Jouluaaton Testaajat ( ja Plussaajat:)



MAANANTAI 8.12




Gatupallo...........kp 11/25-32...........yk 2.........kolmas haaveissa
Maikkis123.........kp 11/25-26...........yk 3.........esikoinen haaveissa
Valtsukka...........kp 12/32................yk 3..........kuudes haaveissa
Drakonia............kp 12/30................yk 3..........esikoinen haaveissa
Hensku00..........kp 12/28................yk 5..........esikoinen haaveissa
Epu....................kp 13/27-30..........yk 11.......
FantasticFour ....kp 13/28................yk 17........neljäs haaveissa
Kendra...............kp 14/28................yk ?............
Iloinen...............kp 14/27................yk1...........esikoinen haaveissa
Jellona84...........kp 15/31................yk 2..........kolmas haaveissa
Hemuli1981.......kp 15/28-36...........yk 7..........esikoinen haaveissa
Kassu................kp 16/32................yk 3......... viides haaveissa
Aavalan tyttö.....kp 16/28...............yk 2..........neljäs haaveissa
Carmen..............kp 17/30(?)..........yk 1...........toinen haaveissa
Näin kulutan aikaakp 19/28...........yk 1...........toinen haaveissa
Ritsanampuja.....kp 20/30 (45)...... yk 2..........neljäs haaveissa
Sinderella...........kp 21/32..............yk 6...........viides haaveissa
Maya Mehiläinen.kp 21/?................yk 1...........kolmas haaveissa
Minky..................kp 22/32-?...........yk 4...........toinen haaveissa
Jennyli................kp 24/28-32.........yk 5...........kolmas haaveissa





HAAMUILIJAT





PLUSSANNEET


Nibbler :heart:










UUTEEN VUOTEEN JATKAVAT








 
Missä minun ovulaatio kivut on?Itsenäisyys päivänä oli pikkasen kipeä,odotin että vahvistuisi kunnolla,mutta ohi meni.
Enkä viittinyt ovistestejä kaupungista ostaa kun äitee ja isä oli mukana :whistle:
Ikää on jo lähemmäs kolmekymmentä ja silti muka ujostelee,kuin pikkutytöt :LOL:
No ei auta kuin odottaa.Lämmöt on olleet perjantaista asti korkeammalla,eli 36,8 normi lämpö 36,3 oviksen jälkeen menkkoihin asti on 37,3.

Nyt tosiaan alkaa tylsin vaihe,mutta onneksi tää joulun aika on kiireistä niin ei jouda ajattelemaan koko aikaa raskautumista.Ja kehittelemään raskausoireita :LOL:
 
J84
Heipsan kaikille. Saavuin eilen kotiin ja pääsin kuin pääsinkin hyödyntämään ovulaation. Ukkoa ei tarvinnut suostutella millään lailla peti puuhiin vaan se iski kiinni kuin hyeena, kun mentiin "nukkuun" :p Et mä oon sittenkin mukana jännittämässä, et oisko tärpänny...ajoitus oli kyl mitä parhain :) Onko muuten mitään tietoa et miten on mahdollista et ovistestit on kahtena päivänä ollut plussa? Luulin et se on vain sen yhden päivän, mut ei ollukkaa...hmmm..outoo :| :eek: Oliskohan mulla irronnu molemmista munareista munasolu? Maha on meinaan ihan sika kipee, todella kosketus arka :(

Ja tosiaan, nyt alkaa jännittävän tylsä vaihe :D
 
Juu, täällä kans nyt menossa kierron jälkimmäinen puolikas.

Jellonalla kyllä mahottoman tumma viiva tuo. Sitä en tiiä, miksi plussa on kahtena päivänä. Mihin kellonaikoihin sää muuten tikutit? Mullahan tuli torstaina sekä aamupäivällä että illalla vahvat viivat, jos ois ollu yö välissä niin sittehän vois sanoa että mullaki tuli kahtena päivänä.

