#####VIIKON 37 PLUSSAPUHURIT####

Me puhuttiin miehen kanssa asiasta vielä ennen nukkumaanmenoa ja nyt sitten käytetään ehkäisyä ja siirretään vauvan yrittämistä johonkin hamaan tulevaisuuteen :ashamed: Ja jos nyt tulee plussa johon on pieni mahdollisuus niin ei se kuulemma miestä harmita.. mä oikiasti ensin luulin että se ei halua kolmatta lasta ollenkaan.. jotenki ihan ristariitainen mies.. :headwall:
no, katotaan nyt tämä kierto loppuun ja voi ku nyt tärppäis ku ei tiedä ollenkaan milloin seuraavan kerran lasta yritetään :ashamed:
nyt masentaa mutta eiköhän aurinko paista risukasaankin :| :/ =)
 
**TORSTAI 28.8**


Millukka...kp 21/35...yk.12 (km 5/08)...haaveissa viides
high5.......kp 23/??..........yk.2...........haaveissa viides
josema...kp 18/29-35...yk.5.....haaveissa pikkukakkonen
artunäiti...kp 24/28-36....yk.3....haaveissa toinen
meilinde....kp 27/33 (km 06/08).............haaveissa toinen
peipi80.... kp 17/25.....................haaveissa kolmas
aamuaurinko...kp 23/28-30.....yk.1...haaveissa pikkukakkonen
LillaGubben...kp 21/26-29.........yk.3.........haaveissa viides
Hemppu81....kp 16/28..........yk.1.......haaveissa pikkukakkonen
yöperhonen- ...kp 17/28.......yk.7........haaveissa esikoinen
Kuumeilija.....kp 21/26-41...............haaveissa esikoinen
HaLPe .......kp 16/23-27......yk.7.......haaveissa esikoinen
äiti 07............kp 24/28-30.............haaveissa kolmas

Käärme.........kp 14/27........yk.6......haaveissa kolmas
Henuliini.......kp 16/29-34....tjot....haaveissa esikoinen
Nibbler........kp 16/28-30......yk.15........haaveissa esikoinen
ssihinä........kp 18/28.........yk.2............haaveissa kolmas
Ellu-80-.......kp 19/28........yk.1............haaveissa kolmas
kaz............kp 14/26?.......Yk.2........haaveissa esikoinen
Phalaenopsis08...kp 18/??(28-31)...yk.1...haaveissa esikoinen




TAUSTALLA MUKANA JÄNNÄILEE:

MAM2.......kp 17/30-33......yk.11......haaveissa pikkukakkonen



TESTAUSPÄIVÄT:
MA 8.9: LillaGubben, peipi80
TI 9.9: Ellu-80-
KE 10.9: nibbler
TO 11.9: Hemppu81
PE 12.9:
LA 13.9:
SU 14.9:






 
Heips taas kaikille! Kurjaa Ellu-80 :hug:. Meillä isäntä yllätti eilen ja sanoi et eikö vähän puuhailtais..taitaapi silläkin vauvakuume voimistua kuukausien yrittämisen jälkeen. =) Minähän en tietenkään pannut yhtään pahakseni :LOL: . Meillä se on paremminkin ollut niin päin et minä hätyyttelen ja miestä ei ees aina innosta. Nyt toivon et se ovis ois ollu nyt täs alkuviikosta ku ollaan oltu aktiivisia..eikä yllättäen oiskin vasta tulossa niin et missaisin sen. Täytyy yrittää saada mies varmuuden vuoksi innostumaan viel huomenna tai ylihuomenna. Kovasti kuukausien yrittämisen jälkeen tulee semmonen olo et nyt kyllä jo haluan todella sen tärpin..
 
Ellu-08, iso :hug: Samaa oon pelänny mieki, että mies sannooki yhtäkkiä, ettei yritetäkään vaan siirretään siihen, että on valmistunu ja töissä.. Vaan tuumasipa hän taas eilen, että "pitäsköhän ihan tahallaan tähätä kesäloma-ajalle" , hänestä kun se on vaan sisään ja ulos ja vauva tilauksessa.. Ei usko, vaikka yritän sanoa, että siinä voi kestää kuukausiaki.

