---------Plussat viikolle 48+49 ---------

Ovulaatiota odotetaan täälläkin. Luulen, että viikonloppuun mennessä ovuloin ja silloin on kyllä suuri riski jäädä ilman kunnon yritystäkään. Hitsin työt. Pitäisi saada olla töistä pois vauvanteon takia :) Varmaan lähtisi syntyvyys nousuun...

Sellaistakin kyllä nyt mietin, että kun olen tässä alkukierron aikana joutunut käymään kaksi kertaa röntgenissä, että ei kai se vielä vaikuta. Raskaana sitä ei suositella, mutta entä se kehittymässä oleva munasolu? Ehkä ajattelen jo liian hysteerisesti näitä asioita. Sattuuko kukaan tietämään asiasta?

Taitaa meillä kaikilla olla ovikset viimeistään kohta käsillä, niin että ollaanpa ahkeria sängyn puolella (paraskin puhumaan) ja ensi viikolla sitten aletaan jo piinailemaan ja sitä seuraavalla toivottavasti hirveästi plussailemaan :) Ensin pussaillaan ja sitten plussaillaan, toivottavasti näin.

 
Ajattelin tulla toivottelemaan öitä, sänky kutsuu vaik mies lähtikin poikkeuksellisesti vielä takas töihin yöksi, en tiedä meneekö koko yö vaiko ehtiikö tulla muutamaks tunniks ennenkuin taas alkaa normi työpäivä.
Voipi olla et saan suosiolla jäädä odottelemaan tätiä kun pupuilut oli todella vähissä, mies ollut taas tosi väsy :( Ainoo et jos ovis ois ollut lauantaina kp13 kun oli sitä kipuiluu koko päivän tuola vasemmal puolel ja illalla pyyhittäes vaaleenpunast limaa ja aamulla oltiin pupuiltu ja sitä ennen keskiviikkona kp 10 et todella vähissä on :ashamed:
Mutta olkaa te ahkerimpia =)
 
:heart: KESKIVIIKKO 12.11.2008 :heart:



E-V-A..............kp12/29-32.............yk2...............kolmas toiveissa
Noppis............kp12/30..................yk5...............toinen toiveissa
pisita..............kp10/29-31.............yk5...............kolmas toiveissa
Hensku00.......kp14/28................yk4...........ensimmäinen toiveissa
äiti vm70.........kp17/28...................yk2...............neljäs toiveissa
L3nen.............kp9/24-26.............yk6...............kolmas toiveissa
lenan..............kp16/26-28.............yk2...............toinen toiveissa
Flora-79..........kp12/29-31.............yk2.........ensimmäinen toiveissa
Hemppu81......kp13/28..................yk4...............toinen toiveissa
Emmama.........kp15/27-33............yk5.................kolmas toiveissa
yöperhonen-....kp9/28.................yk10........ensimmäinen toiveissa
paimentyttö.....kp8/28.................yk1...............toinen toiveissa
hempukka87....kp8/26-30...........yk25..........ensimmäinen toiveissa
Irmeli09...........kp7/25-29............yk4..................kolmas toiveissa
kellopeliappelsiini..kp6/29............yk7..............toinen toiveissa
Filuuri..............kp8/28-30.............yk1..............toinen toiveissa
delfis...............kp21/30-34...........yk3...........ensimmäinen toiveissa
Hudjuke..........kp12/28..................yk2..............3. (1.yht.) toiveissa
äiti 07.............kp15/28-30...........yk?.................kolmas toiveissa
ma-ii



TESTIPÄIVÄT:

VKO 48:
VKO 49:

HAAMUILIJAT:



PLUSSANNEET:
[/quote]
 
Nyt taitaa päiväkin olla kohdallaan :D :LOL:

