen saanti, niin ite ainaki pelkäis jos oottamaan vielä joskus alkasin et vieläkö tämä voi tällä kertaa onnistua ku jo monta on onnistunut.. Mut eipä ainakaan tällä kertaa tärpännyt ni ei tarvi tuota ihan vielä sitte ees pelätä :)
 
Irmeli09
Delfis, Hensku00 ja Valtsukka: :hug: :hug: :hug:

Tulipas nyt ikävästi paljon tippuneita, mieluusti olisin kyllä teiltä lukenut plussauutisia kuin noita tädin tulouutisia. Ensi kiertoon paremmalla onnella :heart: .
 
Kp 1 ja yk 5. :wave:

Tai ainaki ihan millä hetkellä tahansa. Illalla nimittäin tuli jo sen verran verta touhuilujen jälkeen, että ei epäilystäkään, etteikö menkat alkais.

Noh, jospa sen plussan sais joululahjaksi..
 
Hensku00 on se tosiaan hyvä selvittää niin ei turhan kauan kärsi vaivasta jolle ehkä voi jotain...

Tulispa tässä loppuviikosta vielä useampi plussa! Ja sitten viikon 49-jännääjät saa luvan plussata kaikkien tippuneidenkin puolesta!

Onkos kellään pian testaavalla jo kovasti oireita? Nyt mulla on sellanen fiilis että nega tulee taikka täti... Mua huvittaa kovasti että pyörin täällä tiheästi :LOL: Ihan kuin se jotain auttaisi! =)

Plussatuulia toivotan kaikille!++++++++++++++
 
Voi vitsit! Kylläpä on plussat tiukassa.:(

:hug: Halaus kaikille seuraavaan kiertoon tippuneille!

Itselläni ei edelleenkään ole minkään valtakunnan oireita. En osaa sanoa yhtään mitään koska tämä on eka kuukautiskierto viiteen vuoteen! Ei siis mitään havaintoa mitä pitäisi odottaa..?

Nyt siis dpo 7-9? yk1

Terkuin P123 Aamulla varmaan testaan - eikä nega tunnu tietty miltään koska päiviä vasta näin vähän..
 
Liityn kp 1 -joukkoon. Meitä onkin tänään monta. No elämä jatkuu ja tosiaan itselläkin kun jo kaksi lasta on, niin täytyy olla näistä tyytyväinen ja oikein erityissuuret plussatoiveet lähetän teidän ensimmäistä kuumeilevien puolesta. Mutta ei se omakaan vauvankaipuu mitätöntä ole, erilaista vain. Kyllä se taas harmitti, kun menkat alkoi ja harmittaa edelleen. Toisaalta loppuipa se tuhrujen vatvominen. Yritän nyt vähän aikaa taas keskittyä muihin asioihin (eli ehkä viikon :) ) niin ei mene ihan pelkäksi vauvakuumeiluksi koko elämä. Jos vaikka yrittäisi pientä laihdutuskuuria tähän joulunalle :)

Plussapeukut kaikille! Ja halit kohtalotovereille.
 
:heart: PERJANTAI 28.11.2008 :heart:



E-V-A..............kp28/29-32.............yk2...............kolmas toiveissa
pisita..............kp26/29-31.............yk5...............kolmas toiveissa
L3nen.............kp25/24-26.............yk6...............kolmas toiveissa
Flora-79..........kp28/29-31.............yk2........ensimmäinen toiveissa
Hemppu81......kp29/28..................yk4...............toinen toiveissa
yöperhonen-....kp25/28.................yk10.......ensimmäinen toiveissa
paimentyttö.....kp24/28.................yk1...............toinen toiveissa
hempukka87....kp24/26-30..........yk25.........ensimmäinen toiveissa
Irmeli09...........kp23/25-29............yk4................kolmas toiveissa
kellopeliappelsiini.....kp23/29...........yk7..............toinen toiveissa
Filuuri..............kp24/28-30.............yk1..............toinen toiveissa
Hudjuke..........kp28/28.................yk2..............3. (1.yht.) toiveissa
äiti 07.............kp31/28-30...........yk?.................kolmas toiveissa
ma-ii...............kp30/26
P123..............kp38/42-45..........yk1..................kolmas toiveissa
estelle............kp36/36................yk19........ensimmäinen toiveissa
OnSiisKevät....kp20/26...............yk6...........ensimmäinen toiveissa



:hug: UUTEEN KIERTOON: :hug:
Jellona84
äiti vm70
delfis
Hensku00
valtsukka
Emmama


TESTIPÄIVÄT:

VKO 48:
PE 28.11: E-V-A, P123
LA 29.11: Hemppu81, estelle
SU 30.11: Hudjuke
VKO 49:
MA 1.12: E-V-A, L3nen, Flora-79
TI 2.12
KE 3.12: pisita,
TO 4.12: Irmeli09, yöperhonen
PE 5.12: paimentyttö
LA 6.12
SU 7.12: kellopeliappelsiini

HAAMUILIJAT:



PLUSSANNEET:

Mandy81 :heart:
lenan :heart:
[/quote][/quote]

 
:hug: Emmama Onnea uuteen kiertoon!!