Vaan parhaamme olemme tälle kierrolle tehneet, saa nähä, tuleeko tulosta (ei tule ko on se eka kierto...!).
 
Hiphei! :wave:
Taitaa tämä kierto mulla mennä ihan hukkaan.. Olin ihan varma että mulla on hiiva. Ostin siis puikon. Ei auttanu. Ostin toisen. Ei auttanu. Terkka sano että mulla on emätintulehdus. Nyt mulla on menossa kuuden päivän puikkokuuri. Ja värkki siis niin kipeä että ei ole voinu touhuilla juuri yhtään..
Parina yönä olen noussu vessaan pissille. Kamalasti on heikottanu ja on ollu huono olo. Juominen tosin on auttanu. Mutta siis omasta mielestäni tietysti olen nyt raskaana :LOL:
Ellu-80- Peukut sulle! :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hemppu81:
Vaan tuumasipa hän taas eilen, että "pitäsköhän ihan tahallaan tähätä kesäloma-ajalle" , hänestä kun se on vaan sisään ja ulos ja vauva tilauksessa.. Ei usko, vaikka yritän sanoa, että siinä voi kestää kuukausiaki.
Heh, toi kuullostaa ihan mun mieheltä =) . Hän kun on ihan vakuuttunut, että kyllä mä tulen hänen tavarallaan heti eka yrittämällä raskaaksi :LOL: No, kiva kun mies on positiivisella mielellä, mulla on taas tänään semmoinen fiilis, että ei tästä mitään tule. Mun aamulämmöt oli vielä eilistä vähän korkeammalla, mutta samalla kuvioihin on ilmestynyt kurkkukipu, nuha ja päänsärky, joten ilmeisesti lämmön nousu kertoikin vaan lähestyvästä flunssasta :( Toivottavasti flunssaa potiessa ei jaksa koko ajan kytätä (kuviteltuja) oireitaan, niin aika vois kulua vähän nopeammin...

 
Ellu :hug: Mie tiiän tuon tunteen paremmin ku hyvin. Meillä on menty viimeset varmaan 3 kuukautta ainaki koko ajan soutaen ja huovaten asian kanssa. Välissä mies ollu innolla mukana ja sitte taas yhtäkkiä iskenykki epävarmuus ja halunnukki käyttää taas kumia. Mun pää oli jo nii sekasi asiasta välissä, ettei tienny ennää mitä ajattelis. Nyt kuitenki saatiin puhuttua asiat halki ja kaikki näyttää vähä valoisammalta. Anna miehelles vähä aikaa, nii juttelette sitte taas uudestaa asiasta. Voimia!
 
Ellu-80: Tosi harmillista tuo miehen mielen muuttuminen :hug: Meilläkin käytiin alussa keskustelu siitä, että tehdäänkö kolmatta vielä. Mutta sitten kun päätettiin, että halutaan kolmas niin mies sanoi, että parempi tehdä nyt perään :D Ja minullehan se kyllä sopii. Meillä on kyllä sitten kolmannen jälkeen aika varmasti lapsiluku täynnä, itse olen ainakin sitä mieltä. Pidän sinulle peukkuja, että tärppi olisi käynyt :attn:

Omaa napaa: menkkajomotusta, valkkaria :x ja lämmöt koholla :) Jotenki nyt on vaan semmoinen tunne, että tärppi olisi käynyt :x Vaikka eihän sitä tiedä jos vaikka kuvittelen oireet |O Olo kuitenkin hyvällä tavalla rauhallisen luottavainen nyt. Ja näin oli 2 muussakin raskauden alkuvaiheessa :heart: toivottavasti nyt en sitten putoa korkealta

Testipäiväkseni voi laittaa tuon ma 8.9 :heart:
 
Ellulle täältäkin iso :hug: varmasti on tosi iso pettymys. Toivottavasti tää olis kuitenkin ollu ohimenevä epävarmuuden tunne mieheltäs ja kohta haluais kuitenkin jatkaa yritystä. Kaikkein parasta tietenkin olis jos olisitkin jo raskautunut! Toivotaan todella, että näin olisi käynyt :hug:

 
Alkuperäinen kirjoittaja peipi80:
Omaa napaa: menkkajomotusta, valkkaria :x ja lämmöt koholla :) Jotenki nyt on vaan semmoinen tunne, että tärppi olisi käynyt :x Vaikka eihän sitä tiedä jos vaikka kuvittelen oireet |O Olo kuitenkin hyvällä tavalla rauhallisen luottavainen nyt. Ja näin oli 2 muussakin raskauden alkuvaiheessa :heart: toivottavasti nyt en sitten putoa korkealta
Voi vitsi, kuulostaapa lupaavalta!!! Tuskin sä nyt kuitenkaan kuvittelet oireita, lämpöjäkin on vähän hankala kuvitella koholle ;) Oon ihan varma, että saat plussan!!!!

Noista lämmöistä mun pitikin kysyä, että menikö se nyt niin, että oviksen aikoihin lämmöt nousee ja ne pysyy koholla kunnes vähän ennen menkkojen alkua taas laskevat ja jos taas on raskautunut niin lämmöt pysyy koholla. Vai muistanko mä ny ihan päin honkia?
 
Alkuperäinen kirjoittaja LillaGubben:
Noista lämmöistä mun pitikin kysyä, että menikö se nyt niin, että oviksen aikoihin lämmöt nousee ja ne pysyy koholla kunnes vähän ennen menkkojen alkua taas laskevat ja jos taas on raskautunut niin lämmöt pysyy koholla. Vai muistanko mä ny ihan päin honkia?
Kuullostaa oikealta, paitsi että olen ymmärtänyt, että lämmöt nousee, kun ovis on ohi, joillakin heti ja toisilla parin päivän viiveellä... mutta olen tosiaan noviisi näissä raskautumisjutuissa, joten voin olla väärässäkin. Joillakin myös lämmöt putoaa oviksen aikaan ja nousevat sitten entistä korkeammalle ovulaation päätyttyä. Itselläni en kyllä minkäänlaista pudotusta huomannut, mutta toisaalta olenkin nyt aika varma, että lämmöt johtuvat tulollaan olevasta flunssasta, eivätkä siis välttämättä tarkoita yhtään mitään.

).( Mulla kanssa vatsassa juilii edelleen, valkkaria tulee hirveesti ja rinnat on vähän kipeet, mutta näitä kaikkia mulla on ollut menkka/PMS oireina aikaisemminkin. Lisäksi mulla on ruokahalut ihan kateissa, mikään ei maita, mutta sitä on taas usein kipeenä muutenkin. Eli kyllähän näistä kaikista vois yrittää hyvällä mielikuvituksella itselleen raskausoireita kehitellä, mutta tiedän kyllä, ettei niitä oireita voi olla ennen mahdollista kiinnittymistä. Ja kun mahdollinen hedelmöittyminen on tapahtunut aikaisintaa 4 vrk sitten, niin eihän se voi olla vielä mahdollista... Tänään ei oikein jaksa edes toivoa :headwall:

 
Mulla on kyllä sitte itellä tässä kierrossa poikkeavaa tää iha kokonaan oireettomuus. :D Sen että oviksen aikaan vihlo alamasua iha juupelisti ja tuli limaa, mut nyt ei oo ollu yhtään mitään. Ehkä sitä vaan ei oo nyt khitelly mitään oireita vaan itelleen. :D Viime kierrossaki olin melkeen varma et oon raskaana, ku oli koko ajan oviksesta lähtien jos jonkimoista oireilua ja negakierto kuitenki oli. En halua ketään masentaa tällä, mut mulla itellä kyllä tuntuu et kaikki oireet mitä on nii on koko ajan vaa kuvittelua. :) Vaikka eipä mulla kyllä mitään tietoa voi vielä ollakaan siitä mimmosia oireita sitä sitte tulee jos raskautuupikaan. :saint:
 