 
Täällä alkaa varmaan h-hetket olla lähellä, eilen jomotteli ja oli limoja, ja tänään oli lämmötkin alhaalla. mulla aika hyvin näkee noista lämmöistä kropan toiminnan: oviksen aikana tulee "kuoppa" lämpöihin, ja sitten ne nousee ihan selkeästi alkukiertoa korkeammaksi. ovistestit eivät ole näyttäneet kuin vaaleita viivoja, mutta kuten taisin jo tuolla aiemmin todeta, mulla noi halpistestit ei oikein toimi, mutta en niistä jaksa stressatakaan. pitäisi varmaan joskus kokeilla ihan apteekista ostettuja testejä, mutta kun oviksen nyt muuten pystyy todentamaan, niin ei niistä viitsi omaisuutta maksaa. peittoja ollaan heiluteltu, ja jatketaan sitä vielä, joten ainakaan sen ei pitäisi olla ongelmana tällä kertaa :)

Onnea jellonalle ja kaikille muillekin hyvin hyödynnetystä oviksesta :D
 
Tervetuloa uusille :flower:

Mulla on nippailua massussa ja pissallekkaan en oikein uskalla mennä kun SUUTUN IHAN SIKANA, jos nyt ilmestyy limatkin kehiin vielä! Mieheni palaa vasta keskiviikkona työmatkalta!En aio tikuttaa, koska jos nyt saisin plussaa, olo olis tosi surkea.Ja limat kertoo mulla aika hyvin ovikseni. Kaikki laskurit sekä viimekiertokin laittaisi tuon ovisajankohdan vasta keskiviikkoon ja to-pe-akselille, mutta kroppahan ei laskureita tuijota! MUURRRRRRRRRR! Peukut pystyyn bd
 
J84
Sinderella Mä tein lauantaina kp13 klo 11.00 sit sunnuntaina kp14 samaan aikaan ja su-iltanakin oli vielä tumma viiva, kun kokeilin uteliaisuuttani. Tänään onkin jo viiva ruvennut haalistumaan eli nyt se ovis on ohi :p

Tervetuloa mukaan niimar87
 
Jellona, sulla se sitte on ovisplussa kahtena vuorokautena =) Toivottavasti tuo ny sitte r-testiplussanki :heart: Mulla vahvat viivat oli perjantaina (äskeiseen laitoin vahingossa to) ja lauantaina oli jo himmeämpi. Ja lämmöt lähti la-su nousuun.

Uusille jännäilijöille tervetulotoivotus :wave:
 
:wave: Tänään käyty sit tohtorilla. =) Kaikki näytti tosi hyvältä,ovuloin oikeelta siel johtofollikkeli oli jo sen verta iso et luultavimmin tällä viikolla tapahtuu ovis. Vasemmallakin oli jonku kokonen "oottelemas vuoroaan",lääkärin sanoin. :D Vaik laskureiden mukaan ovis ois vasta 18.päivä...Tilasin sit itekkin eile ovistikkuja... :whistle: vaik vannoin et otan ihan rennosti tyyliin tulee jos on tullakseen... :LOL: arvasha tän..
Voi miten hienoja viivoja teillä! Itekkin saanu joskus (ihan huvikseni koitin ovista oppia bongaamaan... ;) ) kahtena päivänä peräkkäin tasavahvat viivat ja kolmantenaki viel tosi vahvan.
Kävin muute miettimään et jos ovuloin jo näin aikases vaihees kiertoo ni ilmeisesti miulla on sitten vähän pidempi tuo luteaalivaihe...vai mikähän se oli?..koska kierto on kuitenki normisti tasan 30..onkohan se hyvä vai huono juttu? Onks kellää tietoo? Hitto et oon kyl täpinöissäni!
Elähän sie kassu heitä viel kirvestä kaivoon,kylhän ne simpat siellä jonku aikaa elelee ja eikös se munasoluki tee matkaansa päivän-pari siellä munanjohtimessa?Hyvät on mahkut viel!
 
Heips

Täytyy tulla tänne kertomaan, että mun digitaalinen clearbluen ovulaatio testi havaistsi lh-huipun! Koskaan ennen ei ole sitä havainnut.. ja testejä tehty monta.

Olin myös gynellä tänään (kp15)ennen siis kun ovulaatiotestin tein. ja oik. munasarjassa näkyi 23mm johtofolli ja kohdunlimakalvon paksuus 11mm. Lääkäri totes mulle siinä, ettei ainakaan sun kohdalla clomit ole sitä ohentaneet...
 