Eipä kummosia kuulumisia, ov:ta ootellaan varmaankin ensi viikolla ellei nyt sitten jo sattunut olemaan kun näitä jotain kipuja ollut... :eek: who knows...ei auta kun ootella ja olla ahkerana tuolla makkarin puolella ;) jospa sitä sitten tulis aihetta testailla.. nyt kyllä päätin että testaan vasta kp30-31 ja apteekin omalla (jos jostain sen löydän????), enää en sillä dbestillä tai millään muullakaan herkällä kyllä testaile... :headwall:
 
Kirjottelempa tännekin pitkästä aikaa! Kp 14, aika menee kyllä nopsaan, jos sitä tänään ja seuraavien päivien aikana koittais tikuttaa ovista, mutta en siitä ressiä ota vaikka en sitä onnistuiskaan löytämään....panostusta vaan petipuuhiin!! :D

Ihania kuvia muuten laitat viesteihisi äiti vm70!! :)
Ja pisitalle kiitos päivittelystä! :)

Plussatuulia +++++++++ kaikille!! :)
 
Noppis
Siis nyt mä kyllä haluan onnitella itseäni. Kp 12, enkä mä vielä yhtään hermostuksissani odota ovista, ja aika kuluu ihan omalla painollaan. Jos oviksen jälkeinenkin vaihe sujuisi yhtä hyvin, niin kyllähän tää lapsen yrittäminen sit olis ihan jees.

Mut annas olla kun ovis on ohi, niin varmaan alkaa taas se oireiden kyttäily ja stressaaminen... :kieh:
 
Ihme kesto-ovis mulla... Tänäänkin selkeä ovisplussa, nyt sitten loppui tikut niin ei voi tarkemmin seurailla... Työstä tämä vauvanpuuhailu alkaa kohta käydä :D No mutta palkka on hyvä jos vaan kaikki menee niin kuin toivotaan!

Hieman ärsyttää kun ne testit loppu. Olis ollut ihan mielenkiintoista tietää milloin tulee sit nega, kun eihän nyt toisiaan voi tietää milloin se ovis todellisuudessa on/ oli... Mutta yritän hillitä itseni, etten uusia tilaisi... Hukkaan menee loput kuitenkin kun ensi kiertoa ei enää tule :p
 
Mä katsoin joltain jenkkisivulta, että olisi aika edullinen paketti ovistestejä, 100 kpl noin 30-jotain dollaria (hmm.. onpa halpaa, olenkohan nähnyt unta), mutta päätin ettei sellaista settiä tarvita, koska enhän mä pääsisi niitä kaikkia hyödyntämään kuitenkaan. Nää seitsemän mitä tilasin riittää hyvin. ;) Tulisivat nyt vaan jo, en malta odottaa. Onneksi käyn töissä, niin ei sentään tartte kytätä postiluukun alla. :)
 
Heipsan!
Mulla on ollut aamusta alkaen kamala päänsärky Kun kävin kaupassa ennen meidän jumppaa niin päähän koski niin kovaa et tuntu et oksennus tulee just ja olinkin et pystynkö edes menemään neitin kanssa mut onneks hieman laatu kun oltiin muutama minuutti ulkona. Sit kuitenkin mentiin vielä perhekahvilaan särystä huolimatta niin kahvi auttoi hieman mutta edelleen särkee, syytä en tiedä mut kun en oikein osaa ottaa mitään vaik panadolia voisi kyllä ottaa mut katsotaan., yritän et jos kuitenkin menisi ohi.

Kiitos Hensku00 kuvakommenteista! En aina tiedä et tykkääkö porukka et niitä on mutta ite niitä tykkään kylvää vähä joka väliin

Taas olis mentävä siivoo ja laittaa ruokaa

Ei muuta kuin ahkeraa niin saadaan tuo täti pysymään kaukana nurkistamme
Mukavaa päivää kaikille :wave:
 
Nostetaanpas vähän pinoa, että pysyy jutut eka sivun uutisina. Kylläpäs aika vaan matelee, olis niin hauskaa päästä spekuloimaan jo oireita, puhumattakaan testin tekemisestä. Kunhan nyt eka tuo oviskin olisi ja ehdittäisiin pupuilemaan. Ajatelkaas, jos (lukekaa kun) nyt tärppää, niin sitten olis luvassa elokuun vauvoja... En suostu vielä ajattelemaankaan ettei plussattaisi!
 
