---------Plussat viikolle 48+49 ---------

niin olen tässä kamalan flunssan kourissa ja eilen en konetta avannut kertaakaan..nyt oli pakko tulla vilkaseen onko uutisia ja mitä kaikkea tapahtunut...ja olihan niitä :D JEE!!!

Nyt vaan kaikki joilla pvät täynnä/pian täyttymässä testailemaan :LOL:
 
parane pian pisita.!! :) :hug: :heart:

voi jestas kuinka onkaan ihana näky kun oma mies hoitaa vauvaa.<3 ihan tulee liikutuksen kyynel silmään :D tuo kummityttö on meillä ollut nyt hoidossa ja äsken mies sitten otti sen syliin ja antoi vellipullollisen neidille :) oli kyllä aivan uskomattoman hellyyttävä näky.. ei tuo siippa koskaan aikaisemmin ole uskaltanut ottaa lasta tuolla lailla syliin... juttelukin heiltä sujuu mallikkaasti :) kai tuo vauvakuume tekee tehtävänsä :D
 
Onnea mandy81 :heart: :heart: :heart: :heart:

Koitahan pisita parantua, saako tähän nyt sitten todeta, että oisko tuo flunssa raskausoire :D

Ihana myrsky, mä niin tykkään kun saa sisältä vällyjen alta sitä seurailla :wave:
 
Tervetuloa mukaan jellona84 ja valtsukka :flower:

Todella paljon onnea sulle mandy81 plussan johdosta :flower: :flower: :heart:

Toivottavasti meistä mahdollisimman moni tulee perässä =)

(.): Semmosta kuvotusta on ollu nyt 3 päivää se tulee ja menee....Mulla on ollu flunssa ja ajattelin aluks et se kuuluu siihen, mut nyt flunssa alkaa jo helpottaa, kuvotus vaan jatkuu

 
Mandy81 Onnea!!!! :flower: :heart:

Mä olin töissä viikonlopun ja kun tulin himaan niin aivan järkyttävän huono olo iski. Hoitoalalla duunissa ja siellä vatsatautia liikkeellä (voi prkl!):$ Jos olisin tiennyt en olisi mennyt töihin (teen siis keikkatyötä). Nyt sitten vaan tärisen peitonalla ja käyn välillä vessassa oksentamassa! Vielähän tän itse sairastaa (vaikkakin on aivan kamalaa), mutta tuohon tyttöön en sitten haluaisi tautia! On vähän vaikeaa kun äidin perään nyt itkee ja ihmettelee miksi en huoli häntä mihinkään. :'( Äiti on hylännyt nyt raukan, mutta omaksi parhaakseen! :heart:

Tottakai tulee myös mieleen että mitä jos vaikka tämä etova olo/ oksentelu onkin jotain muuta... ;) No palaan maanpinnalle ja tuskin nyt mikään raskauspahoinvointi voi alkaa näin salamaniskusta ja vielä sattumalta tuollaisen työrupeaman jälkeen... Tätiä ei siis vielä kuitenkaan ole kuulunut.

Mä olen sitten näköjään tälläinen omanapainen vuodattaja :ashamed: Anteeksi!

Mutta Kaikille tasapuolisesti plussatuulia ja jatkakaamme mandyn viitoittamaa tietä.
 
Ekaa kertaa pinoilemassa :) Eli hei vaan kaikki plussahörhöt :D

Eli minä: 26 v, eka lapsi toiveissa. Yk.. olisiko 6? kp 15/26 menossa ja ensi viikolla ajattelin testata (ei malta pidempään!). Hitsi, nyt on sellainen olo, että voisko olla... :)
Tässä on sekin hauska puoli, että viime menkoista en ole ihan varma oliko ne menkat kun ne tuli kp 19 ja se on outoa. Mutta runsaat ne oli... Saapa nähä, ei tässä vielä mitään tiedä! :)
 
Moikka!

Paljon onnea Mandylle! Tarrasukkia matkaan!