Hemppu81 en vielä sua tonne tippuneisiin laittanut, ilmoittele jos kunnon vuoto alkaa :hug: mutta jospa vaan johtuikin sänkypuuhista :whistle: eikös esim.raskaana ollessa voi tulla verta yhdynnän jälkeen?!?!

Täällä mahassa ihme "nippailua" tai jotain kipua oikealla puolella enempi....rupesin jo miettiin että voisko vasta olla ov tulossa :eek: elikäs sitten kierto taas venyis pitkäx tässä kuussa :headwall: en tiiä taas mistään mitään.. no katotaan nyt saapuuko tänne täti tohon 3.12 mennessä, jos ei niin sitten testaan...rinnat edelleen kipeet, varsinkin toinen ja läheltä kainaloa..ja tää tautikin vaan jatkuu ja jatkuu..tarttee varmaan ens viikolla painella lääkärille jos ei vkonlopun aikana mene ohi :kieh:

Paljon PLUSSA tuulia huomisen testaajille!!!!!!!!!!!!! Toivottavasti joku toisi lisää iloisia uutisia :heart: edes haaleita sellaisia... :LOL:
 
Apua, sain ihan aavistuksen omaisen haamun testiin äsken. Rfsu:n testi, oliko se niitä kuuluisiä viivanpaikkatestejä?? Hui hitto kun säikähin. Katoin testin nopeesti ja olin taas, että joo...nega niiku aina ennenkin...hei ootas, tossa on jotain... hui kauheeta :D pitää testailla tässä uudestaan joku päivä, nyt ei ole muita testejä.
Miulla siis silleen, että en tiedä oliko viime vuoto menkat kun se tuli kp 19. Olisi päivien perusteella voinut olla kiinnitysvuoto, mutta oli hirveen runsasta.

lenan ja Mandy Onnea!! :) Ja tippuneille onnea seuraavaan kiertoon, kyllä se vielä sieltä

:hug:
 
Voi hitsin pimpulat E-V-A- ei me kyllä vielä luovuteta! Minäkin testasin puhtaan negan :/ Sunnuntaina uudestaan! (tai siis huomenna aamulla kun malta olla testaamatta:LOL: ).

Hudjuke, estelle ja Hemppu - nyt niitä plussia kehiin!! Ja Onsiiskevät - itselläni ei ole k.o. testistä kokemusta. Pidetään peukkuja et viiva tummuisi!



Plussia meille kiitos :wave:

Terkuin P123
 
pahoittelut kaikille seuraavaan kiertoon tippuneille :hug: :hug:

onsiiskevät, täällä peukut ja varpaat pystyssä sulle b:)d

ON: täällä odotellaan tädin saapumista. tällä kertaa olen ihan varma että se sieltä tulee... :/ enkä joudu sitten pettymään.!! tissit ovat kyllä oudon kipeet, tuntuu kauhee paineen tuntu, ihan kun ne ois räjähtämispisteessä :D ei koskaan oo ollu näin kipeet... koko ajan tuntuu että jtn lirahtaa housuun, mutta se onki vaan tosi löysää ja kirkasta valkkaria.... mistä johtuu.? :eek: lämmöt koholla aamusta oudosti 37,1

paaaaaaaljon +++++++++++ meille :whistle:
 
Kiitos pisitalle päivitämisestä! :flower:

emmama, voi harmi!! Ja muille tippuneille myös pahoittelut... No, te pääsette uuteen kiertoon ainakin ajoissa =)

Itselläni oli viime kierrossa kemiallinen, testasin haamuja dpo 13,14 sitten negaa dpo15 mut täti ei kuitenkaan tullut sitten heti, vaan jotain viikon sai odottaa. Onneksi tuli kuitenkin itsestään! Aavistin tosin sillon, että kaikkie ei oo taaskaan kunnossa, kun haamu ei vahvistunut yhdessä yössä vaan päinvastoin haaleni! Nyt ei tartte onneksi testailla edes etukäteen kun oireita ei siinä määrin oo. Viime kierrossa nippaili jatkuvasti ja se laittoi testaamaan.

