#####VIIKON 37 PLUSSAPUHURIT####

heippa meilinde , nimimerkkisi olikin tuttu ennestään :D kiva kun päätit tulla mukaan jänskäämään =)
Minulla tuo km olikin ensimmäinen joten oli kyllä aika järkky kokemus :snotty:
Minulla alkoi niukka verinen vuoto reilua viikkoa aikaisemmin ennen kuin lähti TODELLA kunnolla vuotamaan. Pienen vuodon aikana mietin että varmaan kaikki on kunnossa sillä kahdessa aikaisemmassa raskaudessa minulla oli erittäin voimakkaitakin vuotoja alussa ja molemmista tuloksena terveet pojat. toisesta pojasta oli vkolla 12 erittäin kovat vuodot ja hyytymiä sekä nuorimmaisesta oli vkolla 7 (ei ihan niin pahat vuodot) joten vähän odottelinkin että kuitenkin taas ilmaantuu vuotoa kehiin ja niinhän siinä sitten kävikin vkolla,oisko ollu n.9vkolla.
viikon sitä kesti niukempaa vuotoa ja meillä oli muutto pahimmoiltaan kesken joten uudelle paikkakunnalle neuvolaan soitin ja vastaajaan viestin (oli pe ilta) että muutetaan nyt viikonlopun aikana uuteen kotiin ja maanantaina tulisin mieluusti näytille kun pientä vuotoa tullut jo viikon.
no,lauantaina tehtiin muuttoa ja sunnuntaina oli loppu siivouksen aika vanhassa asunnossa jossa aloin yhtääkkiä vuotamaan todella rajusti,housujen läpi lattialle tippui verta jne..... eiku päivystykseen mutta seuraavalle pvälle vasta ultra aika koska oli sunnuntai-ilta niin eivät ruvenneet tekemään sen kummempaa. viikkoa oli tässä vaiheessa kasassa se 10+ :snotty: :snotty:
vuoto kuitenkin rauhoittui sitten yön aikana ja pieni toivonkipinä heräsi kuitenkin koska tosiaan aikaisemminkin on ollut erittäin rajua vuotoa ja klönttejä.ultrassa kuitenkin todettiin keskeytynyt km, kohtu vastasi vkoja 6 jotain.
sovittiin siel ett soitan uudelle paikkakunnalle parin pvän sisään ajan jotta lääkkeelinen tyhjennys tehtäisiin koska raskaustavaraa sekä raskaussäkki edelleen kohdussa.
ajeltiin sitten reilu tunti uuteen kotiin ja just kun päästiin lähelle kotia niin loput tavarat alkoivatkin itsestään tulla ulos ja verentulo ja hyytymät olivatkin tällä kertaa sitä luokkaa ett hui kauheeta. kotona katselin pari tuntia sitä vuotoa mutta pakko oli lähteä sairaalaan kun vuoto oli niin rajua että side ei kestänyt kuin vajaa 5min. kun se oli aivan täynnä ja hyytymiä tippui hulluna. sairaalassa sitten antoivat niitä lääkkeitä ja vuoto illan mittaan rauhoittui. tosin itselläni aika heikko happi sen vuotamisen jälkeen .
kaiken lisäksi viikon päästä tuosta mulle tuli tulehdus siihen päälle ja taas joutui tarkkailuun sairaalaan ja tupla-antibiootit päälle :/ :/ oli kyllä aika hirvee kokemus kaikenkaikkiaan,en haluis enää koskaan kokea samaa :/
 
oho,tulipa pitkä sepustus :ashamed: :ashamed: vähän sekavasti kirjoitettu mutta toivottavasti saa jotain selkoa siitä.
tosiaan itsekkään en alunperin uskonut millään tohon raskautumiseen koska juuri kyseisestä kierrosta en löytänyt koko ovista vaikka digi-mittaria käytin. lisäksi minulla ei ollut ollenkaan mitään isompia oireita plussan jälkeenkään :eek:
 
Heips :wave: Tänne uusi liittyisi.

