#####VIIKON 37 PLUSSAPUHURIT####

******SUNNUNTAI 24.8******






Millukka...kp 17/35...yk.12 (km 5/08)...haaveissa viides

high5.......kp 19/??..........yk.2...........haaveissa viides

josema...kp 14/29-35...yk.5.....haaveissa pikkukakkonen

artunäiti...kp 20/28-36....yk.3....haaveissa toinen

meilinde....kp 23/33 (km 06/08).............haaveissa toinen

peipi80.... kp 13/25.....................haaveissa kolmas

aamuaurinko...kp 19/28-30.....yk.1...haaveissa pikkukakkonen

LillaGubben...kp 17/26-29.........yk.3.........haaveissa viides

Hemppu81....kp 12/28..........yk.1.......haaveissa pikkukakkonen

yöperhonen- ...kp 13/28.......yk.7........haaveissa esikoinen

Kuumeilija.....kp 17/26-41...............haaveissa esikoinen

HaLPe .......kp 12/23-27......yk.7.......haaveissa esikoinen

äiti 07............kp 20/28-30.............haaveissa kolmas


Käärme.........kp 10/27........yk.6......haaveissa kolmas

Henuliini.......kp 12/29-34....tjot....haaveissa esikoinen

Nibbler........kp 12/28-30......yk.15........haaveissa esikoinen

ssihinä........kp 14/28.........yk.2............haaveissa kolmas

Ellu-80-.......kp 15/28........yk.1............haaveissa kolmas

kaz............kp 10/26?.......Yk.2........haaveissa esikoinen





MAM2.......kp 13/30-33......yk.11......haaveissa pikkukakkonen





 
Sunnuntaiaamua =)

Meilinde mä oon nyt tälläerää ollu kotona helmikuusta -07, ehdin isojen poikien jälkeen (joiden kanssa olin kotona nelisen vuotta) olla työelämässä nelisen vuotta..lähihoitaja minäkin ja töissä olin terv.keskuksen vuodeosastolla, viimeset pari vuotta olin yökkönä. Vakipaikkaa ei ole, joten työpaikkaa ei ole odottamassa.

Ovisaika on täällä takana ja ei kyllä varmaan tärppi vieläkään käyny, ei oo yhtään sellanen olo...mutta toivottavasti muut saisitte hurjan paljon plussia
 
Minä nautin imettämisestä myös paljon..kunhan ensin alkuvaikeuksista ja rinnanaristuksista vauhtiin päästiin! Imetysliivit ja liivinsuojien pitäminen sen sijaan tympäisi..jos meillä tää pikkukakkonen joskus tärppää niin ostan kyllä jotkut kivat/nätit/mukavat imetysliivit ja semmoisen glamourmom tai bravadon imetystopin. Mulla myös meinas usein tulla rintoihin kipeitä tiehyttukoksia niihin auttoi lämmin kaurapussi...ne oli ikäviä! Taisin täysimettää noin 6 kuukauden ikäiseks ja jatkoin osittain 9 kuukauden ikäiseksi.

Töihin menin ja lapsi päivähoitoon, kun ikää oli 1v1kk eli aika aikaisin, kun minulle tarjoutui elämäni ensimmäinen oman alan työmahdollisuus. Lapsi sopeutui hyvin ja miehellä on arkivapaita ja sen lisäksi mies oli osittaisella hoitovapaalla yli puoli vuotta. Lapsen hoitoviikot oli 2-5 päiväisiä.

Tääl ei vieläkään ovistuntemuksia muuta kuin valkkaria reilusti..perjantaina jo harjoiteltiin ja ens viikolla jossain vaihees pitäis ovis olla. Tulispas jo et pääsis jännäämään onko tärpännyt!
 
