---------Plussat viikolle 48+49 ---------

Täällähän on monella jännät paikat :)

).( Aamulla tein testin ja sellasen haamujen haamun sain näkyviin. Ukollekin jo sanoin, että turha tätä on sen kummemmin tuuletella kun on koko ajan semmonen olo että menkat alkais. No, katotaan nyt mitä tuleman pitää :)
 
E-V-A - pahoittelut tädin saapumisesta :hug:

Pisita - Onnea testaamiseen ++++++puuuuuuuh ja Onsiiskevät, sinulle myös vahvistavia ++++++++puuuuuuh


Mitenkäs Flora??huhuuuu?

).( toisesta piniosta kopsattuna: KP:t alkaa oleen täynnä. Huonolta näyttää valitettavasti; fysiikka sanoo EI - lämmöt laskussa, ei mitään oireita, testi negaa vielä dpo 12, psyyke yrittää pitää lippua korkealla mensuihin saakka :kieh:

Ihan aavistuksen verran jo mensukipuja. :kieh: :kieh: :kieh:

P123 Dpo 13
 
Onnea Irmeli haamusta ja Flora plussasta! :flower: :flower:

Mulla tuli tänään paperiin vessassa käydessä jotain hennon vaaleanpunaista ja voin siis sanoa, että peli on mun osalta pelattu. Varsinaisia menkkoja en kyllä odota ennen loppu viikkoa kun oviksen bongasin la 10 päivää sitten, mutta kun mun aiemmissa kahdessa raskaudessa ei missään vaiheessa tullut mitään vuotoja, niin uskon minkä tahansa siitä poikkeavan tarkoittavan sitä etten ole raskaana. :( Mutta odotellaan nyt sitten uuden kierron alkua ennen sen kirveen kaivoon heittoa.
 
Biocardin (apteekista) raskaustestillä varmistelin tänään.. ja heti ilmestyi tikkuun viivat, ei mennyt kuin noin 10 s .. täytynee tämä ottaa siis ihan todesta vaikka epätodelliselle tuntuu! :heart:

:hug: joille täti on tullut. Ensi kiertoon plussaa sitten! :heart:

 
voi mahtavaa.!!! oikein hurjan paljon onnea kaikille plussanneille.! :flower: :) ja :hug: kaikille uuteen jännäilykiertoon siirtyneille...!

ON: mitä tää on.? :eek: :ashamed: tänään tullut ihan melkeempä huomaamattoman vähän veristä vuotoa... ei TODELLAKAAN mitään menkkamaista vuotoa... ei tää voi oikeesti olla totta.!!!!! eiiiiiiii :'( mä niin toivoin että nyt ois tärpänny ja nytkö se kusipää täti tulee.?!?!?!?! anteeksi kielenkäyttö, itkettää ja raivostuttaa vaan niin paljon.!!! mutku ei tää oikeesti oo kunnon vuotoa. huomen aamuna kyllä soitan lääkärille ja kysyn että mitä hittoa.... tipuinko nyt sitten.??? :eek: niin ja lämmöt ovat edelleen koholla, vaikka "menkat" alkaneet(ko).?! ei vaan mahu mun pääkoppaan että mitä tää on... kaikki oireet on niinkun aikaisemminkin, eikä mitään menkkakipuja tai mitään... tuo niukkaakin niukempi vuoto vain...... :'( :'(
 
Onnea plussanneille ja tosi paljon tsemppiä uuteen kiertoon pudonneille! Nyt vasta täällä ollaankin hämillään. Ihme tuhruttelu jatkuu vaan ja kauhean paha olo on ja mahassa nippaa. Hermostuin ja tein ClearBluen testin ja tuli selkeä plussa. Mutta ihan ihmeellistä tämä vuotoilu, varmaan on kemiallinen raskaus, menkkojen pitäis alkaa keskiviikkona. Joten en yhtään uskalla nyt tuulettaa. Voisi tietty olla kiinnittymisvuotoa (eihän tuota tule kuin tipottain, jotain muuta on kuin menkat), mutta varmaan yltyy kuukautisiksi. Verinen tiputtelu on tosin lähes lakannut, mutta ruskeaa tuhrua tulee koko ajan. Raastavaa!!!! :(
 
paimentyttö onnea plussasta?! laitoin sut nyt vielä haamuihin paitsi jos haluut plussanneisiin???? Eihän tuo nyt ainakaan kiinnittymisvuotoa ole, mutta monillahan voi tulla "menkat" niukkaa vuotoa samaan aikaan kun pitäskin olla vuotoa... Jospa on sitä!!!! =) Kaipa se kunnon vuotoa tarttis olla et olis menkat eli ollu kemiallinen tai sitten keskenmeno, joten tuskin nyt vielä hätää on ellei sitten vuoto lisäänny.. :hug:
 
ja täällä tais alkaa menkkaoireet(?) JUURI kun sain tilattua pari testii :headwall: just joo mikä ajankohta... no kattellaan tuliko turhaan tilailtua vai pääseekö edes toista kokeilemaan.. :whistle: veikkaan kyllä että en... no jospa ei vielä maalailla piruja seinille.. :|
 
Irmeli09

Paimentyttö ja yöperhonen: Minulla on kahdessa edellisessä raskaudessa tullut ruskeata vuotoa joitakin päiviä alkuraskaudessa. Ei kyllä ihan noin varhaisessa vaiheessa kuin teillä nyt, mutta jossain ehkä viikolla 6 tms. Ei tullut kirkasta verta vaan sellaista inhoa ruskeata tahmaa. Raskaudet jatkuivat tämän jälkeen ilman vuotoja ja ongelmia. Täällä pidetään kovasti peukkuja, että tuhruttelunne loppuisivat lyhyeen ja plussat vielä sen jälkeen paukahtaisi testiin.

