---------Plussat viikolle 48+49 ---------

täällä kp12 (listassa yks päivä vähemmän ku en oikein tienny kumman päivän mukaan laskisin ku täti kurautti paikalle aika myöhään illalla, mutta olenkin laskenut nyt siitä.. saa korjata jos haluaa, mutta ei niin väliä.. ) ja peittoja edelleen heiluteltu tasaiseen tahtiin väh joka toinen päivä.. eilen sit herkisteltiin oikein kunnolla ja tänään aamulla tuli eilisiltaisten siementen mukana aavistus rusehtavaa vuotoa jota vähä ihmettelen.. mulla kun ei yleensä oo mitään välivuotoja.. toivon et kyse ois sitte joko oviksesta (pitänee tänään vielä sitten jatkaa tuota touhuamista) tai sitten jopa kiinnittymisvuotoa, josta olen myös lukenut.. huih ku jännää.. :LOL:
 
Pisita, juu.. tässä lueskelin englanninkielisiä foorumeita, jossa useimmat testaavat MINIMI 2 krt / päivässä! Ja olipa kommentteja siitäkin, että se ovistesti on saattanut olla positiivinen vaikka vain yhtenä iltana ja muutoin ei mitään. Plääh. Taitaa tulla mulle liian kalliiksi tuollainen tikutus, jos alkaisi kahdesti päivässä tikuttamaan. Paitsi.. että mulla on ollut sitä hailakkaa viivaa tässä ja edellisessä kierrossa vain kahtena-kolmena päivänä ja muutoin ei testauksen aikana yhtikäs mitään.

Parempi lienee käyttää tekniikkaa "minimi joka toinen päivä peitot heilumaan" :LOL:
 
Mitä, mitä.. yöperhonen- oot testaillu jo? Siis ovistestin?

Kelläs se ovis olis sitten ohitettu jo? ).( En osaa yhtään sanoa, testit loppu kesken mut kahtena päivänä sain vahvat viivat. Jos nyt olis testejä viel ,ni voi kattoo joko näyttää negaa. Joten ootellaan ja katotaa mitä tuleman pitää.

:wave:
 
L3nen: Olen kuullut, ettei ovulaatiotestiin saa kunnolla vahvaa viivaa ja sitten on vielä raskaana kuitenkin ollut. Minulla vahvat viivat näkyy kyllä parinakin päivänä eli siinä mielessä en samaan sarjaan itse kuulu. Tiedä sitten onko se hyvä, että luomisen tuskaa pitää niin monta päivää potea.

Yöperhonen: Minulla kyllä herkissä testeissä on usein näkynyt viivanpaikka ja roskis haamut tai suorastaan oikein kunnon viivat tulee myös usein. Uskoisin, että jos viime kierrosta raskaana olisit, olisi testiin pärähtänyt jo kunnon plussa testiajalla. Vaikka kai niitäkin tapauksia on, ettei raskaus näy testeissä ollenkaan. Se kai kuitenkin tosi harvinaista. En halua olla ilonpilaaja, mutta näin ainakin itse ajattelisin. Toivottavasti olen väärässä!

Minun ei kyllä pitäisi mihinkään mitään sanoa, koska kaikki mitä kirjoitan, tuntuu kumoutuvan (hyvä Yöperhosen kannalta :) ). Eilen nimittäin mainostin, että ei ole tullut ovulaationjälkeisiä kipuja. Noh tulihan ne sitten kuitenkin. Vatsa on täynnä ilmaa ja munasarjaa juilii. Ja jälleen vasemmalta puolelta eli tuskin tästä taaskaan mitään tulee. Vauvaa ainakaan. Vähän vähemmän kipeää kuitenkin on ollut, joten se joku ihmeellinen toivonkipinä hehkuttelee kuitenkin oikean munasarjan puolesta. Siitä nyt kuitenkin lähden, että ovulaatio tapahtui sunnuntaina eli nyt dpo1. Näillä näkymin joulukuuhun mennessä on sitten tämä peli pelattu ja häviö koettu (ja taas se toivonkipinä hehkuttelee, että jos kuitenkin voittaisi...).

Mukavaa alkanutta viikkoa!
 
Noh, katselinpa tuossa kalenteria ja testipäivä voisi olla 1.12, jos ei vielä tätiä ole silloin näkynyt.

