---------Plussat viikolle 48+49 ---------

:heart: PERJANTAI 14.11.2008 :heart:



E-V-A..............kp14/29-32.............yk2...............kolmas toiveissa
Noppis............kp14/30..................yk5...............toinen toiveissa
pisita..............kp12/29-31.............yk5...............kolmas toiveissa
Hensku00.......kp16/28................yk4...........ensimmäinen toiveissa
äiti vm70.........kp19/28...................yk2...............neljäs toiveissa
L3nen.............kp11/24-26.............yk6...............kolmas toiveissa
lenan..............kp18/26-28.............yk2...............toinen toiveissa
Flora-79..........kp14/29-31.............yk2........ensimmäinen toiveissa
Hemppu81......kp15/28..................yk4...............toinen toiveissa
Emmama.........kp18/27-33............yk5.................kolmas toiveissa
yöperhonen-....kp11/28.................yk10.......ensimmäinen toiveissa
paimentyttö.....kp10/28.................yk1...............toinen toiveissa
hempukka87....kp10/26-30..........yk25.........ensimmäinen toiveissa
Irmeli09...........kp9/25-29............yk4..................kolmas toiveissa
kellopeliappelsiini..kp8/29............yk7..............toinen toiveissa
Filuuri..............kp10/28-30.............yk1..............toinen toiveissa
delfis...............kp23/30-34...........yk3..........ensimmäinen toiveissa
Hudjuke..........kp14/28..................yk2..............3. (1.yht.) toiveissa
äiti 07.............kp17/28-30...........yk?.................kolmas toiveissa
ma-ii
Mandy81........kp19/28................yk1...........ensimmäinen toiveissa



TESTIPÄIVÄT:

VKO 48:
MA 24.11
TI 25.11
KE 26.11
TO 27.11
PE 28.11
LA 29.11
SU 30.11
VKO 49:
MA 1.12: E-V-A (kp31)
TI 2.12
KE 3.12: pisita (kp31),
TO 4.12
PE 5.12
LA 6.12
SU 7.12

HAAMUILIJAT:



PLUSSANNEET:
 
Huomenta leidit! B)

Onpas pinossa tullut hiljaista... :wave: kaikki taitaa niin olla ov:n metsästyksessä ettei täällä ehditä piipahtaa :saint:

Eilinen ruskehtava tuhru ei ole jatkunut, joten eipä kait ollu mitään ihmeellistä sitten. Laskurin mukaan ov olisi 19.11 elikäs aikaa on vielä..

Laittelin tuohon listaan jo testipäivät, vai olikohan vielä liian aikaista..kertokaa jos on turhan pitkä tuo lista niin otetaan vielä pois ja jos haluutte jo päiviä siihen laitella niin ilmotelkaa vaan :wave:
 
Mäkin oon tätä pinoa seuraillut, mutta ei ole tullut kirjoteltua....joten nyt sitten näppis sauhuamaan!! :D Tuntunut että on ollut niin vilkasta keskustelua, että ei ole mukaan osannut ängetä, mut nyt tosiaan näyttänyt vähän siltä että pino ois hiljentynyt, mistäköhän johtuu?
Mä toissapäivänä aloin tikuttaan ovista, vielä näyttää negaa, mutta viimekskin mulla tais olla ovis vasta tuossa kp20 jälkeen, joten ei tässä vielä ole mitään kiirettä...Petipuuhiin vaan panostusta!! :D Kohta täytys lähteä kaupoille tekeen ruokaostoksia iltaa varten, meille on tulossa ystäviä pikkujoulujen viettoon :xmas: mukavaa iltaa siis odotellen!!
pisitamun puolesta saa nuo testipäivät tuossa listassa olla :) mä en omasta testipäivästäni ole vielä varma, mutta ilmottelen sitten....