Kiitos haleista ja tsempeistä! =) Kyllä tuntuu ihanalta että tänne voi kertoa tuntemuksia ja täältä saa tukea vaikkei toisia tunneta edes :)
No, nyt mulla on kaikki toivo kiinni tässä kierrossa ja toivottavasti plussapuhuri saa kaikille meille plussan testiin :D Ja eipä sitä tiedä vaikka mä saisin miehen pään kääntymään jollakin taktiikalla :whistle: toivossa on hyvä elää :saint:
 
Kertokaas mulle paremmin tietävät ku oon vieläki vähä pihalla näistä ovulaation merkeistä.. Mie en siis oo tikutellu vaan seuraillu omia tuntemuksiani. Mut mites se menee et kun tulee semmonen kunnon limaklöntti, nii merkitteekö se sitä et ovis on vasta tulossa vai menny jo? Ku jostain muistaakseni joskus luin et ovulaation jälkeen/ennen tulee joku limatulppa... mut en muista enää kummin päin se meni. Bongasin nimittäin äsken semmosen itelläni, nii mietin nyt et onko se mun ovis sittenki vasta tulossa?! :eek: Nyt ei oo kyllä ollu mitään alamasu tuntemuksia ennää...
 
Minä haluaisin kanssa tietää, että merkitseekö tuo iso limaklöntti jotain? Mulla tuli tollanen kp 12 tai 13 ja oman veikkauksen mukaan ovis olis ollut kp 14-16, koska kosteimmat päivät oli vasta tuon limaklöntin jälkeen. En kyllä tiedä kertooko se mitään, koskaan ennen en ole tuollaista pongannut... Ja vatsan juilintaa minulla on ollut jo kp 10 lähtien ja jatkuu edelleen. Tosin olen aina ollut tällainen aika herkkä tapaus, joka tuntee ilmeisesti jo munasolun kypsymisen ja oviksen jälkeen keltarauhasen tekoset (selittäisi hyvin tämän hetkiset "oireet" ). Otapa näistä nyt sitten selvää, mutta ihan heti en haluaisi alkaa ovista tikuttamaankaan, koska mietin, että se saattais aiheuttaa miehelle suorituspaineita...

Muoks. Henuliini, ihan hyvin sulla voi olla ovis vasta tulossa, kun sulla näyttää ennenkin olleen vähän pidempiä kiertoja... Ei muuta kuin lakanoita heiluttamaan :D
 
Mulla tuo on tullu kyllä joka kuu, mut se on vaa ollu epäselvyys et mitä se merkkaapi vai merkkaako mittää... Ehkäpä mun ovis on vasta tulossa sitte, nii voi olla vielä toivoa tässäki kuussa. :) Mies tulee taas viikonlopuksi kotio. ;)
 
Phalaenopsis Tämmösen tiedon mää sain tuolta esikoisesta haaveilevista:

"Ovulaatiolimaa voi edeltää ns. limatulppa, mikä tarkoittaa että kohdunsuulta irtoaa "klimppi", kun ovulaatio lähestyy. Ovulaatio tapahtuu sitten ovulaatioliman VIIMEISENÄ päivänä..."

Eli ehkä mullaki on toivoa vielä sitte! :D
 
Moikka moi!

Kiitos kaikille paranemistoivotuksista! :wave: Täällä ollaan ihan antibiootilla j astmapiipulla. Kyllä se tästä pikkuhiljaa.. =)

Iham hirveesti ootte kirjotellu! Yritän pysyä perässä. :whistle:

Ellu-80- :hug:
Phalaenopsis08 Kiitos ovis-rohkaisuista. Vielä on siis toivoa! :heart:
Henuliini Ota troppia, ettet tule kunnolla kipeeksi, tää on niin ärsyttävää! :whistle:

Kävin tuon vitamiinikeskustelun pyörteissä tarkistamassa mitä vitskoja kaapista löytyy. Olihan siellä multitabs...onko niitä raskaanaoleville erikseen? Otin siis heti.

Ihania janoja ootte löytäny! Hyvä meininki! :saint: :heart:
 

Yhteistyössä