#####VIIKON 37 PLUSSAPUHURIT####

Ihania noi kisulit :heart:
Juu, onhan tuo vauvis aika kova. Tosin vaihtelee päivittäin, niinkuin varmaan kaikilla. Välillä kun katselee kuvia lasten syntymistä niin ei siinä muuta tarvitse :D Mulla on tullu joka raskaudessa ainakin 20 kg lisää. Kolmena odotusaikana olen sairastunut raskausmyrkytykseen, mikä tietysti nostaa sitä painoa jonkun verran myös. Kolmatta kun odotin niin painoa kertyi melkein 30 kg. Viimeisinä päivinä olin sairaalassa ja silloin nousi pari päivän sisällä n.5 kg. Päättivätkin käynnistää sitten synnytyksen. Siitä toivuin vasta viikkoja synnytyksen jälkeen..
Meilläkin peuhataan suht harvoin, ollaan niin väsyneitä illalla kun on saatu viimeisinkin lapsi nukkumaan.. Ja aamulla mies lähtee niin aikaisin töihin ettei ehdi. Onneksi on viikonloput keksitty :LOL: Määpä tiedänkin mitä tänää tehdään ;) :xmas:
Mulla ollu nyt taas pari päivää tuhruttelua. Mä en kestä mun kroppaa :eek: :eek:
Ja tossa äsken kun syötiin,ehdin varmaan kaksi haarukallista laittaa suuhun kun piti juosta vessaan. Hyvä etten lattialle oksentanu :x Onkohan mulle tulossa nyt joku vatsatauti tai jotain. Vieläkin tuntuu koko ajan kun ruoka menee edestakas ruokatorvessa. Y.Ö.K.
Hip hei,meitä on täällä jo 12! Toivottavasti saadaan yhtä monta plussaa! :whistle: phuuh.
 


******MAANANTAI 18.8******

Millukka...kp 11/35...yk.12 (km 5/08)...haaveissa viides

high5.......kp 13/??..........yk.2...........haaveissa viides

josema...kp 8/29-35...yk.5.....haaveissa pikkukakkonen

artunäiti...kp 14/28-36....yk.3....haaveissa toinen

meilinde....kp 17/33 (km 06/08).............haaveissa toinen

peipi80.... kp 7/25.....................haaveissa kolmas

aamuaurinko...kp 13/28-30.....yk.1...haaveissa pikkukakkonen

LillaGubben...kp 11/26-29.........yk.3.........haaveissa viides

Hemppu81....kp 6/28..........yk.1.......haaveissa pikkukakkonen

yöperhonen- ...kp 7/28.......yk.7........haaveissa esikoinen

Kuumeilija.....kp 11/26-41...............haaveissa esikoinen

HaLPe .......kp 6/23-27......yk.7.......haaveissa esikoinen

äiti 07............kp 14/28-30.............haaveissa kolmas


Käärme.........kp 4/27........yk.6......haaveissa kolmas

Henuliini.......kp 6/29-34....tjot....haaveissa esikoinen


 
No niin sitten ens viikolla alkaa ovishetket lähestyä ja äkkiä tämä viikko on menny :eek:

Sitten ens viikon jälkeen jännääkin jo onko oireita ja vika viikko piinassa odottaa, että pääsis testaan |O :LOL:

Että rankat viikot tulossa :LOL:
 
Itellä ovistikuttelu alkaa huomenna. Ja jännäähän tämä on. Onko kellään sukupuolitoiveita? Oletteko tehneet mitään sen eteen että tulisi tyttö tai poika?

Itellä kun 2 poikaa on, ois kiva saada se tyttökin :ashamed: Mutta tärkeintä olisi kuitenkin saada terve, olisi se sitten tyttö tai poika Olen jostain lukenut että jos heti kun ovis testi näyttää plussaa seksiä ja sitten sen jälkeen ei enää niin ois paremmat todennäk. saada tyttö? Onko kellään vastaavasta kokemuksia?
 