Mukavaa viiikonloppua kaikille!! :wave:
 
Hyvää viikonloppua vaan kaikille :)

).( Ovis ei ole vielä tullut, mutta viime kierrossakin tais olla lähempänä kp 20:sta. Ollaan kuitenkin "varmuuden vuoksi" pupuiltu ettei vaan menis ovis sivu suun :p Pitkästä aikaa on tiedossa rauhallinen viikonloppu vain kotosalla lepäillen. Tuli eilen jo siivottuakin niin tänään saa vain rentoutua ihan rauhassa....
 
Heippa...

Ensin omaa ).( eli tänään testiin sitten tuli aivan selvästi se ovis+, joten ei tarvi miettiä mitä meillä viikonloppuna tehdään :heart: Onkos se nyt sitten niin että 24-48h kuluessa se ovis tapahtuu? Ei oo Pisita aikasta laittaa noita testipäiviä, mulle vois laittaa 1.12 (kuulostaa maagisen hyvältä päivältä plussata)

Jospa saadaan pinoon vähän eloa kun ovikset ohi (itse pitänyt hiljaiseloa etten kauheesti stressais tätä asiaa), mutta viikonlopun jälkeen alkaakin sitten oireiden kuvittelu :D

ootte keskustellu tuosta juomapuolesta ja itse aion pitää nollalinjan, viime kierrossa olin viihteellä ja tottakai sitten ajattelin että mitäs jos se alkoholin nauttiminen heikensi munasolun kiinnittymis mahdollisuuksia?? :ashamed: mutta ei mulla mikään hinku mihinkään oo mennäkkään..

Ja miehistä ollu puhetta ja siitä että ei jaksa petipuuhat kiinnostaa, meillä mies kanssa välillä tosi väsynyt, niin olen sitten aamulla ennenkun lähtee töihin niin viritellyt sitä. Itsellä myös ajoittain sellanen olo että ei jaksa heilutella niitä peittoja, mutta nyt tuon ovis+ myötä oon kyllä valmis vaikka mihin!!! Toivottavasti mieskin, hälle en kyllä kerro tuosta ovulaatiosta.

:wave:
 
Meillä kun tämä yritys on vasta näin aluillaan niin mies on ollut helppo saada innostumaan. Varmaan pidemmän päälle voiskin tulla motivaatio-ongelmia. Tosin, kova vauvakuume on kyllä hänelläkin, eikä ne vauvat itsekseen tule...Aika väsynyt hänkin on arkena kun on aikaiset herätykset ja kiireinen työ.
 
Irmeli09
Ensimmäinen ovistikku on jo käytetty. :D . Kp on kyllä vasta 9, mutta pitäähän se joskus aloittaa jos on aloittaakseen :saint: . Kuten olettaa saattaa oli testin tulos niin häilyvän haalea viiva että sitä tuskin näkyi. Eilisiltaiset peiton heiluttelut eivät siis varmastikaan tuo tulosta joten täytyy jatkaa harjoitteita :saint: .

Ihanaa kun perjantai ja viikonloppu tulossa. Mies on nyt kolmatta päivää peräkkäin töissä Helsingissä joka tietysti tarkoittaa, että hän tulee illalla aika myöhään kotiin. Se pakkaa pidemmän päälle viemään mehut tästä kotiäitistä varsinkin kun pojat ovat hieman flunssaisia :( .Onnistuneita ovismetsästyksiä kaikille :wave: .
 
Huh, jo kp 18. Nopeasti on kierto mennyt. Ovistestiin ei vielä ole plussa pärähtänyt, mutta sen verran luulen itseäni tuntevan, että ovis on viikonloppuna. No sitä nuo kiertopäivätkin antaa olettaa. Tosi hyvä, että meni viikonlopulle, koska viikko on mennyt täysin ilman ässää. Jos nyt sitten viikonloppuna jaksaisi touhuta. Tuskin tärppää, mutta täytyy ainakin yrittää, ettei siitä jää kiinni. Testipäiväksi voisi minulle laittaa 1.12. Jos sinne asti pääsen ilman ikäviä yllätyksiä.

