---------Plussat viikolle 48+49 ---------

oikeen suuri :hug: kaikille sitä tarvitseville.! muistakaa että ennen kuin täti saapuu paikalle, kaikki on mahdollista :) hirmuisesti plussaonnea.!! ++++++++ :whistle: :heart:

ON: tänne ei kummia... välillä tuntuu ihan varmalta että joku salamatkustaja tuolla mahassa köllii, mutta välillä iskee epätoivo.! ei siis mitään uutta :D
 
Toivotaan ettei täti löydä tähän pinoon ollenkaan...

Mulla on sellainen tunne tänään kun olis jäänyt junan alle. Luulen osan olevan oviskipua, mutta en osaa sanoa kun joka paikkaa kolottaa. Miten se nyt on, onko sen jälkeen kun munasolu on jo irronut liian myöhäistä harrastaa seksiä?
 
Taitaa taaaas kerran käydä niin, että täti kurvaa kylään. Tänä iltana alkoi kunnon kivut ja tuntuu, että täti tulee yöllä tai huomisen päivän aikana. Kivut on sen olosia, että en ihmettele vaikka tulis vielä tän illan aikana! :headwall:

Anteeksi omanapaisuus :ashamed:
 
Ei muuta kuin vaakamamboa harrastamaan :LOL:

Munasolu on arviolta 12-24 h hedelmöitymiskykyinen siitä kun se irtoaa = ovulaatio. Ja ainahan kannattaa mambota vielä "kerta kiellon päälle".

Peukut pystyyn sulle!

Delfis
- mulla oli molempien raskauksien ajan oikeastaan ekat 15 viikkoa sellainen tunne että menkat alkaa ihan just. Olisipa kyse siis siitä. Voitais otaa kimpassa tädille menolippu timbuktuun :whistle: :wave:

P123
 
Joo toivottavasti plussataan koko sakki :D :D
Omaan masuun kuuluu sellasta, että kaiken maailman oireet kyllä löytyy, mut yritän ottaa rauhallisesti :snotty: ja laittaa kaikki vielä flunssan piikkiin =) Kovasti alkaa kyllä jänskättää ens viikon sunnuntai kun/jos pääsee testailemaan :heart:
Plop plop plop :D








Hyvää viikonlopun jatkoa ja kauniita unia kaikille :)
 
J84
Huomenta kaikille :heart:

Täällä olis yks jännääjä lisää ens viikolle. Ajattelin testailla ti tai ke, koska sillon pitäis oletetun oviksen mukaan alkaa menkat. Mulla oli tos torstaista eiliseen asti ja vain aamuisin sellaista limaveri vuotoa, jota tuli tosi vähän, hyvä kun paperista erotti ja nyt ei mitään ja tosiaan päivisinkään ei tullut mitään. Menkoista ei oo kuitenkaan kysymys, koska ne alkaa välittömästi runsaalla punaisella vuodolla, ristiselän vihlomisella ja mahasäryllä, eikä mulla oo koskaan ollut mitään tuhrujakaan. Viikonlopun aikana on ollut monta kertaa valumisen tunnetta, et nyt lorahti jotain, mut se onkin valkkari joka on muuttunut tosi vetiseksi. Sit välillä on kuuma ja iltaisin aina paleltaa, pe ja la aamuna oli todella ällö olo. Toivottavasti noi ois jotain alkavia oireita, koska jotenkin on toiveet todella korkeella.

Jellona84 kp38/? yk1 (TM 10/08) kolmas toiveissa

Kaikille jännääjille paljon ++++ :whistle: ja :hug: niille, joille täti on jo tullut kyläilemään.
 


Jellona84 tervetuloa mukaan :wave: Oireesi kuulostavat lupaavilta et jospas se kyytiläinen on mukaan tarrannut, kovasti ainakin toivon niin.

Mandy81 mitkäs ovat tuntemukset? Joko olet päättänyt kumpana päivänä testaat?
Itse testaan tiistaiaamuna jos tarvista koska täti tulee maanantaina, viim. iltapäivällä mitä tietenkin toivon ettei löydä perille kun naapurini lupasi kampata sen kun meille yrittää kaahata tuota suoran pätkää. Lupasi ajaa takaisin ylämäkeen :D Täälä nyt ei oikeestaan mitään oireita enää, eilen oli vielä jotain pientä nippailua silloin tällöin ja edellispäivien jatkuva pissallakin juoksu loppunut. Kyllä tää on ns. tuskallista tää odottelu kun kuulostelee vähän turhankin tarkkaan ihteään vaik eilen ei kauheesti onneks kerennyt miettimään kun töissä oli tosi kiire ja päiväkin venähti 11h ja tänään pitäis vielä mennä klo 14-21 mut tänään taas jo huomattavasti rauhallisempi päivä. Eilen oli tuota pikkujouluporukkaa niin paljon :)
Maanantai tuleekin olemaan pitkä päivä kun vapaalla ja varmaan juoksen vessaan vähän väliä tarkistelemaan jos täti ei tee yllätystä heti aamusta :ashamed:

Olipas taas omanapaista, anteeks :ashamed:
Tottahan me kaikki plussataan, me joilla päivät nyt pikkuhiljaa täydet ja te muut tuutte perässä, nyt mennään tää pino 100% tuonne odotuspuolelle =)
Mukavaa sunnuntaita kaikille, mun mentävä leipomaan tuo sämpylätaikina ettei kohoa yli :wave:
 
äiti vm 70 Me ollaan siis samoihin aikoihin jännäämässä.

