---------Plussat viikolle 48+49 ---------

JES! Onnistuin tikuttamaan ovulaation! Viikonloppuna tummeni viiva, mutta ei ihan yhtä tumma kuin kontr. eli negahan se kai silloin on. Tänään kaksi yhtä tummaa viivaa!!! Ellei testi viiva jopa tummempi!

Nyt on pakko sitten saada ukko hommiin ainakin tänään huomenna ja ylihuomenna! Ja toivottavasti tärppää.

Kertokaahan kokeneemmat tikuttelijat että onko testi sitten huomenna todennäköisesti negatiivinen? Jos tänään selkeä o+. Eli kannattaako testata vielä huomenna?

Ja olenhan ymmärtänyt oikein että kun ohjeessa luki että positiivisen testin jälkeen pitäisi olla yhdynnässä 24-36h sisällä niin se tarkoittasi niinkuin huomista ja ylihuomista? Pitää vissiin pistää kaikki peliin ja hoitaa tuo ukko sänkyyn tänäänkin. Ompahan sitten jotain odottelemassakin.

Ovulaatiostaan onnellinen,
lenan :LOL:
 
).( Täällä jo odotellaan et alkais pikkuhiljaa oleen menkat lopuillaan.. Kovasti sit vaan odottelemaan ovista.. Tehtiin sopimus miehen kans et heilutellaan peittoa koko kierron ajan vähintään joka toinen päivä ja sit jo on kyl kumma jos ei tärppää.. :LOL: Sitä tosin ei paljoo tarvinu suostutella.. :) Oon nimittäin vähä tullu siihen aatokseen että mä en ovuloi sillon kierron puolivälin aikaan niinku normaalisti, sillä sillon viimeks ku tikuttelin ovista ni en niitten 7 tikun aikana saanu oikeestaan minkäänmoista testiviivaa tikkuun 11-18kp.. tai sit vaan en ovuloi ollenkaan.. jota myös ois kyllä hankala uskoo ku kuitenki kaks raskautta jo takana.. :/ On nämä kyllä sit kinkkisiä juttuja.. :p


Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille!
 
Alkuperäinen kirjoittaja pisita:
Viikon alkuja vaan kaikille!! :wave:

Hitaasti taas aika tuntuu menevän, mutta menkööt :LOL: eipä sille kait mittään mahda..heh

Onko muilla ollut heti menkkojen loputtua jonkinlaisia "kipuja" jommalla kummalla puolella alavatsaa?! Kun nyt itellä ollut, mutta en kyllä yhtään muista oisko niitä ollu ennen.. :ashamed: mammalla vaan muisti huononee kun lähestytään 30v:tä.. :whistle: aattelin vaan että voisko jo nyt olla ov tuloillaan????? :eek: limoja ei kyllä näy, mutta kertooko nekään sitten aina kuitenkaan oikein..myös rinnoissa vihloo tai jotain sinnepäin.. Onkos jotain maksimi päivää jolloin menkat sit viim.pitäs ov:n jälkeen alkaa?? Kun mulla nyt ollu dpo11-14 viime aikoina..että voiko se olla jotain 20:kin??
Moikka :wave:
Mulla oli sama juttu nyt ku menkat loppu. Ihan niinku olis ollu ovis, kipu oli samanlainen. Vasemmalla puolella alavatsalla ja siitä säteili alaselkään ja lonkkaan, mut limaa en bongannu. Mulla on kierto lähes aina tasan 28 päivää ja tunnen yleensä ovis kivun ja limat löytyy. Siks tää olikin niin kummallista :eek:
Pupuiltiin sit kumminki varmuuden vuoks :D
 
Noppis
pisita, mulla on nykyään näköjään melkein koko kierron jotain ihme pistoksia. Just oviskivun tyylisiä ja jommalla kummalla puolella. Vanhaksi vissiin tulossa... :whistle:

Mun tietääkseni luteaalivaihe on yleensä max 16 pvää.
 
