#####VIIKON 37 PLUSSAPUHURIT####

Onpas tullut mukavasti porukkaa tälle viikolle =) Heips kaikki :wave: Mulla vihdoin ja viimein taisi loppua menkat. Ei ne kestänytkään kun vaivaiset 8 päivää.. :kieh: Täälläkin joskus testattu yhden päivän aikana 3 kertaa. Aamulla kun tuli nega niin ajattelin epätoivoisesti että jos se vaikka olisi parin tunnin sisällä muuttunu.. :LOL: No ehkä pystyn hillitsemään itseni tällä kertaa (tuskin).
 





******TORSTAI 14.8******

Millukka...kp 7/35...yk.12 (km 5/08)...haaveissa viides

high5.......kp 9/??..........yk.2...........haaveissa viides

josema...kp 4/29-35...yk.5.....haaveissa pikkukakkonen

artunäiti...kp 10/28-36....yk.3....haaveissa toinen

meilinde....kp 13/33 (km 06/08).............haaveissa toinen

peipi80.... kp 3/25.....................haaveissa kolmas

aamuaurinko...kp 9/28-30.....yk.1...haaveissa pikkukakkonen

LillaGubben...kp 7/26-29.........yk.3.........haaveissa viides

Hemppu81....kp 2/28..........yk.1.......haaveissa pikkukakkonen

yöperhonen- ...kp 3/28.......yk.7........haaveissa esikoinen

Kuumeilija.....kp 7/26-41...............haaveissa esikoinen








 
Hei hou! Näytän niin yksinäiseltä tuolla taustailijoissa että lisääpäs mut ihan listalle vaikka tavallaan ainakin yritän taustailla :) Eli kp:t olis 7/26-41

Ja testailla tosiaan aion vasta sitten jos/kun menkat oviksesta (jos bongaan) myöhässä.. :)

Ja tervetuloa munkin puolesta kaikille uusille :heart:
 
On tämä jotenki uskomatonta, että se ehkäsy on tas jätetty pois ja kakkonen voi tulla jos on tullakseen. Näitten menkkojen alkaminen oli sellanen rajan rikkoutuminen ko tästä se kierto sitten alkaa. Nyt sitte vaan oottaan, että nämä loppuis, että pääsee oikeasti touhuileen. =)
 
Jälleen koneen ääressä pienen tauon jälkeen. Oltiin kaksi yötä reissussa hotellissa miehen ja tytön 2v kanssa. Pientä kesäeissua vaikka lomat on jo pidetty. Piristää kummasti kun pääsee kotoa pois. Hotellin pallomeri ja porealtaat oli kovasti neidin mieleen.

Vähän näyttää oudolta nähdä oma nimimerkki kuumeilu listalla kun niin kauan olen täällä kuitenkin salaa vieraillut. Ennen kuin nyt mies siis suostui toiseen lapseen. Vaikka olin täällä jo esikoista kuumeilemassa, aina se on yhtä jännää.

Täällä alkaa olla ensi viikolla kriittiset hetket vällyjen välissä, harmi kun työt vähän häiritsee. Molemmat vuorotyöläisiä kun olemme. Eiköhän sitä jossain välissä kuitenkin aikaa liikene. Mutta palataan!
 
Moikka kaikille uusille!! :wave:

Aamuaurinko meilläkin menee työt ristiin suurinpiirtein, ei ole sitä yhteistä "käpertymisaikaa "iltaisin. Mutta kyllä me pistetään se tälläkin tavalla toimimaan! Eiks je! :D
Tein tänään ensimmäisen liuska ovistestin, haamuviiva tuli kontrolliviivan viereen. Tarkoittaa varmaan että kohta ovis käsillä..?? Näin mä olen päätelly. Jännä että näin aikaisin kun mulla on yleensä aika pitkä kierto. Viimeksi ovuloin 19.päivä.. Eihän sitä kyllä siihen enää montaa päivää ole! :p
Nyt sitä siis pitäis ruveta hommiin... :whistle:
 