Millukka: Voi kuinka harmi, ihan itellä kyyneleet tuli silmään kuin luin. :hug: Vissiin itelläkin nyt kuukautisista johtuen herkkä mieli :ashamed:

Eli nyt kp1/25 ja toiveena toukovauva :) Kolmas toiveissa :heart: Ja viikolla 37 viim. plussat plakkariin :attn:
 




******TIISTAI 12.8******

Millukka...kp 5/35...yk.12 (km 5/08)...haaveissa viides

high5.......kp 7/??..........yk.2...........haaveissa viides

josema...kp 2/29-35...yk.5.....haaveissa pikkukakkonen

artunäiti...kp 8/28-36....yk.3....haaveissa toinen

meilinde....kp 11/33 (km 06/08).............haaveissa toinen

peipi80.... kp 1/25.....................haaveissa kolmas

aamuaurinko...kp 7/28-30.....yk.1...haaveissa pikkukakkonen

LillaGubben...kp 5/26-29.........yk.3.........haaveissa viides





Kuumeilija
Hemppu81


 
Liityn teidän mukaan jännäilemään viikolle 37. Nyt kp 7/28-30. Pillerit lopetin viikko sitten ja mies yllätti sunnuntaina, ettei tarvitse enää jatkaa. Toinen haaveissa, eskoinen kohta 2v. Pitkään meni suostuttelussa ja nyt olen niin onnellinen kun päästään yrittämään. Saa nähdä kauanko roikun täällä, esikoista yritettiin puoli vuotta. Mutta onnea kaikille meille!!!!! :heart:
 
tervetuloa uusille mukaan :wave: meitä alkaakin olla kivasti jo tässä pinossa :saint: nää parii ekaa viikkoa tosiaan matelee aina minun mielestäni |O mutta sitten kun ovisaika on käsillä niin johan alkaa tapahtumaan,joten sitä odottellessa :D
 
Juu heippa vaan kaikille uusille!! Aika matelee ovista odotellessa..ei oo viel tätikään lähtenyt. Mut kyl se taas tästä kunhan keksii paljon ajanvietettä. Pian ollaankin taas intoa täynnä ja loppukierto sit yritetään arvuutella et tärppäskö vai ei. Nyt ei kyllä enää petytä vaan plussataan!! =) =)
 
