---------Plussat viikolle 48+49 ---------

Noppis
Heippa, aattelin vain ilmoittaa, että olen pyytänyt tunnuksieni poistamista tältä palstalta kokonaan orastavan nettiaddiktion takia :D , eli siis ei vaan oo aikaa tähän, enkä muuten pysty pois pysymään! :LOL:

Oikein paljon onnea teille muille plussien metsästykseen, niin ja tietysti myös minulle, vauvan yrittämistä emme lopeta, vaikka palstailun jätänkin. :wave:
 
Hyvää jatkoa Noppis :heart: Toivottavasti teille se pikkuinen tulee pian.

).( Mun piti kans pysyä hetki täältä pois, muta pakko tulla aina lukemaan kuulumiset ja ens viikolla alkaa sitten jännäämiset..

:wave:
 
Mulle voisi testipäiväksi lisäillä 25.11. jos on silloin tarvetta tai maltan sinne asti odotella... Tuntemuksia ei ole jaksanut miettiä suuntaan ei toiseen... Testit kyllä polttelevat kaapissa...Sunnuntaina oli hetken aikaa sellaista menkkajomotusta ja silloin sain päähäni että voisiko olla kiinnittymiskipuja... Tiedä sitä. En tosiaan jaksa jotenkin nyt toivoa liikoja... Mutta jos laskisi että oletettu ovis olis ollut ke niin eikö se kiinnittyminen voisi silloin olla mahdollinen?

Ärsytti tosiaan nyt ne o testit kun kolmena päivänä näytti plussaa eli miten tulkita? Toinen plussa hyökkäs kyllä ihan silmille ja kolmas alkoi jo vähän haalistua. Selkeä plussa kuitenkin... Siksi oletin että olis voinut olla se tosi vahva plussa vaikka ovispvä. Katsotaan nyt... Peittoja jaksettiin heilutella vaan ne plussa päivät eli jos viimeinen ovis+ oli se oikea niin ei kyllä harrasteltu enää 24-36h sisällä... No hankala selvitys taas...

Odotellaan mitä tuleman pitää... Plussatuulia kaikille! Minä voisin veikkailla viittä plussaa tähän pinoon :)
 
Nyt pääsen vihdoin kirjoittelemaan ja kauheasti olisi asiaa. Käyn usein lukemassa pikaisesti, mutta oikein kirjautumaan ja kunnolla paneutumaan harvemmin. Ja nyt sitten lyö pää ihan tyhjää, mitä piti kirjoittaa...

No ainakin se, että mulle voisi testipäiväksi laittaa 29.11., vaikka tuskin sinne asti pääsen. Tuossa aiemmin laitoin malttavaisesti testipäiväksi 1.12. mutta kun sitä ei minnekään edes kirjattu niin varastan pari päivää aikaisemmin. Se on jo kp 33, joten tosiaan taitaa jäädä testit testaamatta. Varmaan lorisee sitä ennen. Olo on sellainen kuin aina tässä vaiheessa kiertoa. Munasarjaa juilii välillä (onneksi nyt viime kiertoa selvästi vähemmän kuitenkin) ja pieniä jomotuksia siellä sun täällä. Parin päivän päästä kipeytynee tissit ja se on sitten sitä myöten selvä :LOL: Viikonlopuksi olen lähdössä reissuun, joten pari päivää tulee ainakin käytettyä tehokkaasti muita asioita ajatellen.

Miten Yöperhoselle kävi testien kanssa? Vieläkö testailit? Odotan kovasti, että olisin ollut väärässä :) Noppikselle hyvät jatkot netittömään elämään (ei tekisi pahaa itsellenikään).

Lämmöistäkin oli puhetta ja koska minulla on niistä valtaisasti kokemusta, haluan kaikkia muistuttaa, ettei kannata heittää kirvestä kaivoon, vaikka lämmöt laskisivatkin kierron lopussa. Aina niin kauniit lämpökäyräni tekivät 6,5 vuotta sitten kepposen ja säikäyttivät minut laskemalla aivan kuten kaikissa kierroissa aiemmin, mutta tosiaan raskaana olin kuitenkin. Aika jännä juttu on muuten se, että lämpöjä mittaillessa ovulaatio oli niiden perusteella siihen aikaan kuin kivutkin, mutta jos taas ovulaatiotestejä uskoo, kivut ovat silloin kun testi näyttää voimakkainta testiviivaa, mutta ovulaatiohan olisi sitten kuitenkin (muka) vasta päivän-kahden päästä. Tuohon en itseasiassa ihan täysin usko, että ovulaatioplussasta kestäisi vielä 24-36h varsinaiseen ovulaatioon. Ehkä tuo onkin tarkoiteetu niin, että 24-36 tuntia on hedelmällistä aikaa ja jos munasolu pysyy hedelmöittyvänä jopa vuorokauden ovulaatiosta voisi itse ovulaatio olla jo 0-12 tunnin päästä positiivisesta testistä. Pysyiköhän tässä nyt kukaan enää perässä :LOL:

Ehkäpä jonkun on aika mennä jo nukkumaan... Plussatuulia kaikille.
 
