#####VIIKON 37 PLUSSAPUHURIT####






******KESKIVIIKKO 20.8******


Millukka...kp 13/35...yk.12 (km 5/08)...haaveissa viides

high5.......kp 15/??..........yk.2...........haaveissa viides

josema...kp 10/29-35...yk.5.....haaveissa pikkukakkonen

artunäiti...kp 16/28-36....yk.3....haaveissa toinen

meilinde....kp 19/33 (km 06/08).............haaveissa toinen

peipi80.... kp 9/25.....................haaveissa kolmas

aamuaurinko...kp 15/28-30.....yk.1...haaveissa pikkukakkonen

LillaGubben...kp 13/26-29.........yk.3.........haaveissa viides

Hemppu81....kp 8/28..........yk.1.......haaveissa pikkukakkonen

yöperhonen- ...kp 9/28.......yk.7........haaveissa esikoinen

Kuumeilija.....kp 13/26-41...............haaveissa esikoinen

HaLPe .......kp 8/23-27......yk.7.......haaveissa esikoinen

äiti 07............kp 16/28-30.............haaveissa kolmas


Käärme.........kp 6/27........yk.6......haaveissa kolmas

Henuliini.......kp 8/29-34....tjot....haaveissa esikoinen

Nibbler........kp 8/28-30......yk.15........haaveissa esikoinen




MAM2.......kp 9/30-33......yk.11......haaveissa pikkukakkonen







 
Hmm.. Tuosta tikuttelusta teille kokeneemmat (?) :) Kun tosiaan eilen sain sen melko vahvan haamun, ei ihan niin tumma ollut kuin kontrolli, noh aina on sen jälkeen vahvistunut päiväpäivältä kunnes sit tullu se plussa ennen ovista. Noh, tänää testailin ihan samaan aikaan ja samalla tavalla kuin eilen, ja tulikin vaan niin hento viiva että just ja just näkyi.. Oliskohan mulla sit eilen jo ollu ovis, jos vaikka toissapäivänä olis tullu plussa ku en tikuttanu.. Vai onko se kenties vasta tuloillaan..? Kipuiluita ei kyllä eilen ollut kun aivan inasen... Hmm.. menipähän taas selittämiseksi :)

Nyt vaan taas pelottaa/harmittaa, että jos en tässäkään kierrossa ovuloi :(
 
Mulla tulee ovistikkuihin normaalisti ei mitään sit haamu ja sit aikasta vahva viiva oviksen aikoihin, mut ei yhtätumma ja sit lähtee taas nopeesti haalistumaan ja loppukierros taas ei mitään. Voi olla niinkin et mun huippu on nopee, enkä oo just sillon tikuttanu ku ois tullu tasavahva. Toisilla sit taas tulee normaalistikkin jo haamu ja oviksen aikaan selkeä vahva viiva..no anyway meni vähän asian vierestä. Voi toki olla Kuumeilija et sun ovis meni jo eilen ja on jo hiipumaan päin tai sit pissa ei ollu tarpeeksi vahvaa tänään..käytittekö tikuttelun kuitenkin hyväksi?
 
Josema, juuh kyl tässä on harjoteltu jokatoinenpäivä-taktiikalla vähintään, joinain päivinä useamminkin :) Että ei se ainakaan hyödyntämättä oo jääny, ja nyt täytyy vielä ihan varuiks jatkaakin :)

Mulla kans on aina ku oon tikuttanu niin menny noin, heti oviksen jälkeen on ollu ihan negatesti, samoin myös liian aikasin ennen ovista testattuna (joskus testasin varoiks ku oon vähän luulosairas ja kuvittelin jo päässäni kaikenlaiset ongelmat :LOL: :LOL: )

Noh, mutta täytyypi seurailla. Huomenissa ajattelin kuitenkin testailla vielä..
 
Eihän sulla sitten mitään hätää ole..Kuumeilija! :) Ootko lämpöjä koskaan kokeillu mitata silleen et tietäisit ootko ovuloinu? Mä en oikein oo koskaan koko kiertoa mittaillu ja siten saanu ovista selville..en kuitenkaan aina muista mitata samaan aikaan ja samanlaisis olosuhteis. Sen verran oon kuiteskin mittaillu et tiedän onko ovis ollu. Jos on niin oviksen jälkeen mulla on lämpö lähempänä 37, kuin 36. Kun taas ennen ovista lämpö on lähempänä 36.
 
Jooh eihän mulla ookkaan mut oon tällänen kauhee murehtija :) :ashamed: Täytyypi ryhdistäytyä taasen..

