#####VIIKON 37 PLUSSAPUHURIT####

|O |O elikkäs uuteen kiertoon lähti meikä jälleen kerran ja yk.12 pyörähti käyntiin :'( seuraavan kerran osuu mahdollinen testaus vkolle 37 joten nyt kaikki mukaan ketkä jänskäilee silloin!! jos nyt vihdoin ja viimein saadaan plussapuhuri tuulemaan ja plussat plakkariin :saint:
 
ollaan viikonloppu toisella paikkakunnalla joten tulen päivittelemään viimeistään maanantai aamuna jos olisi joku muukin jo tullut mukaan jänskäämään mun kanssa ettei ihan yksin tarvitse pinoa pitää pystyssä B) B)
hyvää viikonloppua kaikille :wave:
 
Heips Millukka!
Mä tulen nyt ainakin tänne sun seuraksi.. Mulla nyt kp4/? eli kun nuo hormonit on ehkä vieläkin sekaisin niin en tiedä kuin monta päivää pitäis olla.. Normaalistikin mulla menkat kestää tän neljä päivää mutta vieläkin tulee vuotoa tosi paljon :kieh: Ja toinen yk.. ja viidettä myöskin kuumeilen :heart:
 
Mahtuuko toinen puolitaustailija? Tilanteeni on se, että eilein toennäkösesti söin viimesen pillerin ja enimmäisen pillerittömän kierron pitäisi päättyä viikolla 37 (ootan keskiviikoksi viimestä tyhjennysvuodon alkua ja siitä 28 päivää eteenpäin taitaa olla viikko 37). En usko pätkääkään, että tärppää ekasta ko on nuo hormoonit tuolla taustalla, mutta vauvakuumeisena pakko jännittää. :)
 
Heipä hei kaikki vanhat ja uudet! Tänne sit änkeän tuolta vanhasta pinosta eli tänään se täti tuleepi, koska vaaleanpunaista tuhrua ilmassa. Oon tällä kertaa siitä tosi iloinen, koska elämäni ensimmäinen lahjakortilla käyty vyöhyketerapia sekasi kiertoni minulle ennätyspitkäksi. Nyt uskallan ottaa toisenkin vyöhyketerapian heti tädin perään, kun kierto on jo valmiiksi sekaisin...ja voi se kuitenkin raskautumista jelpatakkin.

Eli nyt kp 1/29-35 yk5 ja pikkukakkonen haaveissa. Tässä pinossa muuten plussataankin kaikki!! =) =)
 




******MAANANTAI 11.8******

Millukka...kp 4/35...yk.12 (km 5/08)...haaveissa viides

high5.......kp 6/??..........yk.2...........haaveissa viides

josema...kp 1/29-35...yk.5.....haaveissa pikkukakkonen

artunäiti...kp 7/28-36....yk.3....haaveissa toinen

meilinde....kp 10/33 (km 06/08).............haaveissa toinen





Kuumeilija
Hemppu81


 
Alkuperäinen kirjoittaja josema:
Ihanaa ku meil on täälä taas Millukka päivittääs ihania kuvia tähän pinoon! =)
HEIPPA JOSEMA ja tervetuloa mukaan. (tai ikävää että ei sit tärppi käynykkään) mut tästä kierrosta me kyl plussataan,mä oon päättänyt sen :saint: täti viel paikalla mut toivottavasti pakkaa huomenna kimpsunsa ja ei sit tulekkaan seuraavaan vuoteen :D
 
Huomenia vaan kaikille :) Oon täällä ihan ihmeissäni ja "onnessani" :) Eipä oo kahteen vuoteen ollu menkat tällaiset. Alkoivat siis perjantaina aamuyöstä rytinällä, mutta jo eilinenkin oli melkein vuodoton, eli kuukuppiin tuli yhteensä päivän aikana n. puolet, mikä on mulla tosi vähän. Nyt yöllä ei sit ollu enää oikeastaan yhtään tullut. Jeah, pääsee taasen peti hommiin yrittämään toukokuuntoivoa :heart: :heart:

Nyt tytöt sitten antistressaillaan ne pienet kyytiin :heart: :heart:
 
Uutta viikkoa!

Mie täällä oottelen, että alkais se tyhjennys, että pääsis itekki tuohon oikeaan kiertojen mittaukseen tuosta taustailijoista. Nyt mahtais näyttää aika hauskalta tuo minun kierto ko se ois jotain malliin -2/28. :D
Jotenki hermostutta tämä pillereitten jättäminen ja että miten sitä pärjää kahen tenavan kanssa. Mutta ei sitä nyt parane murehtia. Murehtii sitte kun/jos se plussa tulee. :)
 
Täältä tullaan mukaan :wave:

elikkäs yk 3 ja kp 7/28-36 ja toinen olisi toiveissa :heart:

Nyt ollaan molemmat lomalla ja ens viikko "pyhitetään" sitten peittojen heilutteluun ;)
Josko sitten olisi äitienpäivälahja tilauksessa :heart:

Kovasti yritän sinnitellä testausta sitten tuonne 37 viikolle, nyt kun tässä kierrossa tuli hätäiltyä ja tehtyä kaksi negatestiä :(

Toivotaan tästä isoa plussapinoa :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja artunäiti:
Täältä tullaan mukaan :wave:

elikkäs yk 3 ja kp 7/28-36 ja toinen olisi toiveissa :heart:

Nyt ollaan molemmat lomalla ja ens viikko "pyhitetään" sitten peittojen heilutteluun ;)
Josko sitten olisi äitienpäivälahja tilauksessa :heart:

Kovasti yritän sinnitellä testausta sitten tuonne 37 viikolle, nyt kun tässä kierrossa tuli hätäiltyä ja tehtyä kaksi negatestiä :(

Toivotaan tästä isoa plussapinoa :flower:
tervetuloa mukkaan :wave: kiva saada lisää porukkaa tänne

 
Moi!!

Olen tuolla tjottailijoissa, mutta nyt hiipii jo valtava taisteluinto päälle! Raskautumisarsenaali on täydessä käytössä, elikkä ovistesti, greippimehu, vitamiinit, (miehen kalenterissa selvät merkinnät milloin pitää olla valmiina!) :LOL: ..ei tämä taida siis enää tjottailua olla.

yk ..en osaa sanoa, kuukausiakin välissä. kp. 10/33, km06/08, toinen haaveissa!
 
Millukka, saako kysyä millainen sun keskenmenosi oli?
Ite olin tosi epäuskoinen raskautumisestani. Yhtenä viikonloppuna huomasin että kiristi jotenkin alamahaa, varsinkin kävellessä tosi paljon. Ajattelin kyllä että kuuluu raskautumiseen, jälkeenpäin ajateltuna ei se normaalia ollut. Aloin vuotaa pikkuhiljaa, en vuotanut mielestäni edes paljon..mutta tulihan sitä..kai. Tilasin varhaisultran kun eivät päästäneet julkiselle. Kohtu oli tyhjä. Osasin tavallaan odottaa.
Itkut itkettiin sinä päivänä kun aloin vuotaa.. olin viikolla 6+
 

Yhteistyössä