#####VIIKON 37 PLUSSAPUHURIT####

Mie oon vaihteeksi huomannu, että halut on kasvanu ko pillerit jäi pois. Aattelin viimeksi, että johtuuko asia siitä, että yritetään vauvaa, mutta kyllä siinä taitaa olla muutaki. Nimittäin tekis niin mieli pöllyytellä koko ajan ja ovista silmällä pitäen pöllyyttäminen on ihan liian aikasta.. :LOL:

Vaan alampa hiljalleen pakkaamaan viikonloppureissua varten.
 
Meilinde..Meillä myös tuo ovisajankohdan bongaaminen on huippujuttu! Oon joskus tikuttanut ja nyt mulla on tuo Donna, josta yritän saada oviksen bongattua. Meille se on tärkeää et tietää suunnilleen oikean ajankohdan, kun yhdessä ollaan oltu jo useita vuosia, eikä peittoja pöllyytellä niin tiuhaan kuin alkuhuuman aikoina. Osaa sit ne vähäiset kerrat yrittää kohdistaa sinne oviksen tienoille.

Hemppu81..eilen juuri tuumasin miehelle et mun halut on kasvanu huomattavasti ja tekee mieli paljon useemmin, pillerit lopetetttiin keväällä. Ovis on varmaan ens viikolla et josko silloin yrittäis olla aktiivinen. Vielä ei mitään selkeitä ovistuntemuksia ole..paitsi tuo halukkuus ja valkkarin lisääntyminen.
 
Heipparallaa!

Mie oon taas ollu menossa nii joka puolella etten oo paljo tänne kerinny eksymäänkään. :)
Tällä hetkellä ei oo kyllä niin minkäänlaisia tuntemuksia tulevasta oviksestakaan, et saapa nähä mimmonen kierto sitä nyt on tulossa ja ovuloiko sitä iha ollenkaa... No pittää vaan malttaa ootella nyt rauhassa. Meinannu nuo kierrot itelläki heitellä, nii en tiiä luottaako ennää mihinkää tuntemuksiin. Tikutteluaki oon miettiny, mut enpä taida vielä sillä alkaa päätä vaivaamaan. Yrittää nyt pysyä iha tyynen rauhallisena vielä, jos se vaan on mahollista.
 
tänne tule siis.
yritin taustailla yms, mutta kun ei mieli malta. yk 2 kp 12/28 ja kolmas haaveissa, siinä lyhyesti. Katsotaan mitä tapahtuu, aika tjot meiningillä taidetaan olla, elämä kun on vähän sellaista, että koko ajan tapahtuu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ssihinä:
tänne tule siis.
yritin taustailla yms, mutta kun ei mieli malta. yk 2 kp 12/28 ja kolmas haaveissa, siinä lyhyesti. Katsotaan mitä tapahtuu, aika tjot meiningillä taidetaan olla, elämä kun on vähän sellaista, että koko ajan tapahtuu.
tervetuloa ssihinä mukaan ,tänne mahtuu jännäämään :saint:

 
******LAUANTAI 23.8******




Millukka...kp 16/35...yk.12 (km 5/08)...haaveissa viides

high5.......kp 18/??..........yk.2...........haaveissa viides

josema...kp 13/29-35...yk.5.....haaveissa pikkukakkonen

artunäiti...kp 19/28-36....yk.3....haaveissa toinen

meilinde....kp 22/33 (km 06/08).............haaveissa toinen

peipi80.... kp 12/25.....................haaveissa kolmas

aamuaurinko...kp 18/28-30.....yk.1...haaveissa pikkukakkonen

LillaGubben...kp 16/26-29.........yk.3.........haaveissa viides

Hemppu81....kp 11/28..........yk.1.......haaveissa pikkukakkonen

yöperhonen- ...kp 12/28.......yk.7........haaveissa esikoinen

Kuumeilija.....kp 16/26-41...............haaveissa esikoinen

HaLPe .......kp 11/23-27......yk.7.......haaveissa esikoinen

äiti 07............kp 19/28-30.............haaveissa kolmas


Käärme.........kp 9/27........yk.6......haaveissa kolmas

Henuliini.......kp 11/29-34....tjot....haaveissa esikoinen

Nibbler........kp 11/28-30......yk.15........haaveissa esikoinen

ssihinä........kp 13/28.........yk.2............haaveissa kolmas

Ellu-80-.......kp 14/28........yk.1............haaveissa kolmas





MAM2.......kp 12/30-33......yk.11......haaveissa pikkukakkonen





 
Ihanaa Josema että löytyy hengenheimolaisia ruon aktiivisuuden suhteen! :LOL: Mua ihan välillä masentaa kun yleensä löytyy niitä jotka jaksaa tästä riemusta nauttia harva se päivä!
Mutta ihanaa..nyt ollaan lähetetty sotilaat matkaan kolme kertaa mahdollisen oviksen aikoihin.
Mietityttää vaan kun tikkuun ei ole tullu oikein muutakuin haamuja??? :/

