---------Plussat viikolle 48+49 ---------

täällä ei oikeastaan ole minkäänlaisia tuntemuksia ilmassa...ov limoja en ole tässä kuussa bongannut ollenkaan (samanalaisia ainakaan kun ennen; kirkasta venyvää valkuaista..)..ellei sitten vasta olisi tulossa, sit kyllä kierto taas venähtää.. :| et ei kyllä osaa sanoa mitään, ei ole rinnat kipeet eikä muutakaan vaivaa ;) ole ilmaantunut. Koko ens vko viel ainakin ooteltava, ehkä 1.12 vois jo testailla mutta koitan jaksaa oottaa siihen 3.12 jollon kp31 ellei ole täti sitä ennen ilmaantunut..
 
Huomenta.. ensin vähän omaa napaa ).( Eli selailin tuota viikon 44 pinoa kun silloin valittelin yhtäkkistä vatsakipua ja kovaa sellasta. No tänään aamulla tuli se sama tunne ja katsoin mikä kp mulla oli ollu sillon (kp20) ja nyt on siis (kp21). Voisko tosiaan olla että mulla ovis vasta nyt??? En kyllä ymmärrä tätä mun kroppaa. No mutta kuitenkin viimex tuo kipu oli kp20 ja menkat tuli kp29 (joten eikä tuo ole aika lyhyt väli??) No jos tää tosiaan ovista on, niin eilen tuli ainakin hommailtua ;)
 
).( kävin hieman lukemassa tuosta luteaalivaiheesta (vai mikä lie).. Niin näyttää liian lyhyeksi sitten mulla jäävän :( Eli toiveet menny :snotty: Kuinkahan pian sitä vois lääkärin puheille mennä? Kun meillä kuitenkin kaksi lasta jo on ja en ole ennen mitään häikkää huomannut. Ja noita kipujakaan ei ole ollut kuin nämä yrityskierrot (hurjat 2) En koskaan ennen ole tuntenut ovista (mikäli se sitten on juuri sitä). Tosiaan viime kuussa menkat alkoivat jo kp 29 kun kierto muuten ollut jo pitkään 32 päivää.. sori tää oma napa, mutta ottaa päähän :ashamed:
 
huomenta.!

testasin aamulla ja kappas vaan, viivanpaikka/haamu hävinnyt testistä eli ihan puhdasta negaa näytti :'( on taas niin maahan tallottu olo, että.... itkettää ihan hirveesti.!! noh, oispa ollu taas liian hyvää tuuria mulle..... tänään mennään sitten siipan kanssa käymään lääkärissä tutkimassa että mikä minua oikein riivaa.! luulotauti varmasti :D tosin tuo miekkoseni sanoi että sen siskolla ei ollu edes tk:n testi näyttäny plussaa, eli raskaus todettiin vasta ultralla. kuinka helposti han tk:een saa ultra ajan.? jos vain haluaisi esim tarkistaa onko siellä kaikki ihan kunnossa.? anteeksi omaa napaa, harmittaa vaan niin kovin.!!

parempaa ++++++++++++ onnea teille.!!!! :) :heart: :heart:
 
tervetuloa uusille!

mä en oo jaksanu seurailla tai kirjotella.. välillä tuntuu niin turhauttavalta tämä koko odottelu.. nyt vissiin kp16 ja pari edellistä päivää kyl vuodellu reilummasti valkovuotoo, mut mitään aivan ovisliman tyylistä en ole bongannut.. saas nähä nyt sitte.. pupuiltu on tasaiseen tahtiin väh joka toinen päivä, et luulis nyt et tärppäis, vaan usko ei oikein riitä silti.. :ashamed: no, mutta nähtäväksi jää sitten miten käy kierron lopussa.. :whistle:

 


Pahoittelut siis kaikille jotka "kärsivät" Anteeksi sanahirvitys mut en oikein keksinyt parempaa :ashamed:
Yöperhonen hyvä et pääset tänään lääkäriin ja tutkimuksiin jossa asiat selviävät :hug:
estelle tervetuloa :wave:

Mä testaan tiistaina tai keskiviikkona jos on vielä tarvista. Tätin pitäis siis tulla maanantaina päivien mukaan. Jotain pientä nippailua on muttei oikein muuta et siitäkään ei voi päätellä mitään suntaan/toiseen :ashamed: Testit kyllä polttelis kovasti mutta pakko yrittää vaan antaa pyöriä kaapin päällä ja laukussa vielä muutaman päivän ettei turhaan tarvitse pettyä yhdestä viivasta :/

Mutta naiset, nyt lippu korkealle! Kyllähän me vielä plussataan :heart: :heart:
 
kiitos lohdutuksista äiti vm70 ja flora-79 :) kyllä tämä tästä, on vaan jaksettava eteenpäin.! jos ei veikkaa ni ei voi voittaa, tässä tapauksessa jos ei yritä ni ei voi mitään saadakaan..

mutta en vielä heitä kirvestä kaivoon, ennenkuin täti saapuu punaisessa viitassaan :) siihen asti jaksan toivoa.!

toivon siis paaaaaljon plussia meille kaikille tasapuolisesti.! :)
 
Yöperhoselle hali, :hug:

äiti vm 70: Sulla ja mulla näyttäis olevan samat kiertopäivät ja yhtä pitkä kierto. Mä testaan kait maanantaina.. tai tiistaina. En osaa päättää. Ensin jo meinasin tänäaamuna tehdä testin, mutta maltoin mieleni. Alavatsassa vähän kipuilee ja rinnat on hellänä, mutta voivathan nuo olla menkkaoireitakin.. Ärsyttää..