Lillagubben Mullakin on kyllä samanlaisia tuntemuksia tän kierron suhteen, Voi kun joku sanois että on tullu raskaaksi vaikka ovistikkuihin ei ole tullut vahvaa viivaa.. :(

Kaz Tervetuloa mukaan jännäämään! :wave:

aamuaurinko Raskauduitko helposti ensimmäisestä? Plussatuulet tähän kiertoon! :D
 
Moi! =)
Mä voisin vähän paremmin esitellä meidän perheen eli esikois poika täyttää marraskuussa 4v ja tyttö lokakuussa 2vuotta. Ja perheen isukki on 34v.
Tuntuu, että ihan vasta olin täällä kuumeilemassa vuonna 2006 ja pidinkin tätä kp listaa täällä. Ihan mukava olla täällä taas kuumeilemassa :D
 
No niin elikkäs ovulaatiota on tikuteltu ja nyt lauantaina oli plussaa. Ja se tietenkin myös hyödynnettiin. :LOL: Nyt ei muutakuin odottelua tuonne viikolle 37 saakka. Ovulaatio kipuja on tänäänollut molemmilla puolilla munasarjoissa :/ Mutta täytyy toivoa, että tärppi ois käyny ;)

Itellä raskautuminen on edellisistä tapahtunu heti ekasta yk:sta, mutta saas nähdä kuinka nyt käy. :D
 
Saako tyylipisteitä jos me kaikki plussattais? :D hienoa se kieltämättä olisi.

mun ovistikut on häröjä... ensin näytti haaleeta toissapäivänä, eilen aamulla selvä plus ja sitte vähän myöhemmin puhdass nega... että näistä sitte selvää ottamaan. ja ovis pitäs olla huomenna/ylihuomenna.
kuivaharjottelut on ainaki hoidettu alta pois ja siirrytään tosihommiin tänään :D
 
Veikkaisin, että ovis oli eilen, mutta voi kyllä olla myös sekasin olevan mahan oireilua.. Noh, joka tapauksessa piti pöllyytellä lakanoita illalla, jos vaikka osuis kohalle.. :D
Oikeastaan vaan ootan tämän ekan pillerittömän kierron loppua, että pääsee oikeasti yrittään. Mutta jos menkkoja ei kuulu nii luultavasti testailen 11. päivä.
 
Nibbler jos se sun lh-huippus meni niin nopeasti että näkyi vaan aamun testissä?

(.) täällä ainakin on ovis takanapäin koska yöllä saapui armas ystäväni- tissikipu... Jo tässä vaiheessa alkoi toivo menemään tästä kierrosta, meinaan tämä sama ystävä kiusaa joka kierrossa samalla tavalla :( No mutta toivotaan nyt ihan vähän... =)
 
Mä en ole ikinä ovista tikutellu.. ehkä sitten voisin alkaa tikuttelemaan jos vauvaa ei ala kuulumaan.. esikoinen tuli eka yrittämällä, toinen lapsi tuli kolmannella yrityskerralla eli nyt sitten varmaan menee puoli vuotta.. :whistle: (toivottavasti ei mene niin kauan), jos sitten tärppää ollenkaan.. nyt meinaa mun ajatukset mennä masentaviksi :|
tuntuu että tohon viikkoon 37 on vielä pitkä aika ja aion kyllä sitten heti maanantaina testailla ellei täti sitä ennen tule =)
 



******MAANANTAI 25.8******





Millukka...kp 18/35...yk.12 (km 5/08)...haaveissa viides
high5.......kp 20/??..........yk.2...........haaveissa viides
josema...kp 15/29-35...yk.5.....haaveissa pikkukakkonen
artunäiti...kp 21/28-36....yk.3....haaveissa toinen
meilinde....kp 24/33 (km 06/08).............haaveissa toinen
peipi80.... kp 14/25.....................haaveissa kolmas
aamuaurinko...kp 20/28-30.....yk.1...haaveissa pikkukakkonen
LillaGubben...kp 18/26-29.........yk.3.........haaveissa viides
Hemppu81....kp 13/28..........yk.1.......haaveissa pikkukakkonen
yöperhonen- ...kp 14/28.......yk.7........haaveissa esikoinen
Kuumeilija.....kp 18/26-41...............haaveissa esikoinen
HaLPe .......kp 13/23-27......yk.7.......haaveissa esikoinen
äiti 07............kp 21/28-30.............haaveissa kolmas