Täällä ilmeisesti dpo 2, lämpöjen mukaan. Kierto on niin lyhyt, että ihan hyvin voikin pitää paikkansa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja yöperhonen-:
ROSKISHAAMU.! en ite ees tajunnu kattoo, mut siippa huomas... MITÄMITÄ.?????
saatko kuvaa laiteltua?!? mitkäs päivät sulla olis menossa?!? oisko voinu ov olla myöhemmin viime kk?? ja oliko kunnon menkat?

joihinkin testeihin vaan kyllä tulee viivanpaikkoja ja haamuja vaikkei raskaana olekaan :( tosi harmittavaa ja ikävää..itekin viime kk sellasen sain ja jo elättelin toiveita että kunnon plussa tulee muutaman pvän päästä niin menkathan sieltä saapui :headwall: toiv.sulla oliskin aiheesta viiva testissä :heart:
 
pisita, digikamera meni varastetun auton mukana.... eli ei ole kameraa.. nyt menossa kp 14/28 ja viime menkat ei ollu kunnon menkat... ei tullu lainkaan hyytymiä ja muutenkin kesti vaan n.3pv ja sillonkin erittäin niukkaa vuotoa.!

mulla ei koskaan ole tullut tohon testiin mitään muuta viivaa kun vaan kontrolli viiva.. joten siksi kummastuttaa. huomenna käyn ostamassa apteekin oman r-testin ja kokeilen sillä :)
 
yöperhonen älä vielä heitä toivoa! Mulla oli joitakin vuosia sitten kolme kuukautta sellaista, että tuli menkat kahden viikon välein. Kun kävin lääkärissä sanoi se, että munasarjat oli jotenkin epäsynkassa tai jotain ja tuotti oviksen ja kuukautiset liian usein. Sain silloin pillerit tasaamaan tilanteen. Voihan olla että sulla on ollu kakkos-ovis joskus ihan kummalliseen aikaan ja nyt alkaa viivat vahvistumaan ja kohta on selkeä plussa raskaustestissä. Eihän kukaan ole kone vaan heittoja voi tulla. Pidetään peukkuja!
 
Irmeli09
Aika jännittävä tilanne yöperhosella. Täällä pidetään peukut (ja ne varpaatkin) pystyssä jotta viivat vahvistuisi. Olisihan se kiva saada eka plussa jo tässä vaiheessa pinoon. =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =)

Täällä ovistestissä viivat vain haalenee. Tänään sain aikaiseksi niin haalean viivan että sitä ei raskaustestissä uskaltaisi kutsua kuin haamun haamuksi jos siksikään :LOL: . Ikinä ei ole käynyt näin että testauksen aikana olisi viiva lähtenyt haalenemaan. Aina on pikkuhiljaa vahvistunut kunnes on ollut tasapaksu. Mielenkiintoista! :eek: :eek: :eek: . Tästä taitaa tulla pitkä pitkä kierto. Viime kierrossa sain positiivisen juuri kp 12 mikä olisi ollut tänään. No olikin lyhyt kierto viimeksi, ehkä nyt tasataan sitä hieman. :|

Muuten tuossa taisi joku pähkäillä kuinka usein noita ovistestejä oikeasti pitäisi tehdä. Itsekin olen sitä ihmetellyt, että kerran päivässä tehdään. Lisäksi olen joskus ajatellut että ihanko totta se ovulaatio sitten tapahtuu vasta 24-36 h jälkeen siitä plussauksesta. Ohjeethan ovat että peittoja pitäisi heilutella 24-48 h kuluttua saadusta plussasta. Itselläni ainakin viime kierrossa oli selkeät oviskivut (pari tuntia) samana iltana kun olin päivällä testannut ovisplussan. Seuraavana päivänä oli testi täysin nega. Jotenkin kuvittelisi että se ovis tapahtuisi silloin tai heti sen jälkeen kun oli kivut eikä vasta joskus seuraavana päivänä. Mitä mieltä olette? Onko kukaan pohtinut mitään vastaavaa? :/
 


Täälä ei tuntenuksia suuntaan ei toiseen :) toisaalt hyvä.
Ei jaksa turhaan intoutua et viikon pääst tätin pitäis kurvata
viimeistään paikalle et saapi nähdä :/
Nyt ei ollut edes ovistestit käytös kun viimeeks mul meni aivan luottamus niihin
et mentiin mutu tuntumalla ;)

Yöperhosella todella jännä tilanne, peukuttelen että viiva vahvistuu :heart:

Mukavaa päivää kaikille :wave:
 
Huomenta vaan kaikille!

Tää kuumeilu on varsinaista tunteiden vuoristorataa, ainakin minulle. Nyt on vaihteeksi sellainen vaihe, että ei jaksa uskoa plussaamiseen. Meillä on menossa yk 6, joka sinänsä ei ole paljon.. mutta kun eka ja toka ovat lähteneet kerta yrittämällä, niin yk 6 alkaa tuntumaan paljolle.

Luin juuri jostain ihan suomenkieliseltä sivulta, että jos taustalla on kierukan käyttöä niin lääkäriin voisi mennä jo puolen vuoden yrittämisen jälkeen tarkistelemaan tilannetta. Onko näissä asioissa tk-käynnistä hyötyä ja pitäisikö pyrkiä menemään yksityispuolelle?





 
:heart: TIISTAI 18.11.2008 :heart:



E-V-A..............kp18/29-32.............yk2...............kolmas toiveissa
Noppis............kp18/30..................yk5...............toinen toiveissa
pisita..............kp16/29-31.............yk5...............kolmas toiveissa
Hensku00.......kp20/28................yk4...........ensimmäinen toiveissa
äiti vm70.........kp23/28...................yk2...............neljäs toiveissa
L3nen.............kp15/24-26.............yk6...............kolmas toiveissa
lenan..............kp22/26-28.............yk2...............toinen toiveissa
Flora-79..........kp18/29-31.............yk2........ensimmäinen toiveissa
Hemppu81......kp19/28..................yk4...............toinen toiveissa
Emmama.........kp22/27-33............yk5.................kolmas toiveissa
yöperhonen-....kp15/28.................yk10.......ensimmäinen toiveissa
paimentyttö.....kp14/28.................yk1...............toinen toiveissa
hempukka87....kp14/26-30..........yk25.........ensimmäinen toiveissa
Irmeli09...........kp13/25-29............yk4................kolmas toiveissa
kellopeliappelsiini.....kp13/29...........yk7..............toinen toiveissa
Filuuri..............kp14/28-30.............yk1..............toinen toiveissa
delfis...............kp27/30-34...........yk3..........ensimmäinen toiveissa
Hudjuke..........kp18/28.................yk2..............3. (1.yht.) toiveissa
äiti 07.............kp21/28-30...........yk?.................kolmas toiveissa
ma-ii
Mandy81........kp23/28................yk1...........ensimmäinen toiveissa
P123..............kp28/?...................yk1..................kolmas toiveissa



TESTIPÄIVÄT:

VKO 48:
MA 24.11
TI 25.11: delfis (kp34)
KE 26.11
TO 27.11
PE 28.11
LA 29.11: Hemppu81 (kp30)
SU 30.11: Hudjuke
VKO 49:
MA 1.12: E-V-A (kp31), L3nen, Flora-79 (kp31)
TI 2.12
KE 3.12: pisita (kp31),
TO 4.12
PE 5.12: paimentyttö
LA 6.12
SU 7.12

HAAMUILIJAT:



PLUSSANNEET:
[/quote]

 
laskurin mukaan ov olisi huomenna, mutta mitään viime kk:n mukaisia ov-limoja ei kyllä ole näkynyt...ellei se sitten ollut jo tossa vkonlopun aikana kun niitä ihme sotkuja tuli :$ ..ei kyl mitään ihmeempiä tuntemuksia oo, että tiiä sitten onko ollu vai tulossa..veikkaan kyl kierron pituudes sitä 30-31 kuten viime kk, mutta mutta.. :/
 
L3nen mä olin tuossa jo yhteydessä väestöliittoon ja sieltä mua vaan kehotettiin varaan aikaa vaikka vasta noin 6kk yritetty, mutta kun ollaan vielä nuoria ja jo 2 lasta entuudestaan niin ilm. sen takia vois olla hyvä jo ennen sitä 1v mennä tarkistuttaan et kaikki ok. Ja vielä kun tuo kierto mulla tupannu heitteleen niin senkin takia, et jos oiskin ov häiriöö tms. Varmaan ihan paras on mennä suoraan yksityiselle/suoraan tai omalla gynelle, tuskin tk lekuri mitään asialle tekee ennen sitä vuotta tai jos jotain ihme vuotohäiriöitä tulis.

Ja kyl kans täällä yk5 ja jos jatkuu, niin tuntuu toooooosi pitkälle ajalle ja alkaahan sitä taas miettiin et onko kaikki ok itessä jne...kun eka kesti 4kk ja toka tärppäs heti ekasta kierrosta...
 

Yhteistyössä