TIISTAI 9.12




Gatupallo...........kp 12/25-32...........yk 2.........kolmas haaveissa
Maikkis123.........kp 12/25-26...........yk 3.........esikoinen haaveissa
Valtsukka...........kp 13/32................yk 3..........kuudes haaveissa
Drakonia............kp 13/30................yk 3..........esikoinen haaveissa
Hensku00..........kp 13/28................yk 5..........esikoinen haaveissa
Epu....................kp 14/27-30..........yk 11.......
FantasticFour ....kp 14/28................yk 17........neljäs haaveissa
Kendra...............kp 15/28................yk ?............
Iloinen...............kp 15/27................yk1...........esikoinen haaveissa
Jellona84...........kp 16/31................yk 2..........kolmas haaveissa
Hemuli1981.......kp 16/28-36...........yk 7..........esikoinen haaveissa
Kassu................kp 17/32................yk 3......... viides haaveissa
Aavalan tyttö.....kp 17/28...............yk 2..........neljäs haaveissa
Carmen..............kp 18/30(?)..........yk 1...........toinen haaveissa
Näin kulutan aikaakp 20/28...........yk 1...........toinen haaveissa
Ritsanampuja.....kp 21/30 (45)...... yk 2..........neljäs haaveissa
Niimar87.............kp 22/33-35.........yk.............toinen haaveissa
Sinderella...........kp 22/32..............yk 6...........viides haaveissa
Maya Mehiläinen.kp 22/?................yk 1...........kolmas haaveissa
Minky..................kp 23/32-?...........yk 4...........toinen haaveissa
Jennyli................kp 25/28-32.........yk 5...........kolmas haaveissa





HAAMUILIJAT





PLUSSANNEET


Nibbler :heart:










UUTEEN VUOTEEN JATKAVAT







 
En oo oikein kerenny koneelle ollenkaan, ku sairastetaan pojan kanssa enterorokkoa ja piru vieköön on sitten paskamainen aikuisella... Niin hillitön kutina ja kirvely noissa rakoissa että ei tiedä miten päin ois...

Onko kellään vinkkejä, mikä vois auttaa rokkokutinaan? Zyrteciä kokeiltu ja ei juurikaan tehoa...

No mut ei oo nyt energiaa kommentoida mitään... Sori...
 
Voimia Minky:täällä on ihan kamalasti mahatautia liikkeellä ja pelkään kuollakseni että se iskee meidän katraaseen :/

Huomenna olis siis oletettu ovispäivä.Mieheni saan kotiin huomeniltasella ja onnekseni ei ole ainakaan limoja vielä ilmaantunut.Että jos aamulla huomenna tulee niin eiku ukko vällyjenväliin illalla :kieh: Mahassa alkaa kyllä jomottelemaan oviksen lailla.

Nyt vaan sitte toivotaan porukalla :heart:
 
Mikäs Jennyliä masentaa? Toivottavasti fiilis on ollut tänään jo parempi! Sulla alkaa kiertokin olemaan jo komeassa vaiheessa, joten ei muuta kuin tsemppiä!

Meidän yritys on mennyt pipariksi sunnuntain jälkeen... :'( Tämän illan on ollut vatsa kauhean kipeä, ihan kai kuitenkin vatsavatsa, ettei mitään toiveajatteluja pääse kehittymään... :(

Vähän apea fiilis, kun vain väsyttää ja ulkona on jatkuvasti pilkkopimeää ja sateista. Puuh...
 


KESKIVIIKKO 10.12




Gatupallo...........kp 13/25-32...........yk 2.........kolmas haaveissa
Maikkis123.........kp 13/25-26...........yk 3.........esikoinen haaveissa
Valtsukka...........kp 14/32................yk 3..........kuudes haaveissa
Drakonia............kp 14/30................yk 3..........esikoinen haaveissa
Hensku00..........kp 14/28................yk 5..........esikoinen haaveissa
Äiti 07................kp 15/28-30...........yk.............kolmas haaveissa
Epu....................kp 15/27-30..........yk 11.......
FantasticFour ....kp 15/28................yk 17........neljäs haaveissa
Kendra...............kp 16/28................yk ?............
Iloinen...............kp 16/27................yk1...........esikoinen haaveissa
Jellona84...........kp 17/31................yk 2..........kolmas haaveissa
Hemuli1981.......kp 17/28-36...........yk 7..........esikoinen haaveissa
Kassu................kp 18/32................yk 3......... viides haaveissa
Aavalan tyttö.....kp 18/28...............yk 2..........neljäs haaveissa
Carmen..............kp 19/30(?)..........yk 1...........toinen haaveissa
Näin kulutan aikaakp 21/28...........yk 1...........toinen haaveissa
Ritsanampuja.....kp 22/30 (45)...... yk 2..........neljäs haaveissa
Niimar87.............kp 23/33-35.........yk.............toinen haaveissa
Sinderella...........kp 23/32..............yk 6...........viides haaveissa
Maya Mehiläinen.kp 23/?................yk 1...........kolmas haaveissa
Minky..................kp 24/32-?...........yk 4...........toinen haaveissa
Jennyli................kp 26/28-32.........yk 5...........kolmas haaveissa





