Moikka!
Paljon onnea Mandylle! Tarrasukkia matkaan!
Yöperhonen testasitko nyt jälkimmäisen testin samalla merkillä? Joko oot raskaana (toivottavast!!) tai sitten oot saanut sen perinteisen viivanpaikan ekaan testiin, tai kolmas vaihtoehto on että OLIT raskaana, eli kemiallinen raskaus, mutta toisaalta luulis että silloin oireetkin katois nopeesti. Noin alussa kun raskaushormoonia on vielä tosi vähän! Pidän sulle peukkuja! Joka tapauksessa koita ottaa rennosti (niin rennnosti kuin se on mahdollista) ja jos ei tässä kierrossa niin sitten seuraavassa!
Jellona84, sullahan on lupaavat oireet! Onnee sit vaan testailuun!
) . (=omaa napaa:
Tunsin kiinnittymisen aikaan suht vaimeita nippailuja, mikä on hyvä merkki. Kuitenkaan tälle kierrolle mulla ei riitä hirveästi uskoa, koska muita oireita ei ole alkanut vieläkäänt tulla... Toki tiedän, että jotkut eivät tunne oireita ainakaan näin aikaisin, mutta itse olen herkkää sorttia ja aina esim. km-kierroissa olen tuntenut nippailuja alamahalla ja sellaista viiltävää "repäisykipua" jo hyvissä ajoin.
Nyt ainoa oireeni lämpöjen lisäksi on se, että niistäessä "tuotos" on useamman päivän ollut verensekaista, mutta ei tuoreen veren, vaan sellaista vaaleanrusehtavaa. Se saattaisi kertoa tietysti että limakalvot reagoi johonkin... tai sitten ei! Niin, ja huimannut on myös nyt monesti ylösnoustaessa, mutta ei nää mitään varmoja merkkejä ole, niin en jaksa nyt uskoa vielä mihinkään.
Kiva, huomenna alkaa jännäysviikot! Tsemppiä kaikille ja paljon plussatestejä!
+++++++++++++