Noh, joskos sitä minäkin liittyisin tähän seurueeseen, vaikka oon yrittänyt vältellä näitä kuumepinoja sen takia etten ala liikaa vauhkoomaan kun sitten ei ainakaan tärppää, mutta eipähän tartte sitten yksin pettyä... Eli viidettä tässä kuumeillaan, edelliset lapset on ikähaarukassa 1v2kk-9,5v. ja ehkäisyä ei ole kuopuksen jälkeen ollut käytössä lainkaan, olisinkin toivonut paljon pienempää ikäeroa mahdollisen viidennen ja tuon kuopuksen väliin, mutta kun ei tärppää niin ei tärppää...Nyt on juuri loppusuoralla synnytyksen jälkeen kolmannet menkat (olivat vuoden poissa synnytyksen jälkeen) kp on 5 ja menkoista laskien nyt sitten alkais yk 3 (todellisuudessa siis yritystä liki vuosi), kierto on vähän vielä hakusessa, ekojen ja tokien menkkojen väli oli 26pv ja nyt toisien ja kolmansien 29pv ennen synnytystä oli aika tasan 28pv, joten siihen se varmaan nytkin hakeutuu. Ei muuta kuin ovista odotellessa taas kerran, viime kierrolla olin jo melkein varma että tärppi olis käyny, mutta kissan viikset :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja LillaGubben:
Noh, joskos sitä minäkin liittyisin tähän seurueeseen, vaikka oon yrittänyt vältellä näitä kuumepinoja sen takia etten ala liikaa vauhkoomaan kun sitten ei ainakaan tärppää, mutta eipähän tartte sitten yksin pettyä... Eli viidettä tässä kuumeillaan, edelliset lapset on ikähaarukassa 1v2kk-9,5v. ja ehkäisyä ei ole kuopuksen jälkeen ollut käytössä lainkaan, olisinkin toivonut paljon pienempää ikäeroa mahdollisen viidennen ja tuon kuopuksen väliin, mutta kun ei tärppää niin ei tärppää...Nyt on juuri loppusuoralla synnytyksen jälkeen kolmannet menkat (olivat vuoden poissa synnytyksen jälkeen) kp on 5 ja menkoista laskien nyt sitten alkais yk 3 (todellisuudessa siis yritystä liki vuosi), kierto on vähän vielä hakusessa, ekojen ja tokien menkkojen väli oli 26pv ja nyt toisien ja kolmansien 29pv ennen synnytystä oli aika tasan 28pv, joten siihen se varmaan nytkin hakeutuu. Ei muuta kuin ovista odotellessa taas kerran, viime kierrolla olin jo melkein varma että tärppi olis käyny, mutta kissan viikset :kieh:
vähät samat tuntemukset ja fiilikset täälläkin. olisin kauvannut pienempää ikäeroa mutta kun ei tärppää niin ei. tosin viime kierrosta olin jo varma mut kissan viikset. km oli myös tässä välissä. mitään ehkäisyä ei täälläkään ole kuopuksen jälkeen käytetty ja hän on nyt 1,8v. meillä myös viidettä kuumeillaan ja lapsoset ikähäärukalla 9,5vuotta-1,8vuotta (tytöt 2/99 sekä 8/00 sekä poijaat 1/05 sekä 1/07)
tervetuloa vaan mukkaan jänskäilemään. minäkäänhän en ole mikään vauhko :LOL: :kieh: :kieh:

 
Voi Millukka sun tarinaa..tuntuu että pääsin vähällä. Gyne sanoi mun vähäisestä vuotamisesta että jotkut raskaudet voi "haihtua" kun verenvuotoa ei ollut kovinkaan paljon. En kyllä ymmärrä mitä se tarkoittaa.. Mutta ne on onneksi menneitä, eikä niitä kokemuksia enää tarvita, kiitos!
Tässä kierrossa plussataan kaikki!

Suuri tervetuliais :hug: kaikille tasapuolisesti ja yhteisesti! :heart: :heart:
 
minä otan varaslähtöä todennäkösesti vaikka vannon aina että en testaa TODELLAKAAN ennen ku menkat myöhässä. aina sama juttu...mä en voi olla vaan testaamatta :ashamed: mä myönnän olevani himo-testaaja ja testien vääntelijä ja kääntelijä jos siinä ei mitään näy. joskus oon jopa avannut jonkun puikkotestin ja valoja vasten tiirailen niitä :snotty: :ashamed: :ashamed: :ashamed: nyt hävettää kun tunnustin mut mä niin haluun sen viivan siihen tikkuun :ashamed:
 
Sama täällä..aina vannon et odotan et menkat myöhässä. Mut jos on vähän oireita niin testaan jo ainaskin pari päivää ennen ja taas uudelleen ja uudelleen..hullua!! Mut kun oon niin malttamaton niin ku Millukkakin! Nyt kyl yritän sinnitellä mahdollisimman myöhään...riippuu tietty siitäkin et onko mitään tuntemuksia.
 
Millukka: ei hätää, täällä kans yksi himotestaaja :LOL: :ashamed: Sitä aina vannoo odottavansa ja sitten kuitenki ensimmäisenä testaamassa :snotty:

Oon taas niin innostunu, että tilasin sitten ovistestejäkin, joten valmiudessa ollaan ens viikolla :LOL: Toisesta käytin ihan mielenkiinnosta ja hetihän se 1 yk tärppäs. Ja nytkin olen taas niin utelias testaamaan :ashamed: Ja niin tärppäs heti esikoisestakin, vaikkei mitään ovistikkuja ollutkaan.