Mie en väitä tunnistavani ovista enkä tikuttele. :D Viimeksi ko tyttöä yritettiin niin laskin päivissä sen 14 päivää ja sitte raahasin miehen sänkyyn (olin ko p*rseelle ammuttu karhu ko ei meinannu aluksi alkaa millekään :LOL: ).

Meillä ois poika toiveessa nii ois sekä tyttö että poika (ja lapsiluku täynnä miehen mukaan). Niihän ne väittää, että useammin seksiä niin tullee poika ja harvemmin niin tyttö, mutta joku aika sitten taijettiin kumota seki luulo jossaki..

Unohtu ostaa sitä greippimehua ko käytiin kaupassa.. :LOL: :LOL:
 
Noniin tiukan treenin viikko pärähti käyntiin :D

Sukupuolitoiveita ei ole, ihan sama mikä tulee kun nyt edes joku ihmiseksi tunnistettava saatas maailmaan. Neljä poikaa meillä on, joten poikahan se mahdollinen viideskin on, mitä sitä keskenkaiken merkkiä vaihtamaan :D

peipi80, sellasta oon kuullu että jos tyttöä meinaa "tehdä" niin pitäs sekstata pari päivää ennen ovista koska tyttösiittiöt on hitaampia kuin poika, mutta elävät pidempään. Näin siis poikasiittiöt jotka on nopeasti apajilla on jo kerenneet kupsahtaa ennen ku munasolu irtoaa ja sitkeämmät tyttösiittiöt pääsevät hedelmöitys hommiin. Jos taas poikaa "tehdään" niin pitäs olla sitten petipuuhissa just ovisaikaan niin poikasiittiöt ehtivät ennen tyttöjä hedelmöittämään. Oma kohtasia kokemuksia ei ole, meille tulee jokatapauksessa poikia :LOL:
 
Tuttujanhan nuo kaikki keinot on et miten se tyttö tai poika pitäis tulla, mut ite oon niin kovassa vauvakuumeessa niinku esikoisenkin kohdalla et jos luulen oviksen bongaavani niin ei ku hommiin kunhan vain tärppäis! Kierto kierrolta sitä tulee vaan malttamattomammaksi. Tuskin malttaisin olla sekstailematta ovispäivänä, vaikka toista tyttöä toivonkin. Kyllä harmittais jos menis täskin kierros plussa ohi..ja vaiteski jos menis niin et tunnistaisin oviksen ja oltais hommailematta tytön toivossa. Uskon et se sukupuoli on niin monen tekijän summa, ettei siihen pysty ite pelkällä ajankohdalla vaikuttamaan...miehestähän se on loppuviimein kiinni..ja luulen et meidän isäntä tekee tyttöjä! Mikäli mahdollista ja jos oviksen bongaan niin seksiä ennen ja oviksen aikaan ja viel jälkeenkin et vihdoin tärppäis..luojan haltuun sit mikä sieltä tulee, kunhan on terve kaveri!!

Ihana Millukka toi kisunpentu!! Sopii hyvin maanantaifiiliksiin!! =)
 
Heipsan kaikille! :wave:

Mie liittyisin teihin jännäilijöihin mukaan jos vaan soppii. :) Mulla nyt menossa kp 6/29-34. Esikko haaveissa ja tjottailulla on nyt ainaki menty kolmisen kuukautta. Itellä vaan iha hillitön vauvakuume ja viikonloppuna mieskin alko jutteleen siihen malliin et alkais olemaan itsekki valmis vauvalle. =)
 
Moikka kaikille uusille! :wave:

Eilen pupuiltu aloitettu..tai siis tänä aamuna. Eilen tuli suht selkeä viiva ovis testiin. Tuntuupa siltä että että mulle ei kunnon viivoja suoda ollenkaan. Äiti 07 Tiedätkö millon sulla on ovis, testailetko?

Mulla kun on tyttö ennestään, niin jos nyt kysytään :saint: ..tyttö olis ihana! En varmaan poikia osaa kasvattaakaan.