Heippa!
lenan, onneksi olkoon oviksesta! Toimeksi vaan sitä hyödyntämään! ;)
Mulla nousi kuume niin kovaksi, että tilasin äsken sekä ovis että raskaustestejä halpa-testi.fi:sta. Pitäisi tulla vielä tällä viikolla. Onko kellään kokemusta niiden testeistä?
Tiedä sitten päästäänkö ikinä hyödyntämään ovista, jos vaikka sellaisen ensi viikolla bongaisinkin. Meillä on iso remonttiprojekti menossa uudessa kämpässä ja iltaisin mies tahtoo olla aika väsynyt kun vihdoin kotiutuu työmaalta. Toivotaan, että päästäisiin muuttamaan uuteen ennen joulua, tulee kalliiksi, jos asutaan vielä nykyisessä tammikuu ja maksetaan kahta. Mutta kai sitä aina sen verran energiaa riittää... ;)
 
Ai niin, kiitos L3nen greippimehu selvennyksestä. Huomasin sitten, että siitä oli puhuttu aiemminkin, olin vaan niin innokas enkä malttanut lukea aiemmin kirjoitettua ennen kuin rupesin kyselemään. :) Pitäisi varmaan yrittää rauhoittua, tulee muuten niin kova tiputus kun menkat taas alkaa. Mutta toisaalta, joku kiertohan se on aina SE, jos ei mun elimistössä ole jotain vikaa...
 
:heart: TIISTAI 11.11.2008 :heart:



E-V-A..............kp11/29-32.............yk2...............kolmas toiveissa
Noppis............kp11/30..................yk5...............toinen toiveissa
pisita..............kp9/29-31.............yk5...............kolmas toiveissa
Hensku00.......kp13/28................yk4...........ensimmäinen toiveissa
äiti vm70.........kp16/28...................yk2...............neljäs toiveissa
L3nen.............kp8/24-26.............yk6...............kolmas toiveissa
lenan..............kp15/26-28.............yk2...............toinen toiveissa
Flora-79..........kp11/29-31.............yk2.........ensimmäinen toiveissa
Hemppu81......kp12/28..................yk4...............toinen toiveissa
Emmama.........kp14/27-33............yk5.................kolmas toiveissa
yöperhonen-....kp8/28.................yk10........ensimmäinen toiveissa
paimentyttö.....kp7/28.................yk1...............toinen toiveissa
hempukka87....kp7/26-30...........yk25..........ensimmäinen toiveissa
Irmeli09...........kp6/25-29............yk4..................kolmas toiveissa
kellopeliappelsiini..kp5/29............yk7..............toinen toiveissa
Filuuri..............kp7/28-30.............yk1..............toinen toiveissa
delfis...............kp20/30-34...........yk3...........ensimmäinen toiveissa
Hudjuke..........kp11/28..................yk2..............3. (1.yht.) toiveissa
äiti 07.............kp14/28-30...........yk?.................kolmas toiveissa
ma-ii



TESTIPÄIVÄT:

VKO 48:
VKO 49:

HAAMUILIJAT:



PLUSSANNEET:
 
Noppis juu taitaa se vanhuus alkaa iskeen, kun alaselkä kipeenä nytkin kokoajan ja mahassakin välillä enemmän ja vähemmän melki nk menkkakipua vaikka just pari pvä sit loppunu vuoto.. no kattellaan nyt sit tuleeko kivut uudestaan reilu viikon päästä vai oliko se ov jo sitten tässä.. :headwall: no ainakin on harjotukset jo alkaneet ;)
 
pisita mulla on kans koko kierron ajan vaikka mitä nippailuja :| Ja tosiaan nyt kp 7 tein varmuudeksi ovistestin ja viiva oli lähes saman vahvuinen kuin kontrolliviiva. Kp 10 ja 11 viiva todella haalea, juuri näkyy. Et tiedä sitten jos mullakin ov olikin jo sillon. No peitto on heilunut tasaseen tahtiin (nyt ei jätetä mitään sattuman varaan :D)

).( Kyllä tä syksy on sitten niin ankeaa :headwall: paleltaa ja väsyttää kokoajan. Jos ei olis noita lapsia ni nukkuisin aamusta iltaan :ashamed:

tervetuloa mukaan uudet :wave:
 
Omaa ).( taas...

