L3nen: Olen kuullut, ettei ovulaatiotestiin saa kunnolla vahvaa viivaa ja sitten on vielä raskaana kuitenkin ollut. Minulla vahvat viivat näkyy kyllä parinakin päivänä eli siinä mielessä en samaan sarjaan itse kuulu. Tiedä sitten onko se hyvä, että luomisen tuskaa pitää niin monta päivää potea.
Yöperhonen: Minulla kyllä herkissä testeissä on usein näkynyt viivanpaikka ja roskis haamut tai suorastaan oikein kunnon viivat tulee myös usein. Uskoisin, että jos viime kierrosta raskaana olisit, olisi testiin pärähtänyt jo kunnon plussa testiajalla. Vaikka kai niitäkin tapauksia on, ettei raskaus näy testeissä ollenkaan. Se kai kuitenkin tosi harvinaista. En halua olla ilonpilaaja, mutta näin ainakin itse ajattelisin. Toivottavasti olen väärässä!
Minun ei kyllä pitäisi mihinkään mitään sanoa, koska kaikki mitä kirjoitan, tuntuu kumoutuvan (hyvä Yöperhosen kannalta
). Eilen nimittäin mainostin, että ei ole tullut ovulaationjälkeisiä kipuja. Noh tulihan ne sitten kuitenkin. Vatsa on täynnä ilmaa ja munasarjaa juilii. Ja jälleen vasemmalta puolelta eli tuskin tästä taaskaan mitään tulee. Vauvaa ainakaan. Vähän vähemmän kipeää kuitenkin on ollut, joten se joku ihmeellinen toivonkipinä hehkuttelee kuitenkin oikean munasarjan puolesta. Siitä nyt kuitenkin lähden, että ovulaatio tapahtui sunnuntaina eli nyt dpo1. Näillä näkymin joulukuuhun mennessä on sitten tämä peli pelattu ja häviö koettu (ja taas se toivonkipinä hehkuttelee, että jos kuitenkin voittaisi...).
Mukavaa alkanutta viikkoa!