Oon mä joskus mittaillu lämpöjä, mutta sit joku sano ettei vuorotyötä tekevillä se näytä oikein... Mut kyllä tosiaan ne lämmöt on ollu 37 huitteilla oviksen jalkeen ja normaalisti siinä 36.3-36.5.. :) Täytyypi vaikka aamusella mitata :)
 
Heippa taasen kaikille! Minutkin voi laittaa tonne taustajoukkoihin kun en kerkiä joka päivä koneelle näpyttelemään! Kp:t ovat tänään 9/30-33. Huaah...ei kyllä kovin korkein toivein tähän kiertoon lähde, koska vyöhyketerapeuttini sanoi että en tule vielä raskaaksi, kehossani on kuulemma limaa (?) niin paljon. No, eihän se mikään lääkäri ole, mutta olen itsekkin huomannut aamuisin olevani tukkoinen vaikka ei flunssaa ja kurkussa koko ajan sellanen "klimppi", että voihan tuossa perääkin olla...

Mies menee antamaan simppanäytteen perjantaina, joten saadaan mielenrauha sitten sieltä suunnalta....tai jos tulokset ovat huonot niin mennään eteenpäin jollain muulla konstilla. Saas nähä! Niin, pikkukakkonen haaveissa ja yk...hmmm...oiskohan se 11.
 
Moi!

Masentavat fiilikset taas, tuntuu että kaikki muut ympärillä raskautuu, mutta minä en :( En tiä, pitääkö se munkin alkaa tikuttelemaan, jotta sais vähän vihiä oviksesta...Toisaalta tällä viikollahan se ovis on jos on ollakseen ja jos vähintään joka toinen pvä on seksiä niin luulisihan siellä olevan simppoja kytiksessä kun munasolu irtoaa, että periaatteessa tikuttelu lienee turhaa...en tiiä. Täytyy nyt yrittää kohottaa tätä mielialaa jotenkin, eihän se nyt edes maailmaa kaada vaikkei viidettä saataskaan, onhan tuossa noita tenavia, mutta harmittamaan toki jää jos lapsiluku on tässä kun toiveissa olis vielä yksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
mäki tuun tänne! :wave:

Nibbler.......kp 8/28-30......yk15........haaveissa esikoinen

Kolmas täys yrityskerta munasarjahuuhtelun jälkeen. eli tavallaan "se viimenen"
tervetuloo mukkaan :flower: täällä alkaa tosi monella olemaan ovisaika käsillä :D mulla ei nyt ihan vielä.....ja ne samperin tikut muuten tulleet viel tänäänkään. tietty just tässä kierrosta ovis tuleeki aikasemmin ja livahtaa ohi nyt :snotty:

 
Ovista ootelaan täällä alkuviikkoon. Eilen kyllä jo vähän harjoteltiin, mutta häätyy kyllä olla aikamoisia sissejä, jos ovikseen asti kestävät.. :LOL:

Me lähetään viikonlopuksi sukuloimaan äitini luo ja hän asuu kaksiossa.. Joten viikonloppuna ei pöllyytellä peittoja eikä muutakaan. Ellei sitten sunnuntaina ko tullaan kotia.. :)
 
Oltiimpa tiputtu kun sai etsiä. Täällä edelleen vatsa turvoksissa ja eilen olin todellä äreä. Pieninkin juttu ärsytti, hyvin nukuttu yö takana ja tänään jo parempi päivä. Tämä päivä onkin mennyt sitten siivotessa. Huomiseen!
 
Täällä ovista odotellessa..*huokaus*

Mun mies on kyllä todella innoissaan tästä hommasta ja valmiina aina :D ja varmuuden vuoksi :D ;)

henuliini ompa ihanaa, et miehes on vihdoin tullu järkiinsä.. ;)

Mulle on ihan se ja sama kumpi tulee.. tulis nyt vaa edes se ensimmäinen ja kauan odotettu.. :heart:
 
Nibbler teretulemasta :)

JEE! Kyllä mä ovuloin, juurikin varmaan parhaillaan :) Oviskivut on juuri valloillaan, kestäny jo tunnin verran. Suotta mä taas panikoin :ashamed: Mä taisinkin vaan missata mun huippuni, noh, onneks eilenkin tuli sotureita pistettyä liikkeelle, toivotaan että siellä on mun "prinsessalleni" sopiva partneri :) :LOL: :LOL: *hervotonväsymys+palsta, hmmm* :LOL:
 
Kiitos kaikille :)
Ja hyvää huomenta!

mäki haluun ovikseen jo. tää oviksenodotuski on niin tylsää :D harjotuskierrokset vedettiin kyllä eilen ja jotenki tuntuu että vois ottaa semmosen kenraaliharjotuksen tänään :D

kuumeilija: pakko siellä on olla joku joka sopii, niitähä tulee sinne miljoonia ei se voi olla kovin kranttu :D
 
Nibbler, juu toi harjottelu on kyl poikaa :) Tarviihan sitä muutamat harjoitukset ensin tehdä, että sitten itse pääesitys menee hyvin :) Ja kuule ei siitä tiedä, on se tammikuusta lähtien jo kranttuillu.. Mut ei luulis olevan niin vaikeaa :LOL: :LOL: Jospa, oi jospa :heart: :heart:

(.) tein äskenkin vielä ovistestin ihan vaan varmuuden varmuudeksi, niin melkein negaa näytti, haamujen haamu siihen tuli, joten eiköhän se ovis sitten eilen ollu.. :)
 



