#####VIIKON 37 PLUSSAPUHURIT####

kiitoksia kaikille! :heart:
meilinde yritystä oli nyt alkuvuoteen asti, sen jälkeen on alkanut tjottailu, mut nyt taas iskenyt tarve yrittää kunnolla. Kun sen takia en puoleen vuoteen ollutkaan täällä kun aattelin lopettaa stressaamisen ja ottaa ihan lunkisti, no eipä auttanut... Testata aattelin maanantaina, mutta ei kiirettä, kun niitä negoja on tullut matkan varrella niin monta jo ennestään. jotenkin sellanen olo et taas tulis kuitenkin nega... :| niinku aina
 
**LAUANTAI 30.8**


Millukka...kp 23/35...yk.12 (km 5/08)...haaveissa viides
high5.......kp 25/??..........yk.2...........haaveissa viides
josema...kp 20/29-35...yk.5.....haaveissa pikkukakkonen
artunäiti...kp 26/28-36....yk.3....haaveissa toinen
meilinde....kp 29/33 (km 06/08).............haaveissa toinen
peipi80.... kp 19/25.....................haaveissa kolmas
aamuaurinko...kp 25/28-30.....yk.1...haaveissa pikkukakkonen
LillaGubben...kp 23/26-29.........yk.3.........haaveissa viides
Hemppu81....kp 18/28..........yk.1.......haaveissa pikkukakkonen
yöperhonen- ...kp 19/28.......yk.7........haaveissa esikoinen
Kuumeilija.....kp 23/26-41...............haaveissa esikoinen
HaLPe .......kp 18/23-27......yk.7.......haaveissa esikoinen
äiti 07............kp 26/28-30.............haaveissa kolmas

Käärme.........kp 16/27........yk.6......haaveissa kolmas
Henuliini.......kp 18/29-34....tjot....haaveissa esikoinen
Nibbler........kp 18/28-30......yk.15........haaveissa esikoinen
ssihinä........kp 20/28.........yk.2............haaveissa kolmas
Ellu-80-.......kp 21/28........yk.1............haaveissa kolmas
kaz............kp 16/26?.......Yk.2........haaveissa esikoinen
Phalaenopsis08...kp 20/??(28-31)...yk.1...haaveissa esikoinen
Hempukka87...kp 22/30...yk. syksy-06...............





TAUSTALLA MUKANA JÄNNÄILEE:

MAM2.......kp 19/30-33......yk.11......haaveissa pikkukakkonen




TESTAUSPÄIVÄT:
MA 8.9: LillaGubben, peipi80
TI 9.9: Ellu-80-
KE 10.9: nibbler
TO 11.9: Hemppu81
PE 12.9:
LA 13.9:
SU 14.9:


 
mä taijan tehä uuden janan :D ei se kierto taija noin pitkä olla nyt....ja märät kelit oli tosiaan viime viikonloppuna...nyt on kuivaa ku saharassa :/ tikut tuli vähän liian myöhään joten en käytä niitä nyt enää ainakaan oviksen bongaamiseen :saint:
 
Jos olisin saanut kunnon viivan ovistikkuun, olisin sata varma ett nyt onnais! Nyt olen ehkä vähän onnistumisen puolella, kuiteski!!!!

(Sekopäistä tekstiä)

Eli varoitan jo valmiiksi, sitten tullaan korkeelta ja kovaa, jos näikseen on! :$
 
Mul on ainakin niin, et vaikka laittais toiveet korkealle tai ei, ni aina se tuntuu niiiiiin pahalta, ku putoo..mut voipahan aina kaksviikkoo kuukaudesta "olla raskaana"..
Mä aina kierron alussa ajattelen, et miten mä jaksan taas tsempata itteeni ja uskoa, et tärppi on käyny..nytkin taas jälleen kerran olen aivan varmasti raskaana, mut en varmasti oo ku oon ollu niin kovassa stressissä työn takia..mies myös..silti meillä on pieni toivonkipinä, josko sittenkin ois meidän vuoro..

Hyvää lauantai-iltaa kaikille!
 