Miten teidän isännät suhtautuu tuohon vauvantekoajatukseen? Onko ne koko ajan valmiina? :LOL:
 


******TIISTAI 19.8******


Millukka...kp 12/35...yk.12 (km 5/08)...haaveissa viides

high5.......kp 14/??..........yk.2...........haaveissa viides

josema...kp 9/29-35...yk.5.....haaveissa pikkukakkonen

artunäiti...kp 15/28-36....yk.3....haaveissa toinen

meilinde....kp 18/33 (km 06/08).............haaveissa toinen

peipi80.... kp 8/25.....................haaveissa kolmas

aamuaurinko...kp 14/28-30.....yk.1...haaveissa pikkukakkonen

LillaGubben...kp 12/26-29.........yk.3.........haaveissa viides

Hemppu81....kp 7/28..........yk.1.......haaveissa pikkukakkonen

yöperhonen- ...kp 8/28.......yk.7........haaveissa esikoinen

Kuumeilija.....kp 12/26-41...............haaveissa esikoinen

HaLPe .......kp 7/23-27......yk.7.......haaveissa esikoinen

äiti 07............kp 15/28-30.............haaveissa kolmas


Käärme.........kp 5/27........yk.6......haaveissa kolmas

Henuliini.......kp 7/29-34....tjot....haaveissa esikoinen
 
Täällä oltu viikonloppu töissä ja nyt alkoi vapaat, joten taas kerkeää kirjoittelemaan. Tosi nopeasti mennyt aika, tänään jo näköjään kp 14. Itse en laskuissa ole pysynyt mukana, mutta täältä näkee meneillä olevat päivät. Kiitos Millukka kun päivittelet tietoja! Kyllä on vatsa turvoksissa ja painon tunnetta alamahalla. Kuvittelen jo olevani varmaan raskaana :D Itse en ole ovista tikutellut, mutta luulen sen olevan nyt menossa, ihan varma en kyllä ole.

Ei ole täällä sukupuolitoiveita, toisaalta harmittaa jos jää tytön vaatteet käyttämättä. Pojalle kun ei kaikkia voisi pukea. Olen valmis tyttöön tai poikaan, kumpaakan ei erityisesti "tehdä". Kun tulis nyt edes raskaakai, vähänkö tää on tuskaa :kieh:
 
Heippa kaikille taas "pitkästä" aikaa :)

Täällä alkaakin monella olla käsillä tärppipäivät, nyt sit vaan sutinaa makkariin, tai olkkariin, tai keittiöön tai kukin tyylillään :D:D Pistetäänhän näinä lähipäivinä meidän rakkaat toukokuun toivot alulle? :heart:

(.) täällä tosin ei tullut ovistestiin vielä tänään kun haamu.. Eli joskus 2-5 pvän sisään varmasti se ovis kolkuttelee :) Tosin oon kyl alkanu jo piinaamaan tuota miestä hyvissä ajoin viime viikolla, jokatoinenpäivätaktiikalla :)

Mutta nyt täytyy rientää töihin :) Plusssssatuulia kaikille :heart:
 
Hello!Yleensä pysyttelen taka-alalla ja luen juttujanne mut nyt joku kysyi mun tikuttelusta niin vastaus on ei. Siis ovista oon esikoiselta tikuteltu kun oli hedelmöityshoidot menossa,mutta sen jälkeen en ole mitään tehnyt.Meillä tulikin toinen ihan sitten luomuna :hug:
 
varmasti viel tuloillaan :saint: itselläki haamuja ja sit ovis-aikana kerralla vaan pälähtänyt vahva viiva tikkuun pariksi päiväksi ja sit taas haalennu suoraan hailakaksi haamuksi.
mä en oo viel päässy tikuttamaan kun ei oo posti tuonu postia mulle mutta tuskimpa mun ovis tulee yhtään aikaisemmin kuin vasta silloin reilun viikon päästä :snotty: tietty jos kierto lyhenee niin sit aikasemmin mut tuskimpa. tosin kierto ennen km tasaantui tuohon 30 pintaan :whistle:
 

Yhteistyössä