Ihanaa muuten taas kun on viikonloppu. Alkaa jo vähän jouluistakin olemaan. Mukavaa viikonloppua kaikille :)
 
tervehdys.! tein sitten tänä aamuna ennen töihin lähtöäni raskaustestin klassisista oireista johtuen :) viivan paikka siihen testiin tuli.... itse en usko että se mitään tarkoittaa, niin ovista odotellen...... :)

oikeen mahtavan mukavaa viikonloppua kaikille.!! :heart:
 
Heippa tytöt! Meilläkin mies ollut aika vaisu noiden petipuuhien suhteen... Alkuviikosta kuitenkin tuli ovis bongattua ja sain jopa miehenkin innostumaan, eli tässä kierrossa kyllä ovis hyödynnetty! :D Eli nyt vaan jännäämään mitä tapahtuu. Ajattelin testailla sitten tuossa Ti 25.11. Selvyyshän tästä kierrosta pitäisi saada sitten sen viikon loppuun menessä, kun silloin lauantaina on pikkujoulut töistä. Oonki miettiny, että jos plussa tulis, miten selittäis juomattomuuden...? silloin kun ei vielä viitsisi kertoa. :whistle:

yöperhonen Hmmm... :p Kuulostaa jännittävältä! Mitäs jos viimekierrossa oiski tärpänny ja nyt vasta alkaa näyttää? Tai sit ollu joku "väliovis"? :xmas:

Nyt töihin! Mukavat viikonlopun jatkot kaikille! Nauttikaa ja onnea oviksen bongailuun!!! :wave:
 
Ovisplussa tänä aamuna ja vieläpä testiviiva selvästi kontrollia tummempi. Tarkoittanee testauskokemuksellani sitä, että jo eilen illalla olisi ollut yhtävahvat ja nyt ovulaatio on ihan käsillä eli tänään. Siinä mielessä hyvä, että eilisiltaiset puuhat osui siis ihan nappiin. Useammassa kierrossa on mennyt niin, että vahvojen aamuviivojen jälkeen on mennyt iltaan ennen peittojen mylläystä ja se ei ainakaan ole toiminut. Hyvä siis päästä kokeilemaan näin päin, että hommat on hoidettu ennakkoon. Tuskin silti taaskaan onnistuu, mutta ei kyllä voi ainakaan ajoituksesta olla kiinni. Viikon päästä alkaa sitten jännäily :)
 
Mulle testipäiväksi lauantai 29.11.

Vaikka tuskimpa tuota testipäivää tarvii miettiä. Toissailtana oli ovis ja mies ei ollu kotona. Eilen illalla sitte touhuttiin ja mies valitteli, ettäo lipa kuivaa.. Joten se siitä..

yöperhonen, aika jännä juttu. :) Toivottavasti muutaman päivän päästä saat kunnon värillisen viivan ja päästäis juhlimaan tämän ketjun ensimmäistä plussaa. :)
 
:heart: LAUANTAI 15.11.2008 :heart:



E-V-A..............kp15/29-32.............yk2...............kolmas toiveissa
Noppis............kp15/30..................yk5...............toinen toiveissa
pisita..............kp13/29-31.............yk5...............kolmas toiveissa
Hensku00.......kp17/28................yk4...........ensimmäinen toiveissa
äiti vm70.........kp20/28...................yk2...............neljäs toiveissa
L3nen.............kp12/24-26.............yk6...............kolmas toiveissa
lenan..............kp19/26-28.............yk2...............toinen toiveissa
Flora-79..........kp15/29-31.............yk2........ensimmäinen toiveissa
Hemppu81......kp16/28..................yk4...............toinen toiveissa
Emmama.........kp19/27-33............yk5.................kolmas toiveissa
yöperhonen-....kp12/28.................yk10.......ensimmäinen toiveissa
paimentyttö.....kp11/28.................yk1...............toinen toiveissa
hempukka87....kp11/26-30..........yk25.........ensimmäinen toiveissa
Irmeli09...........kp10/25-29............yk4................kolmas toiveissa
kellopeliappelsiini.....kp9/29............yk7..............toinen toiveissa
Filuuri..............kp11/28-30.............yk1..............toinen toiveissa
delfis...............kp24/30-34...........yk3..........ensimmäinen toiveissa
Hudjuke..........kp15/28..................yk2..............3. (1.yht.) toiveissa
äiti 07.............kp18/28-30...........yk?.................kolmas toiveissa
ma-ii
Mandy81........kp20/28................yk1...........ensimmäinen toiveissa



