#####VIIKON 37 PLUSSAPUHURIT####

kaz
Meilinde minä odottaisin sinuna tuonne viimeiselle kp:lle ennen testiä, jos haluaa aikaisin testata. Itse en kyllä testaa viimeisenä kiertopäivänä kun täti sieltä kuitenkin parin päivän päästä pyyhältää paikalle :(

On: itse tilasin kolme erittäin herkkää testiä mammaksilta :saint: Jospa niistä ei tarvitsisi negaa lukea :D
Niin ja joku puhui lämmöistä, minulla oli eilen lämmöt jotain 35.3 ja nyt 36,3.. Että aika isoja nämä lämmönvaihtelut.. Tosin en oli mitannut aamulla vaan aina iltapäivällä, mutta viime kierrossa mulla nousi oviksen jälkeen myös lämmöt yli 36, ku mulla normisti lämmöt aina reilusti alle 36.. :headwall:
 
oho meilinde! :eek: todella lupaavan kuuloista :)

just luin siitä että ovistesti voi hyvnkin näyttää raskauden koska ne hormonit on samanlaiset muuten paitsi että hcg:llä on "hattu" eli ovistikku voi näyttää raskauden, mutta r-testi ei voi näyttää ovista koska r-testi ettii just sitä "hattua" kun taas ovistikku ettii sitä muuta osaa. näin hienosti selitettynä lääketieteellisin termein. :LOL:
 
Meilinde, toivottavasti se haamu tulisi myös toiseenkin testiin :) ja Millukalle myös, maltahan nyt niiden testien kanssa :) ja kaikille muillekin paljon +++tuulia :)

(.) Minäkin sorruin ovistestiin kun tekin :D:D Ja tulihan siihen haamu, selkeä haamu.. mutten usko sen mitään tarkoittavan, kun en ole koskaan testannut tässä vaiheessa kiertoa niin en tiedä vaikka se tulisi aina kierron lopulla :)
 
Täälähän on kovasti vipinää!!..en oo ehtiny koko vkl:na koneelle ku ollaan rempattu yhtä makkaria. Samalla on kp:t menny vauhdilla eteenpäin ja piti tulla tänne oikein kahtoon et mikä kp mulla on menos. Osa jo testejä virittelee ja oireitakin on jolla kulla.

Oma napa: ikenet turvoksis ja masu turvottaa iltaisin. Sit huomasin tuos rempates et jos jonkun nopean asennonvaihdoksen tekee niin saattaa tuntua oudolta mahassa. Lämmöt on lähempänä 37 ku 36 eli ovis on mennyt varmaan jo, ei kuiteskaan oo niin korkeat lämmöt ku viime kierron lopulla, mut sillon mittailin myöhemmin. Kohdunnapukka on aika alhaalla ja kumman rosoisen tuntuinen..mitäköhän sekin meinaa?! Mulla testaamisen ajattelemiseenkin on viel piiiitkä aika..ku ovis oli kai aikaisintaan maanantaina. Saharaa ei oo ollu oviksen jälkeen vaan vaaleaa niukkaa vuotoa. Nännit ei muutes oo ollu arat niinku yleensä 2-4 päivää oviksen jälkeen.

Alan olla jo niin tottunu negakiertoihin et en jaksa innostua oireista yhtään..joka kierros on ollu muka jotakin oireita ja aina nega. :'( Mulla ei muutes ees oo ovis- eikä r-testejä et voisin myöhemmin heikkona hetkenä langeta.


 
**MAANANTAI 1.9**


Millukka...kp 25/35...yk.12 (km 5/08)...haaveissa viides
high5.......kp 27/??..........yk.2...........haaveissa viides
josema...kp 22/29-35...yk.5.....haaveissa pikkukakkonen
artunäiti...kp 28/28-36....yk.3....haaveissa toinen
meilinde....kp 31/33 (km 06/08).............haaveissa toinen
peipi80.... kp 21/25.....................haaveissa kolmas
aamuaurinko...kp 27/28-30.....yk.1...haaveissa pikkukakkonen
LillaGubben...kp 25/26-29.........yk.3.........haaveissa viides
Hemppu81....kp 20/28..........yk.1.......haaveissa pikkukakkonen
yöperhonen- ...kp 21/28.......yk.7........haaveissa esikoinen
Kuumeilija.....kp 25/26-41...............haaveissa esikoinen
HaLPe .......kp 20/23-27......yk.7.......haaveissa esikoinen
äiti 07............kp 28/28-30.............haaveissa kolmas