Te ootte kyllä kaikki aivan ihanan kannustavia, kun täällä vuodattaa epätoivoaan :hug: kaikille. Meillä on la 29.11 työpaikan pikkujoulut ja jokaiselle työntekijälle on käytettäväks 100? ruokaan ja juomiin. Eli sotasuunnitelma on valmis: jos plussaan syön koko satasen edestä :LOL: tai jos täti tulee niin se satku käytetään johki muuhun :whistle: Seuraavana lauantaina on vielä koko kauppakeskuksen henkilökunnan pikkujoulut. Huh!
Mites muiden pikkujoulut? Onko semmosia kuinka tulossa ja meinaatteko niihin osallistua?
 
Jellona84, tervetuloa mukaan.!!! :)

delfis, sun pikkujoulu suunnitelma kuulostaa oiein hyvältä.! :) mä en oikein edes tiedä meidän työpaikan suunnitelmia kun niin uusi siellä vielä olen.. eilen kyllä kuulin sellaista vihiä että jonkun moiset kekkerit olisi tiedossa :) saas nähdä, jos täti tulee paikalle ja pikkujoulut on sen jälkeen niin aivan varmasti meinaan vetää pään täyteen :D haha. en niin aikoihin oo juonu YHTÄÄN mitään että suotakoon se sitten minulle.! :)
 
En jaksanut odottaa huomiseen. :) Plussasin tänäaamuna Clear Bluen digitestillä. Ihan outo olo. Enkä oikein usko sitä todeksi, mutta ei kait se voi väärinkään näyttää.. kait. =) Olin niin varma negasta. Nyt ihmetellään.

Plussatuulia kaikille! +++++++ :whistle:
 
Mandy81 Mahtavaa, tosi ihanaa! Onneksi olkoon hirmuisesti! :flower: :flower: :heart: Lupaa hyvää kun plussatili aukesi jo ennen kuin meidän plussaviikot ovat edes alkaneet. =)

Jellona84 kuullostaa tosi lupaavalta. Jännityksellä testiä odotellen!

Meillä on firman pikkujoulut vasta kolmen viikon kuluttua. Siihen mennessä ollaan varmaan jo uudessa kierrossa tai sitten toivonmukaan toooosi pitkällä tässä kierrossa. ;) Oli miten oli, ne ei kuulemma ole mitkään ryyppyjuhlat, joten ei tarvinne selitellä suuntaan ei toiseen, jos ei mitään juo. Hups, taidan mennä jo asioissa kovasti edelle. B)
 
Uusi ilmoittautuu...

Tuolta viime viikon pinosta jellonan perässä tänne siirryin ku ei näytä nuo menkat vielä alkavan mutta testit on silti negaa. Kp:t ois nyt 34/32. Viime kiertoki kyllä veny 55päivään että saas nähä tuleeko tästä taas samanlainen. Toivottavasti ei! Oireita ei ole pahemmin mihinkään suuntaan. Ainoastaan tuo sillon tällön älytön paleleminen viittaisi ehkä raskautumiseen mutta sen sitten aika näyttää..

Täällä oli jo Mandy81 plussannut. =) Hurrrjan paljon onnitteluja sinulle ja paljon +++++++ :whistle: kaikille muille!
 
:heart: SUNNUNTAI 23.11.2008 :heart:



E-V-A..............kp23/29-32.............yk2...............kolmas toiveissa
pisita..............kp21/29-31.............yk5...............kolmas toiveissa
Hensku00.......kp25/28................yk4...........ensimmäinen toiveissa
äiti vm70.........kp28/28...................yk2...............neljäs toiveissa
L3nen.............kp20/24-26.............yk6...............kolmas toiveissa
lenan..............kp27/26-28.............yk2...............toinen toiveissa
Flora-79..........kp23/29-31.............yk2........ensimmäinen toiveissa
Hemppu81......kp24/28..................yk4...............toinen toiveissa
Emmama.........kp27/27-33............yk5.................kolmas toiveissa
yöperhonen-....kp20/28.................yk10.......ensimmäinen toiveissa
paimentyttö.....kp19/28.................yk1...............toinen toiveissa
hempukka87....kp19/26-30..........yk25.........ensimmäinen toiveissa
Irmeli09...........kp18/25-29............yk4................kolmas toiveissa
kellopeliappelsiini.....kp18/29...........yk7..............toinen toiveissa
Filuuri..............kp19/28-30.............yk1..............toinen toiveissa
delfis...............kp32/30-34...........yk3..........ensimmäinen toiveissa
Hudjuke..........kp23/28.................yk2..............3. (1.yht.) toiveissa
äiti 07.............kp26/28-30...........yk?.................kolmas toiveissa
ma-ii
P123..............kp33/?...................yk1..................kolmas toiveissa
estelle............kp30/36................yk19........ensimmäinen toiveissa
Jellona84........kp38/?................yk1 (TM 10/08)......kolmas toiveissa
Valtsukka.......kp34/32...............yk?.........................?



:hug: : :hug:


TESTIPÄIVÄT:

VKO 48:
MA 24.11
TI 25.11: delfis (kp34), lenan, äiti vm70
KE 26.11
TO 27.11
PE 28.11
LA 29.11: Hemppu81 (kp30), Emmama (kp33)
SU 30.11: Hudjuke
VKO 49:
MA 1.12: E-V-A (kp31), L3nen, Flora-79 (kp31)
TI 2.12
KE 3.12: pisita (kp31),
TO 4.12: Irmeli09, yöperhonen
PE 5.12: paimentyttö
LA 6.12
SU 7.12

HAAMUILIJAT:



PLUSSANNEET:

Mandy81 :heart:
 

Yhteistyössä