Emmama, julmetun pitkä teksti :) meni silmät ihan sikkuralle kun sitä luin tähän aikaan illasta.... :D en testannut tänään.. koitan elellä tässä kierron loppuun ja katsoa tuleeko täti :D jos maltan... vähän kyllä hämmentää, mutta jos tästä selvittäisiin niin että en ajattele asiaa (osaisikin olla ajattelematta).!! eli suomeksi sanottuna, en testannut, koitan olla testaamattakin :D

jaahas.. kai sitä joutaa itsekin nukkumaan..

 
Huomenta!
Ihanaa,mahtavaa täälä on satanut lunta =) Voi kun pysyis!!!! Aivan mahtavaa, harmi et joudun lähtee koko päiväks töihin :/ Mä rakastan lunta, varsinkin jos on niin paljon et pääsee hiihtämään, oi kun mä ihan odotan et saa kaivaa sukset esiin. Ostin viimetalvena uudet ja enhän mä sit päässy niit edes kokeilee kun jo seuraavana päivänä satoi vettä Ostan heti meidän pikkuneidillekkin sukset kun vain tulee enemmän ja opetan senkin heti hiihtää ;)
Täälä ei suurempia tuntemuksia suuntain tai toiseen, ihan pieniä nippailuja vasemmalla puolella mut nyt ei kuitenkaan harmita vaik täti tulisikin ma-tiistai sektorilla koska mulla kuitenkin vaikuttaa tää imettäminen. Aika hassuu et neiti on jo 2kk yli vuoden ja silti vielä imetän kun olen lopettanut aikaisemmin tuohon 1v1kk mut ajattelin jatkaa tämän vuoden loppuun koska kuitenkin molemmat tästä nautimme

Mukavaa päivää kaikille ja olkaahan ahkeria kirjoittajia et mulla on jotain luettavaa illalla kun tulen töistä, jos jaksan vielä koneella käydä

 
:heart: TORSTAI 20.11.2008 :heart:



E-V-A..............kp20/29-32.............yk2...............kolmas toiveissa
pisita..............kp18/29-31.............yk5...............kolmas toiveissa
Hensku00.......kp22/28................yk4...........ensimmäinen toiveissa
äiti vm70.........kp25/28...................yk2...............neljäs toiveissa
L3nen.............kp17/24-26.............yk6...............kolmas toiveissa
lenan..............kp24/26-28.............yk2...............toinen toiveissa
Flora-79..........kp20/29-31.............yk2........ensimmäinen toiveissa
Hemppu81......kp21/28..................yk4...............toinen toiveissa
Emmama.........kp24/27-33............yk5.................kolmas toiveissa
yöperhonen-....kp17/28.................yk10.......ensimmäinen toiveissa
paimentyttö.....kp16/28.................yk1...............toinen toiveissa
hempukka87....kp16/26-30..........yk25.........ensimmäinen toiveissa
Irmeli09...........kp15/25-29............yk4................kolmas toiveissa
kellopeliappelsiini.....kp15/29...........yk7..............toinen toiveissa
Filuuri..............kp16/28-30.............yk1..............toinen toiveissa
delfis...............kp29/30-34...........yk3..........ensimmäinen toiveissa
Hudjuke..........kp20/28.................yk2..............3. (1.yht.) toiveissa
äiti 07.............kp23/28-30...........yk?.................kolmas toiveissa
ma-ii
Mandy81........kp25/28................yk1...........ensimmäinen toiveissa
P123..............kp30/?...................yk1..................kolmas toiveissa



:hug: : :hug:


TESTIPÄIVÄT:

VKO 48:
MA 24.11
TI 25.11: delfis (kp34), lenan
KE 26.11
TO 27.11
PE 28.11
LA 29.11: Hemppu81 (kp30), Emmama (kp33)
SU 30.11: Hudjuke
VKO 49:
MA 1.12: E-V-A (kp31), L3nen, Flora-79 (kp31)
TI 2.12
KE 3.12: pisita (kp31),
TO 4.12
PE 5.12: paimentyttö
LA 6.12
SU 7.12

HAAMUILIJAT:



PLUSSANNEET:
 
Noppis :wave: toivottavasti teillä tärppää!!! :heart:

Täällä ei ole ov limoja näkynyt, maha on kylläkin taas kipeenä.. Oisko sit ov ollut tollon viime la-su elikä jo kp13-14..elikäs tädin pitäs sit saapuakin jo kp24-28 kun olen laskeskellu että dpo11-14 alkaa menkat..27 on kyllä ollut lyhin kierto koskaan, joten veikkaan sitä 27-28..elikäs saisi jo sit testailla aikasemminkin, saatan muuttaa sitä jo 1.12 :D mutta tarttee nyt vielä katsella alkaako niitä limoja ilmaantuun... :$
 
Ja taas näytti ov-testi yhtä haaleaa viivaa kun muinakin aamuina. Kaks testiä jäljellä, mutta kai se on niin nähtävä, että ovis huristi tässä kierrossa tämän osoitteen ohi. Voinpa sitten keskittyä jännäilemään muiden oireita ja odottamaan testausten alkamista! =)
 


Huomenta.!
LUNTA.<3 mahtavaa. nyt saa joulu tulla :) mein koirat oli ihan sekasin kun ne aamulla vein ulos.. toinen riehu ja pyöri maassa ja koitti syödä lunta.. pikkunen ei ollu moksiskaan eikä tajunnu miks kaveri riehuu :D lisäälisää lunta.<3



 
Voi minua malttamatonta idioottia... :headwall: Tein kotitestin herkän testin aamulla kun poltteli niin kovin :ashamed: . No tuloshan oli ensin selvä neg., mutta sitten kun oikein tihrustin niin saatoin siinä jonkun viivanpaikan nähdäkin. Voi olla toiveajattelun tulos ja luulen että jos olisin testiä jollekkin muulle näyttänyt väittäen että siin' jotain näkyy niin hulluna olisi pidetty. Saas nähdä mitä tapahtuu... Tilasin lisää testejä niin voin testailla vaikka menkkoihin asti jos se muka helpottaa :p

Miksi pitää ihmisen olla näin malttamaton! Eihän se edes kaiken järjen mukaan pitäs vielä näkyäkään kun nyt dpo jotain 9-10! (Tikkujen mukaan)Tyhmä minä! :headwall: Olin tosiaan tuntevani jotain outoa menkkamaista jomotusta hetken aikaa sunnuntaina ja toiveet vähän heräs, josko olisi vaikka kiinnittymiskipua? No testailen sunnuntaina varmaan uudelleen jos en malta olla tuonne tiistaihin saakka testailematta...

Tosiaan typerältä tuntuu tälläinen ylenpalttinen itsensä kuulosteleminen. Esikoisesta kun ei tullut mitään oireita, paitsi sitten vähän myöh. väsymys...

Siinä oli omaa ).(.

Plussaonnea Meille Kaikille! :heart:
 
Täällä ei ole mitään ihmeempää, nyt vaan odotellaan ja ihmetellään. Olen kyllä päättänyt, että etukäteen en testaile :snotty: Yksi testi on valmiina kaapissa ja sen säästän suunnitelluksi testipäiväksi. Silloin pitäisi tädin olla jo tullut jos on tullakseen - tietystä toivon, että eksyy matkalla!!!

Tässä olen miettinyt, että miksei tämä oma kropan kuuntelu kiinnosta ennen raskaustoiveita? Olisi paremmin jo selvillä kaikesta - eikä tässä vaiheessa "opetella". Eka ja toka lähti niin helposti ettei tällainen seurailu edes juolahtanut mieleen.. mutta eiköhän se olisi hyvä olla tietoinen kierron vaiheista ja mahdollisista muutoksista.

 
Taas testailin ovistestejä ja viimein tulikin vahva viiva, mut mies poissa koko illan ja huomisen. :headwall: Viimeksi heiluteltiin peittoja maanantaina, joten ei tainnu ihan keretä tähän ovikseen, ellei sit huomenna ehdittäis... On tämäkin! Toivottavasti nyt tärppää mahdollisimman monella!
 
Irmeli09

Täällä myös testattu plussa ovistestissä. :D :D :D . Kyllä sitä on odotettukin sangen malttamattomana. :saint: . Eilen jo kellistin tuon miehen sänkyyn ja tietenkin tänään häntä odottaa sama kohtalo. On tuo itsekin tietoinen kohtalostaan kun päivällä jo kyseli millaisia viivoja niihin testeihin oikein on tullut :p .

Mieli on virkistynyt kun on lunta maassa. Pulkkamäessäkin vietettiin esikoisen kanssa aimo tovi ja oli kyllä hauskaa.... =)
 
Saanko liittyä mukaan? Pidän tarkoituksella aina palstataukoa siihen asti, että ovis on ohi, koska sekoaisin, jos kuumeilisin koko kierron ajan. Nytkin olin aika neutraali asian suhteen, kunnes oviksen jälkeen aloin taas lueskelemaan palstaa. Voi että kun on taas vauvakuumetta ilmassa!!!

