Viikoilla 40 ja 41 PLUSSATAAN!!!!!!!

:wave: Minä voisin tulla sun seuraks tänne :) Mullakin siis tänää kp 2/26-41 eli aikas samoissa mennään :) Yk on masentava 8 :ashamed: ja esikoista toivotaan :heart: :heart:

Kuumeilija........... 2/26-41....... Yk 8...... Esikoinen toiveissa

=)
 
:wave: terve vaan! Jännäillään sitten vaikka kahdestaan jos ei lisää tule väkeä jatkossa :D :LOL:

Ootkos niitä ov-testejä käytellyt vai ihan vaan muuten yritätte?!? Ite meinaan nyt kolmannelle kierrolle tilata niitä ov-testejä kun useinmiten on aikas hakusessa tapahtuuko ov ees ja jos niin millon.. :|
 
:heart: Lauantai 6.9.2008 :heart:

Tälle porukalle on tädin tulo kielletty seuraavaan vuoteen! Rikkomuksesta rangaistaan tuntuvasti ärripurrilla!



Pisita................. kp3/28-38 (ka 33).........yk3.......Kolmonen toiveissa


Kuumeilija..........kp 3/26-41(ka 28)....... Yk 8...... Esikoinen toiveissa

 
Teinpä ajankulukseni tuollaisen listan :) Nyt kyl on sit sellanen juttu että alkais menkat oleen kyllä niin kirotut täällä että saa pysyä poís sen seuraavan vuoden verran ainakin :)

Ovistikkuja oon vähän käytelly silloin tällöin.. Tunnistan melko hyvin oman ovulaationi niin lähinnä oon niitä ns. varmistamiseen käyttäny pari tikkua kierrossa :)
 
piti myös tuota listaa tehtailla, mutta ei oikein noi hommat oo tiiossa miten tehdään, joten olis ihan perusjuttu tullut.... :LOL: mutta onnex on niitä jotka osaa paremmin! :flower:

Itel kans joskus ovulaation osaan sanoo koska on ja joskus taas ei hajuakaan, joten nyt aattelin sitten kokeilla tähän kiertoon testejä..jos vaikka siten sais itelle paremmin sen tietoon ja siten vähän osais arvuutella kierron pituutta, kun kerran heittelee miten sattuu joka kk... :|

Vaikka eihän tässä vielä kauaa oo yritetty, mutta kun kakkonen sai alkunsa heti ekasta kierrosta niin tää nyt taas vähän pistää mietityttään et onx kaikki ok jne... ja kun oottaminen EI ole mun parhaita puoliani niin alkaa ahdistaa ja vaikka mitä... :headwall: jospa nyt pystys hieman relaan eikä vaan kokoajan miettiin et joko nyt onnaa..

Tarttee muuten taas sitä greippimehuu kokeilla vaikkei sitten viime kk auttanutkaan, mutta pakko edelleen kokeilla saako siitä apuja :saint:
 
:heart: Sunnuntai 7.9.2008 :heart:

Tälle porukalle on tädin tulo kielletty seuraavaan vuoteen! Rikkomuksesta rangaistaan tuntuvasti ärripurrilla!



Pisita............... kp4/28-38 (ka 33).........yk3.......Kolmonen toiveissa

Kuumeilija..........kp4/26-41(ka 28)........yk8...... Esikoinen toiveissa

HaLPe...............kp1/23-27....................yk8........Esikoinen toiveissa



 
:heart: MAANANTAI 8.9.2008 :heart:

Tälle porukalle on tädin tulo kielletty seuraavaan vuoteen! Rikkomuksesta rangaistaan tuntuvasti ärripurrilla!



pisita............... kp5/28-38 (ka 33).........yk3.......Kolmonen toiveissa

Kuumeilija..........kp5/26-41(ka 28)........yk8.........Esikoinen toiveissa

HaLPe...............kp2/23-27....................yk8.........Esikoinen toiveissa

äiti 07...............kp7/28-30...................yk3..........Kolmonen toiveissa

Millukka.............kp3/29-30.........yk3 (km 5/08).....Viides toiveissa

Hemppu81........kp4/23-32............yk2...................Toinen toiveissa

peipi80.............kp2/26-29...........yk2................Kolmonen toiveissa



Testipäivät:
 
elikkäs täällä siis kuumeillaan viidettä ja yk. 13 lähti käyntiin,sniif! keskeytynyt keskenmeno todettiin toukokuun lopussa viikolla 10+ tässä välissä kuitenkin ja nyt menossa kolmannet menkat sen jälkeen. kierto lupaavasti lyhentynyt joka kerta sen jälkeen normaalimmaksi ja toivottavasti pysyisi nyt tässä kolmenkympin pintaan. ekat menkat tuli km jälkeen n.40päivää ja sit seuraavat 35 ja nyt 29 joten hyvältä näyttää,ehkäpä :)
vielä vähän kyl sapettaa kun olin jo taas saletti ett ois nyt tärpännyt mutta eiköhän tää taas tästä kunhan päivät menee eteenpäin kohti ovista. mun seuraava testaaminen menisi vkon 41 loppupuolelle (mutta itseni tuntien testailen taas aikaisemmin ;) )
 
Voisin liittyä joukkoon hiljalleen. Toista haaveillaan ja toinen kierros lähti perjantaina käyntiin ennätyslyhyen kierron päätteeksi, eli

Hemppu81..............kp4/23-32...................yk2..........Toinen toiveissa

Samoin vuodan minäkin kuin pistetty sika ja se alko saman tien runsaana (mitä sitäkään ei ole ennen tapahtunut). Vaan jospa tästä hiljalleen pääsis yrittämmään taas. :)
 

Yhteistyössä