Voiko olla ettei siis ovuloikaan vaikka kehossa on tuntemuksia ja siihen "kait" liittyviä kipuja?

Ihanaa viikonloppua kaikille! :D :heart:
 
hei tähänkin pinoon :wave:
kävin eilen ostamassa ovistikkuja ja aijon nyt selvittää että mitä mun nyt pitää tehä :D
koskaan ennne en oo käyttänyt.

meilinde kyllä voi olla ovis vaikka sitä ei tuntiskaan. useat ei koskaan tunne mitään, ja mä en tuntenu viime kierrossa.tosin vanha faktahan on se että noin kahtena kuukautena vuodessa ei ovulaatioo tapahdu. toivottavasti sulla kuitenkin on ollu :)
 
Rouva Pikkumyy Voi että tätä elämää... Voimia kovasti! :hug:

Nibbler Kiitos kannustuksesta. :) Välillä tuntuu niin pahalle tämä kaikki. On raskauksia jotka menee hienosti, mutta sitten liian paljon mitkä ei mene niinkuin pitäis...

Jotenkin kaikesta huolimatta ei fiilikset tän kierron suhteen ole huiput..epäilen sitä ovista kun tikuissa ei muutakuin haamuja. No..ei auta kuin odottaa :ashamed:

Kaiken kisäksi järkyttävä flunssa päällä! :snotty:

Siitä huolimatta Aurinkoista viikonloppua teille! :heart: :wave:
 
kaikki ketkä tunnistaa nimimerkin Rouva Pikku Myyn :hug: voi että minua surettaa hänen puolestaan ihan hulluna :'( illalla luin miten oli käynyt ja en voinut uskoa lukemaani.aamulla tuli heti mieleeni RPM ja suretti kovin (itsekkin kun sitä raskautta niin kovasti toivoo itselleen oman km:n jälkeen) en osaa muuta sanoa hänelle kuin että olen todella pahoillani :flower: voimia hänelle.... voi itkujen itku :snotty: :hug:
 
).( sen verran että eipä ne tikut oo kerenny vielkään tulemaan ja ovis jää varmaan nyt bongaamatta niillä tässä kierrossa. olisi ollut kyl kiva tietää että oliko se ovis jo nyt aikaisemmin kun viikon päästä pitäs olla vasta ton 35 kierron mukaan.... ne tikut oli muuten loppuneet varastosta ja tilää odottavat joten sen takia kestää noiden saanti.yleensähän ne muuten tulee ihan parissa päivässä mutta tuolta verkko-apteekista oli ne fertestin tikut loppuneet :eek:
 
ONNEA kaikille oviksen pongaamiseen ja sen hyödyntämiseen!

Mulla tuntus olevan ovis tänään/huomenna..halut alkaa nousta hirmuisiksi :p ;) mies on tässä kierrossa ottanu sellasen taisteluasenteen, et perkele, nyt me se penska saahaan alulle :LOL:
 
halpe Tsemppiä sinullekin tähän kiertoon! :D ..Jäi tuo äskeinen yritys vähän kesken.

Mites Millukka onko mahdollinen ovis hyvin hyödynnetty? Tää on niin tuskaa tää odottelu! Lämmöt on täällä 37 pintaan, mutta voi hyvin johtua flunssasta!

Tänään on meillä karkkipäivä. Ostin irttiksiä ja tacolastuja ja sitä hyvää tacosoosia. Nam :p

Ai niin ja käytiin koiranäyttelyssä, ihania pikku- (ja isoja) hauvoja. Kingcharlesinspanielit on sitte ihania! (kirjotettiinkohan edes yhteen..) Alunperin mentiin tutkailee Ranskanbulldoggeja. Tuntuvat vaan olevan aika haastavia tapauksia näin ensikertalaiselle.

