#####VIIKON 37 PLUSSAPUHURIT####

En oikein tiiä onko mulla ovis nyt parhaillaan..Donnan mukaan ei, mutta eilen oli koko alavatsa kummallinen, oli kyllä myös ilmavaivoja :LOL: ..mut semmosta jomotusta lisäksi. Kosteaa on vielä tänäänkin..joten nyt pitää tänään touhailla varmuudeksi ku eilen en saanut miestä houkuteltua. Sit parin päivän päästä taas..jos ovis onkin myöhemmin.
 
Hyvä josema, nyt vaan äkkiä sitten kotona miehen kimppuun :LOL:

HalPe, mullakin periaatteessa tuo kierto pitäisi täyttyä viikon 36 aikana, mutta luulen että testailen viikolla 37 jos siihen enää on tarvetta.. :) Ja mistäs sitä tietää millainen megakierto tästäkin tulee :D

(.) en olekaan kuulkaas yhtään varma, että oliko se ovis silloin kun sen oletin olleen.. Hmm.. Vaikka viikonloppuna kerroin rakkaan tissikivun tulleen niin ei se sitten pysynytkään kun sen yhden aamupäivän, joten oletan ettei se ovis ihan silloin ollutkaan.. noh, joka tapauksessa yhtään enempää ei voida tehdä tän raskautumisen eteen, tiedämpä sitten koska se ovis oli vai en.. Jokatoinenpäivä jatketaan nyt vielä ainakin tää viikko, joten tänään pitäisi olla lempeä ilmassa :LOL: :LOL:
 
terve.!

ON, palasimme siis pohjoisen reissultamme :) rentouttavaa oli.! ja tuli pupuiltua.. eilen tein sitten huvikseen ovistestin ja aivan haaleaa plussaa näytti, tänä aamuna sitten vähän vahvempaa. olisikohan se ovis siis vasta tulossa.?! kun ajattelin sen olleen juuri silloin kun olimme reissunpäällä....
 
:wave: Mahtuisko vielä yksi jännittäjä mukaan? Meillä on menossa vasta ensimmäinen kierto pillereiden jälkeen, joten kierron pituudesta ei ole hajuakaan, mutta jos kierto on säännöllinen (ollut aiemmin ehkäisemättömänä 28-31 päivää), niin menkkojen pitäisi osua tuonne viikolle 37. Tavoitteena toki on, että niitä ensimmäisiä luomumenkkoja ei tulisikaan =) Menossa on tänään kp 16/?? (esikoinen toiveissa) ja kp 10 lähtien on ollut ovikseen viittaavia kipuja, vieläkin vähän nippailee. Mulla on aiemminkin ollut näitä noin viikon kestäviä oviskipuja, eli ilmeisesti tunnen jo munasolun kypsymisen (?), mutta oviksen tarkka bongaaminen onkin sitten vaikeampaa... :/ Lisäksi mies oli reissussa, joten pupuilemaan päästiin vasta kp 14 illalla, joten voi hyvin olla, että ovis jäi kokonaan tässä kierrossa hyödyntämättä... mutta toivoa ja kuumeillahan aina saa :p Ja kun tarpeeksi toivon, niin kai mulla on ensi viikolla kauheat raskausoireet, vaikka todennäköisyys olis kuinka pieni :LOL:
 
******TIISTAI 26.8******





Millukka...kp 19/35...yk.12 (km 5/08)...haaveissa viides
high5.......kp 21/??..........yk.2...........haaveissa viides
josema...kp 16/29-35...yk.5.....haaveissa pikkukakkonen
artunäiti...kp 22/28-36....yk.3....haaveissa toinen
meilinde....kp 25/33 (km 06/08).............haaveissa toinen
peipi80.... kp 15/25.....................haaveissa kolmas
aamuaurinko...kp 21/28-30.....yk.1...haaveissa pikkukakkonen
LillaGubben...kp 19/26-29.........yk.3.........haaveissa viides
Hemppu81....kp 14/28..........yk.1.......haaveissa pikkukakkonen
yöperhonen- ...kp 15/28.......yk.7........haaveissa esikoinen
Kuumeilija.....kp 19/26-41...............haaveissa esikoinen
HaLPe .......kp 14/23-27......yk.7.......haaveissa esikoinen
äiti 07............kp 22/28-30.............haaveissa kolmas

Käärme.........kp 12/27........yk.6......haaveissa kolmas
Henuliini.......kp 14/29-34....tjot....haaveissa esikoinen
Nibbler........kp 14/28-30......yk.15........haaveissa esikoinen
ssihinä........kp 16/28.........yk.2............haaveissa kolmas
Ellu-80-.......kp 17/28........yk.1............haaveissa kolmas
kaz............kp 12/26?.......Yk.2........haaveissa esikoinen
Phalaenopsis08...kp 16/??(28-31)...yk.1...haaveissa esikoinen




TAUSTALLA MUKANA JÄNNÄILEE:

MAM2.......kp 15/30-33......yk.11......haaveissa pikkukakkonen





 
Täällä siis vaan odotellaan, kp olisi nyt kai 16, viimeks perjantaina oli aktiviteettiä raskauden yrittämisessä, joten nyt katsellaan, miten menee. Vähän ristiriitaista tunnelmaa, välillä ei oikein tiedä haluaisiko lisää lapsia, ja välillä taas on ihan into piukalla... No se on sää syksyn alku kun pistää pään sekaisin...Mitään tuntemuksia alkavastakaan oviksesta ei ole, vaikka yleensä' sen tunnen, joten odottelua siis
 
Kiitos Ellu-80- ja Millukka tervetulotoivotuksista! Kiva kun löysin tämän pinon, niin ei tarvii yksin jännittää. En kyllä millään saa tätä vauvaprojektia mielestäni ja minulla on kauhea itseni tarkkailu päällä. Tänään ja eilen on ollut halut ihan huipussaan ja tänään olen pongannut tosi paljon limoja (vai onkohan ne miehen simppoja :ashamed: ), joten ovis saattaakin olla vasta tulossa. Pitänee raahata mies varmuuden vuoksi punkkaan heti kun kotiutuu kuntosalilta :p

Muuten tuntuu, että ihan toivottoman pitkät kaksi viikkoa on edessä, mä en millään jaksa odottaa niin kauan... Onneksi täällä voi sentää purkaa jännitystään, kun kavereille tai perheenjäsenille emme vielä halua vauvasuunnitelmista puhua. :)
 
Hello!
Onko kellään tietoa, että jos nyt tärppi tulis ja kolmannen sais niin äitiyspäivärahan suhteen kun teen tällä hetkellä 30 h työviikkoa ja palkka on vajaa 80% kokonaispalkasta.Että katotaanko se nyt tästä tulosta,kun oon kuullu jotain sellasta että jos on ollu 3 v sisällä äitiyslomalla,ni se ei ainakaan siitä huonone?!Onko tietoo? :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ellu-80-:
hmm.. tuntuu että melkoinen onni olisi nyt matkassa jos nyt tärppäisi.. sen verran hiljaista on ollu tuolla makuukammarin puolella :whistle: noo... ei saa vaipua epätoivoon näin varhaisessa vaiheessa =)
Meillä täällä ihan sama. Harmittaa hirveästi, ei edes mies ole kotona moneen päivään

 
hei tytöt!

eilen oli ihan hirveet oviskipuilut että eilen ois pitäny vähän "tsika tsika" :D
mut eipä site.. ei miestä kauheesti jaksanu kiinnostaa. :(

vähän jotain pitäs osata kommentoidakkin.. :) ehkä mä päivänmittaan jotain järkevääkin keksin...
 
******KESKIVIIKKO 27.8******



Millukka...kp 20/35...yk.12 (km 5/08)...haaveissa viides
high5.......kp 22/??..........yk.2...........haaveissa viides
josema...kp 17/29-35...yk.5.....haaveissa pikkukakkonen
artunäiti...kp 23/28-36....yk.3....haaveissa toinen
meilinde....kp 26/33 (km 06/08).............haaveissa toinen
peipi80.... kp 16/25.....................haaveissa kolmas
aamuaurinko...kp 22/28-30.....yk.1...haaveissa pikkukakkonen
LillaGubben...kp 20/26-29.........yk.3.........haaveissa viides
Hemppu81....kp 15/28..........yk.1.......haaveissa pikkukakkonen
yöperhonen- ...kp 16/28.......yk.7........haaveissa esikoinen
Kuumeilija.....kp 20/26-41...............haaveissa esikoinen
HaLPe .......kp 15/23-27......yk.7.......haaveissa esikoinen
äiti 07............kp 23/28-30.............haaveissa kolmas