Käärme.........kp 11/27........yk.6......haaveissa kolmas
Henuliini.......kp 13/29-34....tjot....haaveissa esikoinen
Nibbler........kp 13/28-30......yk.15........haaveissa esikoinen
ssihinä........kp 15/28.........yk.2............haaveissa kolmas
Ellu-80-.......kp 16/28........yk.1............haaveissa kolmas
kaz............kp 11/26?.......Yk.2........haaveissa esikoinen






MAM2.......kp 14/30-33......yk.11......haaveissa pikkukakkonen





 
EI oo tikkuja tullu ei vielkään :eek: |O :eek: |O ¤%&¤%%&%¤ jos se ovis nyt sitten oli jo viime viikon loppupuolella niin sit munki testaus onnistuis jo viikkoo aikasemmin :kieh: :kieh: mut jospa sitä eläisi ton viime kierron mukaan niin ovis ois mukamas vasta tulossa ;) ;) kyl me toi viime viikkonenkin hyödynnettiin joten kuten joten oispa tärppi käyny..... pitää alkaa kehittelemään niitä oireita ja tuhlailla sit ovistikkuja kun ne tulee ett jospa ne näyttäiskin vahvaa plussaa...ei oviksesta vaan jostain ihan muusta :whistle:
 
Tervetuloo kaikille uusillekki jännäilijöille! :wave:

(.) Ei oikeen mitään tuntemuksia vieläkään. Aiemmin on alkanu ovisnippailut jo siinä kp 9 tai 10 kohilla ja sitte voimistunu siihen ovispäivään, jollon limatki on sitte tullu, mut nyt ei kyllä oo sitte minkäänlaisia tuntemuksia. Joko ovis taas venyy myöhempään tai sitte se ei nyt tuu ollenkaa. Oiski nyt just meikäläisen tuuria ettei ovuloiskaan ku mieskin on nyt suostunu yritykseenki oikeesti, eikä vaan tjottaileen, vaikka rauhallisesti on meinattu ottaakki, eikä turhaa intoilla. Tai se tekee niin ja mie sitte hypin seinille päivästä toiseen. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja HaLPe:
tein pinon viikolle 36, ku oottelin, et joku ois sen tehny, mut ei tehnykkään..roikun myös täällä.. :)
tottakai roikut myöskin tääl ;) ei sua päästetä pois :saint: itsellänikin ehkä mahista jo vkolla 36 testata jos se ovis oli tosiaan viime viikon lopulla :saint: mut täällä pidän pinoo pystyssä ja yritän vasta testata viikolla 37...joopajoo...mut tuntien... :LOL: :LOL:

 
******TIISTAI 26.8******





Millukka...kp 19/35...yk.12 (km 5/08)...haaveissa viides
high5.......kp 21/??..........yk.2...........haaveissa viides
josema...kp 16/29-35...yk.5.....haaveissa pikkukakkonen
artunäiti...kp 22/28-36....yk.3....haaveissa toinen
meilinde....kp 25/33 (km 06/08).............haaveissa toinen
peipi80.... kp 15/25.....................haaveissa kolmas
aamuaurinko...kp 21/28-30.....yk.1...haaveissa pikkukakkonen
LillaGubben...kp 19/26-29.........yk.3.........haaveissa viides
Hemppu81....kp 14/28..........yk.1.......haaveissa pikkukakkonen
yöperhonen- ...kp 15/28.......yk.7........haaveissa esikoinen
Kuumeilija.....kp 19/26-41...............haaveissa esikoinen
HaLPe .......kp 14/23-27......yk.7.......haaveissa esikoinen
äiti 07............kp 22/28-30.............haaveissa kolmas

Käärme.........kp 12/27........yk.6......haaveissa kolmas
Henuliini.......kp 14/29-34....tjot....haaveissa esikoinen
Nibbler........kp 14/28-30......yk.15........haaveissa esikoinen
ssihinä........kp 16/28.........yk.2............haaveissa kolmas
Ellu-80-.......kp 17/28........yk.1............haaveissa kolmas
kaz............kp 12/26?.......Yk.2........haaveissa esikoinen
Phalaenopsis08...kp




TAUSTALLA MUKANA JÄNNÄILEE:

MAM2.......kp 15/30-33......yk.11......haaveissa pikkukakkonen







 

Yhteistyössä