******PERJANTAI 22.8******


Millukka...kp 15/35...yk.12 (km 5/08)...haaveissa viides

high5.......kp 17/??..........yk.2...........haaveissa viides

josema...kp 12/29-35...yk.5.....haaveissa pikkukakkonen

artunäiti...kp 18/28-36....yk.3....haaveissa toinen

meilinde....kp 21/33 (km 06/08).............haaveissa toinen

peipi80.... kp 11/25.....................haaveissa kolmas

aamuaurinko...kp 17/28-30.....yk.1...haaveissa pikkukakkonen

LillaGubben...kp 15/26-29.........yk.3.........haaveissa viides

Hemppu81....kp 10/28..........yk.1.......haaveissa pikkukakkonen

yöperhonen- ...kp 11/28.......yk.7........haaveissa esikoinen

Kuumeilija.....kp 15/26-41...............haaveissa esikoinen

HaLPe .......kp 10/23-27......yk.7.......haaveissa esikoinen

äiti 07............kp 18/28-30.............haaveissa kolmas


Käärme.........kp 8/27........yk.6......haaveissa kolmas

Henuliini.......kp 10/29-34....tjot....haaveissa esikoinen

Nibbler........kp 10/28-30......yk.15........haaveissa esikoinen

ssihinä........kp 12/28......tjot............haaveissa kolmas






MAM2.......kp 11/30-33......yk.11......haaveissa pikkukakkonen





 


).( voiko oviksen aikaan tulla hiukan veristä vuotoa? itselläni nimittäin myöhään eilen illalla tuli hiukan limaista ja verensekaista (sellaista veriviiruista) vuotoa. aivan vähän ja sen jälkeen ei mitään. ei jää enää pyyhkiessäkään mitään :eek: :eek: nyt sit nipistelee mahaa ja mietinkin että onkohan ovis sittenkin aikaisemmin nyht ja kierto alkaa tasaantumaan km jälkeen normaalimmaksi.
ja tietty ne tikut ei ole vielkään tulleet ett vois testata |O |O |O
 
millukka: mä oon lukenu että aika monella voi tullakkin :)
tällasen löysin netistä: "Ovulaatiovuoto: Osalla naisista ovulaation aikana ilmenee 1-2 päivän aikana niukka vuoto, joka johtuu estrogeenitason laskusta heti munasolun irtoamisen jälkeen. "

ja tältä sivulta http://www.kotipiha.net/foorumi/viewtopic.php?p=419653&sid=1e52e1211abaf5d1ea307ed1f0fbea08
keskustelua aiheesta.
 
Kyllä oviksen aikoina voi tulla hiukan veristä vuotoa, olen jostain joskus lukenut..mut en nyt muista mistä. Jospa Millukka sun kierto onkin nyt lyhempi.

Oispa mullakin jo ovis..en jaksais oottaa! Ei ainakaan vielä oo minkäänlaisia tuntemuksia sinne suuntaan. Donnalla en viime kierrolla ovista bongannut..ovis oli viime kierros normaalia myöhemmin just sillon ku oli veljen häähässäkkä enkä tainnu Donnaa sillon käyttääkään. Luteaalivaiheen puolivälis sain kuitenkin Donnalla oviskuvion tyylistä (sillonkin kuuluu olla estrogeeni hiukan koholla) ..eli nyt tiedän miltä sen pitäis näyttää ja aion sen myös täs kuus bongata! Greippimehua oon litkiny jo yhden purkin ja taidan tehdä tänään omenaviinietikkapohjaista kasvissalaattia..oon sitten valmiina lähtölaskentaan! :LOL:
 
Heipsan...

Millukka kyllähän tuo ovikselta vähän kuulostas, ei muuta ku simpat kehiin vaan ;)

Mulla varmaan on ovis jo ollu tai sitten se on ihan nyt tänään tai huomenna jos kierron mukaan laskee. Toisaalta kun ei oo ollu vasta ku kesäkuusta asti menkat niin eihän sitä tiiä miten sekanen kierto vielä on. Nooh, sunnuntaina (kp10) on alotettu siemennykset niin periaatteessa pitäis olla simppoja saatavilla, ellei sit ookin joku super-lyhyt kierto ja ovis onkin ollu jo ennen kp kymppiä. Ens viikolla sitten saakin taas alkaa kuvittelemaan raskausoireita :LOL:
 
Moikka kaikille! :wave:
Ihanaa kun viikonloppu tulossa! Jipiiiii

Nuo ovistikut auttaa meittiä hirveesti, kun tuo harrastaminen on vain aika vähäistä. Nyt ollaan viikonsisällä kaksi kertaa ja se on meiltä tosi paljon! :whistle: Kivaa..on ees joitain mahkuja. Tosin ovis taitaa olla tulossa vasta..tikussa vaan haamuja.
Edelliskerralla raskauduin kp 25... on se näköjään mahdollista pitkästä kierrostakin ;)
 

Yhteistyössä