ON: Teen uuden testin huomenaamulla. Josko saisi hieman selkeämmän viivan kuin tänään.
 
Olen mieluiten haamuissa vielä, kun odottelen, jos menkat tästä alkaa. Testaan loppuviikosta, onko plussa vielä yhtä vahva. Päivä kerrallaan... En oikein osaa olla pettynytkään, kun vasta eka yrityskierto, ihan rauhallisin mielin odottelen vuodon lisääntymistä. Tosin nyt on niukentunut entisestään, joten toivoa on kai vielä.

Nyt vielä hirmuiset puhurit niille, jotka odottavat testin tekoa tai varmistelevat!!!!
 
:heart: TIISTAI 2.12.2008 :heart:



pisita..............kp30/29-31.............yk5...............kolmas toiveissa
paimentyttö.....kp28/28.................yk1...............toinen toiveissa
hempukka87....kp28/26-30..........yk25.........ensimmäinen toiveissa
Irmeli09...........kp27/25-29............yk4................kolmas toiveissa
kellopeliappelsiini.....kp27/29...........yk7..............toinen toiveissa
ma-ii...............kp34/26
P123..............kp42/42-45..........yk1..................kolmas toiveissa
OnSiisKevät....kp24/26...............yk6...........ensimmäinen toiveissa



:hug: UUTEEN KIERTOON: :hug:
Jellona84
äiti vm70
delfis
Hensku00
valtsukka
Emmama
äiti 07
estelle
E-V-A
Hemppu81
Flora-79
yöperhonen
filuuri


TESTIPÄIVÄT:

KE 3.12: pisita, OnSiisKevät, Irmeli09
TO 4.12:
PE 5.12: paimentyttö
LA 6.12
SU 7.12: kellopeliappelsiini

HAAMUILIJAT:

Irmeli09
paimentyttö


PLUSSANNEET:

Mandy81 :heart:
lenan :heart:
L3nen :heart:
Hudjuke :heart:
[/quote]
 
Noniin, vuoto alkoi sitten tänään kuitenkin :( Ei se eilinen haamu ollutkaan mitään sen kummempaa sitten. Nyt on kaikenlaisia kiireitä tässä niin en jaksa jäädä tätä asiaa miettimään sen kummemmin, vaan siirryn nyt sitten eteenpäin ja toivottavasti seuraavasta kierrosta sitten tärppää :) Kummallisen pitkiä ovat olleet kaksi edellistä kiertoa, 32 päivää...Taidan siis sen mukaan mennä sitten jatkossa. Ovulaatio onkin ollut tosi myöhään ja ollaan taidettu vähän hätäillä sen yrittämisen kanssa :LOL:
 
Flora-79 ja yöperhonen :hug: :hug:

pisita mä luulen et sä plussaat nyt, on vaan sellanen tunne :heart:

).( KP 2 ja enää ei harmita niin paljoa kun eilen, tä on kuitenkin sellanen asia ettei sille mitään voi, ei sitä vauvaa saa sinne taiottua jos se siellä ei ole. Uuteen yritykseen vaan ja uskon että meille kaikille se toivottu tulos tulee ennemmin tai myöhemmin :heart:
 
Ja se lihava nainen on sitten laulanut täälläkin. KP 1. Jäipä taas kierto lyhyeksi oviksen jälkeen, kai 10 pvää. Eikös luteaalivaiheen pidä olla vähintään jonkun pituinen, että raskaus on ylipäätään mahdollinen?

:hug: meille pudonneille ja parempi onni ensi kerralla!
 
Irmeli09
Flora, Filuuri ja yöperhonen: :hug: :hug: . Toivotaan tärppiä ensi kierrosta! :wave:

ON: Tein uuden testin tänään. Ensin olin jo heittämässä kirvestä kaivoon ja löin jo testin miehelleki käteen ja sanoin ettei täällä mitään ole :| . Kyllähän tuo viiva siihen sitten kuitenkin piirtyi. Selkeämpi tuo sitten loppujen lopuksi on kuin eilen. Tänään tuosta eilisestä testistä ei saa kuin todella hyvällä mielikuvituksella kuviteltua jotakin viivan kaltaista :LOL: . Olen kuitenkin vielä haamuilijoissa kun tuo viiva on vielä niin heikko ja nippa nappa testiajan sisään ilmaantuva (jos on aavistuksen tavanomaista pitemmät minuutit) . Katsotaan josko se tästä vahvistuisi. :)
 

Yhteistyössä