Nyt sitten on taas malttamaton ja odottaa että heti ekasta tulis tärppi

:ashamed: Vaikka ei sitä noin sais ajatella :ashamed:
 





******KESKIVIIKKO 13.8******

Millukka...kp 6/35...yk.12 (km 5/08)...haaveissa viides

high5.......kp 8/??..........yk.2...........haaveissa viides

josema...kp 3/29-35...yk.5.....haaveissa pikkukakkonen

artunäiti...kp 9/28-36....yk.3....haaveissa toinen

meilinde....kp 12/33 (km 06/08).............haaveissa toinen

peipi80.... kp 2/25.....................haaveissa kolmas

aamuaurinko...kp 8/28-30.....yk.1...haaveissa pikkukakkonen

LillaGubben...kp 6/26-29.........yk.3.........haaveissa viides

Hemppu81....kp 1/28..........yk.1.......haaveissa pikkukakkonen

yöperhonen- ...kp 2/28.......yk.7........haaveissa esikoinen






Kuumeilija



 
heippa.! mahtuiskos mukaan jännäilemään.? mulla nyt kp2 näköjään kierto venyi pidemmäksi kuin ennen.. joten nyt siis kp2/28 ennen oli 23-25.. ei kyllä kovinkaan menkkamaista vuotoa nyt, mutta uusin tuulin uuteen kiertoon.! :) on tämä kyllä turhauttavaa, mutta pakko jatkaa.. siis viikolla 37 ois mullakin jännät paikat. yk meillä nyt sitten 7 ja ensimmäinen toiveissa.
 
Millukka, oolen pahoillani.! tuollaista ei kyllä toivo kenellekään, ei edes pahimmalle vihamiehelle... tuli ihan kyyneleet silmiin tuota lukiessa. mutta kaikella on tarkoituksensa ja niinkuin jollekin tuolla toisessa pinossa sanoin, niin se lapsi otettiin pois, koska se ei olisi selvinnyt tässä maailmassa....
 
Minut voi varmaan siirtää tuolta taustailijoist aoikeaan yrittämiseen :) Eli nyt menossa 1/28 yk 1 ja toinen haaveissa. :)

Mie luultavasti testaan heti sillon ko kuukautisten pitäs alkaa eli 29. päivä.. Ainaki niin oon tehny ennen.. :whistle:

Tosi surullisia nuo keskenmenot. :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hemppu81:
Minut voi varmaan siirtää tuolta taustailijoist aoikeaan yrittämiseen :) Eli nyt menossa 1/28 yk 1 ja toinen haaveissa. :)

Mie luultavasti testaan heti sillon ko kuukautisten pitäs alkaa eli 29. päivä.. Ainaki niin oon tehny ennen.. :whistle:

Tosi surullisia nuo keskenmenot. :hug:

no niin hempukka ;) , kiva ku pomppaat oikeesti pinoon :saint: tehdään sit lähempänä meidän viikkoo testauspäivä lista sit :D vaikka itellä ne ei pidä paikkaansa ku hetken mielijohteesta aina testaan :LOL:
 
Mä taas testaan mielummin aina kun menkat on jo olleet ainakin pari päivää myöhässä vaikka miten ei malttas oottaa.

Toivotaan todella, että mahdollisimman moni tästä pinosta sen plussan pissaisi (mä olen pessimisti, enkä todellakaan usko itse niin tekeväni) ja mahdolliset pikkuiset pysyisi matkassa loppuun saakka, nuo keskenmenot on niin kovia juttuja, ettei todella toivois kenenkään joutuvan sellaista kohtaamaan.

Millukka meillähän onkin sitten melkoisen samanlainen tilanne ja samanikäisiä muksujakin ja kurkkasin profiilistasi, että olet säkin olet syntynyt samana vuonna kuin mä!
 

Yhteistyössä