Käärme.........kp 18/27........yk.6......haaveissa kolmas
Henuliini.......kp 20/29-34....tjot....haaveissa esikoinen
Nibbler........kp 20/28-30......yk.15........haaveissa esikoinen
ssihinä........kp 22/28.........yk.2............haaveissa kolmas
Ellu-80-.......kp 23/28........yk.1............haaveissa kolmas
kaz............kp 18/26?.......Yk.2........haaveissa esikoinen
Phalaenopsis08...kp 22/??(28-31)...yk.1...haaveissa esikoinen
Hempukka87...kp 24/30...yk. syksy-06...............



TAUSTALLA MUKANA JÄNNÄILEE:

MAM2.......kp 21/30-33......yk.11......haaveissa pikkukakkonen



SAMPERIN TÄDIN YLLÄTTÄMÄT:









TESTAUSPÄIVÄT:
MA 8.9: LillaGubben, peipi80
TI 9.9: Ellu-80-
KE 10.9: nibbler
TO 11.9: Hemppu81
PE 12.9:
LA 13.9:
SU 14.9:




PLUSSANNEET:



 
Moi! Siis ajatelkaa, Ens viikko on meidän viikko!!! Toivottavasti kenellekään ei pyyhällä täti paikalle :attn: Täällähän jo malttamattomana porukka on jo vähän testaillu :D Mä ajattelin ostaa sen apteekin oman testin ens maanantaina ja testaan sitten tiistaina, ellei sit se täti kerkiä sitä ennen tulla. B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja josema:
Hyvän kuvan oot Millukka taasen löytänyt "tädin yllättämille"..kuvaa hyvin sitä pirullista tunnetta! :LOL: ...kumpa ei vain joutuis sille listalle!
joo,mielellään en siihen listaan laita sit ketään mut pakkohan se oli kuitenkin tehdä tuohon näytille :| minä sinne ensimmäisten joukossa joudun kuitenkin kun se ovis oli aikasemmin .... jos oli :headwall:

 


Testasin tänä aamuna. No, negahan se ol!

Näin hassun unen. Mun piti testata raskautta sellaisella hassulla testillä. se näytti positiivista, siinä oli myös kp milloin ovis on ollut. Se oli muka siinä unessa kp 23. Siinä unessa joku sano mulle että ei vielä näy normaalissa testissä. Ihan pimee uni! :saint: :eek:
 
meilinde :hug: negasta, vaikka voihan se vielä hyvinki plussaksi muuttua! ;)

Täällä sairastaminen jatkuu.. Mää tahon eroon tästä flunssasta nyt ja heti! :kieh: Ei jaksa tätä oloa, ku on nii tukkonen olo ettei henki kulje kunnolla ollenkaa ja oloki iha vetelä... Kouluki alko tänään. Siellä tosin oli ihan mukavaa! :)

Nii ja sainhan mie sen mieheniki viikonloppuna kellistettyä. :D Nyt vaan sitte ootellaan ja ootellaan kärsimättömänä... Tosin mie kyllä laskin et jos se ovis oli vasta nyt viikonloppuna, nii mun testaamiset siirtyyksi sitte vasta viikolle 38. Et en mie oikee kuulu tähän pinoon sitte, mut nyt ku oon tänne tullu, nii en kai mie ny kesken kaiken osaa alkaa pinoakaan vaihtamaan. :/ No mie jännäilen eka teidän kanssa ja kattelen sitte jos pittää siirtyä tonne seuraavalle viikolle kun te alatte plussaileen! =)
 
Elkäähän nyt olko liian malttamattomia niitten testien kanssa (puhuu ihminen, joka tilasi viikonloppuna 2 normaalia ja yhen herkän r-testin eikä malta oottaa niitä kotia, että pääsis testaamaan..). Ensviikkohan se meän viikko vasta on. ;)

On kyllä niin tuskastuttavan tylsää tämä oottmainen ko ei voi enää tehä yhtään mittään asian hyväksi (muuta ko kuvitella niitä oireita kirveen ja suurennuslasin kanssa... :LOL: ).
 
meilinde hyvinkin on mahdollista, että nega muuttuu vielä plussaksi, joten elähän nyt vielä heitä kirvestä kaivoon :hug: (minä pessimistinä paraski sanomaan :snotty: ).