Yöperhonen testasitko nyt jälkimmäisen testin samalla merkillä? Joko oot raskaana (toivottavast!!) tai sitten oot saanut sen perinteisen viivanpaikan ekaan testiin, tai kolmas vaihtoehto on että OLIT raskaana, eli kemiallinen raskaus, mutta toisaalta luulis että silloin oireetkin katois nopeesti. Noin alussa kun raskaushormoonia on vielä tosi vähän! Pidän sulle peukkuja! Joka tapauksessa koita ottaa rennosti (niin rennnosti kuin se on mahdollista) ja jos ei tässä kierrossa niin sitten seuraavassa!

Jellona84, sullahan on lupaavat oireet! Onnee sit vaan testailuun!

) . (=omaa napaa:

Tunsin kiinnittymisen aikaan suht vaimeita nippailuja, mikä on hyvä merkki. Kuitenkaan tälle kierrolle mulla ei riitä hirveästi uskoa, koska muita oireita ei ole alkanut vieläkäänt tulla... Toki tiedän, että jotkut eivät tunne oireita ainakaan näin aikaisin, mutta itse olen herkkää sorttia ja aina esim. km-kierroissa olen tuntenut nippailuja alamahalla ja sellaista viiltävää "repäisykipua" jo hyvissä ajoin.
Nyt ainoa oireeni lämpöjen lisäksi on se, että niistäessä "tuotos" on useamman päivän ollut verensekaista, mutta ei tuoreen veren, vaan sellaista vaaleanrusehtavaa. Se saattaisi kertoa tietysti että limakalvot reagoi johonkin... tai sitten ei! Niin, ja huimannut on myös nyt monesti ylösnoustaessa, mutta ei nää mitään varmoja merkkejä ole, niin en jaksa nyt uskoa vielä mihinkään.

Kiva, huomenna alkaa jännäysviikot! Tsemppiä kaikille ja paljon plussatestejä!
+++++++++++++
 
estelle, kyllä, samalla merkillä testasin kun oli kotona valmiina... kahteen testiin siis sain sen viivan paikan ja toiseen tuli roskishaamu..... ja siihen kolmanteen ei sitten enää mitään. :ashamed: plaah, on tämä kurjaa.. mutta silti on kaikki raskausoireet tallella. kai mä oon vaan luulosairas :D minäkin täällä pidän sinulle peukut pystyssä.!!! :)
 
peukkuja kovasti kaikille oireileville et tosiaan testiin tulis pian vahva plussa ja epäilyt sais haihtua! :hug:

mulla menossa kp18/29, toiveet on korkealla ku niin tiuhaan on kuitenki touhuiltu ja ovislimat bongattu, mut toisaalta taas pelko pöksyssä ettei vieläkään.. :ashamed: testailen varmaan tos joulukuun tokalla viikolla, jos maltan sinne asti.. :saint:
 
Huomenta tytöt! On tää jännää... Huomenna pääsee testaamaan. Lähestulkoon kaikki oireet edelleen poissa, ainoastaan pientä juilintaa ja rinnat ihan aavistuksen arat. Menkkakivutki on hävinny. Yöllä jouduin heräämään vessaan. Oisko tää ny sitä? =) Ärsyttää kun ei tiedä. Jotenki kun lapsesta on haaveillu jo pitkään vaikka yk takana tätä ennen vasta 2, tuntuu että en mä voi plussata. Vuoroin epätoivoa ja toivoa. :headwall:

Mukavaa ja lumista alkanutta viikkoa kaikille! =) :flower:
 
J84
Nyt se menkkavuoto sit alkoi..ei eipäilystäkään. Mut arvatkaas mitä..mua ei oikeesti harmita yhtään. Ihanaa, et menkat alko ja kroppa rupee elään taas. Olo on kuin onnenponilla :D Mut se vaan mietityttää, et alkanko laskeen kp:viä torstaista kp35 jolloin toi "tiputtelu" alkoi vai tästä kp39 kunnon vuotopäivästä. Kyl mussa oli pieni toivonkipinä, kun tuota vähäistä aamu tiputtelua oli ja sitä ei oo koskaan ennen ollu, mut ei voi mitää. Uuden kierron kimppuun vaan :p Toivottavasti seuraava kierto ei anna odottaa näin pitkään ja menkat tulis sit niin kuin ennekin kp30-31. Että tälläista näin heti maanantaihin ja listalla en roikukkaan tätä kauempaa. Onnea teille muille ja paljon +++++ :whistle:

*Jellona84 poistuu iloisin mielin opettelemaan omaa kroppaansa uudelleen ja palaa kuukauden päästä rytinällä takasin jännäileen*
 
täällä kans lunta tullu ihan tuutin täydeltä.. ulos ku päästään ni saa alkaa kyl lumitöihin.. tää mun olotila vaan ei oo kovin sellanen et tekis mieli huhkia lapionvarressa.. vissiin aika paljo nyt liikkeellä tätä flunssaa.. koko viikon ollu kurkku karhea ja pe aamuna nousi sitten kuume, vkloppu tääl niistetty ja olo on edelleen ku jyrän alle ois jääny.. lämpöä tosin ei enää ole.. särkylääkettäki saanu ottaa ku pää on ollu niin kipee.. :kieh: lämpöseurantaki meni nyt vähä plöröks ku limojen mukaan just ovisaikaan ton vklopun on ollu lämmöt huomattavasti koholla.. :/


mukavaa alkanutta viikkoa kaikille ja paranemisia muille sairasteleville!
:hug:
 
:heart: MAANANTAI 24.11.2008 :heart:



E-V-A..............kp24/29-32.............yk2...............kolmas toiveissa
pisita..............kp22/29-31.............yk5...............kolmas toiveissa
Hensku00.......kp26/28................yk4...........ensimmäinen toiveissa
äiti vm70.........kp29/28...................yk2...............neljäs toiveissa
L3nen.............kp21/24-26.............yk6...............kolmas toiveissa
lenan..............kp28/26-28.............yk2...............toinen toiveissa
Flora-79..........kp24/29-31.............yk2........ensimmäinen toiveissa
Hemppu81......kp25/28..................yk4...............toinen toiveissa
Emmama.........kp28/27-33............yk5.................kolmas toiveissa
yöperhonen-....kp21/28.................yk10.......ensimmäinen toiveissa
paimentyttö.....kp20/28.................yk1...............toinen toiveissa
hempukka87....kp20/26-30..........yk25.........ensimmäinen toiveissa
Irmeli09...........kp19/25-29............yk4................kolmas toiveissa
kellopeliappelsiini.....kp19/29...........yk7..............toinen toiveissa
Filuuri..............kp20/28-30.............yk1..............toinen toiveissa
delfis...............kp33/30-34...........yk3..........ensimmäinen toiveissa
Hudjuke..........kp24/28.................yk2..............3. (1.yht.) toiveissa
äiti 07.............kp27/28-30...........yk?.................kolmas toiveissa
ma-ii
P123..............kp34/?...................yk1..................kolmas toiveissa
estelle............kp31/36................yk19........ensimmäinen toiveissa
Valtsukka.......kp35/32...............yk?.........................?
OnSiisKevät....kp16/26...............yk6...........ensimmäinen toiveissa



:hug: UUTEEN KIERTOON: :hug:
Jellona84


TESTIPÄIVÄT:

VKO 48:
MA 24.11
TI 25.11: delfis, lenan, äiti vm70
KE 26.11
TO 27.11
PE 28.11
LA 29.11: Hemppu81, Emmama
SU 30.11: Hudjuke
VKO 49:
MA 1.12: E-V-A, L3nen, Flora-79
TI 2.12
KE 3.12: pisita,
TO 4.12: Irmeli09, yöperhonen
PE 5.12: paimentyttö
LA 6.12
SU 7.12

HAAMUILIJAT:



PLUSSANNEET:

Mandy81 :heart:
 
E-V-A..hmm...jaahas, saahan sitä kait kuvitella ainakin niin :saint: muuten kyllä veikkaan että se täti sieltä tulee kun taas alaselkä alkaa kipeilemään :| saattaa jo tämän vkonloppuna alkaa kun ov oli ehkä jo 3-5pvä ennenko piti olla..en oo ollenkaan niitä limoja tässä kuussa bongannut.. :(

:wave: OnSiisKevät Tervetuloo vaan mukaan!!