Siis kertokaahan nyt viisaammat ja kokeneemmat tikuttelijat että mitä nyt kun eilen jo o testiin+ ja tänään vielä tummempi testi viiva kuin eilen. Selvästi kontr. viivaa tummempi? Kyseeseessä kotitestin herkät liuskat...

Kuvittelis että jos noi on niin herkkiä että se näyttäs vaan sen huipun? Vai oonko nyt ihan hakoteillä? Onko nää niin herkkiä että plussaa koko oviksen ajan? Kokemuksia?

Peittoja on nyt kyllä heiluteltu joka toine päivä. Nyt ajattelin että täytyy kyllä jaksaa vaikka joka päivä ettei vaan jää yrittämisestä kiinni... Ainakin niin kauan kun tätä oletettu ovis on päällä.

Mutta kertokeehan tosiaan miten tuota testiä nyt parhaiten tulkitsisi? Omista oloista kun en tiedä... Koskaan ei esim. tunne ovista... Limat on ehkä tänään bongattu, mutta saattaa olla eiliset siemenetkin (sori) :x
 
Tuota, listasta.. Eikö tännään ole tiistai? :whistle: :)

Viikonloppuna tuli harjoteltua ihan urakalla, mistä johtuen miehen pikkukaveri ottanu vähän vahinkoa eikä kuulemma aio antaa mulle nyt muutamaan päivään.. :kieh: Ja minusta tuntuu, että ovis vois alkaa olemaan hiljalleen läsnä.. Tai sitte se oli tuossa kp 7 ko tuntu nipistelyä, jota ei sen jälkeen oo tuntunu..

lenan, ikinä en oo ovistestejä tehny, mutta eikös se mee niin, että ovista lähetessä ne viivat hiljalleen tummenee (eli eilen sulla ovis jo lähellä ja nyt sitte käsillä?) kunnes oviksen jälkeen ne katoaa? Eli veikkaisin, että ne näyytävät koko oviksen kehittymisen???
 
Pöh. Fiilikset laski kun lehmän häntä. Kävin tänään jälkitarkastuksessa kun mulla oli hankala keskenmeno elokuussa ja lääkäri oli sitä mieltä, että mulla voisi olla tulehdus kohdussa. Sain kahdet antibiootit ja uuden ajan joulukuulle. Ei kyllä kieltänyt yrittämästä uutta raskautta, mutta tuntuu siltä, että ei kai mikään onnistu, jos kohdussa on tulehdus? En kysynyt asiaa kun mulle ei jostain syystä tule mitään koskaan mieleen silloin kun olen lääkärissä. :(
 
:hug: Filuuri!

Saanko kysäistä miten lääkäri totesi tulehduksen? Kun kirjoitit että lääkärin mukaan voisi olla kohtutulehdus? Otettiinko kokeita tai muuta?

Luulisi että lääkäri olisi maininnut mikäli raskaustoiveet täytyisi hoidon ajaksi haudata... Älä vielä masennu!
 
Irmeli09
lenan: Minä kanssa sitä mieltä, että jos tummempi viiva tänään niin sitten ovis lähempänä kuin eilen. Minulle on kanssa tullut yhdessä kierrossa niin, että kahtena päivänä yhtä tumma viiva. Päättelin kierron pituudesta, että ovis tullu vasta tuolloin toisena päivänä.