Heipat itsekullekin :) Hassua miten sitä on alkanut kaipaamaan kaikenlaisia raskaudenaikaisia kolotuksia ja pahoinvointeja.. Kiukunpuuskia ja väsymyksiä mä en edes muista olleen :LOL: Ja niitä siis oli.. Sitten olen muistellut sairaalassaoloaikaa. Silloin halusin sieltä äkkiä pois, mutta nyt musta olis ihanaa sinne taas päästä. Ja nimenomaan köllöttelemään sairaalan punkkaan pikkuinen tuhiseva vauva kainalossa =) Voi.. Ne vastasyntyneen ihanat jalkojen kipristelyt, hitaat liikkeet ja naaman rypistely :heart: :heart: :heart: Voi kun se pikkuinen kullannuppu jo haluaisi meille tulla!!!
Tälläiset tunnelmat täältä heti aamusta.. :) :flower:
 




******15.8******

Millukka...kp 8/35...yk.12 (km 5/08)...haaveissa viides

high5.......kp 10/??..........yk.2...........haaveissa viides

josema...kp 5/29-35...yk.5.....haaveissa pikkukakkonen

artunäiti...kp 11/28-36....yk.3....haaveissa toinen

meilinde....kp 14/33 (km 06/08).............haaveissa toinen

peipi80.... kp 4/25.....................haaveissa kolmas

aamuaurinko...kp 10/28-30.....yk.1...haaveissa pikkukakkonen

LillaGubben...kp 8/26-29.........yk.3.........haaveissa viides

Hemppu81....kp 3/28..........yk.1.......haaveissa pikkukakkonen

yöperhonen- ...kp 4/28.......yk.7........haaveissa esikoinen

Kuumeilija.....kp 8/26-41...............haaveissa esikoinen







 
Voi miten nuo päivät matelee..täälläkin aatellaan yhtenään pientä tuhisevaa ihmisnyyttiä!!...tahtoisin niin tuolle meidän esikoisneidille pikkusisaruksen, jota se saisi sitten äidin kanssa yhdessä hoitaa.
 
Mulla ei oo kyllä pätkääkään ikävä raskausaikaa saati synnytystä. Krooninen närästys, liitoskivut ja kivuttomat supistukset.. Hyi. Synnytyskin meni niin hyvin, etten kerenny ees kivunlievitystä saaha ja kolmeen vuorokauteen ei saanu istua eikä kantaa mittään ja seuraavalla kerralla sektioon (jota kammoan).. Ja silti mie oon valmis siihen kakkoseen.. :LOL: :LOL:
 
Itse tykkäsin aina raskausaikana siitä mahasta, oli mielestäni nätti.

Mutta se oksentaminen oli kamalaa :( Olin 2 krt tiputuksessakin viimeraskaudessa. Ja esikoisesta ei ollut mitään, pientä kuvotusta vain. Nyt sitten olenkin miettinyt että mitenkähän olisi sitten kolmannesta :/ Onko muilla vastaavaa ollut?

Ensiviikon tiistaina alkaa ovistikuttelu, joten tositoimiin ryhtymistä odotellessa :LOL:

Mukavaa viikonloppu kaikille :wave:
 
Ei mullakaan mikään kauhee ikävä sitä alkuraskauden väsymystä ja pahoinvointia ole, mutta mielellään otan nekin vastaan jos vaan pikkuihminen alulle saataisiin! Voi olis se tosiaan niin ihana vielä saada sellanen pieni tuhiseva ryppyinen otus hoidettavaksi:heart:

Tunnetteko muut koska teillä on ovis? Aika moni tuntuu käyttävän tikuttelua apuna. Mä en tunne ollenkaan koska mahdan ovuloida, mutta en kyllä oo koskaan tikutellukaan. Kierron perusteella yritän vähän laskeskella koska se mahtais tärppiaika olla. Kp:t näköjään onkin jo 8, joten täytyy tässä alotella taas harjotukset siltä varoin jos ovis sattuukin olemaan aikasessa, ollu taas hiukan hiljasta tuolla peti-rintamalla tässä menkkojen loputtua, ens viikolla sitten saakin alottaa tosissaan vällyjen pöllyttelyn :D
 