Käärme.........kp 13/27........yk.6......haaveissa kolmas
Henuliini.......kp 15/29-34....tjot....haaveissa esikoinen
Nibbler........kp 15/28-30......yk.15........haaveissa esikoinen
ssihinä........kp 17/28.........yk.2............haaveissa kolmas
Ellu-80-.......kp 18/28........yk.1............haaveissa kolmas
kaz............kp 13/26?.......Yk.2........haaveissa esikoinen
Phalaenopsis08...kp 17/??(28-31)...yk.1...haaveissa esikoinen




TAUSTALLA MUKANA JÄNNÄILEE:

MAM2.......kp 16/30-33......yk.11......haaveissa pikkukakkonen



TESTAUSPÄIVÄT:
MA 8.9: LillaGubben
TI 9.9: Ellu-80-
KE 10.9: nibbler
TO 11.9: Hemppu81
PE 12.9:
LA 13.9:
SU 14.9:




 
laitoin tuohon jo valmiiksi testauspäiviä jos joku jo tietää milloin meinaa pissiä tikkuun :D :D mä en uskalla kyl uskalla viel mitään laittaa kun ne ei pidä paikkaansa kuitenkaan =) todennäkösesti jo testailen ja tihrustan viikolla 36 jos edes tarvetta :LOL:
 
Uskon et ne oli oviskipuiluja toissailtapäivänä, jotka mua vaivas..no sillon en miestä saanut houkuteltua pehkuihin! Eilen bongasin Donnalla niitä oviskiteitä ja näköjään viel nytkin ja eilen illalla myös hommailtiin..joten saas nähdä kuinka täs kierros käy! Enemmän luotan omiin tuntemuksiin, kun tähän Donnaan..mut on tästä jotain hyötyä. Viime kierros kun en sillä ovisaikoihin bongannu mitään oviskuvioita ja nyt kuiteski jo kahtena päivänä. Voi kun jo tärppäis..toukovauva ois kyllä ihana!! :)

Mulle ei tarvi laittaa testipäivää..testaan kuiteskin hetken mielijohteesta millon tahansa ja useesti. :LOL: Yritän kuiteski olla testaamatta tällä kertaa..uskon et sen sit tuntee jos se kaveri sielä matkassa on ja menkkoja ei näy. Viime kierros kulutin testejä ihan turhaan ja aivan liian monta..hullua mitä tää vauvakuume teettää! :LOL:
 
Juu pitää kokeilla jos mä saisin miehen huijattua :D ärsyttää vaan ku ei yhtään viitti satsata... vaikka lapsellsitahan se on olla miehelle siitä näreissään, enhän mä voi miestä pakottaakkaan. harmittaa vaan pirusti.
testipäiväks voi mulle laittaa 10.9. mä en uskalla testata liian aikaisin kun nää menkat on tullu millon niitä huvittaa nää viimeset kierrot.

mä oon ihmeen hyvin osannu olla testaamatta liian aikasin. tavallisesti aikasintaan sinä päivänä ku menkkojen pitäs tulla, ellei sitte oo ollu aihetta muuten testata :) viime kierrossa olin menkkoihin asti varma että olin raskaana vaikka menkat oli edellisellä kerralla tullu ja testi oli negaa silloin :D sairasta...muttaku kaikki viittas siihen *puolustus päällä* :D

no mutta, nyt on se "vaikee" aika ohi ja voin alkaa bongailemaan oireita :D niitäki muka ollu jo tänään vaikka varmemmin ne ovisoireita on.
 
mähän olin kans aika varma viime kierrosta ett on tärpänny,oli mukamas niin kaikki oireet...paleli ja lämmöt 37, ihme kuvotusta ja väsymystä, finnejä,tissit kipee :snotty: mut tiputtiimpa korkeelta ja kovaa sit.... pari testiikin kerkesin tehä ja vaik ne oli negaa niin kuvittelin jo jotain haamujen esiäitejä niihin :ashamed: :ashamed:
 

Yhteistyössä