Saanko liittyä mukaan? Pidän tarkoituksella aina palstataukoa siihen asti, että ovis on ohi, koska sekoaisin, jos kuumeilisin koko kierron ajan. Nytkin olin aika neutraali asian suhteen, kunnes oviksen jälkeen aloin taas lueskelemaan palstaa. Voi että kun on taas vauvakuumetta ilmassa!!!
Strategiset tiedot
: estelle.............kp 28/36 ..... yk noin 19........ esikoinen haaveissa
Ei olla käyty missään tutkimuksissa, koska mies edelleen vaihtelevasti innostuu vauva-asiasta, sama jopa omalla kohdallanikin, kun pettymyksiä on tullut kuitenkin jo liikaa. Mulla on koko aikana ollut (ainakin)kolme kertaa kemiallinen raskaus, joten jos jotain ongelmaa on, niin se saattaa liittyä kiinnittymiseen. Huoh!
Suosittelen muille kanssakuumeilijoille, että jos vain mahdollista, älkää testatko vielä useampaa päivää ennen oletettua tätiä, koska
a) epäselvän tuloksen tutkimisesta saa hirveen ahdistuksen ja rahaa kuluu useampaan testiin
b) saattaa innostua liikaa ja jos raskaus ei jatkukaan, niin tippuu tosi korkealta ja
c) jos olisi raskaana, niin ei se siitä mihinkään häviä jos odottaa siihen, että sen jo kuuluisikin näkyä testissä. Silloin on jo vähän varmempaa, että kyseessä ei ollut munasolun pelkkä "hipaiseminen" eli ke miallinen raskaus.
Toki jos on kerran paljon testejä, niin mikäs siinä!
Itekin olen kyllä hyvin malttamaton!
Itse en tikuttele ovista, vaan koitan bongata sen oireista. Tällä kertaa tulikin pitkä kierto ja "jouduttiin" pupuilemaan varmuuden vuoksi yli viikon ajan
Aina välillä pidettiin syömistaukoja jne.
Vitsi vitsi!
Mutta onneksi on suhde niin kivalla mallilla, että kumpikin haluaa ja jaksaa. :heart:
Hirveesti tuntuu olevan mulle vielä tuntemattomia ihmisiä tässä viikkopinossa! Olen lukenut tätä pinoa jo hyvän matkaa ja nyt päätin tulla mukaan jos sopii. Hyvää perjantaita ja viikonppua sitten vaan kaikille! Toivottavasti aika menee nopeasti viikonloppuriennoissa, niin pääästään sutjakasti ekalle jännäysviikolle! :flower: