---------Plussat viikolle 48+49 ---------

Minä ja minun hyvä testituntemukseni, kun eilen menin ovulaatiota ja ässä-ajoitusta hehkuttamaan. Tänä aamuna tuli nimittäin edelleen kontrolliviivaa vahvempi viiva ovistestiin. Eli siis ilmeisesti kuitenkin ovis vasta tänään. Ja kun ne ässät oli perjantai-iltana niin ei se ajoitus tainnutkaan niin loistava olla. Tänään tuskin enää intoudutaan, kun pientä siivous-kireyttä ollut ilmassa. Siivous on kyllä niin top 1 riidanaihe meidän perheessä, ei paljon muita olekaan. No tämä jää nyt sitten taas odotettavaksi oli ajoitus liian aikainen vai ei. Periaatteessahan kyllä siittiöt sen vajaa 2 vuorokautta voisi sinnitellä. Taitaisi sitten olla tyttö tulossa :) Ennestään kun on molempia laatuja niin ei olisi mitään toiveita sukupuolen suhteen ja taitaa olla hieman ennakoitua tämä pohdinta muutenkin.

Jännä ja hyvä juttu muuten tässä kierrossa ainakin tähän mennessä on se, että ovulaatio ei ole kivulias. Mietinkin, että onko edelleenkään mitään tapahtunut, kun ei pahemmin nipistele. Viime kierrossa oli tosi kipeä ja kipua jatkui sitten viikon ainakin. Tosi outoa. Toivon, että ovulaatio tulisi nyt oikealta puolelta ollen "laadukkaampi", kun kaikki aiemmat yrityskierrot on kipuillut tuonne vasemmalle puolelle ja sieltä ei tulosta ole tullut.

Kyllä tämä on tarkkaa touhua ;)
 
Emmama, tyttö siis tilaukseen :)

siipan äiti oli kysynyt että ootanko mä.. se oli nähny unta että synnytin tytön 22.8. :D se oli myös nähny tollasen syntymäunen just ennenku sen tyttö sai tietää et se oottaa... aika jännää :) saa nähä kuinka käy, vahvistuuko mun viiva vai katoaako kokonaan.!
 
Kertokaa kokeneemmat. Ovistesteistä - tuleeko niihin aina joku viiva kontrolliviivan lisäksi, vai tarkoittaako se toinen haalea viiva lähestyvää ovista? Tilasin halpa-testin testejä ja testasin aamulla ekaa kertaa. Testiin ilmestyi viiva joka oli haaleampi kuin kontrolliviiva. Ohjeissa lukee, että mikä tahansa haaleampi on nega, mutta mietinkin, että voinko nyt kuitenkin ruveta odottelemaan mahdollisesti jo lähelläkin olevaa ovista? Vai näyttäiskö se esim. kp1 ihan samanlaista viivaa? Mä en tajunnutkaan millaista tulkintaa noi testit edellyttää, luulin että se on joko tai homma, viiva tai ei viivaa. =)
 
Nyt on kai kp 12. Olisi vähän aikaista, mutta kun olen aiemmin huomannut kiertojen tasoittelevan toisiaan, eli jos yksi on ollut 30 niin seuraava on 26, kun yleensä on 28. Viimeksi oli 30 ja jos nyt tulisi 26, niin voisi olla otollinen aika pian käsillä. Ehkä mä nyt vaan lasken liikaa... =)
 
niitä kuvia saa varmasti monesta paikasta, mut mä haen ne osoitteesta www.glitter-graphics.com eli sieltä valitsen kuvan josta tykkään ja klikkaan kuvan isommaks. Skrollaan sivua alemmaks ja siellä on kaks laatikkoa joissa on paljon tekstia, kopioin omaan viestiini koko tekstin siitä alemmasta laatikosta jonka päällä lukee To post on Glitter-Graphics.com and forums, use this BB code:


 
:heart: SUNNUNTAI 16.11.2008 :heart:



E-V-A..............kp16/29-32.............yk2...............kolmas toiveissa
Noppis............kp16/30..................yk5...............toinen toiveissa
pisita..............kp14/29-31.............yk5...............kolmas toiveissa
Hensku00.......kp18/28................yk4...........ensimmäinen toiveissa
äiti vm70.........kp21/28...................yk2...............neljäs toiveissa
L3nen.............kp13/24-26.............yk6...............kolmas toiveissa
lenan..............kp20/26-28.............yk2...............toinen toiveissa
Flora-79..........kp16/29-31.............yk2........ensimmäinen toiveissa
Hemppu81......kp17/28..................yk4...............toinen toiveissa
Emmama.........kp20/27-33............yk5.................kolmas toiveissa
yöperhonen-....kp13/28.................yk10.......ensimmäinen toiveissa
paimentyttö.....kp12/28.................yk1...............toinen toiveissa
hempukka87....kp12/26-30..........yk25.........ensimmäinen toiveissa
Irmeli09...........kp11/25-29............yk4................kolmas toiveissa
kellopeliappelsiini.....kp10/29...........yk7..............toinen toiveissa
Filuuri..............kp12/28-30.............yk1..............toinen toiveissa
delfis...............kp25/30-34...........yk3..........ensimmäinen toiveissa
Hudjuke..........kp16/28.................yk2..............3. (1.yht.) toiveissa
äiti 07.............kp19/28-30...........yk?.................kolmas toiveissa
ma-ii
Mandy81........kp21/28................yk1...........ensimmäinen toiveissa
P123..............kp26/?...................yk1..................kolmas toiveissa



TESTIPÄIVÄT:

VKO 48:
MA 24.11
TI 25.11: delfis (kp34)
KE 26.11
TO 27.11
PE 28.11
LA 29.11: Hemppu81 (kp30)
SU 30.11
VKO 49:
MA 1.12: E-V-A (kp31)
TI 2.12
KE 3.12: pisita (kp31),
TO 4.12
PE 5.12
LA 6.12
SU 7.12

HAAMUILIJAT:



PLUSSANNEET:
[/quote]
 
täällähän on käynyt kuhina tänään :LOL: Tosi kivaa kun on paljon lueskeltavaa kun näin illemmalla tulee piipahtaan :D sama jatkuu koko kierron ajan, eikös??? :wave:

Täällä taas vaan tutkailtu alapään eritteitä :$ ja on tullut jos jonkinlaista, aamulla ihan verta oli valkovuodon seassa ja nyt tässä päivällä sitten oikein ihanata ruskeata limaa tuli kivat klöntit....varmaan on ov kyl ihan päällä tai juuri kulman takana...no viel tarttee tänään koittaa saada se vauva alulle, vaikka ei kyllä ole odotukset korkeella tämä kierron suhteen :| hetken jo käväisi mielessä että jospa oisikin kiinnittymisjuttuja, mutta sit ois tarttenu ov:n olla tooooosi aikaseen ja menis kaikki ihan sekasin..et tuskimpa vaan..

No nyt koitellaan kyl ens vko olla ahkeria ja kattoo sit saako testailla joulukk ekalla vkolla :heart:
 
Irmeli09

Heipä hei,

Ovistestissä ei tänäänkään viiva ollut sen vahvempi kuin ennenkään. Luulenpa että tulee tuo ovulaatio siirtymään tuonne viikon keskivaiheille. Yleensä on nimittäin alkanut tuo viiva hieman vahventua ennenkuin on tullut tasapaksun viivat. No hyvä niin, toiveissakin olisi että ei ihan vielä olisi h-hetki käsillä. Noita testipäiviä mietin sitten kun on tuo ovis tullut ja tietää sitten tarkemmin minkä pituista kiertoa olisi luvassa.
 
Noppis
Siis äh, mä kyl oon nyt ihan että mitä ihmettä. Täällä on kuivaa kuin siinä kuuluisassa beduiinin sandaalissa, et eipä varmaan oo ovis nurkan takana, vaikka kp on 17, ja normaalisti se on ollut kp 17-18.

Viime viikolla oli jotain vähäisiä limoja, muttei yhtään kipuja (normaalisti ihan HIRMUT), kp 12-13. Ei mulla oo kyllä koskaan ollut O niin aikaisin, että varmaankin se ovulaatio ystävällisesti vain ohitti meidän asunnon ja vilkutti mennessään. :wave:

Nyt mä oon kyllä niin huonolla tuulella, koiralta on ruoka loppu (pakko lähteä hakemaan, allerginen koira) ja kaikki on mullin mallin! |O
 
Täällä on taidettu ovis jo ohittaa.. ovistikkuja on vielä kaksi jäljellä, kaksi päivää jo näyttänyt ihan valkoista - siis ei edes haamua, ei mitään. Ennen sitä kaksi päivää hailakkaa viivaa, mutta ei lähellekään sitä kontrolliviivaa. Aamulämmöt ovat nyt kuitenkin olleet kaksi päivää selkeästi koholla, joten vaikuttaisi sille, että ovis on jo mennyt. Mietinpä vaan, että kuinka helposti sen sitten missaa sen oviksen noilla tikuilla? Voiko se mennä alle 24h ohi se huippu? Eli pitäisikö mahdollisesti testata 2 krt päivässä kun suurinpiirtein alan hahmottaa milloin ovis on? :eek:

Noh, ei ne ovistikut mua tee raskaaksi, mutta olis kiva kerrankin bongata ovis ihan kunnolla :LOL: eikä vaan arvailla. Peittoja on heiluteltu kaikkina muina päivinä paitsi lämpöjen mukaisena ovispäivänä.. :|

Jotenkin on synkkis mieliala eikä edes halua ajatella minä päivänä testailisi. :snotty: Valmiiksi jo olen pettynyt :attn: :ashamed:

No, tulipa taas omaa napaa rivitolkulla.. toivottavasti muilla mennään iloisemmissa merkeissä! :heart: Mukavaa viikonalkua ja voimia arkeen! :flower:
 
:heart: MAANANTAI 17.11.2008 :heart:



E-V-A..............kp17/29-32.............yk2...............kolmas toiveissa
Noppis............kp17/30..................yk5...............toinen toiveissa
pisita..............kp15/29-31.............yk5...............kolmas toiveissa
Hensku00.......kp19/28................yk4...........ensimmäinen toiveissa
äiti vm70.........kp22/28...................yk2...............neljäs toiveissa
L3nen.............kp14/24-26.............yk6...............kolmas toiveissa
lenan..............kp21/26-28.............yk2...............toinen toiveissa
Flora-79..........kp17/29-31.............yk2........ensimmäinen toiveissa
Hemppu81......kp18/28..................yk4...............toinen toiveissa
Emmama.........kp21/27-33............yk5.................kolmas toiveissa
yöperhonen-....kp14/28.................yk10.......ensimmäinen toiveissa
paimentyttö.....kp13/28.................yk1...............toinen toiveissa
hempukka87....kp13/26-30..........yk25.........ensimmäinen toiveissa
Irmeli09...........kp12/25-29............yk4................kolmas toiveissa
kellopeliappelsiini.....kp12/29...........yk7..............toinen toiveissa
Filuuri..............kp13/28-30.............yk1..............toinen toiveissa
delfis...............kp26/30-34...........yk3..........ensimmäinen toiveissa
Hudjuke..........kp17/28.................yk2..............3. (1.yht.) toiveissa
äiti 07.............kp20/28-30...........yk?.................kolmas toiveissa
ma-ii
Mandy81........kp22/28................yk1...........ensimmäinen toiveissa
P123..............kp27/?...................yk1..................kolmas toiveissa



TESTIPÄIVÄT:

VKO 48:
MA 24.11
TI 25.11: delfis (kp34)
KE 26.11
TO 27.11
PE 28.11
LA 29.11: Hemppu81 (kp30)
SU 30.11: Hudjuke
VKO 49:
MA 1.12: E-V-A (kp31), L3nen
TI 2.12
KE 3.12: pisita (kp31),
TO 4.12
PE 5.12
LA 6.12
SU 7.12

HAAMUILIJAT:



PLUSSANNEET:
 
L3nen muistan kyllä lukeneeni jostain että joillain se huippu voi olla niin pian ohi ettei ehdi saamaan testiin mitään...korjatkoon ne jotka paremmin tietää.. :wave: en nyt sit tähänkään kuuhun saanut aikasex niitä testejä ostella ja toisaalta ihan hyväkin kun kerta monilla on niitten kaa vaikeuksia :/ hmm...
 

Yhteistyössä