Huomenta!
Täälä mä ihmettelen kun meidän neiti on jo niin "iso" :ashamed: Ei tietoa vauvasta, enää ei saa syöttää ainakaan niin usein vaan haluaa syödä itse, ei halua istua syöttötuolissa vaan haluaa olla pirttipenkillä kuten muutkin istuu ja isi kun lähti töihin niin vilkutti ja sanoo selkeesti hei, hei. Siis ihana mutta kuitenkin niin surullista :/ Omaa tahtoa löytyy, välillä tuntuu et liian kans et kun jotain kiellät. otat pois, laitat sylistä lattialle niin saa hepulin ja heittäytyy makaa ja huutaa. Ainoo missä hieman tuota vauvuutta vielä löytyy on tuo tisulla oleminen :heart: Neiti siis 1v2kk.

Sainhan mä sittenkin illalla töistä tullessa miehen heräilee ja viritettyy kun oli jo nukkumassa ;) Ollut siis niin väsy viime päivinä ja haluton :( Tämä ihan vain varmistaakseni jos vaikka ovis ei oisikaan ollut vielä vaik epäilen kyllä et oli viikonloppuna mutta kun viime kierrossakin ovis tais olla vasta kp 19 ja jätin nyt nuo ovistikutkin ostamatta kun viimeeks meni jo hermo niiden kaa kun ei tuntu et aina samanlainen viiva..... mutta en mä silti tähänkään kiertoon paljoa laita toiveita. Eilen oli aikaa töissä niin kattelin allakasta et seuraava kierto sattuu niin et jos siinä sit plussaisin niin just jouluviikolla pitäis täti jäädä tulematta :xmas:

Mukavaa päivää kaikille!



 
Moikka,

kertokaahan te kuumeilija ystäväiseni että miten te toimitte alkoholin kanssa? Meille tulossa vieraita viikonloppuna ja en haluaisi kyllä huomiota herättää olemalla kuivinsuin jos meinataan iltaa istua... :ashamed: En tahdo jäädä kiinni tästä projektista :whistle:

Tää ketju käynyt hiljaiseksi... Ovisaika taitaa olla kaikilla lähellä ja ei kommentoitavaa... Toivottavasti ketju piristyy loppua kohden ja saadaan paljon plussauutisia!
 
lenan, juo alkoholittomia.! kaadat lasiin ni kukaan ei huomaa mitään, kun tuoksuu kuitenkin samalle :) tai sanot, että on päänsärkyä, ettet halua juoda... ensimmäinen vaihtoehto on kuitenkin omalla kohdalla hyväksi havaittu :D joo, no ovisaika on käsissä ni aika kuluu hyvin pitkälti tuolla vällyjen välissä... ja jos ei siellä ole, niin ei täällä kyllä yksinkään ole kiva jutskailla :D
 
Minäkin mietin viime yrityskiekalla tuota alkoholiasiaa ja en sitten ennen testausta missään baareissa tms käynyt, koska meillä on nyt sellanen vauvabuumi kaveriporukassa että on ihan turha selittää mitään. Kiinni jäätäis heti :LOL:
Täällä odotellaan vielä ovista..
 
:heart: TORSTAI 13.11.2008 :heart:



E-V-A..............kp13/29-32.............yk2...............kolmas toiveissa
Noppis............kp13/30..................yk5...............toinen toiveissa
pisita..............kp11/29-31.............yk5...............kolmas toiveissa
Hensku00.......kp15/28................yk4...........ensimmäinen toiveissa
äiti vm70.........kp18/28...................yk2...............neljäs toiveissa
L3nen.............kp10/24-26.............yk6...............kolmas toiveissa
lenan..............kp17/26-28.............yk2...............toinen toiveissa
Flora-79..........kp13/29-31.............yk2.........ensimmäinen toiveissa
Hemppu81......kp14/28..................yk4...............toinen toiveissa
Emmama.........kp16/27-33............yk5.................kolmas toiveissa
yöperhonen-....kp10/28.................yk10........ensimmäinen toiveissa
paimentyttö.....kp9/28.................yk1...............toinen toiveissa
hempukka87....kp9/26-30...........yk25..........ensimmäinen toiveissa
Irmeli09...........kp8/25-29............yk4..................kolmas toiveissa
kellopeliappelsiini..kp7/29............yk7..............toinen toiveissa
Filuuri..............kp9/28-30.............yk1..............toinen toiveissa
delfis...............kp22/30-34...........yk3...........ensimmäinen toiveissa
Hudjuke..........kp13/28..................yk2..............3. (1.yht.) toiveissa
äiti 07.............kp16/28-30...........yk?.................kolmas toiveissa
ma-ii
Mandy81........kp18/28................yk1...........ensimmäinen toiveissa



TESTIPÄIVÄT:

VKO 48:
VKO 49:

HAAMUILIJAT:



PLUSSANNEET:
[/quote]
 
täällä taas ihme tuntemuksia mahassa ja kp11..ei kyl limoja näy edelleenkään että ootellaan ja ootellaan vaan...tääl kans suunnitelmana et joka toinen pvä heiluis lakanat :whistle: jospa se sillä tärppää nyt tässä kk:ssa kunhan ei tule taas vkon taukoo just oikeeseen aikaan :headwall: saapi kyllä ukko pysytellä kotosalla..
 
Irmeli09
Hei,

Eipä täälläkään tuon kummosempia. Ajattelin ruveta testata ovistikuilla vaikka tuossa huomenissa tai lauantaina. Jos mennään viime kierron mukaan niin ovis olisi tuossa maanantaina. Tosin viime kierto oli aika lyhyt että voi kyllä mennä pidemmällekin. Toivottavasti ei ainakaan tule ennen. Minulla on nimittäin maanantaina hammaslääkäri ja röntgen pitäisi ottaa. Piti ottaa jo viime kerralla mutta silloin oli ovulaatio jo tapahtunut ja toivoin tietysti, että olisi tärppi käynyt. No ei ollut. Päätettiin kuitenkin siirtää tähän seuraavaan kertaa kun ei sillä niin kiire ollut. Inhottaa koko röntgen, mutta täytyyhän se ottaa että näkyy onko niitä reikiä koko suu täynnä. En kuitenkaan halua sitä otettavan jos ovulaatio on jo tapahtunut.

Muuten lauantaina olisi kaverin tuparit. Ihan kiva kun näkee vanhoja tuttuja taas pitkästä aikaa. Senkin puoleen on toki kiva että ei tarvitse keksiä tuhatta ja yhtä syytä miksi on kuivin suin. Lenan mietti tuota juomapuolta. Itse ehdotan kanssa alkoholittomia jos on mahdollista niitä juomia kaadella lasiin tolleen vähän piilossa katseilta. Vaihtoehtona on tietysti keksiä joku mahdoton hiivatulehdus johon on saanut metronidatsolikuurin. Alkoholihan ei sovi metronidatsolin kanssa kun voi tulla antabusreaktio :LOL: .

Pitäisköhän innostaa tuota miestä jo peiton heilutteluihin tänään. Naureskeltiin eilen meidän sangen "aktiiviselle" avioelämälle kun minä mainitsin lahnana sohvalla maaten että alotetaan varmaan vasta huomenna tuo meidän tämän kuukautinen peiton heilutus rupeama. Kesti noin puoli sekuntia kun mies innostuneesti vastasi, että joo kyllä vasta huomenna. Ei kovin innostunut vastaus :LOL: . Meille on kahdenkeskeisenä vitsinä se kun raahaudutaan iltaisin rättiväsyneenä nukkumaan niin puoliunessa heitetään, että huomenna sitten varmaan vasta harrastettaisiin jotain herkempää. Seuraava iltana voi taas heittää saman jutun :D . Ihme, että ollaan jollain konstilla saatu nuo kaksikin tenavaa aikaiseksi :saint: .
 