Strategiset tiedot :LOL: : estelle.............kp 28/36 ..... yk noin 19........ esikoinen haaveissa

Ei olla käyty missään tutkimuksissa, koska mies edelleen vaihtelevasti innostuu vauva-asiasta, sama jopa omalla kohdallanikin, kun pettymyksiä on tullut kuitenkin jo liikaa. Mulla on koko aikana ollut (ainakin)kolme kertaa kemiallinen raskaus, joten jos jotain ongelmaa on, niin se saattaa liittyä kiinnittymiseen. Huoh!

Suosittelen muille kanssakuumeilijoille, että jos vain mahdollista, älkää testatko vielä useampaa päivää ennen oletettua tätiä, koska

a) epäselvän tuloksen tutkimisesta saa hirveen ahdistuksen ja rahaa kuluu useampaan testiin
b) saattaa innostua liikaa ja jos raskaus ei jatkukaan, niin tippuu tosi korkealta ja
c) jos olisi raskaana, niin ei se siitä mihinkään häviä jos odottaa siihen, että sen jo kuuluisikin näkyä testissä. Silloin on jo vähän varmempaa, että kyseessä ei ollut munasolun pelkkä "hipaiseminen" eli ke miallinen raskaus.

Toki jos on kerran paljon testejä, niin mikäs siinä! :) Itekin olen kyllä hyvin malttamaton!

Itse en tikuttele ovista, vaan koitan bongata sen oireista. Tällä kertaa tulikin pitkä kierto ja "jouduttiin" pupuilemaan varmuuden vuoksi yli viikon ajan :LOL: Aina välillä pidettiin syömistaukoja jne.
Vitsi vitsi! :LOL:

Mutta onneksi on suhde niin kivalla mallilla, että kumpikin haluaa ja jaksaa. :heart:

Hirveesti tuntuu olevan mulle vielä tuntemattomia ihmisiä tässä viikkopinossa! Olen lukenut tätä pinoa jo hyvän matkaa ja nyt päätin tulla mukaan jos sopii. Hyvää perjantaita ja viikonppua sitten vaan kaikille! Toivottavasti aika menee nopeasti viikonloppuriennoissa, niin pääästään sutjakasti ekalle jännäysviikolle! :flower:
 
:heart: PERJANTAI 21.11.2008 :heart:



E-V-A..............kp21/29-32.............yk2...............kolmas toiveissa
pisita..............kp19/29-31.............yk5...............kolmas toiveissa
Hensku00.......kp23/28................yk4...........ensimmäinen toiveissa
äiti vm70.........kp26/28...................yk2...............neljäs toiveissa
L3nen.............kp18/24-26.............yk6...............kolmas toiveissa
lenan..............kp25/26-28.............yk2...............toinen toiveissa
Flora-79..........kp21/29-31.............yk2........ensimmäinen toiveissa
Hemppu81......kp22/28..................yk4...............toinen toiveissa
Emmama.........kp25/27-33............yk5.................kolmas toiveissa
yöperhonen-....kp18/28.................yk10.......ensimmäinen toiveissa
paimentyttö.....kp17/28.................yk1...............toinen toiveissa
hempukka87....kp17/26-30..........yk25.........ensimmäinen toiveissa
Irmeli09...........kp16/25-29............yk4................kolmas toiveissa
kellopeliappelsiini.....kp16/29...........yk7..............toinen toiveissa
Filuuri..............kp17/28-30.............yk1..............toinen toiveissa
delfis...............kp30/30-34...........yk3..........ensimmäinen toiveissa
Hudjuke..........kp21/28.................yk2..............3. (1.yht.) toiveissa
äiti 07.............kp24/28-30...........yk?.................kolmas toiveissa
ma-ii
Mandy81........kp26/28................yk1...........ensimmäinen toiveissa
P123..............kp31/?...................yk1..................kolmas toiveissa
estelle............kp28/36................yk19........ensimmäinen toiveissa



:hug: : :hug:


TESTIPÄIVÄT:

VKO 48:
MA 24.11
TI 25.11: delfis (kp34), lenan
KE 26.11
TO 27.11
PE 28.11
LA 29.11: Hemppu81 (kp30), Emmama (kp33)
SU 30.11: Hudjuke
VKO 49:
MA 1.12: E-V-A (kp31), L3nen, Flora-79 (kp31)
TI 2.12
KE 3.12: pisita (kp31),
TO 4.12: Irmeli09
PE 5.12: paimentyttö
LA 6.12
SU 7.12

HAAMUILIJAT:



PLUSSANNEET:
 

Yhteistyössä