Asiasta viitentoista kuinka kauan olette imettäneet? Kenellä ennestään on lapsia.
Mä rakastin niin tuota imettämistä. Imetin noin kahdeksan kuukautta. Ärsytti vaan suunnattomasti huomauttelut, että "Riittääköhän se maito?" Aina kun lapsi itki niin asia käänty maidon määrään.. :/
 
Heipsis!

Meilinde mä imetän edelleen tuota meitin kuopusta, ikää hällä nyt 1v2,5kk lähinnä enää kyllä saa vaan aamu ja iltatissiä joskus satunnaisesti myös päivällä. Juu noi ihmisen huomauttelut on niin ärsyttäviä ja mua ärsytti myös se, että joidenkin kaaliin ei tahtonut millään mennä se, että täysimetän lastani 6kk väkisin oltas oltu tunkemassa vauvan suuhun millon mitäkin :headwall: Mä oon nauttinu ihan suunnattomasti tämän lapsen imettämisestä, noita isoja poikia en näin pitkään imettänytkään.

En tunne Rva Pikkumyytä sen kummemmin, mutta hiljaiseksi veti hänen tarinansa :'( voimia sulle kovasti :hug:
 
Tänään on ollu taas semmoinen fiilis että olen miettinyt kaikkea mitä pitäis hankkia kun vauva meille tulee. Tarvis sitä sun tätä. Edellisestä vauvasta kun on se kahdeksan vuotta. Kääk! Tuntuupa se pitkältä ajalta.
Ensimmäisestä menin vielä nopeasti töihin takaisin. Nyt kyllä olisin kotona PALJOOON pidempään.
Lillagubben ja Millukka ootteko olleet kotona pitkäänkin? Mites muut?

Kattelin noita päiviä listasta...Onko kellään testaussuunnitelmia?
:D Joo..olen ehkä tosi malttamaton :saint: Hyvä että oviskaan on meikäläisellä ollut.
Isäntä sano että oottelet sitten rauhassa, kyllä se ilmoittaa itsestään. Joo, oottelenhan minä! (Ihan varmasti)
 
Täällä muutaman päivät netti pimento, joten nyt päivitellään kuuumisia. Torstaina oli valtavat vatsakivut, tuntui kuin olisi ollut munasarjat tulessa! Kumartelu teki kipeää ja en pystynyt kantamaan 2v tyttöä. Vähän oli pahoinvoinnin tunnettakin. Eilen vielä lievä kipu vatsalla ja tänään kp 18 jo ihan hyvä olo. Oik puolen tissi on kipeä ja kuvittelen jo kaikki raskausoireet. Vatsakin pömpöttää vähän. Ja Meilinde tänään kävin ostaan jo valmiiksi raskaustestin jotta voin sitten heikkona hetkenä testata. En tiedä kyllä vielä milloin testaan. +++ tuulia kaikille :heart:
 
minä olen ollut suurimman osan ajasta kotona lasten kanssa. esikoinen nyt 8,5 vuotta ja nuorimmainen kohta 1v.8kk ja olen välissä opiskellut lähihoitajaksi kun tytöt oli pieniä ja valmistuin kun kolmosen laskettuun aikaan oli 2vkoa. kolmosen jälkeen olin töissä kun hän oli 1,2vuotta. tein vanhainkodissa yövuoroja kun odotin nuorimmaista. kerkesin olla duunissa vajaa 6kk ja sen jälkeen olenkin ollut taas kotona joten suurimman osan ajasta olen ollut lasten kanssa siis kotona
 
Minä muistan Rouva Pikkumyyn aikaisemmista ketjuista. Jos saa varovasti kysyä, että mitä on tapahtunut?

Onko melkein kaikilla ovisajat jo ohi? Minä vielä omaani odottelen alkuviikosta tapahtuvaksi...alkuviikolla saamme myös tietää miehen simppa näytteen tulokset...pelottaa....

Lähetin muuten huvikseni n. kuukausi sitten sähköpostia sille madame mammalle, joka ennustaa lapsien lukumäärää ja tänään oli vastaus tullut! Kyllä jännitti avata se posti! No, hän ennusti meille vielä yhden lapsen syntyväksi;tytön heinäkuussa 2009. Voi, kunpa ennustus pitäisi paikkaansa :) !!
 

Yhteistyössä