Alkoholista oli puhetta.. Mie oon sitä koulukuntaa, että minusta on täysin turhaa stressata itteään ajatuksella kesken kierron. Eli jos on normaali kierto niin otan kyllä alkoholia ihan huoletta. Vasta sitte ko oon myöhässä niin harkittenasiaa uusiksi. Eli esimerkiksi miehellä on pikkujoulut viikon päästä, jolloin mulla on jotain kp 22, niin aion kyllä hyvillä mielin ottaa punkkua ja olutta ym. Koska jos tästä kierrosta sattuis tärppään niin meillä ei kuitenkaan vauvan kans ois sillon vielä yhtään mitään yhteistä.
No, jos pitäs valita niin mieluummin alkoholittomat ko antibioottikuuri..

Anteeksi. Mua kypsyttää koko kierto ja homma yleensä. Ei vois kyllä vähempää kiinnostaa tällä hetkellä nämä touhut. Oiskohan syysväsymystä.
 
Joo, kyllä minäkin olen sitä mieltä että ei sillä alkoholin nauttimisella tässä vaiheessa kiertoa ole merkitystä. Varsinkaan kun kyse ei ole vetää itseään viimeisen päälle pelikuntoon vaan istuskella iltaa ja juoruta mahdollisesti oluen äärellä.

Eli aion kyllä ihan hyvällä omallatunnolla juoda muutaman jos siltä tuntuu...
 
Täällä otetaan kans hyvällä omallatunnolla yks jos toinenkin holillinen ja poltankin satunnaisesti ennen kuin tiedän olevani raskaana, sitten jätän kyllä tupakan kokonaan, mutta esikoista odottaessa saatoin kyllä ottaa sen yhden saunaoluen silloin tällöin jos teki mieli. Aika suuria määriä ja useastihan sitä pitäs juoda että varsinaista vahinkoa sais aikaiseksi.. Näin on mulle sanonu eräs tuttu erikoissairaanhoitajakin..

Mulla tuli tänään aamusta vaaleanpunertavaa limaa, ihan reilustikin.. Ovisko jo? :eek:
 
Voisin myös liittyä mukaan. Ensimmäinen lapsi haaveissa, kp 18/28 ja yk 1.

Koin voimakkaita oviskipuja 14 ja 15 kp:n aikana, ja silloin pupuiltiinkin. Hiivasta ja sen aiheuttamasta kivusta huolimatta. Yöks. Sovittiin, että harrastetaan sit toisella kertaa herkiä hetkiä. Nyt mentiin vähän sillä asenteella, että kiertoa ei hukata.

Mulla on viikon päästä perjantaina pikkujoulut ja olen myös miettinyt tuota alkoholi-juttua. Silloin mun kierto on vaiheessa 26/28. En oo vielä päättänyt, et juonko alkoholitonta vai ihan holillista.

Kovasti ++++++++tuulia!
 
uppista...eipäs anneta tippuu kovin kauas :saint:

ite en juo enkä polta joten niistä ei täällä tartte luopua, ainut että jos tarttee kans lekurille tässä suunnata niin miehen tupakan lopetus voikin sitten olla vaikeeta :| että vaikuttaakohan se sitten täällä siihen mitä apua saa jne..

tänään tuli hieman ruskehtavaa valkkaria, alkaakohan taas jotain tuhruu näin kesken kierron :headwall: ja mahassa on edelleen semmoinen jomotus menossa, melki vois sanoo et ois menkat päällä.. :eek: just joo...taitaa tääkin kierto mennä päin peetä... tuskin nyt mitään kiinnittymisjuttuja on ellei sitten ov ole ollut jo 5pvä sitten..no aika kertokoon taas miten tässä tulee tapahtumaan..
 

Yhteistyössä