No mä intouduin teidän testailustanne ja kaivoin tuolta varastosta iänkaiken vanhoja ovistestiliuskoja, olivat menneet tosin vanhaksi 06/07, mut testailinpa ihan huvikseni niillä. No negaahan se näytti niinku meinasinkin ja oon entistä varmempi siitä että menkat sieltä tulee. Nyt illan aikana on alkanu olee oireitakin siihen suuntaan, että täti on saapumassa vierailulleen.
 
Tervehdys kaikille! :) Piti tulla tänne kirjoittelemaan, kun ollaan näköjään pudottu toiselle sivulle...

meilinde Harmi kun tuli nega, mutta hyvinhän tuo ehtii vielä plussaksi muuttua, kun noin ajoissa testasit... Koitetaan nyt vaan malttaa odottaa ensi viikkoon ;) Löysin muuten pari päivää sitten tällaisen sivun, jossa on juttua raskaushormoonin noususta alkuraskaudessa ja tuonkaan perusteella ei kannata liian aikaisin mennä testaamaan...

http://66.102.9.104/search?q=cache:2APfpIZONk0J:www.bobrow.net/kimberly/birth/hcglevels.html+hcg+levels&hl=fi&ct=clnk&cd=2&gl=fi

).( Täällä ei ole oikeestaan mitään mainitsemisen arvoista. Mulla on edelleen tosi kuuma ja tänään tuli joogassa paha olo, mutta johtui varmaan siitä, että olin syönyt liian lähellä tunnin alkua. Maha on kanssa tosi turvoksissa, joten oikeestaan mun oma napa pitäis tällä hetkellä olla (.) ton normaalin ).( sijaan :eek: Tilasin Mammaksin herkkiä testejä, mutta testailen vasta joskus ensi viikolla. Nyt on ihan levollinen olo eikä mitään hirveetä kiirettä testaamaan. Jos vaikka ensi viikon alkupäivinä tekis testin, jos täti ei ole ennen sitä tullut kylään.
 
**TIISTAI 2.9**


Millukka...kp 26/35...yk.12 (km 5/08)...haaveissa viides
high5.......kp 28/??..........yk.2...........haaveissa viides
josema...kp 23/29-35...yk.5.....haaveissa pikkukakkonen
artunäiti...kp 29/28-36....yk.3....haaveissa toinen
meilinde....kp 32/33 (km 06/08).............haaveissa toinen
peipi80.... kp 22/25.....................haaveissa kolmas
aamuaurinko...kp 28/28-30.....yk.1...haaveissa pikkukakkonen
LillaGubben...kp 26/26-29.........yk.3.........haaveissa viides
Hemppu81....kp 21/28..........yk.1.......haaveissa pikkukakkonen
yöperhonen- ...kp 22/28.......yk.7........haaveissa esikoinen
Kuumeilija.....kp 26/26-41...............haaveissa esikoinen
HaLPe .......kp 21/23-27......yk.7.......haaveissa esikoinen
äiti 07............kp 29/28-30.............haaveissa kolmas

Käärme.........kp 19/27........yk.6......haaveissa kolmas
Henuliini.......kp 21/29-34....tjot....haaveissa esikoinen
Nibbler........kp 21/28-30......yk.15........haaveissa esikoinen
ssihinä........kp 23/28.........yk.2............haaveissa kolmas
Ellu-80-.......kp 24/28........yk.1............haaveissa kolmas
kaz............kp 19/26?.......Yk.2........haaveissa esikoinen
Phalaenopsis08...kp 23/??(28-31)...yk.1...haaveissa esikoinen
Hempukka87...kp 25/30...yk. syksy-06...............



TAUSTALLA MUKANA JÄNNÄILEE:

MAM2.......kp 22/30-33......yk.11......haaveissa pikkukakkonen



SAMPERIN TÄDIN YLLÄTTÄMÄT:









TESTAUSPÄIVÄT:
MA 8.9: LillaGubben, peipi80
TI 9.9: Ellu-80-
KE 10.9: nibbler
TO 11.9: Hemppu81
PE 12.9:
LA 13.9:
SU 14.9:




PLUSSANNEET:



 

Yhteistyössä