Minulle tuli raskausaikana 28 kg lisäpainoa, mutta nautin uudesta pyöreästä olemuksesta! :D ..Seksikin oli niin ihanaa! :LOL: (Olen muuten aikas hoikka) Raskausaika meni hienosti ilman pahoinvointeja tai muita mieltä askarruttavia asioita, ainoastaan selkä oli loppuvaiheessa TOSI kipeä! Tukiliiviä pidin kuudesta kuukaudesta ylöspäin, helpotti puristavaa tunnetta vatsassa.
Synnytys..aahh..neljä tuntia, ponnistus 20 minsaa. Ei keretty puudutusta antamaan. Ilokaasua vähän otin, ennen kuin se rupes niin pirusti oksettamaan. Vauva tuli vauhdilla ja repesinkin sitten aika makeesti. Lääkäri ompeli puolituntia. Verta menetin kanssa aika mukavasti.
Seuraavana päivänä vielä kaavintaan kun istukka ei tullut kokonaisena.

Jälkeenpäin aateltuna helppo ja nopee synnytys.
Oviksen väitän jopa tuntevani. Limoista on aika helppo seurata, sen vaan tuntee..ei tarvi siis tehä mitään kummempaa analyysiä! :LOL: Tikut myös nyt käytössä, tykkään niistä. Meillä tuota seksiä harrastetaan kuiteski niin vähän, että helpottaa tuo tikuttelu. On kyllä ollu sellaisia kuukausiakin että, ovis ON ja harrastelut on jääny sikseen. Yritänkin olla vouhkaamatta, miehelle tulee vaan paineita lisää.. :/
 
Mahtuuko mukaan?

mulle vois laittaa lauantaille kp4/23-27 yk7 esikoinen

meilinde mul on kaks koiraa(pieniä lintukoiria) ja nuorempi oli tänään syöny meidän sängystä petarin(ovh250e), lampunjohdon sekä kännylaturin..jos multa nyt kysytään kannattaako ottaa koira, ni sanon en :kieh:
 
HALPE Ulp..Voi ei! Kyllähän niistä vaivaa varmasti on.

Arvatkaas ottaako päähän!!!! :headwall: Ovis on varmasti muutaman päivän sisällä. Mies on niin väsynyt ja saamaton ettei jaksa yhtään puuhastella! :headwall:

Viimekiertokin meni ihan persiilleen kun olin oviksen aikaan niin pahalla päällä! Turhautunut tai jotain..ettei tullu ees yritettyä!

No..odotellaan nyt vielä huomiseen...sitten mä räjähdän!! |O ...Viimestään maanantaina!

(Tiedoksi: Meillä seksinharrasteluaika on klo 5-8 aamuisin!) Tiedän..outoa! :|
 


******LAUANTAI 16.8******

Millukka...kp 9/35...yk.12 (km 5/08)...haaveissa viides

high5.......kp 11/??..........yk.2...........haaveissa viides

josema...kp 6/29-35...yk.5.....haaveissa pikkukakkonen

artunäiti...kp 12/28-36....yk.3....haaveissa toinen

meilinde....kp 15/33 (km 06/08).............haaveissa toinen

peipi80.... kp 5/25.....................haaveissa kolmas

aamuaurinko...kp 11/28-30.....yk.1...haaveissa pikkukakkonen

LillaGubben...kp 9/26-29.........yk.3.........haaveissa viides

Hemppu81....kp 4/28..........yk.1.......haaveissa pikkukakkonen

yöperhonen- ...kp 5/28.......yk.7........haaveissa esikoinen

Kuumeilija.....kp 9/26-41...............haaveissa esikoinen

HaLPe .......kp 4/23-27......yk.7.......haaveissa esikoinen






 
terve kanssasisaret.! :)

melinde, mun täti oli tälläkertaa sellanen, että se oli vain pientä tuhruvuotoa, ihan vain hieman verta.. ei ees mitään ns hyytymiä yms.. ja kesti vain n. 3pv sen takia olin vain ihmeissäni.! :eek: nooh, ehkä kaikki selviää ajallaan :)
niin, ja meillä on 4kk vanha sekarotuinen Heta koira.. siinä on suomen ajokoiraa ja norjan harmaatahirvikoiraa. osaahan se olla todella rasittava, mutta on se aivan korvaamaton, en voisi luopua.!! mekin mietittiin että uskalletaanko ottaa kahta "projektia" päällekäin jos raskaudunkin, mutta en usko että se mikään ongelma on...
 

Yhteistyössä