TESTIPÄIVÄT:

VKO 48:
MA 24.11
TI 25.11: delfis (kp34)
KE 26.11
TO 27.11
PE 28.11
LA 29.11: Hemppu81 (kp30)
SU 30.11
VKO 49:
MA 1.12: E-V-A (kp31)
TI 2.12
KE 3.12: pisita (kp31),
TO 4.12
PE 5.12
LA 6.12
SU 7.12

HAAMUILIJAT:



PLUSSANNEET:
[/quote]
 
yöperhonen...oi kun jännää :D mikäs testi se oli??? kun kerta oletat että viivanpaikka vaan....

täällä taitaa ov olla juuri tai kohta jo ohi ja ukko taas katos vkonlopux sukuloimaan... :headwall: voi prkule....että tuskin tarttee tässä kuussa testailla, kattoo nyt josko se ov oottelis su asti ainakin..

onkohan muuten normaalia että tulee nk.vanhaa verta valkovuodon mukana??? tai on ruskeeta se valkovuoto?? et voiko se olla ov:ta??? vai turhruu vai mitä... APUA!!!
 
pisita mä oon ainaki lukenu että oviksen aikaan saattaa tulla sellasta punertavaa/ruskehtavaa valkovuotoa..

täällä on peittoja heiluteltu tasaiseen tahtiin, oisko nyt 4 päivä jo peräkanaa B) muuten on kyl kierron alusta asti touhuiltu niin ettei oo jääny ku kork se yks päivä väliin.. ja meillä ei tarvii kyllä sen kummemmin kumpaakaan osapuolta hommiin houkutella, on sen verran nymfo tapaus tämä parinskunta.. :LOL:
 
delfis, niin tosiaan, en tiedä miten tässä on käyny.... vai onko käyny mitenkään :D viime tädin vierailu oli kyllä varsin outo, että jos (toivottavasti) on tärpännyt, niin se on tod näk viime kierrosta...

Hemppu ja Flora, toivotaan että plussa siihen kunnolla tärähtäis ja vetäisin teidät mukana plussanneisiin... mutta ei hehkuteta liikaa, etten sitten kolahta kovaa ja pirun korkealta.!!

pisita, testi oli kotitestin liuskatesti... ERITTÄIN harmaa ja melkeen olemattomaakin olemattomampi viiva siinä kontrolliviivan vieressä näkyi, ja näkyy edelleen....

oikein mahtavia ovishetkiä kaikille..!!!! :) tehdään taikoja.!
 
Oi, täällähän jännitys tiivistyy! Pidetään peukkuja yöperhonen, että viiva siitä vahvistuisi pian!

Mä ajattelin ruveta tikuttamaan ovista huomenna. Ollaan kyllä aloitettu harjoitukset oviksen hyödyntämiseen jo, että osataan sitten kun on aika. ;)

Nyt pitää mennä ripustamaan pyykit, että pääsee joskus nukkumaan. Hyvää yötä ja iloisia ovishetkiä kaikille! :)
 
:wave:

Meillä yritetään kolmatta. Entuudestaan meillä on tyttö -04 ja poika -06. Yk on 1 ja kp 26/? (esikoinen sai alkunsa kp 33!) sain eilen ovistestiin plussan joka ei ollut ihan yhtä vahva kuin kontrolliviiva. Ovistuntemuksia on ollut jo muutaman päivän. Eli ovis taitaa olla käsillä =) Ihanaa koska näin pitkällä kierrolla aina pelottaa ettei ovuloikkaan.

Plussatuulia meille kaikille :D

Terkuin P123

Ps. Miten noita ihanaisia kuvia liitetään?
[/url]
 

Yhteistyössä