ON: Täällä alkaa täti pakkailemaan kamojaan. Kivaa! =) Kohtahan sitä pääsee taas peittoja heiluttelemaan ja ovista bongailemaan :D . Ajattelin ryhtyä tikuttelemaan tuossa ehkä perjantaina. Muuten on ilmassa järjetöntä väsymystä. Jos kierto ei olisi tässä vaiheessa olisin ihan varma että olisi tärpännyt. :LOL: .
 
pyrstötähti
:hug: niin hiljaista tänään joka päivässä että meninkin sitten katsomaan missä kaikki ovat ja nyt olen odottanut siellä ekalla sivulla että koska se koira saa kiskottua sen pyyhkeen tuon komistuksen päältä. Mitään ei tapahdu. Voisiko joku pliis, päivittää sen sivun :)

Oikeesti mä olen ihan tosiaan toisesta pinosta eli tuolta 40+ osastolta mutta minusta oli niin kivaa kun e-v-a (muistaakseni oli hän) joka tuskaili että milloin lapset alkavat nukkua. Voin kertoa että älä huoli, meillä teini-ikäiset nukkuu vkl:na klo 13-14:00 tietämille joten hetken kun maltat niin jopa on tämäkin huoli poissa. Mutta sitten onkin edessä toinen ongelma millä ihmeellä ne saat aamulla sängystä ylös =) Kovasti mukavaa päivää kaikille!
 
lenan, lääkäri arvioi tulehdukseksi kun kohtu oli tutkiessa niin voimakkaasti aristava. Mitään kokeita ei kyllä ottanut vaan antoi suoraan reseptin käteen. Sanoi, että jos olen joulukuussa raskaana, niin ei sitten tehdä sitä toimenpidettä joka on siihen suunnitteilla, eli sikäli ei kai pitänyt raskautumista mahdottomanakaan. Itsestä vaan tuntuu, että kaikki toiveet romahti tämän kuun osalta. Ehkä olen liian nopea johtopäätöksissäni...
 
Filuuri no siinä tapauksessa älä ainakaan heitä kirvestä kaivoon! Saankos vielä kysäistä että oliko ihan gyn.lääkäri vai terv.keskus? Jotenkin mulla tuosta kohtu tulehduksesta sellainen kuva että se kyllä on todella kipeä ja tutkitaan/hoidetaankin tarkkaan... Voihan toki olla lievempiä ja pahempia tulehduksia, mutta kaverini oli muutama vuosi takaperin ihan sairaalahoidossa ja tiputuksessa kyseisen sairauden vuoksi, mutta niin kuin sanoin hänellä varmaan todella paha tulehdus... Siltikin ihmettelen etteivät ottaneet kokeita...
 
lenan, munkin mielestä se oli vähän erikoista ettei otettu mitään kokeita, mutta ehkäpä lääkäri ajatteli, että hoidetaan vähän varmuuden vuoksi. Mulle on km johdosta tehty lääkkeellinen tyhjennys ja kaksi kaavintaa ja ollut jo yksi kokein todettu tulehdus. Eli samaan konkurssiin vaan. Oli siis gynis joka tutki.

Mutta nyt jo paremmalla mielellä. Jos onkin joku tulehdus, niin niillä myrkyillä joita sain luulisi paranevan ensi viikkoon ja toivottavasti ovikseen mennessä. :)

Asiasta toiseen, niin onpa muuten ollut tänään ilma! Mä olen juoksennellut ulkona koko päivän ja milloin ei ole hiki valunut kun olen tapellut sateenvarjon kanssa, niin olen hytissyt kylmästä kun housunlahkeet on olleet märät puoleen reiteen. Mä haluan muuttaa jonnekin lämpimään! :)
 
Aika se vaan kuluu ja melkein on tullu jo paniikki välillä. Eka raskaus oli niin kauhea, että nyt alkaa pelko hiipimään, mutta kyllä se saa nyt luvan mennä taka-alalle, on se palkinto niin uskomaton jos raskautuisi. Ens viikonloppuna olis vielä muutto, joten hyvin saa ajatukset muualle, tosin pitäis keretä jotain tekemään sen raskautumisen eteenkin...

Minä kiertopäivänä olette aloittaneet oviksen tikuttelun? Tilasin noita testejä ja mietin, että pitäiskö alkaa jo 10.kiertopäivänä vaiko myöhemmin? Ja greippimehua olen killittänyt ja vitamiineja popsinut, saas nähdä tepsiikö.

Kauhea sää ulkona, mutta jos se auttaisi viihtymään vällyjen välissä enemmän. :)
 

Yhteistyössä