Tervehdys kaikille!
Piti tulla tänne kirjoittelemaan, kun ollaan näköjään pudottu toiselle sivulle...
meilinde Harmi kun tuli nega, mutta hyvinhän tuo ehtii vielä plussaksi muuttua, kun noin ajoissa testasit... Koitetaan nyt vaan malttaa odottaa ensi viikkoon
Löysin muuten pari päivää sitten tällaisen sivun, jossa on juttua raskaushormoonin noususta alkuraskaudessa ja tuonkaan perusteella ei kannata liian aikaisin mennä testaamaan...
http://66.102.9.104/search?q=cache:2APfpIZONk0J:www.bobrow.net/kimberly/birth/hcglevels.html+hcg+levels&hl=fi&ct=clnk&cd=2&gl=fi
).( Täällä ei ole oikeestaan mitään mainitsemisen arvoista. Mulla on edelleen tosi kuuma ja tänään tuli joogassa paha olo, mutta johtui varmaan siitä, että olin syönyt liian lähellä tunnin alkua. Maha on kanssa tosi turvoksissa, joten oikeestaan mun oma napa pitäis tällä hetkellä olla (.) ton normaalin ).( sijaan
Tilasin Mammaksin herkkiä testejä, mutta testailen vasta joskus ensi viikolla. Nyt on ihan levollinen olo eikä mitään hirveetä kiirettä testaamaan. Jos vaikka ensi viikon alkupäivinä tekis testin, jos täti ei ole ennen sitä tullut kylään.