Hei mittaileeko täällä joku muukin lämpöjä? Mulla ollu koko viikon paleltava olo ja lämpö 36 tasan, nyt mittasin niin oli 36, 7 eli tarkottaisko tää tätä et ovis vasta nyt? siinä tapauksessa meni kyl kierto päin persettä, kun en tikuttelekaan vaan harrastettiin sillon kun oli mehukkaimmat päivät. tämmösestäkin sitä voi ihminen stressiä vetää... :headwall: olikos täällä muuten joku ketju alkuraskauden oireista? haluan hetkisen aikaa nauttia näistä mun "alkuajan raskausoireista" :D
 
Hempukka87 Yritän sua vähän avittaa... :)
On tosi yksilöllistä toi lämmönnousu. Jotkut sanoo että menee paripäivää oviksesta kun lämmöt nousee, jotkut on sitä mieltä että heti. Onko sulla ollu aina noin säännöllinen kierto 30 päivää? Jos on vaihteleva, siis pitempi on mahdollista että ovis on nyt. Mä raskauduin omasta kp 25, se oli kyllä huippu pitkä kierto. Normi n.33 päivää.
Se mistä mittaa on kanssa oleellista. Mitata pitäis joka päivä, samaan kellonaikaa. Jotkut gynet on sitä mieltä ettei niistä voi mitään päätellä.
Ei sun auta kuin jännittää..muutama päivä!
 
Kiitti meilinde! =) se vaihtelee 30-34, mut nyt on useemman kk:n ollu tasan 30. Jotenkin en usko et ovis enää olis ku kp 15-16 oli oikeen mehukkaat päivät ja varmuudeks touhattiin jtn kp 17-18 vielä. Mut ehkä silleen on vähän luottavaisempi kun yleensä oviksen jälkeen pukkaa saharan, mut nyt ollut vv tasasesti. Millos sä meinaat testata? Sullakaan ei oo enää montaa päivä :)
 
No hyvä kun ootte harjoitellu vielä 17-18 päivä! Kyllä se pitäs siinä olla!! :) Niin me ainaski aatellaan!! :)

Mulla oli tuota saharaa ehkä muutaman päivän. Sitten tuli tää autuaallinen kosteus, jota riittäis kyllä muillekin.
Lisäksi semmonen kummallinen tunne, ihan niinkun värkki olis tuolta sisältä turvonnu! :LOL: (Jessus, mitä tekstiä!)
Ihan pikipikkuisen jäytää alamahasta.
Kaikki tää kyllä voi johtua tulevista menkoista!
EN OLE RASKAANA, KUITESKAA!
Luulen että testaan keskiviikkona tai torstaina jos menkat ei ole alkanu! Pakko kärvistellä sinne asti!
 
Terveisiä helteisestä keski-Euroopasta B) Ihan uskomaton keli, vielä nyt illallakin on 28 astetta lämmintä. :) Ihanaa, kun viime viikot ovatkin olleet ajankohtaan nähden tosi viileitä.

Mulle kanssa gyne joskus sanoi, ettei noista lämmöistä voi välttämättä mitään päätellä, mutta päätin nyt kuitenkin mittailla, kun en millään malta vaan odottaa :LOL: Mun kohdalla toi nyt näytti toimivan, eli 1-2 päivää oletetun ovikseni jälkeen lämmöt nousi normaalista 36,3 noin 37 asteeseen aamuisin, iltaisin nousee 37,3 ilman kuumeista oloa. Alapäässä on ollut tosi kosteat kelit koko ajan oviksesta lähtien, tosin ei mulla normaalistikaan ihan saharaa tule. Voi vitsit näitä juttuja, ei tulis ihan äkkiä mieleen livenä näistä jutella :LOL:

Jos mulla ei eilen ollut minkään näköisiä tuntemuksia, niin tänään on sitten senkin edestä. Mulla on normaalisti tosi hyvä iho, joka ei juuri menkkoihin reagoi, mutta yön aikana mun kasvoihin oli ilmestynyt muutama finni :$ Aamun joogatunnilla hikoilin ihan tajuttomasti (joo, täällä on kuuma ilma mutta olin ihan kylmää puhaltavan ilmastointilaitteen vieressä, jossa normaalisti on kylmä) ja vatsaa viilteli aina määrätyissä liikkeissä. Jumpalla jo alkoi olla tuntemuksia rinnoissa, jotka on päivän mittaan voimistuneet, ihan niinkuin rintojen sisällä olis tapahtumassa jotain... Nyt alkaa olla tunnelmat selaiset, että mulle on tulossa joko plussa tai sitten jotkut kaikkien aikojen megamenkat. Outoa kyllä, että vatsassa ei tunnu yhtään sellaista jomottelua, mitä normaalisti olis tässä vaiheessa kiertoa... mutta ehtiihän se vielä alkaa, jos on täti tulossa :/

Huh, tulipas taas romaani kirjoitettua, mutta sainpahan taas jossitella :D
 
Phalaenopsis08 Kuulostaa kyllä lupaavalta noi sun oireilut! :saint:
Missä päin Keski-Eurooppaa sää oleskelet?