Yöperhonen, pitikin kysellä kuulumisia. Voisithan sä raskaana ollakin, mut siinä tapauksessa ne aiemmat oireet ei ollu raskautumisesta johtuvia TAI oot myöhään plussaavaa sorttia! Kunpa ensi viikolla vain plussaisit niin ei tarttis enää miettiä! =)

) . ( Eilen illalla kivuista päätellen luulin et täti tulee, mutta onnekseni huomasin, että TAAS mulla on samoja ilmavaivoja kuin viimekierossakin useampana iltana loppuvaiheessa. Etsin siitä silloin tietoa, ja selvisi jotain, että se ilma on ohutsuolessa ja aiheuttaa kovaakin kipua kun se ei oikein mahdu siellä kulkemaan. Hmm... oiskohan oire? ;) Näin myös unta plussasta, se testattiin teepussilla, joka kastettiin kuumaan veteen :LOL: Mut unessa se siis tuli, heh!

Palaan asiaan... hyvää päivänjatkoa kaikille, hyvää viikonloppua ja plussatuulia!!!
++++++++++++++++++++++++++++++++
 
:hug: heille joille epätoivottu vieras on saapunut kylään.

OnSiisKevät Mäkin pidän täällä kaikkia sormia ja varpaita pystyssä viivan tummumisen puolesta!

yöperhonen Mun mielestä kuullostaa ihan raskausoireilta. Meinaatko tosiaan olla niin kovis, että testaat vasta viikon kuluttua? En suinkaan sua mihinkään yllytä, pienesti ja vienosti vaan kyselen. B)

Itse olen nyt päättänyt testata itsenäisyyspäivänä, eli todennäköisesti jo päivää ennen kun itsekuri on mulla olematon. =) Siis edellyttäen, että siihen on jotain syytä. Yhtenä hetkenä kaikki varvassäryt on raskausoireita ja seuraavana olen varma ettei meille enää koskaan tule vauvaa. Mulla tulee vielä aika käymään pitkäksi ensi viikolla ellei täti yllätä jo aikataulusta poiketen ennakoitua aiemmin. =)
 
estelle, mun äiti näki tollasen teepussi unen ennen ku se sai tietää odottavansa mun pikkuveljeä... :) toivotaan sulle sitä plussaa oikein kovin :) oon kyllä ihan sekasin näitten oireitteni kansssa..... huh hui.!

filuuri, älä yllytä mua :D oon niin yllytyshullu että ihan varmasti jos tarpeeks yllyttää niin testaan... en vaan halua pettyä enää.! joten ihan oikeesti testaan vasta 4. pv jos tarve enää silloin vaatii.... inhottaa, kun välillä olen ihan varma salamatkustajasta ja toisena hetkenä taas varma tädin tulosta. :kieh: toivotaan ettei se täti sinnekään tule.!!!:)

++++++++++ onnea tänne.! :whistle:
 
yöperhonen Mä voin tsempata sua odottamaan testauksen kanssa. =) Se on kyllä totta, että negan testaaminen on niin hirveän tylsää. Jotenkin musta tuntuu kivemmalta kun menkat alkaa ja testiä ei ole tehty edes kuin toisinpäin. Ennen kuin rupesin odottamaan esikoista testasin useamman kuukauden negoja ja sitten olin niin tympääntynyt ainaisiin pettymyksiin, että päätin etten testaa enää ja silloin se sitten yllätti. =) Nytkin olen päättänyt, että vasta samana päivänä kun menkkojen viimestään pitäisi alkaa testaan, mutta kas kummaa mieleen hiipii vaan ajatus siitä, että mitä jos vähän aiemmin ja kuinka paljon aiemmin ja ja ja... Kun kerran toisetkin (joopa joo). yritän nyt sitten kuitenkin pysyä kovana, mutta saa nähdä mitä siitäkin tulee. Siinä mielessä olisi kiva, jos menkat alkaisikin etuajassa, niin säästyisi niiltä viimeisten päivien piinaamiselta kun toivoo niin paljon, että toiveet nousee johonkin hurjaan potenssiin ja sitten sieltä tullaan rytinällä alas. :headwall:

Ja sitten takaisin työn ääreen (= kuvittelemaan kuinka pieni solu jakautuu parhaillaan mun masussa). :headwall: :headwall:
 
Yöperhonen, vai etten ookaan ainoo joka teepussilla plussaa! :LOL: (Tai sis negaa...)

Filuuri mulla sama homma, että ilman kunnollista syytä pyrin etten testaa etuajassa. Mut mieli tekisi kyllä. Ja sit niistä aikaisista negoista, niin saattaa ne hitusen hidastaa toiveiden nousua, mut ei kuitenkaan tarpeeksi! =) Ainahan ne voi plussaksi nääs muuttua, heh! :)

++++++
 

Yhteistyössä