Plussatuulia kaikille kovasti! :heart:
 
yöperhonen- :hug: Älä vielä hautaa unelmia. Eikös se viiva jonka vahvistumista toivottiin ollut ajatuksella, että jos olisi jäänyt edellisestä kierrosta? Jos nyt olikin nega, niin voihan se olla jo parin viikon kuluttua plussa tästä kierrosta!

estelle :wave:

Ja sitten siihen aina läheisimpään napaan. Ovistesti näytti vihdoin plussaa tänä aamuna! Olin jo totaalisen varma, että ei tule ovista ollenkaan, mutta nyt näyttäisi hyvältä. Ihmeellisen myöhään kyllä. Mulla on viimeisen viiden vuoden aikana ollut ainoastaan pari kolme kiertoa jotka on ollu yli 30 päivää. Mitään tuntemuksia ei kyllä ole enkä villeimmissä unelmissanikaan olettaisi oviksen olevan näin myöhään, mutta kai se niin on, jos testiin on uskominen. Tästä laskien siis testaisin aikasintaan itsenäisyyspäivänä, jos siihen silloin näyttäisi olevan tarve.

++++++++tuulia kaikille! =)
 
yöperhoselle täältäkin suunnalta oikein oikein suuri :hug: Ja kaikille muille tsemppiä bongailuun ja oviksen hyödyntämiseen! :)

ON: Täällä ei oikeestaan minkäänlaisia tuntemuksia. Parina iltana ollut menkkakipuja vatsassa, mutta siinä on kaikki oireet. Ainoa, mikä toivoa herättää on se että yleensä rinnat kipeytyy jo viikkoa ennen kuukautisia ja nyt ei mitään. Ei mitään! :/ Odottavan aika tuntuu niin pitkältä. Pääsis jo testaamaan. :xmas:
 
Irmeli09
Delfis: Pakko kommentoida pikaisesti. Kerroit, että ainoa oire on tuo että rinnat ovat yleensä kipeät ennen kuukautisia. Minulle kävi juuri noin esikoisesta. Noina aikoina minullakin aina rinnat olivat tosi kipeät ennen kuukautisia. Tuossa kuussa kun raskauduin ihmettelin, että kuinkas ne rinnat eivät olekaan kipeät. No syykin sitten löytyi, olin raskaana. Rinnatkin siitä sitten kyllä myöhemmin (ehkä viikon myöhässä) kipeytyivät ja olivat kyllä tosi kipeät :D :D :D . Toivotaan, että tarina toistuu sinun kohdalla :wave: .
 
Anteeksi yöllinen ja hieman alkoholipitoinen viesti..
Yöperhonen :hug:

Se tärkein, eli oma napa. Mulla tosiaan ovis oli viikko sitte torstaina ja ko touhuilut jäi vähemmälle siinä ympärillä niin tuskin tärppäs tästä kierrosta.

Oltiin tuossa miehen firman pikkujouluissa ja siellä mulle ennustettiin, että meille tullee poika, tyttö, poika... Tosin meillä tuo eka on tyttö ja erittäin epätoennäköstä, että ois ennen ollu keskenmenoa..

Noh.. Ei oo tuntemuksia mihinkään suuntaan. Oviksen aikaan vihlo mahasta ja rinnat oli kipeät(mitä ne ei oo ollu ennen.. eli ennen ei oo ollu ovista?), mutta nyt ei oo mittään (paitsi paskahätä kolmatta päivää..).

Sinälläänhassuja nämä loppukierrot ko saa aina olla viikon raskaana ennen ko se karu totuus iskee. Nytki mulla on pienoinen tunne, että jos sittenki.. Mutta ko järjellä aattelee, nii se ovis meni meiltä hukkaan. Valitettavasti.
 
lenan :hug: , mutta niinkauan kun ei tätiä näy voi toiveita pitää viel yllä.

).( Täytyy myöntää kyllä että itsekkin olen kirveen heittänyt kaivoon. Tuon lyhyen luteaalivaiheen takia. Mutta kaikille muille toivon plussaa todella paljon :heart:

Tuntuu että kaikilla vähän mieli maassa :snotty: Mites me tästä nyt piristyttäis :heart:

Hemppu81 sulle kans ISO :hug:
 
lenan iso hali sulle, :hug:

Itse myöskin täällä jo odottelen menkkoja, kp 27/28. En usko millään, että voisin olla raskaana. Välillä ollu kipuiluja rinnoissa ja mahassa, mutta niinhän niitä voi olla menkkojakin ennen. Joo. Odotellaan.

Tsemppiä kaikille! :heart:
 

Yhteistyössä