Mulla on sellainen olo että kohta NE alkaa.. Tosi pientä jäytimistä alavatsassa, hetkittäin. Ei siis enää tunnu siltä että vois olla mahdollisesti raskaana. Pitääpä ruveta miettimään jo uutta janaa, millaisen sitä seuraavaan kiertoon nappaisi! :whistle:
Tää jossittelu on kivaa... =)
 
Voi vitsi, täällähän on monella tosi lupaavan kuulosia oireita
Itellä ei oireita suuntaan tai toiseen, olo on täysin normaali eikä keksimälläkään saa aikaseks mitään raskauteen viittavia oireita. Alakerta on täällä kuin saharan autiomaa, joten sekin viitannee siihen, että täti sieltä tulee ja kovaa. Onneks en oo missään vaiheessa nyt innostunu liikaa, ettei tule niin korkealta pudotusta kun ne menkat alkaa, viime kierrosta sain opetuksen liiasta optimistisuudesta... No ei muuta kuin toiveet seuraavaan kiertoon, olishan se kesäkuun kullannuppukin oikein kiva ja pääsis kaksista synttäreistä yksillä kemuilla kun tuo meitin junnukin on kesäkuinen :LOL:
 
**SUNNUNTAI 31.8**


Millukka...kp 24/35...yk.12 (km 5/08)...haaveissa viides
high5.......kp 26/??..........yk.2...........haaveissa viides
josema...kp 21/29-35...yk.5.....haaveissa pikkukakkonen
artunäiti...kp 27/28-36....yk.3....haaveissa toinen
meilinde....kp 30/33 (km 06/08).............haaveissa toinen
peipi80.... kp 20/25.....................haaveissa kolmas
aamuaurinko...kp 26/28-30.....yk.1...haaveissa pikkukakkonen
LillaGubben...kp 24/26-29.........yk.3.........haaveissa viides
Hemppu81....kp 19/28..........yk.1.......haaveissa pikkukakkonen
yöperhonen- ...kp 20/28.......yk.7........haaveissa esikoinen
Kuumeilija.....kp 24/26-41...............haaveissa esikoinen
HaLPe .......kp 19/23-27......yk.7.......haaveissa esikoinen
äiti 07............kp 27/28-30.............haaveissa kolmas

Käärme.........kp 17/27........yk.6......haaveissa kolmas
Henuliini.......kp 19/29-34....tjot....haaveissa esikoinen
Nibbler........kp 19/28-30......yk.15........haaveissa esikoinen
ssihinä........kp 21/28.........yk.2............haaveissa kolmas
Ellu-80-.......kp 22/28........yk.1............haaveissa kolmas
kaz............kp 17/26?.......Yk.2........haaveissa esikoinen
Phalaenopsis08...kp 21/??(28-31)...yk.1...haaveissa esikoinen
Hempukka87...kp 23/30...yk. syksy-06...............





TAUSTALLA MUKANA JÄNNÄILEE:

MAM2.......kp 20/30-33......yk.11......haaveissa pikkukakkonen




TESTAUSPÄIVÄT:
MA 8.9: LillaGubben, peipi80
TI 9.9: Ellu-80-
KE 10.9: nibbler
TO 11.9: Hemppu81
PE 12.9:
LA 13.9:
SU 14.9:


 
Millukka Vähän aikaistahan tuo testaaminen vielä oli, kyllä se plussa ehtii sieltä vielä tulla ennen kuin kierto päättyy d :) b Mä meinasin kanssa ottaa varaslähdön ja aioin eilen ostaa testejä. No, nukahdin sitten puutarhaan aurinkoon (voi iho parkaa... ) enkä lopulta ehtinyt kuin ruokakauppaan, jonka testit oli mallia: näyttää "jo" kun menkat on pari päivää myöhässä. Jäi siis ostamatta. Olen tahallaan viivyttänyt Mammaksin tilausta, etten pääsisi liian aikaisin testaamaan, mutta huomenaamulla viimeistään tilaan ;)

Meilinde Sullahan on jo tosi lähellä testaaminen! Toivotaan parasta, eihän kaikilla ole oireita vielä testatessa =) Mä keksin itselleni hyvän tavan olla kyttäämättä kroppaani: tein eilen niin rankan treenin, että lihakset on tosi kipeet. Ja kun joogassa käytetään myös syviä vatsalihaksia, niin ihan mahdoton sanoa mistä mikäkin nippailu johtuu... ainakin paljon helpompi pistää lihaskivun piikkiin ;) Ei muuta kuin tiukka treeni taas huomenna, niin pääsen taas muutaman päivän yli :LOL: Niin ja Belgian Vlaanderissa asustelen =)

Minkähän takia mä en enää näe teidän janoja? Aiemmin näkyi, mutta nyt tulee vaan punainen ruksi... :/
 

Yhteistyössä