HAAMUILIJAT





PLUSSANNEET


Nibbler :heart:










UUTEEN VUOTEEN JATKAVAT







[/quote]

 
Juu pävät alkaa olla pian täynnä ja mieli edelleen maassa :ashamed: Eli ei raskauteen viittaavia oireita :ashamed:
Täytyy sanoo että tuntuu aika paskalta nähdä nimensä muutaman päivän päästä tuolla uuteen vuoteen jatkavissa...mutta eiköhän siitä taas sitten nousta kun aikansa rypee itsesäälissä!
Jouluplussa olis ollut kyllä ihana asia :heart: Ja ennenkaikkee ei olis tarvinnut syödä enempää hormoneja :kieh:
Olen säästänyt jo hoitojakin varten ja ajatellut että jos ensikierrossakaan ei tule tärppiä niin menemme inseminaatioon.
 
Onko kauankin yritetty Jennyli? Olet sen varmaan kertonut mutten muista......Kassulla tänään se kuuluisa ovis.Ja luulen että laskurit ja kroppa on tällä kertaa samaa mieltä päivästä: eli mahassa ihan ovisfiilis ja limaa alkoi tulla aamupissalla käydessä.Mieheni tulee illalla kotiin ja jo eilen puhelimessa päätettiin nyt kuitenkin yrittää käyttää tilaisuus hyväksi vaikka ollaan molemmat varmasti illalla väsyjä. Vaikka ei se täsmärakastelu tuottanut tulosta viimekierrossakaan :| Se on niin pienestä kiinni näköjään tuo raskautuminen. Hassua, että oikeasti EKAA kertaa elämässä nyt yritämme raskautua ja se ei meinaa onnistua millään :LOL: Aikaisemmat kerrat olen raskautunut vain sen kummempia asiasta puhumatta/yrittämättä/ajattelematta.........taitaa tää jännäilykin tehdä omat tepposensa meille, niin kivaa kun täällä pyöriminen ja teidän kanssa asioista keskusteleminen onkin.

Mukavaa keskiviikkoa!
 
Jennyli, tuo on totta että ku täti tulee sitä on ekan päivän aivan maassa ja surkeana mutta kummasti sitä sitte taas nousee ku koopeet lisääntyy. Lohtu- ja häntä-pystyyn-haleja täältä :hug:

Mää kerronki sitte päivän vitsin. Eilen vihlo ja nipisteli mahaa koko päivän ja päätin tietenki että kipuilut on tietenki kiinnittymiskipuilua :LOL: :LOL: :LOL: :p

Uusille tervetulotoivotus :wave:
 
Tervetuloa uusille!
Toivottavasti kaikki on päässeet otollisen ajan hyödyntämään kunnolla ja saadaan plussia.

Itsellä tänään aamulla tuli alamaha toispuoleisesti kipeäksi,eli ovis alkaa olla ohi.En usko että on tärpännyt,jotenkin sellanen olo.Pystyykö ovulaatiosta laskemaan päivän milloin menkat alkaa,kun mulla ovis tuli laskuria myöhemmin?Meinaan että onko mulla pitempi kierto mitä luulin?
Auttakaa tyhmää :D
 
Kyselen teiltäkin apua... Eli sain tänään ovistestiin lähes yhtä tummat viivat, eli kyllä se testi mun tulkinnan mukaan oli positiivinen. Mutta kun kaikki muut merkit mun mielestä näyttäisi, että ovis on jo ollut: lämmöt oli tänään jo aika ylhäällä (ei kuitenkaan ihan huipussa), limoja ei enää eilen eikä tänään ollut mitenkään huimasti, ja nippailuja on ollut tässä sunnuntaista asti kaikkina päivinä... Omien tuntemusten mukaan olisin sijoittanut oviksen eiliselle tai toissapäivälle. Tietty noihin oireisiin ei voi ihan sokeasti tuijottaa, ja etenkin lämpöihin saattaa vaikuttaa pari huonosti nukuttua yötä. Peittoja ollaan heiluteltu ihan ahkerasti, ja täytyy näköjään jatkaa, mutta onhan se vähän omituista... Olisiko kellään hyvää selitystä/teoriaa? Onko mahdollista, että mahdolliset sperman jäänteet vaikuttaisi testiin jotenkin?
 

Yhteistyössä