Jellona84 :hug: Onnea uuteen kiertoon!!! =)

PALJON PLUSSAONNEE huomiselle delfis, lenan ja äiti vm70 +++++++++++++++++++++
 
Nyt plussahanat auki tähän ketjuun!! :D



Mulla pitäs alkaa menkat tuossa keskiviikon/torstain tienoilla, mutta viime kierto venähti, joten voi olla tässäkin kierrossa on mahdollista että meneekin tuonne viikolle 49. Mutta siis en oikein tiedä, että millon uskaltais testailla, kun tästä kierron pituudesta en ole niin varma? Nyt jos ei nyt ke/to ala, niin oikeastaan voisin viikonloppuna vaikka testailla. Tällä hetkellä ei ole oireita ei niin menkoista eikä raskaudestakaan. Mutta toivon tietenkin niin kovasti että se plussa pärähtäis testiin!! :)

Plussapuhureita+++++++++++ :whistle: kaikille!!! :D
 
:wave: yöperhonen mulla tota kuvotusta voi kans tulla ihan mihin aikaan tahansa päivästä ja se on välillä tosi voimakasta, mut vielä en oo oksentanu :x

Mun viime raskaudesta on noin 8 vuotta niin en enää oikeen muista miltä raskauspahoinvointi tuntuu, mut jos se on tätä niin toivottavasti se ei kestä koko raskautta :eek:
Muuten olisin toki ikionnellinen jos olisin nyt raskaana, mut tää pahaolo vähän säikäytti :/
 
Irmeli09
Jellona84 :hug: :hug: .

OnSiisKevät tervetuloa mukaan porukkaan :wave: :wave: .

Täällä ei paljon mitään uutta. Hetken jo eilen illalla ajattelin, että olisiko raskausoireita kun valkovuotoa oli tullut runsain mitoin :eek: . No kyllähän minä sitten tajusin mistä siinä taas oli kyse. Hiivatulehdushan tuo on eikä mikään vauvanalku ;) :/ . Inhottavaa! No jospa tuo tuosta taittuisi kun laittaa tropit kehiin.

Huomenna olisi pikkukakkosen varsinainen 2 v synttäripäivä (vaikka niitä vietettiinkin jo lauantaina) ja itselläkin olisi nuo nimpparit. Noi omat nimpparit taitavat kyllä jäädä hieman noiden synttäreiden jalkoihin :saint: . Itse taidan enemmänkin juhlia sitä että kp:t vaihtavat kymmenlukua ja pääsee 20 puolelle. :LOL: :LOL: . Piinauspäivät lähestyvät vaikkakin hiljakseen :D :D .
 
voi huh, tulin vain nopeasti vilkaisemaan kuulumisia.... olen ihan tajuttoman väsynyt enkä siksi jaksa tässä koneella roikkua.

hudjuke, minäkin olen monena iltana itkenyt että onko raskaana oleminen tuollaista että kuvotus on noin voimakasta.. (jos siis raskaana olisin).. noh, epäilempä että olisin.!

toivotan teille kaikille ihan mahdottoman paljon plussa onnea.! +++++++++ :whistle:
 
Huomenta!
Ei vaan nukuta, siis miksi pyöriä sängyssä ja odotella että kello soisi :/
Aconin herkällä testattu nega :'( mutta antaa silti toivoa kun täti ei ole ainakaan vielä siirtynyt minuun, taisi löytää meidän toisenkin tyttären ennen äitiä ja lähtisikin sitten vain pois, hus,hus. Täälä ei siis ainakaan heti aamusta vaivuta epätoivoon ja kiukutella niinkuin eilenaamuna, tytöt parat saivat kuulla kunjansa ennen kouluun lähtöä kun äitillä palo kaikesta hihat :ashamed: Eilenaamuna meinaan tein myös testin ja sekin nega niin siksi sit pipo kiristikin huomattavasti enemmän ja vaik kuinka kävin punttisalilla niin silti kiristi koko illankin vielä :/

Mutta siis odotellaan ja toivotaan että muut saisivat jo plussan jotka tänään ajattelivat testata :heart:
Kovasti +++++ tuulia :whistle:
Nyt lähden aamukahvin keittoon

 

Yhteistyössä